Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aarrekartan teko  (Luettu 96753 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #135 : 30.09.2009 14:04:12 »

aikahan se on se puskuri.. minullakin on toteutumassa hyvin vanha haave ja toisen kautta, tuo etelän residenssi.. no ei se mitään.. mutta tänään tapahtui yksi juttu, joka liittynee aarrekarttaan. olen kauan, ehkä 1-2 v pitänyt esillä erään firman esitettä, jossa kuvataan etelän kiinteistöjä. no, tänään heistä tuli asiakkaita ja mahdollisesti vielä partnereita. lisäksi eilen tajusin, että voin päästä kaikenlaisten linnojen ym kanssa tekemisiin firmamme kautta. olin juuri miettinyt että onkohan mutkikas juttu. sitten vielä tuo asiakas kertoi kohteesta, joka on heille tuttu, jossa mm kuninkaalliset käy. ei näy olevan rajoja asioille. tapasin sen jälkeenkin vielä tänään golf-ihmisiä, ties mitä siitä syntyy. täytyy oikein miettiä miten nämä prosessit lähtee liikkeelle.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #136 : 10.09.2010 17:51:31 »

aarrekartan teosta:

Tein ennen avomieheni tapaamista aarrekartan, johon kirjoitin ja piirsin tunteita, suhteen laatua, meidän kuvamme, millaista suhdetta etsin jne.

Sitten "löysin" juuri kuvaa vastaavan näköisen, oikein komean, ihanan ja rakkaan avomieheni.
Aarrekarttani koostui kolmesta kuvasta. Kohtaaminen, seurustelu ja lisääntymisen jälkeinen vauva-aika. 2/3 on täyttynyt.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #137 : 11.09.2010 18:57:38 »

Minäkin tein vastikään aarrekartan, lähes vuoden kesti ennen kuin sain aikaiseksi. Piti miettiä tarkkaan mitä siihen laittaa. Laitoin siihen älyttömästi kuvia ja tein eri osa-alueita ja monet siinä olevista asioista onkin sellaisia että ne ovat siinä muistutuksena siitä mihin tulee keskittyä. Sellaisia asioita joita tarvitsen pysyäkseni tasapainossa ja mitä asioita mun elämään tulisi kuulua että pysyisin terveenä ym. ja että kehittyisin itsenäisempään suuntaan. En laittanut siihen juurikaan materiaa, paitsi miniläppärin ja tehosekoittimen. Uusia ideoita tulee koko ajan ja mietin että olisiko jotkin asiat voinut laittaa vieläkin yksityiskohtaisemmin, vai pitäisikö tehdä joillekkin osa-alueille vielä ihan oma karttansa missä määrittelisin miten haluan jonkun asian.  
Kivan näköinen se kyllä on, tosi värikäs.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2010 18:59:45 kirjoittanut Amber » tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #138 : 06.06.2011 21:09:36 »

Minäkin tein aarrekartan noin neljä kuukautta sitten, ja jo kolme asiaa on siitä toteutunut... tai on toteutumassa.
Kolmen viikon päästä takaisin New Yorkiin!  smitten
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #139 : 06.06.2011 21:22:48 »

Tein aarrekartan toiveideni kodista, eikä ole vielä toteutunut. Mutta eipä olisi mahdollistakaan vielä toteutua. Samoin tein toivomuslistan elämänkumppanistani. Odotellaan odotellaan.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #140 : 17.06.2011 11:58:53 »

olen miettinyt, että mitä siihen lätkitään, kun toivoo parisuhdetta?
En hae välttämättä tietyn näköistä miestä, sen näköistä vaa, että minua miellyttää,
joten millaisen kuvan siihen siteen laittaisin?? idiot2
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #141 : 17.06.2011 12:02:14 »

Siihenhän voi myös kirjoittaa muutamia sanoja. Itse olen ainakin lisännyt muutaman sanan tai lauseen kuvien viereen, muistuttamaan mitä kuvalla hain, vaikka kuva ei ihan tarkasti vastaisikaan mielikuvaani. Tunnelma on kuvassa ehkä tärkeämpi.
tallennettu
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #142 : 17.06.2011 14:08:21 »

Mä olen kerran tehnyt, sellaisen, missä oli useampia asioita, tuntui vaan, että se meni jotenkin pieleen ja työnsin sen kaapinperälle. Pitää varmaan tehdä myös sen näköinen, ettei kuole häpesätä, jos joku näkee :-) sen asarteleminen oli kyllä kivaa.

Pitää varmaan tosiaan uskoakin siihen, mitä haluaa. Mutta se ehkä onkin vaikeinta kaikessa kun on niin moneen asiaan pettynyt  Smiley

Ehkä aloitankin jostain pienemmästä..mitähän mä haluaisin  idiot2
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #143 : 17.06.2011 14:27:29 »

Joskus toimii, joskus ei. Kerran suunnittelin kesän viettoa ulkomailla, ja googletin kuvia asioista joita halusin kokea. Talletin kuvat kansioon, ja myöhemmin, matkalta jo palattuani löysin kuvat ja huomasin että olin kokenut juuri niitä asioita joita niissä kuvattiin. Ei ihan prikulleen kuvan mukaisesti mutta hyvin läheltä. Enkä ollut laittanut edes mitään ehtoja, että juuri näiden asioiden tulee toteutua.

Toisaalta olen myös tehnyt varsinaisen aarrekartan, johon olen koonnut asioita joihin haluan keskittyä tai kokea sitten joskus, kun selvästikään niihin ei ole vielä mahdollisuus. Täytyy odottaa, että olen sellaisessa tilanteessa että pystyn omalla toiminnallani edesauttamaan niiden toteutumista, olisi epärealistista kuvitella että kaikki ne haluamani asiat olisivat ulottuvillani nyt, kun minun on selvästikin keskityttävä aivan toisiin asioihin. Joskus joutuu odottamaan pitkäänkin. Omalla toiminnalla on iso merkitys, monia asioita ei voi vain kuvittelemalla ilmentää tyhjästä.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #144 : 17.06.2011 14:38:10 »

Olen sellaisessa tilanteessa, että mietin pitäisikö tehdä uusi kartta. Entinen karttani on viime vuodelta, ja siinä on enemmänkin sellaisia laajempia konsepteja. Haluan edelleenkin keskittyä tuon kartan asioihin, mutta en ole sitä juurikaan muistanut katsella. Pitäisiköhän ehkä tehdä yksityiskohtaisempi kartta lyhyemmälle ajalle, nyt kun toiveeni ovat hioutuneet. En silloin oikein tiennyt tarkasti mitä haluan. Nyt alkaa olla jo ihan yksityiskohtaisia toiveita. Pelottavaa on se, että entä jos ne eivät sitten toteudukaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
  Tulostusversio  
 
Siirry: