Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on työpaikan vaihtamiselle erityisen hyvä aspekti?  (Luettu 6376 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« : 20.08.2011 17:05:04 »

Kun ajattelee asiaa niin, että vanhassa pitää lopettaa ja aloittaa uutta, mikä olisi hyvä aika astrologisten aspektien näkökulmasta?
Peräytyvän merkkarin aikana joudun tekemään työhakemuksen, mutta mahdollisen sopimuksen allekirjoittamisen aikaan jos niin onnekkaasti käy, merkkari on jo peräytymisensä lopettanut.
Marsin oppositio MC:lle on tulossa syyskuun lopulla ja myöhemmin jupiterin neliö MC:lle kun katsoin Oma astrosta, mutta nämä kai eivät ole mitenkään onnekkaita vaan enemmän haastavia aspekteja?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #1 : 06.09.2011 13:15:29 »

Moi,

olen kyllä huomannut että  saturnus seikkaillessa MC:llä ja kymppihuoneessa on hyvä aika vaihtaa työpaikkaa. Joskus katsoin eräälle kaverille että sen kannattaa hakea vakipaikkaa siellä missä hän on kun merkkari,tai venus en muista oli hänen MC:llä. Haki ja sai.

 jupiter  mars  MC:llä ja kymppihuoneessa myös antavat tulta purhjeisiin. Mutta mielestäni nopeat planeetat eivät voi aiheuttaa suuria mullistuksia työkuvioissa.  Jos pitää lopettaa vanhassa ja aloittaa jotain kokonaan uutta, kuulostaa sen verran dramaattiselta että tarvitaan jotain ytyä. Mars  aspect_opp miksi ei, olen huomannut itsekin että ei voi tasan sanoa miten  aspect_opp ja  aspect_con kellekin toimivat. Mikä on sun MC:n hallitsija? Neliöt ovat mielestäni aina haastavia.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 28.09.2011 10:18:03 »

Olen vaihtanut työpaikkaa saturnuksen ollessa neliössä tai oppotitiossa MC:hen. Tämä on sattunut kahdesti.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3 : 30.09.2011 16:27:59 »

Mulla ois tulollaan  jupiter aspect_squ keskitaivas, mutta onko se sitten että onni ei potki.....onko tästä kokemusta?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #4 : 18.10.2011 19:00:04 »

Itse vaihdoin työpaikkaa tänä vuonna saturnus  aspect_sex  keskitaivas  Cheesy


tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #5 : 23.10.2011 17:05:48 »

Viimeksi kun vaihdoin duunia oli päällä tr  mars MC:llä  aspect_squ  saturnus, tosin päällä oli myös samanaikainen Venuksen yhtymä Aurinkoon ja Auringon yhtymä Uranukselle.
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #6 : 12.11.2011 18:53:12 »

Ainahan sitä työpaikkaa ei vaihdeta oman haluamisen mukaan vaan vaan vasta kun mono heilahtaa tai työ käy ylivoimaisen raskaaksi. Kun aloitin nykyisessä työssäni  saturnus  aspect_tri  neptunus oli taivaalla ilmamerkeissä.  saturnus  aspect_squ  aurinko oli transiittina päällä.  jupiter oli 10. huoneessa ja sen transiitti radix  aurinko oli avautuva  aspect_tri.

Nyt minulla on harkinnassa lähtö koulunpenkille. Kun haku päättyy  saturnus  aspect_tri  neptunus  aspect_tri  keskitaivas on transiittina kartallani. Ainakin teoriassa tuon täytyy olla yksi parhaita transiitteja työpaikan vaihtoon tai elämässä eteenpäin pääsemiseen yleensäkin. Mutta koska kyseessä on kolmio, vaatii se minulta omaa panosta myös, että saisin transiitista kaiken irti. Huono transiitti ei ole myöskään  jupiter  aspect_sex  keskitaivas . Mietintä jatkuu.

Minulla on  aurinko 6. huoneessa ja kaloissa. Ehkä siksi  saturnus transiitit ja aspektit  aurinko ja  neptunus näyttäisi liittyvän minulla näihin työjuttuihin. Otos on vaan pienenpuoleinen  Grinkeskitaivas hallitsija minulla on  kuu , joka on leijonassa 11. huoneessa. Se ei näytä nousevan esiin nyt eikä aiemminkaan työasioissa. Ehkä se on kuitenkin tuo 6. huone, joka kuvaa sitä ihan arkista työssä pakertamista.  keskitaivas on kuitenkin merkitykseltään laajempi. 
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #7 : 20.02.2012 13:59:39 »

Tuosta tulikin mieleen, että hain uuten koulutkseen noin kk synttärien jälkeen ja sen vuoden aurinkopaluukartalla oli  nopeiden stellium ysihuoneessa. Eli työpaikkaa vaihtaessa kannattaa ehdottomasti tsekata AP-kartta!
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #8 : 20.02.2012 14:09:32 »

Mulla on suurimmat muutokset tulleet  uranus  aspect_con MC ja  uranus  aspect_con  venus
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #9 : 20.02.2012 14:22:33 »

Uusi työ alkamassa kun

tr aurinkokuumerkuriusneptunuschironpallas aspect_squ keskitaivasjousimies
tr kuunsolmujuno aspect_con keskitaivas
tr jupiter aspect_kvi keskitaivas
tr uranus aspect_tri keskitaivas

Keskitaivaan hallitsijalleni Jupiterille

tr aurinkokuumerkuriusneptunuschironpallaskuunsolmujuno aspect_opp jupiter
tr jupiterpluto lilith aspect_tri jupiter
tr ceres bQ jupiter
tr uranus aspect_kvi jupiter

ja suuria muutoksia on luvassa tämän myötä
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #10 : 29.02.2012 09:58:51 »

Mulla ois tulollaan  jupiter aspect_squ keskitaivas, mutta onko se sitten että onni ei potki.....onko tästä kokemusta?

Yksittäisen tr. kanssa on kovin hankalaa lähteä sanomaan juuta, eikä jaata Smiley. Kartta linkiksi?

Jupiterin neliö keskitaivaalle, tekee vaihtamisesta yksinään ainakin haasteellista... mutta mitä muuta siellä on?

Jupiterin kolmiot, sekstiilit ja osuminen Mc:lle tai sahatessaan kympissä muuten tuo kyllä laajentumista ja mukavaa muutosta työelämään, kunhan sen osaa sitten hyödyntää. Ei anna mennä tr. ohitse tyyliin -sujuupas nää nyt helposti ja sutjakkaasti yms.

Neliön voisi toki ajatella tuovan lisää kasvua ja mietintää tuota työtä kohtaan ja siksi olet noissa mietteissä kuin missä olet nyt.

Työpaikan vaihtoon, koulutukseen yms. niin toki kaikenlaiset tr. Pluton ja Uranuksen tekemänä saavat jotain aikaiseksi Wink.

Saturnuksen tr. tuovat kurinalaisuutta ja asioiden loppuunsaattamista koulu/työsektorilla, meininkinä: Kyllä tämä kova työ vielä palkitaan. Letkeät aspektit aurinkoon auttavat myös.

tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: