Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: väripallojen näkemistä ja outoja tuntemuksia???  (Luettu 3236 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ametisti82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« : 24.03.2011 01:48:08 »

Voisiko joku hieman valaista minulle että mitä nämä jutut ovat. Olen nähnyt vuosia sitten kaverini poskella ruskean pallon. Nyttemmin olen alkanut näkemään esim erään ystäväni suun edessä sinisen pallon ja rinnan päällä vaaleanpunaisen pallon ja reiki opettajani kaulan kohdalla näin myös sinisen pallon. Mitä ne tarkoittavat? Melkein joka päivä nään sinisiä palloja jos vaikka iltaisin olen menossa nukkumaan tai katson telkkaria. Nämä eivät siis liity kenenkään ihmiseen vaan kun olen yksin. Mitä nämä mahtavat olla? 
Joistakin ihmisistä saatan saada niin pahan olon kun he ovat lähelläni että on pakko lähteä pois ja kavereistani nään ja kuulen jos he valehtelevat ja ex-poikaystävästäni näin melkein kaiken ja osuivat myös oikeaan mitä hänestä näin.. mitä ihmettä tämä on?
Kiitos jos joku voisi vähän auttaa minua  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1 : 24.03.2011 10:30:01 »

Ensinnäkin, oletko tietoinen ihmisessä olevista energiakeskukksista, chakroista? Jokaisella chakralla on oma värinsä. Esim. sydänchakralla on vaaleanpunainen ja vihreä. Vaaleanpunainen on universaalin rakkauden väri ja vihreä on parantavan energian väri. Sininen liittyy kurkkuchakraan, jonka aihealueena on luovuus sekä puhuminen, lähinnä totuuden puhuminen.

Värit liittyvät myös enkeleihin, ja kun kerroit näkeväsi sinisiä väripalloja yksinäsi, voisinpa melkein sanoa, että Arkkienkeli Mikaelin alaisuudessa toimivat henkiseen opettamiseen ja parantamiseen liittyvät enkelit ovat olleet kanssasi. Ei siis mitään hätää. Arkkienkeli Mikael on erittäin vahva suojeluksen enkeli.

Olet siis hyvin herkkä ihminen aistimaan muiden ihmisten aurat/energiat. Muistathan suojata itsesi, ettet ime itseesi muiden negatiivisia energioita.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ametisti82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #2 : 24.03.2011 14:49:10 »

Kiitos vastauksesta  Smiley Olen tietoinen chakroista, nämä näkemiset ja tuntemukset ovat minulle hieman uutta asiaa, en ole koskaan tuntenut pelkoa noita näkemyksiä kohtaan vaan minulle tulee vaan aina hyvä olo ja sellainen turvallinen olo kun ne " pallot " ilmestyvät. Ja joskus myös tunnen kuolleen äitini läsnäolon, tulee vaan ihan sellanen olo että äiti on tuossa vieressä ja pitää kädestä kiinni..
Toinen ihmeellinen kokemus oli kun tätini soitti ja sanoi että hän on huonossa kunnossa ja hänellä on ruusu jalassa. Illalla nukkumaan mennessäni, eteeni ilmestyin kuin jostain elokuvasta sellainen kuva jossa itse laitoin jotain sinistä voidetta tätini jalkaan. Olin siis hereillä mutta kuva muodostui vaan silmiini. Seuraavana päivänä tätini soitti ja sanoi että oli tuntenut jalassaan ja selkärankaa pitkin oli mennyt sellainen outo tunne päähän asti ja sen jälkeen hän oli oksentanut monta kertaa. Hetken päästä kipu oli hävinnyt jalasta ja turvotus laskenut ja nyt hän on melko hyvässä kunnossa. En todellakaan tiedä mitä tapahtui??
Miten ne suojaukset tehdään?  Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #3 : 24.03.2011 15:18:41 »

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=3645.0 Tuolla suojauksesta.. Smiley
Tiivistettynä; itse pyydän valon ja rakkauden suojausta ympärilleni (ja kotiini) kaikelta ylimääräiseltä ja kuvittelen valokentän muodostuvan ympärilleni, joka taivaasta kaadetaan valona. Ja kiitän.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ametisti82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #4 : 25.03.2011 17:44:14 »

Kiitos  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: