Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tv-ohjelmat  (Luettu 23534 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 06.07.2006 20:22:34 »

Itse tykkään Lostissa siitä että päälle päin kaikki vaikuttaa "tavallisilta" ihmisiltä, kaikilla on mahdollisuus aloittaa alusta puhtaalta pöydältä ilman menneisyyden taakkaa. Silti kaikilta löytyy omat salaisuutensa ja taakkansa menneisyydestä, ihan niinkuin meiltä jokaiselta.
Lisäksi jännitys tietysti  Smiley Mikä saari oikein on? Kuka on tuo ranskalainen nainen? Mikä viidakossa ryskää ja riehuu? miksi kone tippui? Miksi luukusta löytyy samat numerot kuin ne joilla se pyöreä poika lottosi? Keitä ovat "others"?
Niin paljon salaisuuksia ja jännitystä  Grin
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #16 : 06.07.2006 21:08:05 »

Juu, tää foorumi tyhjeni kummasti tänään torstaina ysiltä.  Grin
tallennettu
dinara
Vieras
« Vastaus #17 : 06.07.2006 22:57:09 »


Minä olen myös hurahtanut Lostiin. Ehkä siksi, että minua kiehtoo jotekin se salaperäisyys jota ohjelma luo. Katselelen myös 4400, Näkijää ja Henkien Merta. Minua kiehtoo myös kaikki scifiin ja kauhuun liittyvät ohjelmat ja elokuvat. En tiedä kyllä miksi... 
uglystupid2  smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #18 : 06.07.2006 23:18:54 »

Minua kiehtoo myös kaikki scifiin ja kauhuun liittyvät ohjelmat ja elokuvat. En tiedä kyllä miksi... 
uglystupid2  smitten

Sama täällä..
Omalla kohdallani uskon kiinnostuksen johtuvan niin perin tavallisesta ja rauhallisesta elämästä, että haen jotain "vipinää" siihen näistä kauhu ja scifi jutuista..  Cheesy
Ennen nääs vauhtia ja vaarallisia tilanteita oli omasta takaa ja nyt siinä on ISO aukko.. en tosiaan tahtoisi samaa enää, joten leffat ja sarjat on hyvä "korvike".. uglystupid2
Oikku67
« Viimeksi muokattu: 06.07.2006 23:22:07 kirjoittanut Oikku67 » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #19 : 07.07.2006 08:41:47 »

Hyvä että Lost jää kesätauolle sillä kerkeän näkemään juuri sen vikan jakson ennenkuin suuntaan ulkomaille  Smiley
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #20 : 09.07.2006 20:41:37 »

Minä myöskin olen koukussa Lostiin. Tämän loppuviikon olenkin yrittänyt metsästää ihmistä, joka osaisi kertoa mitä viime jaksossa tapahtui. Emme kerenneet järveltä uistelemasta ajoissa kotiin ja jakso jäi väliin ekan kerran...  Cry Nyt en sitten tiedä tulivatko the others ja mitä tapahtui? Pääsivätkö lautalla lähteneet merelle saakka?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #21 : 10.07.2006 08:02:47 »

Lostissa viimejaksossa se Arntz räjähti kun porukka oli hakemassa sitä Nitroglyseriiniä. Kate ja Locke saivat tehtäväkseen kantaa räjähdysaine repussa.
Ranskalaisnainen kolkkasi Clairen ja varasti hänen vauvansa. Nainen vissiin ajattelin antaa vauvan "otherseille" vaihdossa jotta saisi 16-vuotta sitten menettämänsä oman lapsensa takaisin heiltä. Sayid ja Charlie lähtivät naisen perään. Charlie näki viidakkoon rysähtäneen pienkoneen heroiinilastin ja joutui kiusaukseen ottaa siitä.
Lautalla olijat menettivät peräsimensä meren armoille.

Siinä jotain  Smiley
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #22 : 10.07.2006 10:59:12 »

Mulla on äärimmäisen nolostuttava tunnustus. Mulla pahin koukuttaja on Subilla uusintakierrokselle lähtenyt Buffy vampyyrintappaja. Meinasin saada kunnon raivarit, kun tajusin perjantaina mökillä, että unohdin kuitenkin pistää kotona videot nauhoittamaan... tickedoff
Olen vielä myöhaisherännäinen fani, että mulla ensimmäisellä esityskerralla nämä pari ekaa tuotantokautta on jäänyt näkemättä. ...tana!

Noin muuten ne "pakolliset" ovat tässäkin jo useasti mainitut Näkijä ja Lost.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #23 : 10.07.2006 11:07:12 »

Harmillasta on kun kesällä tulee vain uusintoja mutta toisaalta eihän sitä telkkaria kesällä niin tule katsottua.

Telkkarista katsottua tulee kuitenkin SINKKUELÄMÄÄ! Se on niin mahtava sarja että pakko kattoo se uusintana jo kai kymmenettä kertaa  Wink

Muuten telkkarista tulee katottua vähän millon mitäkin...
Pitäisi makuunista käydä vuokraamassa 4400 eka tuotanto kausi kun en ole ihan alusta asti sarjaa nähnyt niin voisi vaikka sitten kerralla katsoa koko kauden Smiley


tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #24 : 10.07.2006 11:21:52 »

Mukavia tunnustuksia  Wink Katson minäkin sinkkuja joskus, siinä ihan hyviä pohdintoja elämästä.  Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #25 : 10.07.2006 11:24:57 »

Pitää kai vielä tunnustaa että itsekkin olen nähnyt kaikki jaksot Buffy, vampyyrintapajasta ja sen lisäksi Siskoni on noitaa on tullu seurattua (kaikki jaksot katsottu tähän mennessä) Embarrassed
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #26 : 10.07.2006 11:26:43 »

Se on toisaalta ihan hyvä ettei telkusta tule mitään katsottavaa niin voi puuhailla ulkona kaikkea muuta  Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #27 : 10.07.2006 11:40:03 »

En jaksa puuhailla mitään, tuntuu että painan tonnin ja tavallisetkin askareet vievät voimani.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #28 : 10.07.2006 12:25:52 »

Hellekkö vie Enkelin voimat?  Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #29 : 10.07.2006 12:49:10 »

Juu, melkein tässä jo alkaa odottelemaan syksyä..
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: