Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Poikakaverin pettäminen unessa  (Luettu 23367 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« : 24.02.2008 00:00:06 »

Olen jo usemman kerran viimeisten parin kuukauden aikana nähnyt unta, jossa petän poikaystävääni. Yleensä tämä "pettäminen" on edennyt vain suutelun asteelle, mutta parissa unessa jatkunut myös pidemmälle. Unille yhteistä on, että tämän toisen miehen kanssa olen tavallaan "unohtanut" poikaystäväni olemassaolon, ja vasta myöhemmin tajunnut että hui, mitä tulikaan tehtyä. Jokaisessa unessa mies on ollut eri henkilö ja minulle oikeassa elämässä tuntematon, lukuunottamatta yhtä unta, jossa puuhastelin ex-poikaystäväni kanssa.

Esimerkiksi viime yönä näin unta, jossa eräs mies alkoi suudella niskaani, ja pian olinkin ihan sulaa vahaa hänen käsissään.  :Smiley Yhtäkkiä tajusin, että onhan minulla poikaystäväkin, minkä seurauksena torjuin miehen lähentelyt. Hän vaikutti kuitenkin vilpittömästi minuun ihastuneelta, joten torjuminen tuntui vaikealta. Totesin hänelle vielä, että jos en seurustelisi, olisin mielelläni hänen kanssaan.

Mikähän näiden unien viesti voisi olla?  idiot2 En ainakaan tietoisesti pelkää pettäväni poikakaveriani. En nyt viitsi tähän laittaa omia pohdintojani näiden unien mahdollisista merkityksistä, kuulisin mieluummin teidän mieleenne nousevia ajatuksia.  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 24.02.2008 00:16:59 »

Pettäminen
Jos itse petät unessa puolisoasia, seurustelukumppaniasi, kihlattuasi tai muuta vastavaa henkilöä, uni kielii itsesyytösten ja itsepetosten tunteista. Olet ehkä tehnyt kompromissin uskomustesi tai koskemattomuutesi suhteen ja/tai tuhlaat energiaasi ja aikaasi hedelmättömiin yrityksiin. Vaihtoehtoisesti uni heijastaa intensiivistä seksuaalista himoa ja oman seksuaalisuutesi eri alueiden tutkimista. Monet näkevät juuri ennen häitä unia, joissa he pettävät tulevaa puolisoaan ja tässä tapauksessakin uni heijastaa voimakasta ja uutta seksuaalisuutta. Uni voi myös kertoa identiteettikriisistä - siitä, että tulet saamaan uuden roolin elämääsi; sinusta tulee toisen vaimo/mies.
Uni, jossa puolisosi, seurustelukumppanisi, kihlattusi tai muu vastaava henkilö pettää sinua, pelkäät hylätyksi tulemista. Saatat tuntea, ettet saa tarpeeksi huomiota ihmissuhteessasi. Vaihtoehtoisesti sinusta saattaa tuntua siltä, ettet pysty venymään muiden odotusten tasolle valve-elämässäsi.
Uni voi myös vihjata, että saatat tiedostamattasi etsiä kumppanistasi vihjeitä tai merkkejä siitä, ettei tämä olekaan sinulle täysin rehellinen tai täysillä mukana suhteessanne.
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2 : 26.02.2008 00:50:56 »

Kiitos Athamaarit.  Smiley Itse asiassa tuo itsesyytös ja itsepetos-kohta kyllä tuntui melko osuvalta... Sellaista tunnetta on ehkä ollut hieman ilmassa viime viikkoina. Ehkä unet tavallaan symboloivat sitä, miten turhauttavalta elämääni tällä hetkellä kuuluvat sitoumukset tuntuvat. Nuo sitoumukset eivät liity niinkään poikakaveriini, vaan ihan muihin asioihin.  Sad
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: