Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensikokemuksia korkeimmasta tilosta  (Luettu 69839 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #60 : 11.11.2005 23:45:28 »

Lainaus
Siis... se mieli liikkuu sittenkin.

 2funny 2funny 2funny

Niin että tämä pätee vain valikoidusti?(mikä piirre toisissa ärsyttää äänestys?)

Nyt saatte jatkaa jo keskenänne... Cheesy
Kiitos mukavasta keskustelusta!
 smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #61 : 11.11.2005 23:46:19 »

Lainaus
Keho on maaenergioista luotu, joten sillä ei ole mitään tekemistä Olevaisuutemme Hengen kanssa.


Kysyppä 'Luojalta' mitä hän tuohon sanoisi...
Etteikö kaikki hänestä, olisi Olevaisuudesta ja Hengestä lähtöisin?
Mistä sitten?

 smitten

Luojahan ONKIN juuri muuntamassa kehojamme! Enkä siis minä, kuten nyt ehkä vielä hetkelle kuuluen luulet.  Wink smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #62 : 11.11.2005 23:59:40 »

Lainaus
Aivan. Hänen kuvansa. Mutta emme ole Hän.
 angel angel angel

Tähän voisin vielä vastata, koska se on asia, joka monasti jää muistamatta. Tuo on aivan totta, minunkin kokemukseni mukaan.
Mutta mikä saa jonkun mielen uskomaan, että edes joku voisi olla muuta yksin yksilönä, kuin se kuva?
Se ei ole mahdollista, joten sellaista ei tarvitse edes mahdolliseksi kuvitella, vaikka mieli loisi sellaisia kuvia, kieltääkseen jotain astumasta tietoisuuteen.
Ja Hän... on ehkä harhaanjohtava ilmaus...toisaalta, mutta uskon ymmärtäväni, mitä tarkoitat !

 smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #63 : 12.11.2005 00:08:14 »

En vielä oikein ymmärrä täysin
mikä tekee minusta korkeamman tilan
omaavan tai alemman. Miten se itsensä nostattaminen
oikein toimiikaan...?
 
 
        2funny Helppo juttu!!

         Aivankuin ent. parooni Mynkzhauzen ( tai no: sinnepäin oli hän!)
     
         Nostaa takatukastaan ja voi paremmin kuin muut::: Zadappp
         ja olet jossain, ehkä paikassa jota etttt tunnista omaksesi!!!

         Aloitetaan tästä!!!

       
« Viimeksi muokattu: 03.03.2006 18:45:43 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
ReZeus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Leijona, armoitettu.


Profiili
« Vastaus #64 : 12.11.2005 00:09:26 »

Olen seurannut keskusteluja tarpeeksi kauan, joten olen valmis ensimmäiseen viestiini.

Kiitän ensimmäiseksi teitä nimeltämainitsemattomia nimimerkkejä, olen taas tänäänkin tietoisempi kuin eilen. Ja olen saanut itseni taistelemaan omien tietoisuuksieni täydellistymistä kohti!

Älkää lopettako itsenne arviointia ja alkako julistamaan totuuksia! Jokainen opettaa meille aina uusia asioita, tuntuivatpa ne kuinka kiusallisilta omaa tietoisuutta ajatellen. Niin täydellistä tietoisuutta en ole löytänyt ettenkö voisi kyseenalaistaa aina omaa tietoisuuttani. Egoni on valtaisasta pudonnut suureksi, ja paraneminen jatkuu. Mutta en silti opeta muita tavoilleni, jokainen meistä löytää sen tietoisuuden. Mutta, joka ei itseään pysty "alentamaan" alas tornistaan, sen tietoisuus jää sille tasolle. Huomaan myös tässä ketjussa tietoisuuden laajentamisen paikan.



LAINAUS:
"Tietoisuus ja läsnäolo on ihan jotain muuta , minulle ainakin!
Minä en kiellä sinulta sinun kokemusmaailmaasi, enkä pidä omaani oikeampana sinulle kuin sitä mikä sinulla jo on. Miksi niin tekisin?
Ethän sinäkään niin tekisi?"

Tästä pisteet kotiin!!!! Tietoisuutesi on kasvava mirjam, VALO!!

Mutta ei niin suurta valoa, ettei sitä voi kyseenalaistaa ja tietoistaa kirkkaampi valo!
Täyttäkää toistenne tietoutta, mutta rakkaudella, ja tulkaa alas torneistanne. smitten
tallennettu

Vain arpikudos on pysyvää.
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #65 : 12.11.2005 00:15:06 »

Olen seurannut keskusteluja tarpeeksi kauan, joten olen valmis ensimmäiseen viestiini.

Kiitän ensimmäiseksi teitä nimeltämainitsemattomia nimimerkkejä, olen taas tänäänkin tietoisempi kuin eilen. Ja olen saanut itseni taistelemaan omien tietoisuuksieni täydellistymistä kohti!

Älkää lopettako itsenne arviointia ja alkako julistamaan totuuksia! Jokainen opettaa meille aina uusia asioita, tuntuivatpa ne kuinka kiusallisilta omaa tietoisuutta ajatellen. Niin täydellistä tietoisuutta en ole löytänyt ettenkö voisi kyseenalaistaa aina omaa tietoisuuttani. Egoni on valtaisasta pudonnut suureksi, ja paraneminen jatkuu. Mutta en silti opeta muita tavoilleni, jokainen meistä löytää sen tietoisuuden. Mutta, joka ei itseään pysty "alentamaan" alas tornistaan, sen tietoisuus jää sille tasolle. Huomaan myös tässä ketjussa tietoisuuden laajentamisen paikan.



LAINAUS:
"Tietoisuus ja läsnäolo on ihan jotain muuta , minulle ainakin!
Minä en kiellä sinulta sinun kokemusmaailmaasi, enkä pidä omaani oikeampana sinulle kuin sitä mikä sinulla jo on. Miksi niin tekisin?
Ethän sinäkään niin tekisi?"

Tästä pisteet kotiin!!!! Tietoisuutesi on kasvava mirjam, VALO!!

Mutta ei niin suurta valoa, ettei sitä voi kyseenalaistaa ja tietoistaa kirkkaampi valo!
Täyttäkää toistenne tietoutta, mutta rakkaudella, ja tulkaa alas torneistanne. smitten

Hups.  Embarrassed     Joko taas , katajaan kapsahdettiin ? Tästä tuli säkkiisi ensimmäinen "pojo"

 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #66 : 12.11.2005 00:18:31 »

Pimeä ketju. Ei tähän voi muuta todeta kuin WTF? Sad
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #67 : 12.11.2005 00:23:02 »

Pimeä ketju. Ei tähän voi muuta todeta kuin WTF? Sad

Hei tuu hakeen multa kynttilä, niin näet jotain, hih, hih.

 Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #68 : 12.11.2005 00:25:18 »

Ei taida kynttilä ihan riittää. Undecided
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #69 : 12.11.2005 00:26:58 »

Lainaus
"Tietoisuus ja läsnäolo on ihan jotain muuta , minulle ainakin!
Minä en kiellä sinulta sinun kokemusmaailmaasi, enkä pidä omaani oikeampana sinulle kuin sitä mikä sinulla jo on. Miksi niin tekisin?
Ethän sinäkään niin tekisi?"

Tästä pisteet kotiin!!!! Tietoisuutesi on kasvava mirjam, VALO!!

Mutta ei niin suurta valoa, ettei sitä voi kyseenalaistaa ja tietoistaa kirkkaampi valo!
Täyttäkää toistenne tietoutta, mutta rakkaudella, ja tulkaa alas torneistanne. smitten

Kiitos vain ja tervetuloa tänne 'tornista tähyävien' joukkoon...
Riittää kun hetkeksi kuvittelee olevansa vain se valo tornissa, ja kas...metsään mennään...  Cheesy Vai katajaanko se oli.... coolsmiley
Olisihan se hienoa, jos voisimme olla sekä torni, ja tornin valo, sekä maa torinin alla ja taivas sen yllä.   Wink
Kehomme tornina muiden tornien jokossa vain yksi, valo loistamssa oman 'polkumme' loistetta, maa ja taivas tietoisuutenamme.

Enkä usko, että täällä kukaan 'tietoisuudessaan' on ihan tosissaan...joskus vain syttyy pelkkä valo torniin hetkeksi ja harhauttaa luulemaan, että kaikkien sitä olisi seurattava....voi torni parkaa...sehän tietää, että ei voi seistä kuin omalla paikallaan.


 smitten smitten smitten Cheesy
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #70 : 12.11.2005 00:35:38 »

Kukaan voikaan seurata vain OMAA Jumaluuttaan, kuten olen aina kertonutkin, sillä olemme jo JOKAINEN Pohjolan Valomme keho sen Luojamme johdatuksessa, joten sen tähden tämäkin osio tähän väliin tänään tuli.  Wink angel
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #71 : 12.11.2005 00:45:51 »

Hyvin osuvasti kuvaat sitä Omniman, miten nyt teimme sen taas teoilleen sen Luojamme Kuvan vain olemalla sitä miten olemmekin!  angel

Sillä Kuvaamme juuri enää vain tarkennetaan sen verran kuin tarvitaankin siihen yhteisen eli kaikkeuden parantamiseksi, jota varten se Pohjolamme valokin luotiin. Eli evoluutiotamme suorittamaan ja sen saimme jo aluilleen näillä teoillame, kun viimeisetkin sitä kuvaamme haittaavat negaatiota voitiin purkaa vain sille kuuluvalla tavallaan eli muuntamalla ne aidoksi Rauhaksi ja Rakkaudeksi, aitojen "Zeuksien" avuilla!  Wink smitten

Ikuisella Rakkaudella sinua muistan Omniman. smitten
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #72 : 12.11.2005 00:51:23 »

Tokihan me noudatamme neuvoa ja tulemme alas torneistamme. Taikka sitten emme. Vaikka tulemmekin. Vaikkemme tulekaan...

Mitä muuta me voimmekaan lukea toinen toisistamme kuin itseämme.

Lukiessamme toisistamme kuvausta itsestämme luomme kuvaamme ja kaltaisuuttamme.

Vainkohan "kuva" pystyisi siihen ellei se ole myös yhtä kuin kuvaaja ja kuvattava - kuvaus yhdestä ainoasta alkukuvasta monenhenkisenä kokemuksena.

En tullut katsomaan, miltä näytätte vaan: minkälaisena näytän teidän silmissänne, oman minuutenne osiona.

Ettekä nyt tule puhumaan minusta vaan siitä minäni osiosta, joka te olette.

Ei siis vain kuva vaan kuvastin, joka voi peilata itseään vain, kun... on... joku... toinenkin.  coolsmiley

Tässä paikassa Sinun olisi pitänyt iskeä silmää, eikä katsoa tummien lasien takaa. "pojo" tuli niin että kolisi.   coolsmiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #73 : 12.11.2005 00:57:12 »

Lainaus
Mitä muuta me voimmekaan lukea toinen toisistamme kuin itseämme.

Olevaisuuden, sitä ei lueta, mieli lukee, tietoisuus kokee sen.
Siitä ei voi kirjoittaa...sen voi aistia. Kaiken tekstin altakin. Jos haluaa.



Lainaus
Vainkohan "kuva" pystyisi siihen ellei se ole myös yhtä kuin kuvaaja ja kuvattava - kuvaus yhdestä ainoasta alkukuvasta monenhenkisenä kokemuksena.

Kyllä, ja tietoisuudesta käsin. Sitä ei pidä sekoittaa fyysiseen todellisuuteen. (mielen luomaan todellisuuteenkaan) Se välittyy muutenkin. Kuten jo yksi meistä viisasti muistuttikin, olemme 'kuvia', emme tässä fyysisyydessä 'muuta'. Se on todellisuus, mikä on hyvä hyväksyä, sen LISÄKSI, että on tietoisuus, jossa koemme YHTÄ AINOAA.

Lainaus
En tullut katsomaan, miltä näytätte vaan: minkälaisena näytän teidän silmissänne, oman minuutenne osiona.

Niinhän sitä yleensä tapana on. Jos mielii tulla... Smiley

Lainaus
Ettekä nyt tule puhumaan minusta vaan siitä minäni osiosta, joka te olette.

Totta, etkä sinäkään puhu meistä, vaan siitä minäsi osioista joka me olemme.

Lainaus
Ei siis vain kuva vaan kuvastin, joka voi peilata itseään vain, kun... on... joku... toinenkin.  coolsmiley

Niin, kun on joku toinenkin...

 smitten
tallennettu
ReZeus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Leijona, armoitettu.


Profiili
« Vastaus #74 : 12.11.2005 01:09:33 »

Kukaan voikaan seurata vain OMAA Jumaluuttaan, kuten olen aina kertonutkin,

sillä olemme jo JOKAINEN Pohjolan Valomme keho sen Luojamme johdatuksessa, joten sen tähden tämäkin osio tähän väliin tänään tuli.  Wink angel

ensimmäisessä kappaleessa oli se mitä haettiin!

mutta jotain muutakin taisin tarkoittaa???  Wink

Oppikaa tosiltanne, vaikka se tekeekin kipeää, rakkaudella. Koska tietoisuutemme ei saa VIELÄ jäädä sahaamaan paikoilleen.

 smitten   smitten   smitten

Omniman, piste tuli.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 01:12:22 kirjoittanut ReZeus » tallennettu

Vain arpikudos on pysyvää.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: