Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2116851 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1380 : 23.08.2010 10:24:48 »

Täällä taas tuska tiivistyi.. "se" joka pitäisi kai unohtaa, käy sitten unissa kummittelemassa.

Viimeyön unessa löysin hänen sivuiltaan netistä jonkin linkin tyyliin "rakas" ja katoin mitä siellä oli, niin ihan mieletön määrä valokuvia musta. Eikä me siis oltu siinä unessakaan yhdessä, olin ihan et mitä hittoa. Mua hämmensi suunnattomasti myös se, että jotenkin niistä pystyi tulkitsemaan hänen vahvat tunteensa mua kohtaan.

Olihan siinä muutakin, mutta tuo nyt jotenkin jäi päällimmäisenä mieleen, kun hänellä ei todellakaan ole mitään kotisivuja, eikä kameraakaan, saati rohkeutta tunnustaa tunteitaan noin avoimesti.. Vai onko kyseessä piilevät kyvyt smitten

Smiley Kyllikki
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1381 : 23.08.2010 11:21:15 »

Eläinunet jatkuvat.

Olin jonkin sortin kiertolainen nähdessäni joen ja sen rannalla olevat pitkäkarvaiset koirat. Oli pimeää, ilta. Koirat olivat minulle tuttuja, ja tulivat märkinä minun luokseni, olivat onnellisia. Pienessä joessa näin erikokoisia krokotiilejä, jotka tulivat ihan rantaan meidän luoksemme. En pelännyt itseni vuoksi, mutta se mietitytti, että satuttaisivatko krokotiilit koiria tai delfiineitä, jotka uivat niiden lomassa. Otin pienimmän delfiinin poikasen vedestä suojellakseni häntä, ja sitten kastoin aina välillä veteen, että hän pystyisi hengittämään.

Pikkukylässä oli valtava bussi- ja junaterminaali, jossa ystäväni juoksi minua vastaan ja sanoi, että juna lähtee 8.15, ei 8.30, niin kuin olin luullut. Menimme suureen kaupunkiin ostoksille.

Sitten olinkin kulkurina satamassa, jossa nukuin toisen kulkurin vieressä. Olimme pukeuneita tummiin vaatteisiin ja likaisia, mutta rehellisiä ja onnellisia. Satamassa oli talo, jossa keitettiin saaristolaisille ruokaa ilmaiseksi. Oli jotkut talkoopäivät ja olin vähän riehakkaalla tuulella. Hernekeiton seassa oli kuitenkin iso, monijalkainen paksu (hummerinnäköinen) mato. Se kuvotti minua. Leikkasin leipää ja sen päälle juusto, ja jätin ne pöydälle, koska muistin, että mummolan takahuoneessa oli jotain minun. Menin sinne ja löysin klassisen musiikin nuotteja, jotka olin joskus lainannut valtakunnallisesta Sammon (musiikki)kirjastosta. Pelästyin, että ne olivat myöhässä, mutta sitten rauhotuin, musiikkikirjastolla oli pitkät laina-ajat.
Menin takaisin isoon keittiöön, jossa mato oli vieläkin hernekeiton seassa, mutta keittoa oltiin kuitenkin otettu. Leipäni olivat hävinneet, ja kun vinkkasin madosta vieressäni seisovalle tytölle, hän kauhistui, koska ei ollut edes huomannut. Jostain syystä juoksin riehaantuneesti, iloisesti talon läpi sukkasillani, pitkin käytävää ja alas portaita, ja avatessani yhden oven oli siellä kirkkaankeltaiseen paitaan ja mustiin housuihin pukeutunut pitkä mies harjoittamassa jotain taistelulajia. Hän oli hyvin hyväntuulinen. Juoksin hänen ohitseen, ja olin ulkona. Sitten ajattelin mitä tapahtui, olin onnellinen, minua nauratti, ja halusin juosta talon läpi uudelleen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #1382 : 23.08.2010 12:37:08 »

indiima
tr  mars venus 15  vaaka  aspect_sex sun asemat,juoksemiset,kulkurit  merkurius merkurius uranus jousimies
jolle myös  kuu vesimies tekee "outo mato ruuassa" sekstiiliä.
tr  mars venus vaaka liikkuu sun 3 huoneessa.
Kaksosten huoneessa levottomasti keltaisessa paidassa,
ja taisit aiemmin mussutella makeisiakin unissas?

Nuotit,pitkä laina-aika,klassinen,
tr  pluto kauris aspect_con neptunus
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1383 : 23.08.2010 17:35:50 »

Laitampas viikonlopulta unet tänne,Eli pe-la välisenä yönä näin melkoisen merkillisen unen.
Siinä olimme ilmeisesti jenkeissä jossain,koska oli korkeita pilvenpiirtäjiä.Luen siinä lehteä jossa oli lukua siitä kun merenpinnat käyttäytyvät levottomasti,muistan ajatelleeni, että odottakaas vaan että tämä on vaan alkusoittoa kaikelle.
Annan iltapalaa juuri meidän lapsille ja katson pilvenpiirtäjästä alaspäin,ja näen kuinka vesi nousee nousemistaan,käyn äkkiä hakemassa nuorimman lapsen nukkumasta ja ajatuksena päästä katolle kun siellä on meillä vene valmiina, johon mennä kun vedenpaisumus tulee. Muistan jääneeni ihmettelemään lehden päivämäärää,joka oli 4.6 joko 2012 tai 2014 en saanut selvää tuosta ihan viimeisestä  kun oli niin kiire juosta sinne katolle,muistan esikoiseni kyselleen että äiti mitä tuo valkoinen on mikä nousee veden mukana,niin huusin vaan, älä missään nimessä katso sinne että ne on ruumiita.
Sitten toinen uni jonka näin la-su välisenä yönä,siinä yhtäkkiä meidän auton takapenkille ilmestyi minun isä vainaa,joka oli noussut haudasta ylös,se haisikin ihan kauheelle ulolle. Muistan vaan hokeneeni että sinut pitää saada hautaan takaisin ja äkkiä,kun auton penkitkin oli siinä märännyksessä.Kun sain isän pois autosta takaisin mullan alle niin veljen vaimo,halusi väkisin siihen isän paikalle autoon,vaikka siinä oli jäänyt isästä märännys läikät mutta tää vaan nauroi että hyi kun make haisee pahalle,ja istui vaan siinä ja sotki vaatteensä siihen märännykseen...Tähän heräsin...
Näistä kuulen mielelläni analyysia Smiley
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #1384 : 23.08.2010 22:01:45 »

Nyt olen nähnyt unta julkkiksista. Unikirjan mukaan julkkis kuvastaisi joitain sisäisiä ihanteita, mutta rohkenen epäillä Smiley

Ensimmäisessä unessa olin ystäväni kanssa festareilla. Festareiden loputtua olimme menossa hotellihuoneeseen isoon hienoon hotelliin. Jostain syystä eksyimme huoneeseen, jossa olivat Suomen ykkösblondit Johanna ja Julia Tukiainen Smiley Samaan huoneeseen olivat majoittuneet myös Seiskan suosikit, Martina ja Esko Aitolehti-Eerikäinen. Nelikolla oli kovat jatkot päällä, varsinkin Tukiaiset olivat aivan aineissa. Johanna röhnötti ympäriinsä niin, että pikkuhousut näkyivät mekon alta ja Julia kikatti. Martina ja Esko olivat hieman noloja Tukiaisten käytöksestä ja pahoittelivat meille heidän käytöstään. Ihmettelin koko ajan, miten on mahdollista, että pääsin julkkisten mukaan, sillä en ole mitenkään erityinen ihminen.

Toisessa unessa minun piti järjestää Abban keikka jossain pienessä huoneessa. Yleisönä oli 6 kaveriani ja Abba oli myöhässä. He pyysivät minua laittamaan jonkun Abban laulun soimaan ja laitoin Dancing Queenin. Menin hengailemaan huoneesta ylöspäin vievien portaiden alapäähän ja ylös katsoessani huomasin erittäin kiukkuisen Madonnan tuijottamassa minua. Tajusin, että minun olisikin pitänyt järjestää Madonnan keikka ja olin erittäin nolona. Vaihdoin soivan kappaleen Madonnan Hung Up -biisiin, jossa on käytetty Abban Gimme Gimme Gimme -kappaletta. Madonna asteli portaat alas ja tuli bailaamaan ja laulamaan. Yleisö jaksoi olla hetken mukana, mutta sitten he tylsistyivät ja menivät kahville. Yritin hetken esittää Madonnalle, että olisin mukana meiningissä, mutt asitten minäkin menin kahvioon. Madonna seurasi mukaan kahvioon esiintymään aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ystäväni esittivät, etteivät huomanneetkaan häntä.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1385 : 24.08.2010 12:18:42 »

Nyt tuli kyllä sellainen happoilu-uni.

Tanssittiin esiintymisryhmällä (noin 5, jossa myös lapsuuden paras ystäväni) vanhempieni olohuoneessa, kuitenkin olimme aikuisia. Olin säveltänyt kappaleita, hienoja, mutta en muistanut ilman papereita sanoja ja muut eivät osanneet laulaa melodioita ilman minua. Lopulta se meni kuitenkin hienosti.
Tästä minut vietiin silmät pimennettyinä pimeään ja haisevaa paikkaan ja tunsin limaiset nivelet käsissäni. Sitten silmäni aukaistiin ja näin missä olin. Matalassa alakerroksessa, betoniseinät ja pieni ikkuna lähellä katon rajaa. Isossa, soikionmallisessa ammeessa roiski iso, harmaa olio, jolla oli pyöreä ruumis ja pitkät, niveleiset ja limaiset raajat. Toisessa huoneessa oli samanlainen olio samanlaisessa ammeessa.

Sitten olin yhtäkkiä yleisessä vessassa (olen ollut paljon vessassa viime aikoina) siellä oli pariskuntia suihkussa ja jotain eroottista meininkiä peitellysti. Katsoin peiliin ja näin nenän varressani molemmilla puolilla kaksi valkoista, pyöreää, mädäntynyttä kohtaa! Vasemman puoleinen oli paljon isompi. Ne märkivät ja kun painelin ihoa siitä läheltä, niiden sisällä pulppusi.

Tämä kllä jäi mietityttämään minua! Yök.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1386 : 24.08.2010 13:30:59 »

Viime yönä olin vessassa/kylpyhuoneessa (valkoiset kaakelit) ja sinne tulvi rei'ästä seinässä jalkoihin asti vettä, ja minä yritin tukkia sitä veden tuloa. Sitten ajattelin että "onpas mun unessa paljon vettä - paljon tunteita/tunnejuttuja taas"  ja siihen se loppui. Smiley

Onkin ollut aika tunteiden tulvaa viime aikoina.. Smiley

Todella harvoin ymmärrän olevani unessa, hauska kokemus..

Mitä lie vessa/kylpyhuone paikkana edustaa?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1387 : 24.08.2010 14:36:48 »

Metsänkeiju...yhdistäisin kylppärin samaan kuin sauna.Aikoinaan oli vain sauna puhdistautumista varten,nykyään kylppäri liittyy samoin puhdistautumiseen.
Tässä nyt vessa/kylppäri.Joten jos ajattelen ihan suorana tätä,niin on menossa puhdistautuminen monella tavalla.Tunteita siis liikkeellä,mutta yritit tukkia veden tuloa.Niin myös reaalissa todennäköiseti.pitäisikö antaa veden tulla vain,vai tuntuuko, että siihen hukkuisi...
valkoiset seinät ovat puhdistavia asioita kuitenkin...
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1388 : 24.08.2010 14:52:49 »

Sansai Kiitos. Ja myös edellisestä vastauksesta. Smiley
Viimeisen vuoden pari olen tunteideni kanssa "paininut", viime aikoina tuntunut välillä että liika on liikaa, ja toivonut tunteiden/hormonien jo tasaantuvan.. siten varmaan koitin tukkia jo väyliä. Smiley Unessa ei tullut mitään oloa että siihen hukkuisi tai mitään muitakaan tuntemuksia, neutraalisti vaan päättelin että tuleepa paljon vettä. Täytyy yrittää antaa vaan tulvia. :Smiley Tässä elämässä yksi päähaasteistani on oppia elämään tunteideni herkässä ohjauksessa.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #1389 : 24.08.2010 14:57:20 »

Mulle tuli tuosta vessasta/kylpyhuoneesta veteen liittyen heti mieleen, että sehän turvallinen paikka antaa veden vähän tulvia, koska on kostea tila muutenkin ja lattiassa viemäri: siellä ei tarvitse peltätä vedenpaisumusta tms. Eli ehkä tunteiden virralle on löytynyt hyvä paikka, niiden voisi antaa kyllä tulvia ihan rauhassa?
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1390 : 24.08.2010 15:10:55 »

Mitäs uni tulkitsijat sanovat tuosta minun edellisen sivun unesta, joka on siinä ihan viimeisenä.Siitä voisin kuunnella useammankin miekipiteen Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1391 : 24.08.2010 15:24:05 »

Mitäs uni tulkitsijat sanovat tuosta minun edellisen sivun unesta, joka on siinä ihan viimeisenä.Siitä voisin kuunnella useammankin miekipiteen Smiley


Moi T.K-73.

Yritänpäs...

Vesiunesta tulee mieleen, vuosilukujen takia, sellaista, että alitajuisesti tunnet /suunnittelet emotionaalista vedenpaisumusta, joka hävittää turhat ihmiset elämästäni - muutaman vuoden sisään. Pitää päästä turhista ruumiista eroon, muttei lasten tarvitse siihen osallistua.

Liittyykö isään jokin salaisuus tai ominaisuus, jota et halua enää kantaa, mutta joka palaa mieleen tai estää sinua olemasta, tekemästä jotain itsellesi ominaista?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1392 : 24.08.2010 15:38:09 »

indiima,kiitos smitten
Isä oli alkoholisti ja muutenkin melkoisen vaikea luonne.Minulle unet jossa on isä ollut kuolemansa jälkeen, on tiennyt aina jotain huonoa,joten kun veljen vaimo istui siihen visvaan, voisiko se tietää sitten hänelle huonoa Undecided. Kun minulla on taipumus nähdä enneunia Undecided
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1393 : 24.08.2010 17:46:19 »

Tulipa taas nähtyä älyttömiä, Fintelligensin kaverit tulivat bilettämään treenisaliin kesken treenien, yrittivät saada mua pukeutumaan hopparivaatteisiin, ja valmentaja karjui iskevänsä hanskat tiskiin. idiot2

En mä edes kuuntele räppiä (paitsi jos Cradle of Filth lasketaan sellaiseksi.)
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1394 : 24.08.2010 17:58:42 »

T.K-73...Komppaan Indiimaa...Se isään liityvä uni ..voi olla että jokin isääsi liittyvä asia nousee käsittelyyn,ja ehkäpä veljen vaimon taholta...jotainko ongelmaa hänellä ja veljelläsi?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: