Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rekisteröitymishetken kartta  (Luettu 8373 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 02.08.2007 12:00:30 »

Niin.
Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että voiko sen hetken kartta, jolloin olet jollekin sivustolle rekisteröitynyt, vaikuttaa siihen millaisen kuvan sinusta profiilisi perusteella saa.
Niin usein ihmisestä saa aivan väärän kuvan netin perusteella, niin että jos oikeastaan saisikin aina sen kuvan, mitä tuo kartta sanoo?

Ajattelin, että voisitte laittaa tänne niitä rekisteröitymiskarttojanne, kun oikein kellonaikakin tuolla profiilissa lukee, ja toiset voisivat sitten kommentoida ovatko saaneet sen mukaisia mielikuvia ihmisistä kirjoitusten perusteella.
Laitan omanikin tuohon. Mielenkiintoista kyllä, että olen rekisteröitynyt eräälle toisellekin sivustolle auringon ollessa skorpionissa! Ehkä olen sitten netissä se skorpioni.  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 02.08.2007 13:02:56 »

Hei Ave^^, mielenkiintoinen aihe. Tästä on muistaakseni ollut joskus juttua, mutta siitä taitaa olla jo aika kauan, joten kiva että nostit aiheen esille.

Eli milloin Ajatus syntyi..? Wink Minullahan itse asiassa on tallessa jo kahden edellisenkin foorumin rekisteröitymishetken kartat, joten tuostapa tekaisin kolmannenkin. Kellonaikahan löytyy itse kunkin profiilista kätevästi.

Pientä historiallista vertailua tässä:

1. profiili (2003):  aurinko vaaka (12. huone),  askendentti vaakakuu kaksoset (8. huone),  merkurius vaaka (12. huone)
Muita huomioita: aurinko askendentilla, Venus Skorpparissa 1. huoneessa, MC Leijonassa, peräytyvä Uranus viimeisessä asteessa Vesimiestä ja Mars Kaloissa yhtymässä siihen, suurkolmio Mars-Merkurius-Neptunus, aurinko kolmio Uranus Smiley Lisäksi Jupiter kympissä, lähellä 11. huoneen kärkeä! (Juu, ystävät ja tuttavat lisääntyivät mukavasti foorumin myötä!)

2. profiili (2004):  aurinko oinas (11. huone),  askendentti rapukuu vaaka (5. huone),  merkurius harka (11. huone)
Muita huomioita: Saturnus askendentilla, Pluto 6. huoneessa, Uranus 10. huoneessa (tällöin olin jo moderaattori), suurkolmio kuu-Mars-Neptunus, Mars ja Venus Kaksosissa 12. huoneessa

3. profiili (2005):  aurinko vaaka (vajaat 1 astetta, 7. huone),  askendentti kalatkuu kaksoset (2. huone),  merkurius vaaka
Muita huomioita: aurinko, Merkurius, Jupiter JA Venus 7. huoneessa, Saturnus 6. huoneessa, MC Jouskarissa, suurkolmio kuu-Merkurius-Neptunus, josta Saturnuksen oppositio Neptunukselle tekee Leijan Smiley

Aika harmonisilta näyttävät noin pikavilkaisulta kaikki, joten ei ihmekään että olen täällä viihtynyt. Kaikki tuo Vaaka-painotus saa homman vaikuttamaan jo parisuhteelta! Grin No, diplomatiaa on tarvittu silloin jos tällöinkin. Hauskasti peräti kahdessa kartassa toistuu tuo Kaksos-kuu, joka on itselleni läheinen (ja onhan itselläni se kuu-Mer-yhtymä sekä Kaksos-IC) ja kolmannessakin kuu on ilmamerkissä kuten omani. Myös Merkurius on peräti kahdella kartalla Vaa'assa - mahdoinkohan kirjoitella vähemmän/härkäpäisemmin tuon keskimmäisen foorumin aikaan? Grin Samoin tuo suurkolmio toistuu miltei samoin planeetoin joka kartalla!

Yhtäläisyyksiä omaan karttaani löytyy lisääkin, tuo Vaaka-Oinas juttu tullee karttani isoista ja painottuneista 1. ja 7. huoneista ja Kalat-aurinkoni myös sijaitsee Vaa'an dwadissa, samoin Vesimies-Merkuriukseni. Venus on kartallani Oinaassa ja 1. huoneessa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2 : 02.08.2007 14:57:02 »

Ehhh...Omalla rekkautumiskartallani valonkantaja Vesta 12 huoneessa yhtymässä asc rapuun.
Aurinko on vaa'assa.

Lainaus kartasta:
Lainaus
Astrologisesti Vesta kuvaa oman valovoiman löytymistä ja sen jälkeen mahdollisuutta omistautua rakkauden työlle.
  Grin

Ahaa!
Pallas yhtymä merkurius skorpionissa. Eikös tuo merkurius yhdistetä kirjoitettuun/puhuttuun sanaan? Ja kaksoseen?
Merkuriuksessa ei ole minulla kuin juno 12.huoneessa.

Lainaus kartasta:
Lainaus
Erityisesti Pallas hallitsee kaikkia mentaalisia itsensä parantamisen tekniikoita visualisointi, vahvistus, meditaatio, mielenhallinta, ohjattu mielikuvitus ja hypnoosi.

Eipä sitten ihme että juuri tuona päivänä tänne eksyin...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #3 : 02.08.2007 16:44:12 »

Haha!  aurinko skorpioni kuu leijona askendentti kaksoset, ainakin nousumerkille on sopivaa että kirjoitusten määrä hipoo holismia  :Smiley ...Tekisikin sen, ellen olisi jossain vaiheessa (kun olin vähällä jättää koko foorumin) poistanut yli 200 viestiäni  Wink Avatarkin on jotensakin "skorpionimainen".   jupiter aspect_con aurinko 6. huoneessa,  merkurius skorpioni, olisinkohan välillä kärkevämpi kieleltäni kuin IRL, tai no joo, syntymäkartalla  pluto aspect_con merkurius anyway  Tongue
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 02.08.2007 16:57:28 »

Artemis on tälläinen  Smiley

 aurinko   vaaka
 kuu  harka
 askendentti  kaksoset
 venus  jousimies
 mars  harka
 merkurius  skorpioni

Jännää ihan erilainen kuin oma karttani  Smiley

Aurinko on kuudennessa huoneessa tiukasti jupiterin ja vertexin kanssa yhtymässä.

Juno on yhtymässä askendanttiin ekassa huoneessa.

Pluto jököttää 7.huoneessa yhtymässä DC:hen. Ja se on tietenkin vastapäätä askendanttia.

Kuu ja mars yhtymässä 12.huoneessa härässä.

Neptunus ja chiron on 10.huoneessa, Saturnus 4.huoneessa, Merkurius 6.huoneessa, Uranus 11.huoneessa.

Lilith on vitosessa niinkuin omalla kartallanikin, tosin tällä kartalla leijonassa.


Eli Artemis onkin sitten vaaka  Smiley ja kaksonen nousevana  Cheesy

tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.08.2007 17:44:01 »

itselle tuli tälläinen kartta

 aurinko skorpioni
 askendentti kaksoset
 kuu jousimies

ja kaikki muukin aika pitkälle pyörii tuolla jousimiehessä paitsi  mars harka
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 02.08.2007 20:07:08 »

Minulla onkin aika voimakas rekisteröitymiskartta!

 aurinko oinas 7.h
 kuu neitsyt 11.h
 askendentti vaaka

Ainakin kuvaa sitä että rupesin kirjoittelemaan oinasmaisella tarmolla viestejä heti, enkä hengaillut taustalla paljoakaan. Kuu-neitsyt taas kertonee että olen tarkka siitä, että tekstini on luettavaa, kirjoitusvirheitä ei ole ja toivon myös että muutkin kirjoittelevat siististi, lisäksi olen hyvin analyyttinen ja erittäin pikkutarkka, mitä en ehkä muuten ole niinkään. 11.huone viittaa selvästi siihen, että ystäviä todella olen saanut ja toivottavasti saan myös lisää!

Lisäksi minulla on aika paljon oppositioita. mm. Kuu oppositio Uranus 6.huoneessa ja venus 5.huoneessa (mitä tarkoittaneekaan). Lisäksi on marsin (9huone) ja pluton (3.huone) oppositio, kenties viittaa siihen että filosofiset pohdinnat voivat johtaa kohdallani jopa väkivaltaan tai aggresiivisuuteen. Wink Noususolmu 7.huoneessa sekä Aurinko 7:ssa viittaa selvästi siihen, että tarkoituksenani olisi kyllä oppia ymmärtämään muita ihmisiä paremmin ja jotenkin kiinnittämään suhdettani paremmaksi suhteessa tähän asiaan.

2.huoneessa on kuitenkin perääntyvä Jupiter, mitä tarkoittaneekaan. Ehkä sitten tämä tekee omalle perustalleni, itsetunnolleni hyvää, että en ole ainoa "friikki", joka on kiinnostunut näistä asioista? Tongue
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #7 : 02.08.2007 21:38:07 »

Mukana myös...
 askendentti  rapu
 aurinko ja  kuu  oinas olisi tasahuoneella 10h.
 merkurius  kalat  olisi siis 9h.
 venus  vesimies  sama kuin syntymäkartallakin, mutta huone olisi 8h.
 mars  kaksoset ja olisi 12h.

 Wink  Mateve

tallennettu

mateve
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #8 : 02.08.2007 21:59:47 »

Näyttääpä mielenkiintoiselta kartalta. En nyt osaa tulkita tänään mitään, mutta laitan iloksenne, jos jotakuta enemmänkin kiinnostaa... Saa myös tulkita, itse en sieltä ensihätään huomannut muuta kuin veden suurkolmion, kärkinä  merkurius uranus jupiteraskendentti jousimies Ykköshuone aika laaja ja sitä kansoittaa  pluto kuu pallas. Varmastikin olen täällä eniten itseni vuoksi, oppimassa sekä itseäni että astroa. 

edit: toivottavasti saatte kuvan aukeamaan... jotain hämminkiä  Wink
« Viimeksi muokattu: 02.08.2007 22:03:48 kirjoittanut Totsi » tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #9 : 02.08.2007 22:15:40 »

Nousumerkki Kaloissa,Aurinko Skorpionissa,Kuu Vaa'assa,Suuri risti..enpä mitään osaa muuta sanoo  Undecided
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #10 : 02.08.2007 23:10:56 »

Mjaahas, ainakin hirveä ryysis 2. huoneessa ja osittain 3. huoneessakin, sitten onkin muutama pirstoutunut sinne sun tänne.

1. huone
 askendentti  skorpioni
 kuu  skorpioni
2. huone
pluto  jousimies
 venus  kauris
 merkurius  vesimies
 aurinko  vesimies
 neptunus  vesimies
3. huone
 uranus  kalat
6. huone
 mars  harka
8. huone
 saturnus  leijona
12. huone
 jupiter  skorpioni

Tuossa 12. huoneen skorppari jupparissa vaikuttais olevan jotain salaperäistä  laugh
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 03.08.2007 12:17:22 »

muuten te, joilla oli skorpparia tällä kartalla, pidättekö sitä rajaa kuinka yksityisiä asioita voitte paljastaa täällä? itse ainakin pidän. ja liittyisi selvästi skorppariin.  Smiley

ja vielä..voisivatko transiitit vaikuttaa tähänkin karttaan? mutta se menee kyllä jo hirveän monimutkaiseksi..  Cheesy
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #12 : 03.08.2007 12:38:33 »

Ave^^, minulla on mc skorpionissa. Pakko on myöntää, että olen huolellinen yksityisasioideni kanssa täällä. En silti koe, että piiloteelisin mitään, tiedostan vain sen että internet ei ole paras paikka jaella henkilötietojaan. Mc skoripneista sanotaan myös, että arvioivat jokaisen asian huolellisesiti. No sitä teen. Pohdin eri juttuja paljon itseskseni eikä tuo  kaikki pohdinta näy täällä (täältä muuten puuttu pohtiva-hymiö) siksi varmaan olen aika ajoin hiljaisempi vaikka lueskelemassa käynkin ja joskus vastailen hitaanpuoleisesti. Lisäksi mc skorpioniin liittyy vaihtuvat ja muuttuvat päämärät... äskettäin vaihdoin nikkiä totsiksi. harmittaa, että en laittanut silloin ajankohtaa ylös, olisi ollut kiinnostavaa katsoa transiiteista myös ...

Jännää tässä kartallani on vielä se, että kun Pluto on skorpionin hallitsija ja Pluto sitten löytyy liki askendentilta... paljon alitajuisia juttuja. Olenko siis yksi tämän palstan plutonikoista?

Pluto ykköshuoneessa: transformaatio, uudelleenluominen, tarve ymmärtää elämän, kuoleman ja uudelleensyntymän metafyysisiä prosesseja. Voimakas alitajunnallinen aspekti.  Muut voivat nähdä mysteerisenä, salailevana ja jossain määrin yksinäisenä sutena. Saattaa olla perääkin, tosin vähän vaikea itse tästä asiasta sanoa mitään kun en ole toiset  Wink

Tulipa taas vähän tulkittua, hei tää oli kiva homma, kiitos vaan aoittajalle aiheen keksimisestä! Jotenkin ihan eri tavalla osaa katsoa tuota karttaa verrattuna nataaliin.  Cheesy
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #13 : 07.08.2007 13:35:38 »

Minullä tämän näköinen kartta rakistöitymis päivä 20.7.2007 13:13
https://www.astro.fi/images/radix_web/20.07.2007_13:13_0_-03:00_60.272_-22.177_00.png

Itse en osaa tästä mitään tulkita  Huh
tallennettu

Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #14 : 07.08.2007 18:46:41 »

Jestas mikä pötkö minulla on Skorpionissa astevälillä 12 - 26:  mars merkurius aurinko venus jupiter. Nousu on Kaksosissa ja Kuu Ravussa. Koko tuo Skorpioni-rypäs näyttää tekevän neliötä niin Saturnukseen kuin Neptunukseenkin. Ja sama rypäs tekee kolmion Kuuhun ja Uranukseen.

Olisi varmaan aika veikeä kartta syntymäkartaksi, mutta onneksi on vaan rekisteröitymiskartta...

 Cheesy
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: