K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« : 04.09.2012 18:18:33 » |
|
Ystävät hyvät Nyt ollaan ja syksyssä, sitä ei voi olla huomaamatta, ja samalla huomasin kauhukseni kalenterini joka täyttyy niin uhkaavasti niin että jos ei nyt sovi viikonloppua niin käy kuten vuosi sitten elikkä niin ikävästi että Helsingin pikkujoulut jäävät väliin. Sellaistahan ei sallita, ja koska tässä on ollut tarvetta kokoontua jo aikaisemminkin niin eiköhän oteta asia pöydälle ja sovita päivä: Lauantai 10.11. on täydellinen, aloitus klo 17 maissa jolloin saamme nousumerkiksi iloisen Kaksosen ja samalla sijoittuu :lle eli siis nautimme (ja paisumme? : ) hyvästä ruoasta siinä samalla. Sekä että sosiaalisessa Vaa'assa eli siinä se on! Meidän pikkujouluiltamme! Millaista ohjemaa toivoisitte? Teema voidaan vielä päättää, mutta lyödään nyt päivä lukkoon jotta mahdollisimman moni ehtii järjestää itsensä mukaan! Kuka tulee mukaan tonttuilemaan?
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.09.2012 18:20:09 kirjoittanut K-NRJ »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #1 : 06.09.2012 20:21:23 » |
|
K-NRJ my friend, ikävä kyllä et ole yhtään liian aikaisessa! Nyt on just hyvä sauma merkata astropikkujoulut kalenteriin, kun se ei ole vielä sinne asti ehtinyt täyttyä. Näillä näkymin la 10.11. sopii hyvin, joten mukana ollaan!
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #2 : 07.09.2012 18:25:07 » |
|
Sopii, mutta missäs nämä pikkujoulut sitten ovat ja onko sisäänpääsymaksua tms.? Entäs teema?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #3 : 07.09.2012 19:57:56 » |
|
K-NRJ my friend, ikävä kyllä et ole yhtään liian aikaisessa! Nyt on just hyvä sauma merkata astropikkujoulut kalenteriin, kun se ei ole vielä sinne asti ehtinyt täyttyä. Näillä näkymin la 10.11. sopii hyvin, joten mukana ollaan! Ajatus my friend, hienoa kun aika sopii! See you!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #4 : 07.09.2012 20:10:20 » |
|
Sopii, mutta missäs nämä pikkujoulut sitten ovat ja onko sisäänpääsymaksua tms.? Entäs teema?
Jep, tulehan mukaan! Pikkujoulut ovat Helsingin keskustassa jossain kivassa ravintolassa joka sovitaan myöhemmin. Samoin teema, sitä voi vielä ehdottaa! Itselleni tuli tuossa päivällä mieleen esim. ja sen sijainti ja aspektit. Toinen olisi se mun kestosuosikki progressiivinen ....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #5 : 08.09.2012 15:25:49 » |
|
Lauantai 10.11. on täydellinen, aloitus klo 17 maissa jolloin saamme nousumerkiksi iloisen Kaksosen ja samalla sijoittuu :lle eli siis nautimme (ja paisumme? : ) hyvästä ruoasta siinä samalla. Sekä että sosiaalisessa Vaa'assa eli siinä se on! Meidän pikkujouluiltamme! Kuulostaa hyvältä!! Tonttuna paikalla on siis hän
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #6 : 08.09.2012 18:33:23 » |
|
Kuulostaa hyvältä!! Tonttuna paikalla on siis hän JEE! Kävit muuten mielessäni tänään joten jonkinlaista telepatiaa kai että huomasit tämän samaan aikaan.. Miettikää sitä teemaa ja sellaista, että tulisi asiaakin mukaan ettei ihan hupsutteluksi menisi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #7 : 09.09.2012 18:21:51 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #8 : 12.09.2012 21:35:45 » |
|
Joo, niin tuletkin! Se on itseasiassa aika tyylikästäkin... Minä taas tulen ihan ufo-tyyppinä, pukeudunko sitten haalareihin ja teletappihattuun vai mitä ihmettä keksii jotta pääsee sisään ravintolaan? Siellä nähdään! Ja vielä mahtuu mukaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #9 : 15.09.2012 16:55:53 » |
|
Heh, minä näin viime yönä unta noista pikkujouluista, siellä oli paljon jengiä ja mikä hauskinta niin laulaja Dannykin oli mukana! Kun näin Dannyn ja menin moikkaamaan, hän oli ihan innoissaan kun pääsi mukaan astromiittiin. Unessani sanoin hänelle heti aluks että "Moro Danny, oletpas sinä pitkä!"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #10 : 16.09.2012 20:32:57 » |
|
Minä taas tulen ihan ufo-tyyppinä, pukeudunko sitten haalareihin ja teletappihattuun vai mitä ihmettä keksii jotta pääsee sisään ravintolaan? Jaaha, meitä on sitten ainakin kaksi ufosta tullutta... ( ) Foliohatut esiin!
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 03.10.2012 19:36:30 » |
|
Houkuttaisi kyllä, mutta on nyt liian monta edellistä miittikertaa mennyt niin, että on jokin ongelma tai este tullut juuri ennen, ettei enää uskalla lupailla pääsevänsä. Ja laiskuus iskee, ei jaksa enää hkistä asti tulla yöllä takaisin. Riippuu miltä marraskuun alussa näyttää.. Muuten ois kyllä muutakin asiaa hkiin taas.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
minsa
|
|
« Vastaus #12 : 04.10.2012 00:01:25 » |
|
Moikku, mä olen ajatuksissa teidän mukana, en pääse kun vietetään synttäreitä mutta olis ollut ihana nähdä et harmittaa kun tämä nyt jää väliin! Halaa sää K-NRJ mun puolesta kaikkia!! Minna
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #13 : 04.10.2012 20:01:12 » |
|
Houkuttaisi kyllä, mutta on nyt liian monta edellistä miittikertaa mennyt niin, että on jokin ongelma tai este tullut juuri ennen, ettei enää uskalla lupailla pääsevänsä. Ja laiskuus iskee, ei jaksa enää hkistä asti tulla yöllä takaisin. Riippuu miltä marraskuun alussa näyttää.. Muuten ois kyllä muutakin asiaa hkiin taas. Hei mutta tämähän tarkoittaa siis sitä että koska olet aiemmin lupautunut mukaan mutta on tullut este niin nyt et lupaa tulla. Annat vaan elämän järjestää niin että pääset paikalle. Varaan sulle paikan. Olis kiva nähdä pitkästä aikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #14 : 04.10.2012 20:10:15 » |
|
Moikku, mä olen ajatuksissa teidän mukana, en pääse kun vietetään synttäreitä mutta olis ollut ihana nähdä et harmittaa kun tämä nyt jää väliin! Halaa sää K-NRJ mun puolesta kaikkia!! Minna Voi harmi Minna! Tosiaan osuu sun synttäriviikolle. Sinuakin olisi kiva nähdä taas. Mutta järkätään jotain... Ja juu, halaan kaikkia sun puolesta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|