Sivuja: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2116524 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1680 : 08.12.2010 18:24:37 »

I-Ronia Toivotko, että saisit jonkin uuden ideasi elämästä, synnytetyksi? Syntyisi johonkin asiaan nyt se lopputulos! ? Ja onko miehesi mukana siinä, voisi kuvitella että unen symboli tarkoittaisi, että et näe (henkisellä tasolla) häntä mukana olevaksi asiaan. Eriääkö hänen mielipide/tulevan suunnitelmat siitä mitä Sinä haluat elämääsi synnyttää? Ja ex voisi olla siinä vain näyttämässä "tämän" asian (näyttelemässä tämän alitajuntasi näytelmän Wink ), ei välttämättä mitään muuta tekemistä asian kanssa.. Ja jos olisi, niin silloin se kertoo että eksäsi kanssa pystyit/pystyisit "synnyttämään" tämän ideasi/näkemyksesi.

Kun syntyi tyttö, liittynee se asian luonteeseen, eli jotain naisena olemiseen tms. feminiinisiin ominaisuuksiisi.

Täysin Esimerkki; haluat arjessa että vaikka miehesi näkee sinut tietynlaisena naisena. Hän ei näe, jolloin hänen kanssaan ei voi syntyä sinulle hyväksynnän kokemusta naiseudestasi (tyttö syntyi) ja unesi vain näyttää tämän faktan. Eksäsi kanssa ehkä pystyit kokea sen, tai sitten se on vaan merkki että Juuri sinun miehesi Ei. Sinun näkemyksestäsi ja kokemuksestasi katsoen tietysti... Smiley

Ja kun ylläoleva oli esimerkki, niin Sinun on keksittävä mikä se vaivaava asia on, ja voit saada oivalluksen tulkinnastani.. Mitä haluat nyt kovasti elämässäsi? Millaisia feminiinisiä/naiseuteen/tyttöön liittyviä juttuja olet viime aikoina pohtinut, halunnut saada tulosta ulos, synnyttää sen, mutta miehesi ei ole "messissä"?

Ja siis nämä kysymykset on vaan itelle pohdittavaksi, siten vastailen kysymyksillä, että lukija voisi niitä pohtia enkä todellakaan että Mulle niitä pitäisi pohtia. Smiley Ja tämä tähän ihan yleisesti(kin). Smiley

Jos muistat unista mitä tahansa muuta, kannattaa aina mahd. tarkkaan kertoa niin voi tulkintaakin tarkentaa. Smiley

dodobien84 Mielenkiintoista! Kerro tarkemmin siitä unesta, niistä tavaroista ym. kaikki mitä muistat ja haluat, niin pohditaan sen syvempää merkitystä.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1681 : 08.12.2010 18:55:18 »

kyllä voi olla perääkin joo.. unissa se laps synty aina yllättäen, en osannu odottaa ollenkaan.
ekalla kerralla kaupan kassalle kesken ostosten maksamista, toisella kerralla jonkun huoneiston vessaan, mutten koe että olis ollu ennenaikanen muuten, en ollu huolissani asiasta.

tässä on tää parisuhe tapetilla kyllä, ehkä halutaan eri asioita, lauantaina juur kysyin että tiätääkse ees  mistä haaveilen tai mitä haluan tulevaisuudelta. eipä tienny.

voisko olla että liittyis seksuaalisuuteen ehkä , näin niinku omasta vinkkelistä kun noi lapsuuden traumat sinne makuukammariin seuraa...

mies ei oikeen ymmärrä tätä mun huuhaa-juttuani täällä astrolla, kaukoparannuksia, kiviä eikä kortteja...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1682 : 08.12.2010 22:51:25 »

^Hmm en kyllä osaa sanoo.. Smiley Itse tiedät, voisko se olla jotain seksuaalisuuteesi liittyvää, joka oli eksäsi kanssa.. synnytti jotain.. Näkikö eksäsi tämän puolen? Hänenkö kanssaan pääsit jyvälle tästä jutusta.. tai hänen kanssaan sitä jotenkin käsittelit (alitajunnan tasolla tai päivätietoisuudessa) ? ja se on sulle Ok, et noteeraa sitä, se vain on/tapahtuu, ja ties missä kaupan kassalla... se kertoo jotain tästä asian laadusta noi paikat ja kuinka ihmiset suhtautuu ja miten itse suhtautuu unessa.

Kaunis mielikuva uli nyt smitten että jospa olet käsitellyt seksuaalisuuteesi liittyviä juttuja, tullut sinuiksi sen kanssa, ja se tyttö on kuin uudesti syntyvä naiseutesi!! ? :Smiley
Ja se ex siinä, se siemen joka sai sen aluilleen.. Smiley

Tai tuo mielikuva, mutta joka voisi olla toiveesi/halusi/päämääräsi, nyt synnyttää se tyttö! Smiley

Ja raskaana olo, sen asian kypsyttelyä, tuon naiseutesi kasvua..  :Smiley



Joskus näkee vasta jälkeenpäin hyvin, kuinka tuo uni tarkoittikin tuota ja tuo tuota, varsinkin jos jaksaa pitää unipäiväkirjaa/kirjotella edes päivämääriä ylös. Smiley

« Viimeksi muokattu: 08.12.2010 23:00:24 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1683 : 08.12.2010 23:09:23 »

Kiitos molemmista unitulkinnoista tulkitsijoille Nikki ja Unen sieppaaja! Uni on vieläkin pyörinyt mielessä, niin voimakas se oli. Miehen kanssa on tosiaan uskomattoman hyvä yhteys, vähän kuin aivoradat jatkuisivat toisessa. Ei aina, mutta usein. Unet ovat kyllä hienoja!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1684 : 09.12.2010 00:41:01 »

Jälleen omituisuuksia. Kyse oli jostain sudesta, joka vilisti kukkuloilla. Joku harmaantunut, hintelä, englantia skotlantilaisittain puhuva mies oli jäljittämässä sitä suojellakseen sitä maanomistajalta. No, sitten mies törmäsi kyseiseen maanomistajaan, myös skotlantilaisittain puhuvaan karvalakkipäiseen haulikkoäijään joka ilmoitti ettei tämä ollut tervetullut hänen mailleen, ja lähetti kaksi rottweileria hepun kimppuun.
Ei näkynyt, mitä tapahtui, mutta hetken päästä se harmaahapsinen kaveri tallusteli maanomistajan luokse harteillaan ne kaksi rottweileria ilmeisesti joko kuolleina tai tainnutettuina. Maanomistaja myöntyi, ettei sittenkään tapa sitä sutta. Sitten kävi ilmi että se harmaahapsi oli saanut vakavan puremavamman joko koiralta tai siltä sudelta. Jäivät ryypiskelemään sinne metsään. Tongue


Todenäköisesti unesi susi on oma sielusi juoksentelemassa pyhällä maalla, Englannin ylämaalla,
Kaledoniassa, eli Skotlannissa joka on tutkitustikin hyvin henkisesti voimakasta aluetta maapallolla. Siellä sijaitsee monta spirituaalista paikkaa, missä sielu voi vierailla irtautuessaan valvetilan kehosta. Monet ovat vierailleet unensa aikana Lewisinsaarella Callanishin kiviasetelmalla.
Sielua ei voi tappaa ja jos yrittää, niin itselle siitä harmia vain tulee. Kuka lie halunnutkaan sut ensin henkimaailmassa hengiltä ja miksi.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1685 : 09.12.2010 00:51:00 »

Itse olen alkanut nähdä unia isoista lasi-ikkunoista tai lasiseinäisistä taloista.

Olen siis kovin läpinäkyvä, enkä yritäkään peitellä mitään.  Smiley

Tai toivoisit tulevasi huomioiduksi ja haluaisit jakaa syvimpiä tuntojasi?
Oletko unissasi talojen sisällä vai ulkopuolella?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1686 : 09.12.2010 00:58:03 »

näin taas unta että sain lapsen. tyttö tuli. jei.
mutta isukki olikin joku muu ku se kenen kanssa olen "suhteessa" (tässä ny on tulossa parisuhdeterapiaa ja semmosta josko sais jtn tolkkua tähän olemiseen)

mutta mitä tarkottaa toi jatkuva raskaana oleminen/synnytys

Joskus uuden kohtaamista, joskus naiseksi ja naisellisuudeksi kasvamista ja sen kohtaamista.
Tuli tunne jälkimmäisestä vaihtoehdosta. Raskaus on kehollista, kuten on myös naiseuteen kasvaminen ja siitä nauttiminen. Unimaailma ja valvemaailma ovat linkissä toisiinsa.
Saattaa olla niin, että mies, joka auttaa sinua löytämään nautittavuuden ja naisellisuuden,
on joku muu mies kuin nykyisesi.
« Viimeksi muokattu: 09.12.2010 02:10:39 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1687 : 09.12.2010 01:05:09 »


Itse tuli nähtyä viimeyönä sellainen uni, että käsissäni oli kauheeta ihottumaa. Näytti joltain aknelta, punaisia vähän lilahtavia näppylöitä/jälkiä kädet täynnä. Oikeassa kädessä sitä ihottumaa oli enemmän. Unessa näytin käsiäni äidille ja arvelimme kyseessä olevan jonkin sortin ruoka-aineallergia koska itse pohdin että ''minähän söin niitä pähkinöitä että ehkä johtuu niistä koska niissä oli myös hunajaa''. Olen siis oikeastikin kai hunajalle allerginen, suun ympärille ilmestyy kutisevia ihonvärisiä näppylöitä hunajapitoisenruuan jälkeen yleensä...

Unen ihottumasi kertoo syyllisyydestä. Oikea käsi on käsi, jolla annetaan energiaa ja asioita muille. Pohdit unessasi syömiäsi pähkinöitä, eli toisin sanoen tiedostat, että olet sanonut tai tehnyt jotain sellaista, josta koet huonoa omaatuntoa. Aina syyllisyyden poteminen ei ole helppoa, mutta onneksi on unet ja unen maailma, jossa ei ole rajoittavia tekijöitä.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1688 : 09.12.2010 15:27:21 »

Viime yönä näin heppaunta:

Olin marketissa urheiluvaateosastolla ja riehuin tosi paljon, laitoin ranttaliksi. Sitten tulin illalla, pimeässä saman marketin ikkunoita kolkuttelemaan, tiesin, että häiritsin sisällä olevia jotain asioita. Menin isoille lasioville, ne avautuivat ja ovien välissä oli iso, musta hevonen. Se nousi pystyyn ja potkaisi minua kaviolla otsaan. Menetin tajuntani, mutta tiesin, että hevonen raahasi minut vielä sisälle pimeään markettiin.


 Shocked
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #1689 : 09.12.2010 16:29:05 »

 Täällä kun on nyt keskusteltu tuosta I-Ronian synnytys unesta niin aiheesen liittyen kysyisin mitä mahtaisi tarkoittaa kun itse synnytän aina tyttöjä tai raskaana ollessa ajattelee että se on tyttö?
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #1690 : 09.12.2010 18:56:26 »

indiima  Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=OOQQ5Rne4LQ&feature=related
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1691 : 09.12.2010 21:00:28 »

 2funny

tämä biisi oli viime kesän näytelmässä...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1692 : 10.12.2010 13:49:01 »

Viime yönä näin heppaunta:

Olin marketissa urheiluvaateosastolla ja riehuin tosi paljon, laitoin ranttaliksi. Sitten tulin illalla, pimeässä saman marketin ikkunoita kolkuttelemaan, tiesin, että häiritsin sisällä olevia jotain asioita. Menin isoille lasioville, ne avautuivat ja ovien välissä oli iso, musta hevonen. Se nousi pystyyn ja potkaisi minua kaviolla otsaan. Menetin tajuntani, mutta tiesin, että hevonen raahasi minut vielä sisälle pimeään markettiin.


 Shocked

Marketti voisi olla julkinen sinä. Ikkunoista näkee kaikki sisään. Kolkuttelu ovilla sitä, että tutkit itseäsi. Onko sulla ristiriitaa ulkoisen käytöksen ja sisäisen tunteen kanssa? Ajattelet toisin kuin sitten näytät ulospäin muille? Hevonen on voimaeläimesi, sielun opettajasi, joka laittaa sut kohtaamaan pimeät puolesi, jotka näkyvät muille, mutta joille saatat olla vielä itse sokea.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1693 : 10.12.2010 13:51:58 »

Täällä kun on nyt keskusteltu tuosta I-Ronian synnytys unesta niin aiheesen liittyen kysyisin mitä mahtaisi tarkoittaa kun itse synnytän aina tyttöjä tai raskaana ollessa ajattelee että se on tyttö?


Hankala sanoa kun et kerro unia kokonaisuudessaan.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1694 : 10.12.2010 15:00:02 »

Näin viime yönä voimakasta unta,johon sitten heräsin kesken yön.
Olin vanhempieni luona(ovat kuolleet)Siivosin siellä,vanhemmat motkottivat,siivosin ja siivosin,mutta se ei tuntunut riittävän.Ajattelin,että  menen veljeni luokse(hänkin on kuollut)jolla aikaa vanhempani rauhoittuisivat.Ensin kuitenkin naulasin hevosen kengät isän jalkoihin,kengitys onnistui hyvin.

Menin veljen luokse,vein viemisiksi hänelle kuuluvan ruukkukukan,kukan varressa oli itu,josta kehittyisi vauva.Veli oli ylpeä tulevasta vauvasta.Menin johonkin huoneeseen ja laittelin kaunista kukkakoria.Niidenkin kukkien varsissa oli vauva ituja,otin kolme niistä talteen,loput viisi jätin koriin,painelin niitä multaan.Hiukan ahdisti jättää niitä sinne,mutta kauhistutti myös vauvojen määrä jos ne ottaisin.
Näin veljen idun uudestaan ja se oli kasvanut ihmeen paljon,ihmettelin sitä.

Lähdin pois,näin anopin(kuollut myös)kulkevan vastaan,hänellä oli pari hääpukua mukana,koska minulla olisi häät hetikohta.Joku oli kaatanut kahvia puvuille,olin mielissäni,koska halusin pukeutua itse valitsemaani pukuun,laitoinkin sen päälleni samantien kadulla.Olin aivan onnessani,kun se sopi niin hyvin ja oli erityisen kaunis.Puku oli sellainen joka sopisi myöhemminkin monenlaisiin juhlatilaisuuksiin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: