Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 285095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #600 : 14.03.2012 20:29:08 »

no mulla pätkii telkkari ja kännykän yhteys katkeilee.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #601 : 15.03.2012 13:11:50 »

Useammasta työpaikasta piti tulla ilmoitus valinnoista tän viikon alussa. Ei kuulu mitään... Ei iloista  smiley6600 viestiä, että olemme valinneet sinut, eikä niitä  Undecided 'kiitos, mutta ei kiitos' - sähköpostiviestejä.
Kirjoittelen parilla foorumilla ja tuntuu, että kaikki kysymykseni jäävät vaille huomiota. Ei toimi viestintä ei.

Näin malttamattomalle ihmiselle ihan raivostuttava tilanne!!
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #602 : 15.03.2012 13:53:00 »

Useammasta työpaikasta piti tulla ilmoitus valinnoista tän viikon alussa. Ei kuulu mitään... Ei iloista  smiley6600 viestiä, että olemme valinneet sinut, eikä niitä  Undecided 'kiitos, mutta ei kiitos' - sähköpostiviestejä.
Kirjoittelen parilla foorumilla ja tuntuu, että kaikki kysymykseni jäävät vaille huomiota. Ei toimi viestintä ei.

Näin malttamattomalle ihmiselle ihan raivostuttava tilanne!!

 smitten
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #603 : 15.03.2012 13:57:51 »

^ Ei ollu tarkoituksen kirjoittaa huomatkaa minut viestiä - vaikka ulosanti ehkä olikin sitä  :Smiley

Kiitos kuitenkin Raukkauden valo!  smitten
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #604 : 15.03.2012 14:57:49 »

Voi apua, mun pitäis tehdä tärkeä asunnonostopäätös tässä merkuriuksen perääntymisen aikana  Shocked Meneeköhän pieleen joka tapauksessa päätinpä ostaa tai olla ostamatta, tuleekohan myöhemmin ongelmia kun eikös tää oo huono aika tehdä mitään sopimuksia...?  buck2
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #605 : 15.03.2012 18:00:02 »

Tietokone temppuilee ja pelit täynnä bugeja, kommunikaatio tökkii täysillä (erittäin räjähdysherkän)  leijona kanssa, valot räpsyy kun diskossa olis ja lähikaupan korttiliikenne on aikasta jökissä.. tralalaa  Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #606 : 15.03.2012 19:20:24 »

Useammasta työpaikasta piti tulla ilmoitus valinnoista tän viikon alussa. Ei kuulu mitään... Ei iloista  smiley6600 viestiä, että olemme valinneet sinut, eikä niitä  Undecided 'kiitos, mutta ei kiitos' - sähköpostiviestejä.
Kirjoittelen parilla foorumilla ja tuntuu, että kaikki kysymykseni jäävät vaille huomiota. Ei toimi viestintä ei.

Näin malttamattomalle ihmiselle ihan raivostuttava tilanne!!

Perääntyvän Merkuriuksen aikaan ei ole hyvä allekirjoittaa työsopimusta. Yleensä siinä käy niin että jos tekee työsopimuksen niin jatkossa työnkuva muuttuu ihan toisenlaiseksi kuin sovittiin tai se henkilö jonka kanssa sopimus tehtiin (esim. siis pomo) poistuu kuvioista ja hommat muuttuvat...  ja yleensä huonompaan suuntaan. Siksi siis ei ole yhtään huono juttu jos vastauksia ei juuri nyt tulekaan. Kärsivällisyys on nyt hyödyksi.  Wink

Samoin asuntokaupat. Ei kannata ostaa asuntoa perääntyvän Merkkarin aikaan. Telkkarissa oli juuri jossain ohjelmassa kun jenkeissä tehtiin asuntokauppoja niin toinen osapuoli vetäytyi kaupasta kun huomasi että  merkurius perääntyy.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #607 : 15.03.2012 19:22:57 »

Minulla on vuorossa yksi tähän aikaan liittyvä kiva juttu; vanhojen ystävien kokoontuminen. Tapaan piiiitkästä aikaa vanhoja ystäviäni hyvä ruoan merkeissä.

Se on niitä mukavia tähän aikaan liittyviä juttuja. Tosin tässä saa varautua siihen että jollekin ystävälle tulee este tai liikenne tökkii ja joku myöhästyy....  Huh
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63



Profiili
« Vastaus #608 : 15.03.2012 19:31:44 »

Belgian bussiturma - ja nyt vielä epäillään, että kuski oli vaihtamassa DVD:tä => surullisempaa Merkuriusta...  Cry
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Yep
Vieras
« Vastaus #609 : 15.03.2012 19:33:41 »

Kopioin isoa monistenippua ja annoin alkuperäiset paperit pois, kun kone oli skannannut ne. Kun papereita vievän henkilön selkä katosi näkyvistä, kopiokone sekosi ja tiedot katosivat koneen sisään. En ole tähän ikään ennen todistanut moista ihmettä  Shocked
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #610 : 17.03.2012 14:59:41 »


Perääntyvän Merkuriuksen aikaan ei ole hyvä allekirjoittaa työsopimusta. Yleensä siinä käy niin että jos tekee työsopimuksen niin jatkossa työnkuva muuttuu ihan toisenlaiseksi kuin sovittiin tai se henkilö jonka kanssa sopimus tehtiin (esim. siis pomo) poistuu kuvioista ja hommat muuttuvat...  ja yleensä huonompaan suuntaan. Siksi siis ei ole yhtään huono juttu jos vastauksia ei juuri nyt tulekaan. Kärsivällisyys on nyt hyödyksi.  Wink

Samoin asuntokaupat. Ei kannata ostaa asuntoa perääntyvän Merkkarin aikaan. Telkkarissa oli juuri jossain ohjelmassa kun jenkeissä tehtiin asuntokauppoja niin toinen osapuoli vetäytyi kaupasta kun huomasi että  merkurius perääntyy.

Heh.Tein astro.comissa työhaastattelupäivälle kartan ja katsoin piruuttani,että mitkä planeetat peruuttavat.Kas kummaa merkuriushan se siellä pakittaa.Vastausta ei ole hakemastani työpaikasta kuulunut ja kaikista niistä muista paikoista mihin hain vastaukseksi on tarjottu ei:tä.Ehkä minun sitten vaan kannattaa vaan nauttia tästä vapaudesta ja lakata murehtimasta.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #611 : 19.03.2012 12:39:40 »

 tickedoff tickedoff tickedoff

EI tuu koulutehtävien tekemisestä mitään!
Ei toimi ohjelmat, tieto ei tule eikä mene!
 Angry Angry
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #612 : 19.03.2012 13:03:05 »

Minä olen siistinyt sekä sähköposti-tilejä, että puhelimen viestimuistia... kylläpä onkin molempiin tavaraa kertynyt.

Minä puolestani sovin tästä viimeisestä työspätkästä kun Merkurius peruutteli, mutta sopimus allekirjoitettiin vasta kun Merkurius oli kääntynyt tai ainakin seisahtanut paikoilleen. -Allekirjoitushetkeen saakka sopimuksen pituus oli minulle "auki" eli epäselvää, mutta yllätys oli positiivinen kun selvisi että odottamani puolen vuoden sopimuksen sijaan allekirjoitettiin sopimuks vuodeksi. Smiley

En usko kauhisteluun, enkä pelotteluun, joten joskus saattaa Peruuttava Merkurius tuoda vastaan jonkin vanhan tilausuuden tai vain viivästyttää asioiden etenemistä.. kannattaa vain lukea vähän tarkemmin pieni präntti tai antaa mennä vaan intuition pohjalta ja luottaa siihen että tekee oikeita valintoja..

« Viimeksi muokattu: 19.03.2012 13:22:18 kirjoittanut Emelia » tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #613 : 21.03.2012 17:37:21 »

Äh, mun työtehtävän muutos osuu just kuunvaihteeseen kun merkkari vielä pakittelee. Suullisesti sopimus tehtiin jo ennen, mutta vaihto tapahtuu käytännössä vasta viikon päästä. Toivottavasti ei ole tuhoon tuomittua ennenkuin alkoikaan.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #614 : 22.03.2012 14:03:22 »

Näin entisen työkaverin sattumalta kaupassa.. Lisäksi pääsen tekemään töitä yhdessä tapahtumassa (ekaa kertaa palkallisena!) ja sain työkeikan uusvanhaan työkohteeseen (sama firma, uusi paikkakunta) pitkästä aikaa Cool

Telkkarista tulee hyviä elokuvia ja olen käynyt tässä retromerkkarin aikana pari kertaa elokuvissakin&ollut poikkeuksellisen sosiaalinen Grin

Tämän merkkarin peräytymisen aikaan olen kyllä ollut poikkeuksellisen sosiaalinen! Pitkään kesti hiljaisuutta ystävien yms. tapaamisien kanssa, mutta NYT. Olen aivan ihmeissäni  Grin Ja aivan väsyksissä kun olen ollut poikkeuksellisen sosiaalinen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: