Sivuja: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1668027 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2160 : 23.02.2013 14:45:03 »

Ärrrrrsyttävä korvien humina ja lukkoon meno vähän väliä  Undecided
Tuli jonkinlainen piste vastaan tässä mun yksipuolisessa haikailuissa, jota oon purkanut viimeiset vuodet kirjoittamalla. Siis konkreettisesti se piste. Ei pysty/kykene kirjoittamaan, ei edes avaamaan wordia.. Ja sitä kautta sitten sellainen hyväksyntä, että ok, etiäpäin sanos mummo lumessa. No, jotta elämä ei olisi liian helppoa, aloin tuon jälkeen näkemään/kokemaan jonkinlaisia etiäisiä, liittyen juurikin hyvin pitkälti tuohon märehdinnän kohteena olleeseen heppuun ja vaikka mä järjellä pystyn sen työntämään pois mielestäni takaisin sinne mappi ööhön toviksi, niin kohta taas jotain muuta.. ja kun koitan olla noteeraamatta, niin sitten humisee pää tai vielä veemäisempää, korvat on lukossa.. jotta teenkö mä tästä ongelman vai pitäiskö mun kiltisti vaan "antaa mahdollisuus" näille kokemuksille tulla ja mennä? Eniten veettää kuitenkin se, että oon ihan oikeesti valmis ja halukas tapaamaan uusiakin ihmisiä, mutta nyt tää sitten tykittelee aivan 6-0 koko kaistan leveydeltä  knuppel2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2161 : 23.02.2013 22:09:27 »

Anna mahdollisuus. Se avaa ihan uuden reitin sulle  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2162 : 24.02.2013 20:22:05 »

Voi saasta! Pesukone meni rikki. Kaks vuotta vanha hypermasina. Tää on oikeesti iso asia kun mun on pestävä  usein pyykkiä jos altistun niille paskaitiöille jossain.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2163 : 24.02.2013 21:45:53 »

pikkari; pesukoneesta puheenollen...

meinasin saada tänää sähköiskun pesukoneeseen liittyen, jos oisin sen tärskyn saanut niin voi olla että tämä tyttö olis lentäny johonki tuonne korkeuksiin, onneks jostain syystä, mitä en itsekkään ymmärrä, osasin perääntyä siitä tilanteesta. D: huhhuh!
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2164 : 24.02.2013 21:48:48 »

pikkari; pesukoneesta puheenollen...

meinasin saada tänää sähköiskun pesukoneeseen liittyen, jos oisin sen tärskyn saanut niin voi olla että tämä tyttö olis lentäny johonki tuonne korkeuksiin, onneks jostain syystä, mitä en itsekkään ymmärrä, osasin perääntyä siitä tilanteesta. D: huhhuh!

Miten tää tilanne synty ? Oliks lattialla vettä; kosketitko jotain sähköjohtoa samalla, olitko suihkussa, onks kone niin lähettä että suihkun vesi koskettaa helposti, hiustenkuivaaja, mitä ?  Shocked
tallennettu

.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2165 : 24.02.2013 22:14:38 »

Hui! Mitä tapahtui?
Tää kuukausi näyttää ihmeylläreitään näköjään vieläkin. Onneks selvisit  Smiley

Mun koneessa takuu vielä voimassa ja korjausukko tulee ensi viikolla.
Vähän kipee olo mut nyt ei ole varaa sairastua koska huomenna alkaa tutkimukset jotka on miltei elintärkeet etten saa niitä kauheita kohtauksia enää tai ainakin selviää syy.

Voimia, voimia ihmiset  angel smitten

Seppo selvitti hyvin planeettauutisissa ajan laadun. Mun mies nauroi aina kun sanoin nyt hiljaa, planeettauutiset alkaa  Grin Mulla on vähän kajahtanut olo. Täysikuu möllöttää taivaalla ja ens yönä taas miniuni todennäköisesti
Helmikuun viimeinen viikko alkaa ja ensi kuussa siirrytään jo kesäaikaan
Valoa kohti, eteenpäin
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2166 : 24.02.2013 22:35:28 »

pikkari; pesukoneesta puheenollen...

meinasin saada tänää sähköiskun pesukoneeseen liittyen, jos oisin sen tärskyn saanut niin voi olla että tämä tyttö olis lentäny johonki tuonne korkeuksiin, onneks jostain syystä, mitä en itsekkään ymmärrä, osasin perääntyä siitä tilanteesta. D: huhhuh!

Miten tää tilanne synty ? Oliks lattialla vettä; kosketitko jotain sähköjohtoa samalla, olitko suihkussa, onks kone niin lähettä että suihkun vesi koskettaa helposti, hiustenkuivaaja, mitä ?  Shocked

Mulla on sellanen jatkojohtosysteemi tuon koneen yhteydessä kun se koneen oma johto ei yletä pistorasiaan. Nooh, kone sitten lopetti pyörimisensä ja menin avaamaan sen luukun jolloin sieltä yhtäkkiä valahti aika paljon vettä, ja arvatenkin sen jatkojohdon päälle jota en ollut ehtinyt vielä sammuttaa. Kone siis ei ollut tyhjentänyt niitä vesiään vaan vaatteet lillui siellä siinä veessä, mitä en huomannut ennenkuin avasin sen luukun.
Itse vaan katselin siinä hämmentyneenä että mitä tapahtuu ja ihme kyllä ettei mielessä käynyt sitäkin että olisin mennyt sörkkimään sitä jatkojohtoa, onnes osasin kuitenkin sitten jostain syystä perääntyä siitä tilanteesta pois. D:
Sitten se alkoikin rätisemään, paukkumaan ja savuamaan se jatkojohto. Hädissään parikymppisenä neitinä soitto äiteelle että "mitä mä teen??" : D

Nooh, loppu hyvin, kaikki hyvin.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2167 : 24.02.2013 22:45:57 »

No mulla on samanlainen jatkojohtoviritys. Sä tarvitset uuden pesumasinan jos noin vedet jää sisälle ja tollanen kammotilanne vielä päälle
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2168 : 24.02.2013 23:03:36 »

Jeps, eipä ole ennen tehnyt samaa tuo kone.
Mutta kyllähän tuo tollanen kivikautinen onkin ja muuten reistaillut muutamaan otteeseen, niin ehkäpä se kohta pitää alkaa harkihteen uuden ostamista. s:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2169 : 25.02.2013 11:08:42 »

jos ei oo pesukoneessa takuuta jälkellä niin vakuutukseen vaan.. tietty sillä olettamuksella, että kotivakuutus löytyy.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2170 : 25.02.2013 21:46:34 »

Jeps! ajattelin vielä yrittää sörkkiä tuota konetta josko veden poistoputki olis tukossa tai jotain muuta vastaavaa, ennen kuin jätän lopulliset hyvästit tuolle kapistukselle! Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2171 : 25.02.2013 22:12:55 »

En kyllä enää lähtis tässä vaiheessa sörkkimään ...   Huh

Ja tosta äiteelle soittamisesta: ei se iästä oo kiinni - ainaki mun mielestä omalle rakkaalle äidille voi aina soittaa jos on trabelia; ja mun kohdalla myös mun äiti soittaa mulle jos sillä on ongelmia joissa se olettaa et mä voisin auttaa; miks äidilleen ei sais soittaa ? Minkä takia Suomessa on tää "kultti" et äiti on joku johon ei sais pitää yhteyttä- ei monissa vanhoissa sivistysmaissa sellasta oo; äiti on tärkee ihminen.
Meillä äidillä ei soiteta, äidistä ei pidetä huolta ja sitten ku se on riittävän vanha se heivataan vanhainkotiroskikseen joissa vanhuksilla tehdään kansanmurhaa.
tallennettu

.
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2172 : 25.02.2013 22:21:32 »

Jeps! ajattelin vielä yrittää sörkkiä tuota konetta josko veden poistoputki olis tukossa tai jotain muuta vastaavaa, ennen kuin jätän lopulliset hyvästit tuolle kapistukselle! Smiley
mun pesukone ei joskus lingonnu kunnol ja jätti vedet sisää.. löysin poistoputkesta sukan..  Grin
pesukoneet siis todistetusti syö sukkia..  Cheesy
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2173 : 25.02.2013 22:40:28 »

Samaa mieltä olen eli IRTI KONEESTA et koske siihen. Mun korjausukko tulee keskiviikkona. Sitä ennen pitäis jaksaa siivota koska faija ilmestyy myös paikalle ja saa shokin tästä mun sekamelskasta joka johtuu... Koitan hillitä raivoa nyt etten kirjoita rumasti.
No niin, olin sairaalassa tänään ja ihana, empaattinen lääkäri totes heti aluksi että mun kilpirauhaslääkitys on aivan liian alhainen. Samantien soitto sisätautilääkärille joka muutti annostuksen
Kolme kk sit oli muka ok arvot eli miten paikasta riippuen muuttuu viitearvot?? Tk-lääkärin mukaan hyvä  idiot2
Eihän täs muuta hätää kuin 12 timmaa unta vrk, puolet fledasta lähtenyt sekä masis
Tää olotila olis voitu välttää jos olisin päässy sinne Allergiasairaalaan ajoissa tai muualle kuin jollekin vitun tk-nulkille
Tällä annoksella väsy ja angsti lähtee parissa viikossa. Hyvähyvä! Mut tää tukka...............?

Olen kyllä tosi kiitollinen että olen nyt osaavis käsissä ja nyt tutkitaan kunnolla koko kummallinen oirekirjo.
Huomenna pitäis vaan raahautuu het aamusta labraan

Täysikuuuuuuuuuu  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2174 : 25.02.2013 22:56:06 »

Mä liikutun nykyään ihan ihmejutuista. Mä haluisin lähettää Ambrelille uuden pesukoneen ja itken nyt sen takia et hän meinas kuolla. Kysyin tänään lääkäriltä vartin puhekohtauksen jälkeen et oonko mä sun mielestä hullu. Naurahti ja sanoi et ole. Välillä kyllä tuntuu siltä omast mielestä
tallennettu
Sivuja: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: