Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Marsin perääntyminen 2012  (Luettu 17429 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #30 : 31.03.2012 11:28:43 »

No minä näkisin tuon opposition siten ettei mitään todellakaan kannata lyödä lukkoon juuri nyt ( Neptunus) vaikka tuntuisikin siltä että pitäisi tehdä päätöksiä (Mars).. eli kannattaa yrittää pitää pää kylmänä ja kaikki mahdolliset ovet auki, vaikka tekisi mieli polttaa sillat takana (kuten täällä esim. juuri nyt...Wink )
Kiitos, Emelia!! Smiley Pidän neuvosi mielessä. Täytyy yrittää olla vaan kärsivällinen.
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #31 : 02.04.2012 17:05:06 »

No minä näkisin tuon opposition siten ettei mitään todellakaan kannata lyödä lukkoon juuri nyt ( Neptunus) vaikka tuntuisikin siltä että pitäisi tehdä päätöksiä (Mars).. eli kannattaa yrittää pitää pää kylmänä ja kaikki mahdolliset ovet auki, vaikka tekisi mieli polttaa sillat takana (kuten täällä esim. juuri nyt...Wink )

Indeed! Vaikka taisi palaa jo roihuten, vaikka yritinkin estellä ja sovitella.


tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #32 : 02.04.2012 17:06:17 »

Mä olen kiinnittänyt tässä ongoing tuplaretrossa (Merkurius, Mars) suhteessa Neptunukseen huomiota eriskummallisiin sääilmiöihin, nuo keskenään indikoivat eriasteisia sateita lumipyryistä hirmumyrskyihin. Ja toinen ilmiö on laitapuolen kulkijain lisääntynyt rähinöinti rakkaassa kotikylässäni.

Jep! Ja eikä ihan laitapuolenkulkijoihin, vaan ihan tavallisiin tallaajiin...

tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: