Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuoleman ennustaminen  (Luettu 13931 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 22.06.2006 16:37:41 »

Tuli tästä aiheesta muuten mieleen uni, jonka näin tammikuussa asuessani vielä Ranskassa. Jysähti mokoma päälle kuin tyhjästä aamutuimaan juuri ennen heräämistä. Se oli aiheeltaan maailmanloppua käsittelevä, jonka oli tarkoitus koittaa tuona kyseisenä päivänä. Herätessäni olin lievästi sanottuna järkyttynyt ja koska itselläni on taipumusta nähdä enneunia, niin arvelin tämänkin sellaiseksi monesta eri syystä. En odottanut maailmanloppua saapuvaksi, mutta jotain merkittävää kuitenkin sille päivälle tapahtuvaksi.

No, uutiset tulivat sitten parin päivän päästä. Isäni oli sairastunut äkillisesti ja hengenvaarallisesti ollen koomassa eräässä suomalaisessa yliopistollisessa keskussairaalassa. Myöhemmin kun asiaa tiedustelin, niin hän oli vaipunut koomaan juuri silloin, kun tuon unen näin.

Isä ei kuitenkaan kuollut ja on nyt puolta vuotta myöhemmin aika hyvässä kunnossa, vaikkei ihan entisellään. Tässä taannoin kyselin isältä tuosta potilasajasta ja siitä hän kertoikin aivan poikkeuksellisen vuolaasti.  Wink. Myös kuoleman mahdollisuus otettiin puheeksi. Hän mm. sanoi, että herättyään koomasta hän oli niin kipeä kaikista mahdollisista paikoista, että haaveili aseesta tai unipillereistä, että pääsisi vain täältä äkkiä pois. Ymmärrettävää minusta. Sanoin kuitenkin siihen, että vaikka kuolevalle äkkilähtö olisi paras mahdollinen keino siirtyä pois, niin meille jälkeenjääville se ei ole erityisen kivaa. Tulee vähän sellainen olo, että on vielä "hommat kesken".

Isä vielä vitsaili, että eikö meille olisi ollut helpotus, kun hän potkaisee tyhjää, mutta kukaan ei ole toistaiseksi ollut valmis läpyttämään ilosta käsiään sen vuoksi, että hänestä olisi päästy eroon. Ehkä isä on todella kuvitellut, että häntä inhotaan (hän on melko epäluuloinen ja toisinaan hankalakin), mutta nyt nämä kuvitelmat on muuksi todistettu myös minun taholtani, ja siitä hän on ollut toden totta iloinen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 29.06.2006 00:17:00 »


Minä nyt en ainakaan haluaisi, tietää koskan kuolen. Embarrassed Enkä oikein pysty kuvittelemaan haluaako kukaan loppujen lopuksi.

Uskon tähän ajatuksen voimaankin niin, että jos joku sanois mulle kuolinpäiväni, niin alitajuntaisesti varmaan saisin itseni siihen uskomaan ja kuolisin juuri sinä päivänä. Cry

Mutta itselläni on toisaalta onneksi ollut aina tunne, että elän tosi vanhaksi.Vaikka joskus tämä maanpäällinen elämä on niin...nurinkurista ja immeiset niin ajattelemattomia...että ajattalee, mitä järkeä tässä kaikessa on.
Mutta onneksi se elämä kuitenkin aina voittaa. angel
tallennettu
Suden Tähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #17 : 29.06.2006 17:52:41 »

Kolme kertaa olen nähnyt. Ja toteutuivat. En pidä siitä, että kuoleman näen. Enkä kerrokaan, jos semmoisen näen.
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #18 : 30.06.2006 19:33:15 »

Olen nähnyt joitakin kertoja enneunen jonkun kuolemasta enkä todellakaan ole kovin otettu tästä "lahjastani".

Järkyttävin varmaan tapahtui pian 10 vuotta sitten, kun silloin 24-vuotias serkkuni sairasti rintasyöpää. En ollut kuullut hänestä ja hänen tilastaan aikoihin mitään ja sitten eräänä yönä näin unen. Hänen äitinsä istui hyvin tummasävyisessä tyhjässä tilassa tuolilla hyvin surullisen näköisenä ja äidin vierellä seisoi serkkuni n. 8 vuotta aiemmin syöpään kuollut isä, surullisena hänkin. Herätessäni aamulla olin niin ahdistunut, että olin soittaa serkun äidille heti paikalla, onko likka kunnossa. Illalla sitten tavoitin serkkuni ja hän vakuutti kaiken olevan ok. Näin ei kuitenkaan ollut, vaan hän joutui heti seuraavana viikonloppuna HYKSiin, sillä syöpä oli levinnyt luustoon. Vain kaksi viikkoa tästä hän menehtyi.  Cry

Viimeksi viime yönä näin unen, että parhaan ystäväni äiti kuoli, mutta Herra varjelkoon toivon, että se uni ei konkreettisesti tarkoittanut sitä, miltä näytti...  Undecided
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
sawotar
Vieras
« Vastaus #19 : 01.07.2006 15:02:54 »

Olen itsekkin nähnyt kuolema unia''enne'' ja ovat valitettavasti toteutuneet, nyt en ole nähnyt niitä onneksi pitkään aikaan buck2
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: