Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edesmennyt koira ja ketunpentu  (Luettu 3840 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« : 08.06.2008 14:06:46 »

Näin unta, jossa katselin ikkunasta ulos koirankopille päin (tunnistin paikan missä olin) Kopin katolla istui helmikuussa edesmennyt koirani, mutten unessa ajatellut häntä kuolleena. Koiran vieressä oli vaaleanruskea koiran pentu. Satoi vettä ja pentu tärisi. Äitini kävi nostamassa tämän pennun syliinsä ja lähti sisälle päin.
Istuuduin penkille ja äiti laittoi märän pennun syliini. Pento kuivui ja katsoi minua, jolloin huomasin, että hän olikin kettu! Tosin väritykseltään suomenpystykorvanvärinen.

Onko unella merkitystä? Oli todella elävän tuntuinen.

Lisään vielä sen, että kun olen meditaatiossa pyytänyt saada tietooni Sen Sopivan voimaeläimen (erästä meditaatioharjoitusta varten) niin vastaukseksi annettiin kettu.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #1 : 08.06.2008 15:55:50 »

Minä näen myös usein unta missä meidän jo moooonia vuosia sitten kuollut pystykorva on vielä kotona, eikä se unessa ole lainkaan kuollut vaan hyvinkin elävä ja osa kokonaisuutta. Meillä on edesmenneen koiran pentu vielä elossa, se on pian 12 vuotias. Unissa kaikki on ihan kuin ennen vanhaan, mutta jotain tiettyä symboliikkaa niissä aina on. Usein käyn laskemassa edesmenneen koiran häkistä vapaaksi (eläessään oli usein irti koska ei lähtenyt pihasta) ja kerran kun koirat unessa juoksivat talvipakkasella ulkona, isä sanoi että toinen pitää ottaa sisälle. Veljeni ehdotti nykyistä koiraa, minä taas edesmennyttä, sillä narttuna sillä oli ohuempi turkki. Veljeni haki kuitenkin sisälle nykyisen koiran.

Aivan pian emon lopettamisen jälkeen kun vielä surin asiaa syvästi, kun nykyinen koiramme oli vielä vajaat parivuotias, se johdatti minua unessa labyrintin läpi, jossa yhdessä "huoneessa" oli linnunpöntössä vanha pesä, jossa oli rikkimenneitä munia, yhdessä näkyi poikasen luurankokin. Sitten labyrintin keskellä oli tämä edesmennyt koiramme jonka viereen nykyinen sitten asettui makaamaan ja sain vielä "viimeisen kerran" hyväillä sen emoa.

Aina nämä unet ovat jänniä, missä kuolleet lemmikit vierailevat!
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: