Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Feng Shuin abc,,  (Luettu 53789 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #15 : 16.11.2006 01:59:01 »

Ilmeisesti meidän asunnossa on asiat todella huonosti kun löytyy seitsemän kaktusta...

Hei "Jinx" ja muut Ystäväin

Kaikki ovat ns. suuntaa antavia ohjeita

Se mikä itsestä tuntuu hyvältä, on ok
- kuunnelkaa intuutiotanne -
- testatkaa kuinka homma toimii,
ainahan asioita voi muuttaa


Kaktuksia voi pitää,
jollei niistä ole haittaa elämälle

Tarkastakaa millä alueella niitä pidätte

Klikkaa
BAGUA KARTTA


Esim. ura-alue, rakkaus-alue,
raha-alue, auttavat ystävät ymv.
- onko ongelmia näillä elämän alueillanne
- kaktuksia on käytetty suojelemaan pahalta


Esim. Minä voisin laittaa
kaktukseni vaikka suvun-alueelle
- ei ole haitta, vaikkeivat kävisikään


 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #16 : 16.11.2006 11:53:38 »


 2funny  2funny

Toi oli kyllä oikein huumoripläjäys Elämänilo! Grin
Luulen että moni sijoittaisi kaktukset suvun alueelle.

Minä laitan rakkauselämän!!!Ei nyt miehiä sotkemaan kuvioitani!
Jospa tänään jo saisin jotain aikaan.Kolikkopuolikin mulla kunnossa!
Ihme miten moni asia on mennyt itsestään,intuitiolla.

Metsätontun kyselemä makuuhuone esim.Sängyn olen sijoittanut aina niin kuin siinä neuvoikin joku.
Yksittäisiä kysymyksiä saa kai jatkaa,vaikka perin hitaasti nyt etenen?
tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #17 : 16.11.2006 11:59:59 »

Olen kuullut joskus niinkin, että jos laittaa ikkunalle kaktuksia, ne suojelevat varkailta ja muilta tunkeutujilta. (symbolisesti)
Ja kaktus itsessään, on kuuman paahteisen paikan kasvi... että etelä ikkunalle..mikä alue sinulla siellä on?  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #18 : 16.11.2006 12:16:44 »

Mulla ei ole yhtään ikkunaa etelään! Huh

Mutta ei noissa mun kaktuksissa ole piikkejäkään.Tykkään pallokaktuksista,mutta aina onnistun ne tappamaan.Hoidan niitä ilmeisesti liikaa.
Iso ikkuna on itään,seinän levyinen ja mh:een ikkuna länteen.Nyt en noita alueita jaksanut katsoa,mutta ehkä illemmalla.
Yritän kerätä voimia ylös nousemiseen petistä.Olen kuullut,että henkisyys tulee idästä,raha pohjoisesta.

Alaoveni sijaitsee idässä.Siis henkisyyttä tupaan vaan!Samoin tuo olohuoneen ikkuna yläkerrassa.Ja näkymä suoraan virtaavalle joelle. smitten

Elämän virtaa ja kulkua siis katselen ja pian taas hyppään mukaan ja annan sen viedä vaan! angel
tallennettu

the_planet
Vieras
« Vastaus #19 : 16.11.2006 13:05:23 »

Tulipa vaan mieleen tuosta valokuvista makuuhuoneessa. Olen jostakin opuksesta joskus lukenut, ettei makuuhuoneessa saisi olla valokuvia esim. lapsista, anopista, mummosta, isästä, äitistä...jne. koska ne kuulemma häiritsevät nukkumista ja ylipäätään muutakin puuhailua Wink Mieti nyt jos anoppi tuijottais vastaseinällä samalla kun on täysi touhu päällä  Grin

Toisaalta eikös se feng shui perustu siihen, että ihminen itse mieltää esineen tai kuvan tms. hänelle tärkeäksi, eikä koe ko. tavaraa ahdistavaksi.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #20 : 17.11.2006 00:20:30 »


Voi Kotkansilmä!

Kun en osaa edes seistä päälläni,saati istua. 2funny
Tänään on osa löytänyt paikkansa,mutta vaan osa.

Tarviis saada hyllyt seiniin ja minä kun haluan ne itse laittaa.
Täällä vaan osa kiviseiniä.Pidän kyllä tuosta valkoisesta tiiliseinästä.Sitten jo monelle tavaralle löytyykin paikka.

Min en miestä pyydä apuun!En!Käytän vaikka sellasta hakkuulaitetta kun kääpiöillä oli,mutta itse ne hyllyt sinne laitan! crazy2

Neuvosi oli muuten ihan ok,mutta kun täällä iskee masennus,kun ei mahdu kulkemaan,enkä halua piiloutua joka päivä.
Huomenna hakkaan tuohon seinään kyllä ne hyllyt.Mahtanee naapuri ihmetellä,kun tupsahdan hänen olohuoneeseensa valkoisen tiilipölyn peittämänä. Grin
Se on kyllä poikamies ja ettei olis vielä rakkauden alueellakin.Ja aikuinen poikakin kotona,, :Smiley
Hyökkään siis kaktukset kainalossa sinne!

                Kiss  smitten

tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #21 : 17.11.2006 08:21:00 »

 Grin Noh sinullahan Chandran on nyt sitten feng shuit ihan kohdallaan...(viittaa hyllyjen kiinnitys operaatioosi)  Wink
Aika dramaattista se voisi olla...

Minullekin on iskenyt sisustus into ja eilen pyöritin olohuoneen huonekaluja sillä silmällä, että vanha sohva lähtee ja tilalle on tulossa kaksi uutta. Sainkin huomata, että ei tänne kahta sohvaa mahdukkaan ja olen tilannutkin ne jo  Shocked  Tai sitten pitäisi jotain muutakin heittää pois...
Muutenkin nyt tuntuu, että huonekaluja olisi lähdössä pois aika paljon... sohvalle löysin jo uuden kodin, mutta mihin kummaan tyrkkään kaikki muut...
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #22 : 17.11.2006 11:07:39 »

Mirjam!!!!

Soittele kierrätyskeskuksiin tai vastaaviin.Usein hakevat kotoakin.
Vanha elämä näköjään poistuu sulla oikein vauhdilla! Smiley

Ja kaikkea uutta ja kivaa tilalle!Heitän myös kaiken roinan pois.
Mutta mites laskut? Huh
Ne ei oo yhtään kivoja,eikä paljon positiivista energiaa tuo tullessaan.Suoraan silppuriinko? Grin

         smitten  smitten
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #23 : 17.11.2006 11:12:22 »

Sen mitä itse tiedän feng shuista on, että peili ei saisi koskaan olla suoraan vasten ulko-ovea. Vesipisteen pitäisi olla muistaakseni ulko-oven vasemmalla puolella. Kristallipallot on pop...Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #24 : 17.11.2006 11:21:49 »

Mutta mites laskut? Huh
Ne ei oo yhtään kivoja,eikä paljon positiivista energiaa tuo tullessaan.Suoraan silppuriinko? Grin

         smitten  smitten

Jooh, johonkin kierrätyskeskukseen pitänee yhteyttä ottaa... kesällä lähti jo iso kuorma viroon ja taasen näköjään jatkuu..

Niin..laskuista..
Kävin joskus kauan sitten tällaisen Marie Reginen 'kvantti-kursseja' ja sieltä jäi mieleen myös se, että laskut on rahaa... maksuthan on maksettava, ainakin jollain keinoin..
Jokainen lasku, joka luukustasi pläjähtää, kertoo sinulle, miten paljon vähintään sinulle on rahaa tulossa... Cheesy
Liikkuvuuden lisäämiseksi on aina parempi maksaa laskut mahdollisimman pian... mutta joo, siihen vaikuttaa kyllä ihan realiteetit sitten aina tilanteen mukaan...
Minulla on joku 'kirjoitus ripuli' tänään... Cheesy Muutenkin ihan 'täpinät'olo..  Wink
Mutta nyt sanunaan ja valmistautumaan risteilylle taas välillä..
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #25 : 18.11.2006 01:03:10 »



                        Kiss

   Tilapäisen kirjahyllyn teko-ohje!! Laita laatikot seinän

   viereen suuauki ja pinoon, käytännössä kannattaa huomioida

   kevyimpien kirjojen sijoittelu ylimmille orsille!! Kestää

   aikansa, eli seuraavaan muuttoon, tuonne 2010 luvulle!!


                        2funny


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #26 : 18.11.2006 11:11:58 »

 smitten

Kiitti erittäin kätevästä ja aikaa säästävästä ideasta! 2funny
En omista sukkahousuja,mutta niksipirkasta saattaisi löytyä jotain käteviä pikaohjeita myös.
Juu,nauloja vaan seinustalle ja niihen kiinnitetään yksi puntti.
Näihin voi sitten kätevästi sijoittaa esineitä säilytykseen.

Ja mikä parasta,värivalikoimissa riittää ja ovat suhteellisen edullisia.Olohuoneeseen vähän juhlavampia!

Näin me vaan edullisesti sisustamme ja nopsaan! Grin

                  Kiss
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #27 : 18.11.2006 16:09:21 »

Miten ruusut sitten Feng Shuin näkökulmasta soveltuvat? Niissäkin on piikkejä...

Hei "Rakkauden enkeli"

Ruusuissa on piikkejä,
mutta vähemmän kuin kaktuksissa

Ruusujen kestoaika on niin lyhyt,
etteivät piikit ehdi vaikuttaa negatiivisesti

Uudet ruusut tuovat taas uutta energiaa taloon



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #28 : 18.11.2006 16:14:52 »

Eikun pistokas rahapuusta sitten,niin ei pariluku.
Kiitos myös muille tähän astisesta.Värejä en kovin tarkkaan lähde noudattamaan,ne kun vaihtelevat siten,mikä väri milloinkin miellyttää.


Hei "Chandra"


Raha-alueella pidetään pariton luku rahapuita
- toisen voit laittaa minne alueelle tahansa
esim. hoitohuoneeseesi

Värit ovat sikäli tärkeitä,
että kaikkia värejä on hieman joka alueella
- pysyy ns. harmooninen tasapaino kodissasi



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #29 : 19.11.2006 04:15:58 »

Kiitosta taas neuvoista! smitten
Mä kun ajattelin,että se tarkoitti,että koko kodissa ei saa olla parillista määrää niitä rahapuita. Huh

Tulivat sitten pikkuveli ja vaimonsa käymään ja alkoi sen päiväinen huonekalujen pyöritys.
Kolme viikkoa tässä jo ehdinkin asua ja olohuoneessa jo kaikki uusiksi. Cheesy
Ei ihan miellytä vieläkään,mutta paljon on vielä laatikoissa ja alakerta aivan kesken.

Värimaailmassa kävi samoin kuin rahapuunkin kohdalla.Kyllä varmaan vähän joka väriä löytyy,mutta eri huoneissa.
Nyt näyttää koko huusholli sekaisemmalta kuin ennen muutosta,mutta tosiaan,pikku tavarat eivät löytäneet vielä paikkaansa.
Kyllä tämä tästä.Hieman harjoitusta ja kokeilua,niin energiat pääsevät vapaasti virtaamaan.

Ruusuista sen verran,että ostan niitä melko usein ja yleensä aina pitää olla jotain leikkokukkia.
Valkoinen lilja,kalla,tai ruusu ja hieman jotain vihreää siihen viereen,niin johan buddhakin hymyilee.
Pöydälle ostan isompia kimppuja.Kukat tuovat tuoreutta ja raikkautta!
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: