Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi minulla menee kaikki päin.....  (Luettu 2667 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
skipidoway
Vieras
« : 06.09.2013 18:41:52 »

 Elikkäs minusta tuntuu että olen ollut ihan järjettömän paineen alla jostain toukokuusta asti ( poikkeuksena kesäkuu oli helpompi) Tuntuu että stressitasoni on ollut pitkään jo liian korkea. Minulla on ollut paljon epäonnea matkassa. Mietin vaan että tähtitaivaani on näyttänyt hyvinkin rauhalliselta, niin miksi juuri nyt tälläinen ajanjakso?Huh??  jos joku jaksaa vilkaista transiittejani niin thänks Kiss tietoni 20.8.1985 klo 20.31 rauma
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 06.09.2013 19:02:03 »

Harmi. Kannattaa ottaa ton oma astron käyttöön, sieltä löytyy transiitit ja kun tiedät valmiiksi transiitit on ehkä hivenen helpompaa keskustella asiasta  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
skipidoway
Vieras
« Vastaus #2 : 06.09.2013 19:16:19 »

Toukokuussa  jupiter aspect_sex mars,  jupiter aspect_sex aurinko,  uranus aspect_sex jupiter,  jupiter aspect_tri kuu.
Kesäkuun skippaan kun silloin ei kiristänyt näin pahasti.
Heinäkuu ihan helvettiä sillon ei periaatteessa tapahtunut oikein mitään taivaallani.
Elokuu myös aika myrskyisä. sillonkaan ei oikein ollut oikein mitään paitsi muutamia marssin lyhyitä ohituksia.
syyskuu taas toi  uranus aspect_sex jupiter ja vaalean sinisellä  saturnus aspect_squ jupiter.
En oikein tajua idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: