Sivuja: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119155 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2940 : 03.03.2013 12:22:27 »

*Miia*,

Hmm, jännää, toisessakin uniketjussa mainittiin hierominen.  Huh
Noh. Hierontaa tarvitaan, kun on väsynyt tai jumissa.

Oisiko nyt niin, että koska unessa noin hämmennyt hieromistarjouksesta ja sen lisäksi eksäsi on esiintynyt aika monessa unessasi viime aikoina, niin oletkos enemmän jumissa (hänessä) kuin ehkä tahtoisit myöntää?

Ja onkohan toiveunta, että häntä noin liikuttaa/suututtaa jos sinulla on muita miehiä? Vai onko niin päin, että itse et ole vielä valmis katsomaan muita, ja siksi unessa sinulle suututaan jos vihjaatkin sellaista.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2941 : 03.03.2013 12:37:29 »

Kerrotaan nyt omakin uni.

Äidin puutarha kesällä, minä ja poikakaverini siellä. Minulla on iso, tosi oranssi appelsiini jota puraisen kuoren läpi ja hyvää on, pureskelen ja nielaisen ja sitten katson appelsiinia, sehän on täynnä ohuen ohuita vaaleita matoja! Hyi hemmetti, yskin ja syljen ja yökin ja matoja on päällänikin, tiedän etten saa yskittyä kaikkia ulos. Appelsiinin sisällä madot näkyvät koko ajan paremmin ja kasvavat. Inhoksissani heitän hedelmän kädestäni kirkkaan vihreään, kosteaan nurtsiin omenapuun alle. Sitten katselen kauhulla muutaman metrin päästä, kun poikakaverini nostaa appelsiinin maasta väärin päin ja sen sisältö matoineen kaikkineen putoaa maahan. Ja madot ovat nopeita, leviävät, kasvavat, muuttuvat kovemmiksi, niillä on kaksi päätä ja punaiset silmät ja ne on valmiita syömään pienillä hampaillaan kaiken tielle osuvan aaaarhgh yksi ryömii kaulaani ylös yökyökyök..  uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2

Tosin yhtään mitään en näe niiden oikeasti syövän, koskapa hups, olen jossain modernissa koululaitoksen ja avaruusaluksen välimuodossa. Siellä on töissä ihmisen näköisiä vihamielisiä koneita (juu, eräästä scifi-sarjasta tämä) jotka ovat muka kääntyneet ihmisten puolelle säilyäkseen hengissä. Yritän murhata yhden tökkimällä sitä pienellä veitsellä kaulaan, kun se anelee armoa ja vakuuttelee hyvyyttään. Tämä tapahtuu laveallaa lankulla joka törröttää ikkunasta ulos kuin merirosvolaivasta konsanaan. Murhaaminen ei ihan onnistu (tämäkin voi tulla eräästä toisesta tv-sarjasta jota katsoin illalla), mutta kuinka ollakkaan, kohta näen kun yksi aiemmin hyvin käyttäytynyt ihmiskone hyökkää ihmisen päälle. Sitä tullaan ampumaan vihreällä laserilla.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #2942 : 03.03.2013 12:58:19 »

Indium
On se nyt Persephonen palattava Haadeksen tykö äitinsä Cereksen luota,
kun on tullut noita granaattiomenan siemeniä eikun appelsiinin matoja pureskeltua... coolsmiley
Persephone 17  skorpioni aspect_tri merkurius rx  kuu kalat
ja  ceres 22  kaksoset aspect_opp Pholus 22  jousimies

tai ehkä sä näitkin ihan muita madonreikiä... :Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=6teN6oCvrdo&feature=youtu.be
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2943 : 03.03.2013 14:41:42 »

No oho, tiiäks nikki, toi Persephone mahtaapi olla aspect_opp mun Cerekseeni joka ompi 16 ja risat astetta Härkää. Jännää.  idiot2

tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2944 : 06.03.2013 14:01:33 »

Sanotaanko että aika ahdistavaa unta näin viime yönä! Mun äiti nimittäin kuoli siinä. Se meni vähän ohi että millä tavalla, mutta unesta muistan hyvin sen tunnelman kun menin käymään meillä kotona ja ahdistus oli niin valtava että se ilmeni jo fyysisenä huonona olona. Tosiaan menin kotiin ja siellä oli salkkareitten joonatan (: D), hän oli vissiin joku perhetuttu tyyliin siinä unessa ja mä sitten menin sen luo ja itkin sitä että "Onko äiti oikeasti kuollut? Sano ettei äiti oikeasti ole kuollut. Mulla on niin kauhea ikävä, mä haluan edes kerran vielä nähdä hänet.."

Sitten siihen uneen liittyi jostain syystä numerot 6 ja 7, en tiedä oliko ne päivämääriä vai oliko niillä muuten vaan joku tarkoitus. MUTTA nuo luvut on kummitellu mulle aiemminkin. Nimittäin toissayön unessa olin vissiin portugalissa, ja en edelleenkään muista missä yhteydessä nuo numerot mulle siinä kummitteli, mutta kutosta ja seiskaa mulle painotettiin.

Niin ja sitten näin vähän aikaa sitten sen väärinpäin olevan kellon mun unessa joka näytti kello kuutta, yllättäen. D:

Ja äää! huomasin tuossa justiinsa että tänää on 6.päivä. apua! : D

Viime yönä näin myös unta että oltiin erään miehen kanssa kävelemässä jossain metsätiellä, ja kyselin häneltä että "ei kai täällä ole karhuja??". : D
sitten jossain vaiheessa me kuitenkin päädyttiin siihen tilanteeseen että sellainen otus käveli meitä kohti. minä sitten sanoin tälle miehelle että meidän pitää leikkiä kuollutta. mentiin sitten siihen maahan makaamaan ja tämä karhu tuli sitten nuuskimaan minua siinä. sitten hän alkoi nuolemaan mun kasvoja, ja se tilanne alkoi lähinnä huvittamaan kun se oli sellainen ihana pieni vauvakarhu joka ei olis halunnut millään lähteä pois. : D minä vain katsoin sitä miestä kauhusta jäykkänä että eikö se ikinä lähde pois. : D

Eli tuo luku 6 (ja 7) ja karhu, mitähän ne vois meinata?  Shocked
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Indium
Vieras
« Vastaus #2945 : 11.03.2013 13:24:21 »

Mulla on tosi harvoin eläimiä unessa, mutta nyt olikin sitten useampi.

Äidin pihalla, kostean kesäisenä päivänä, siili ja jänis tanssivat jotain paritanssia takajaloillaan, ja pussasivat tosi isosti - ja paikalle tuli keltamustaraidallinen käärme, joka puri siilliä. Siili kuoli ja litistyi, ja minä mietin että tämähän selittää ne litistyneet siilit teiden varrella. Kuollut siili muuttui vielä kuolleeksi litteäksi käärmeeksi.

Sitten olin äidin keittiössä, minulla oli kädessä rasia, katsoin sinne ja sehän oli täynnä pikkuruisia siilejä. Osa niistä oli muuttunut käärmeenpureman myötä jonkinlaisiksi vihreiksi viinikumikarkeiksi, ja joku sanoi että ei noista vielä kovin paljon rahaa saa. Ajattelin että voi ei, siili on uhanalainen, ja niitä on tässä rasiassa näin monta! Ja kuinka ollakkaan, rasian pohjalla pikkuriikkinen käärme jahtasi kaikkein pikkuriikkisinta siiliä. Nostin ko. minisiilin käärmeen ulottumattomiin.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2946 : 12.03.2013 16:50:28 »

Huoh vauvoja ja raskauksia vauvoja ja raskauksia.. Viikon sisään kolme unta jossa olen raskaana ja viimeyönä oli jo vauva sylissä. Se vasta olikin jännä vauva kun osasi jo lukea ja puhua espanjaa! Olin ylpeä että meillä se onkin tällanen erityisen viisas vauva, uuden ajan ihmelapsi..  :Smiley Huolena oli (jälleen?) se ettei kukaan ottanut syntymäaikaa ylös. Mietin ettei valta osa ystävistänikään edes tiedä että odotin lasta ja tässä se nyt on.
Vauvakuumetta ei todellakaan ole...
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2947 : 14.03.2013 08:24:47 »

Tähän voisin ottaa hiukan tulkinta-apuja jos jollekin tulee jotain mieleen..

Olin sairaalassa, valkoisella sairaalasängyllä. Olin jossakin onnettomuudessa loukannut (oikean) polveni joka oli siteessä. Vasemmassa kädessäni oli sairaalaranneke jossa vallan vieras nimi, vanhemman naisen nimi. Olin saanut erilaisia kukkakimppuja, luonani hääräsi ainakin isäni ja joitain ystäviä. Vastapäisessä sängyssä makasi tutkittavana mutta hyvässä kunnossa mies (kaverin kaveri, ei läheinen minulle) joka oli osallisena onnettomuuteen, vahinko kyseessä. En kantanut hänelle mitään kaunaa, mies kantoi avuliaasti jopa reppuselässä minua jonnekin kun halusin liikkua. Pääsin klinkkaamaan niin hyvin että sain lähteä kotiin. Olin kuulemma kaatunut sairaalassa ja niin pahasti että en muistissani oli siltä osin iso aukko. Yritin loppu-unen soittaa taksia sairaalaan mutta en saanut osoitetta selville niin millään.

Mikäs tämä polvihomma nyt olis..?
 
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Indium
Vieras
« Vastaus #2948 : 14.03.2013 12:33:18 »

Okei Lilim*, mää tulen vetämään hatusta jottai... Hieno uni kyllä.

Mietin noita toistuvia vauvauniasi, niihinhän ei varsinaista vauvakuumetta tarvita. Uusia alkuja pukkaa ja muut eivät tiedä, ei ole ylös kirjattua tietoa siitäkään milloin tarkkaan ottaen syntyivät, no äkkiä kuulostaa että taidat elää jännittävää ja yllätyksellistä muutoksen aikaa Smiley
Siihen liittyen sitten tämä sairaala/jalkauni, öö, oisiko jotain epäilystä etenemisestäsi, ongelmista joita et huomaa ennenkuin vahinko on jo tapahtunut? Kaverin kaveri onnettomuuden osallisena voi ehkä tarkoittaa jotain sinulle itsellesi etäisempää osaa sinussa.
Tuo vanhan naisen nimi kädessäsi, hmmmm, viittaisiko johonkin lähipiirisi ihmiseen johon joko samaistut tai sitten et halua että sinulle käy kuin hänelle, taikka kukaties tunteeseen että koet ikäiseksesi epätavallisen paljon?
tallennettu
Rosa1408
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2949 : 14.03.2013 13:43:42 »

Minä näin viimeyönä unta että olin edesmenneen pappani minulle ja 2sisarukselleni testamenttaamassa talossa. olin piillossa jättiläisiltä ja joiltain ihan ihme hyypiöiltä. Cheesy Sitten ne löysivät minut pienestä kahden oven välitilasta, mutta luulivat minua nukeksi ja miettivät olinko oikea, ja tökkivät minua. Hetkenpäästä lähdin juoksemaan siitä.
Yhtäkkiä olinkin vanhempieni luona, mutta he eivät olleet siellä vaan siellä oli niitä jättiläisiä. Olin meidän suihku huoneessa, ja kun menin katsomaan saunalle siellä oli sisarusteni lapsia saunanlauteilla saunomassa ilman huolenhäivää, käskin heidät pois sieltä.
Itse yritin pakoon suihkun ikkunan kautta mutta en mahtunut (vaikka en ole mikään lihava... Grin).
Sitten menin makuuhuoneeseeni ja vein sinne minun omat ja kaverini kengät sängyn alle. (suunnittelin siis yöllä pakoa ikkunan kautta...)
Sitten loppujenlopuksi pääsin pakoonm, mutta loppu unesta en muista mitään!  Cheesy

Eli siis jos joku voisi vähän auttaa tulkitsemaan tätä?! Smiley
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2950 : 14.03.2013 16:05:08 »

Kiitos Indium ajatuksistasi  Smiley Tämä on aika haastava tulkittava kyllä, hyviä oivalluksia. Tässä on nyt henkiset ja maalliset opinnot käynnissä ja etenemisen kanssa on kyllä haasteita melkoisesti. Jotain uutta askelta on povattu kyllä muualtakin että uusia kuvioita edessä, ehkä se on haparoivaa se askellus sitten. Mietin myös että voiko tuossa olla jotain tunteiden työstämistä tai siihen liittyvää kun olen tässä nyt nappaillut muutaman päivän kukkatippoja jotka kuulemma avaavat tunnelukkoja (lapsuudesta ne lukot sinne ovat muodostuneet) ja unet kuulemma saattavat muuttua jänniksi näiden tippojen myötä... hmm..
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Indium
Vieras
« Vastaus #2951 : 16.03.2013 19:25:26 »

Ei kestä Lilim* Smiley
Minkäsnimisiä tippoja nuo mainitsemasi ovat, jos käy udella?

Rosa on näjemmä paennut unessa mörköjään, tekeytyy nukeksi kun ne tulevat liki.... Onko sinulla tässä tai menneessä jotain lamauttavia pelkoja tai sellaisia, joiden edessä suojaudut olemalla muuta kuin oma itsesi?
Suihkun kautta ulos on mieli, aika loogista, suihkussahan puhdistuu vanhasta roskasta taikka likaisen tuntuisista asioista. Tosin se suunnitelma ei onnistu eikä lapsetkaan saa saunoa... Hmm. Huh
Pakenemisen onnistuminen on sekä hyvä että huono juttu, huono sillä lailla että pois pinkomista hedelmällisempää on käydä keskusteluun mörköjensä kanssa, jos vain pystyy.
Nuo paikatkin, ne vaihtuvat mutta pahat hahmot seuraavat, kuten tunteetkin seuraavat sinua kaikkialle.  Ellei sitten noihin paikkoihin nimenomaan liity jotain pahoja muistoja.

ai niin. Pitää hei toki ottaa huomioon sekin, että joku jännityselokuvienkin katselu voi tuottaa tällaisia unia. Jos tämä teema kuitenkin toistuu, niin sitten ei enää lie vain tajuntaan imeytyvistä leffoista kyse Smiley
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2952 : 16.03.2013 23:10:17 »

Ei kestä Lilim* Smiley
Minkäsnimisiä tippoja nuo mainitsemasi ovat, jos käy udella?
http://www.frantsila.com/product/kukkaterapia/ Tuolla Vaihtoehtohoidot- osiossa pieni keskusteluketju kukkaterapiasta, käy tsekkaamassa.  Wink
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
isla-vera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #2953 : 17.03.2013 13:19:52 »

No nytpä tuli nähtyä varsin ahdistavaa unta.
Olin unessa tappanut kaksi sisarustani ja yksi oli elossa. Tämän elossa olevan kanssa vietin aikaa, kävimme syömässä ja meillä oli mukavaa. Palautin hänet vanhempiemme luokse ja äiti oli huolissaan, koska kahta muuta ei ollut näkynyt ja he olivat kuolleet. Minäkin olin ihan huolissani heistä, kunnes äiti alkoi syyttelemään minua ja jonkinlainen hulluus pääsi valloilleen minussa. Päässäni humahti ja tajusin, että olen muttumassa psykopaatiksi, että minussa on kaksi persoonaa! Toinen oli manipuloiva psykopaatti, joka oli ilmeisesti suorittanut murhat, koska tämä normaali hyvä persoonani ei muistanut murhista mitään. Itkin äidilleni, että olen tulossa hulluksi, että minussa on kaksi persoonaa ja hän vain katsoi jotenkin kylmänoloisena, kai nyt jälkeenpäin kun analysoin, niin surullisena siitä, että minä olinkin se murhaaja.

Tässä todellisuudessa minulla on kaksi siskoa, mutta unessa minulla oli myös ainakin yksi veli (jonka olin tappanut). Muistan myös, että ajattelin unessa siitä viimeisestä sisaruksesta, että hänelle en tahdo mitään pahaa tapahtuvan. Ainakin osittain uni viittaa siihen, että vietin tämän siskoni kanssa aikaa eilen ja hänellä oli kaverihuolia ja mietin, etten halua hänelle samanlaista kurjaa ala-asteen viimeistä vuotta, mikä minulla oli kun olin sen ikäinen. Siitä siis selittyy tuo tunne, että unessa ajattelin, etten tahdo hänelle mitään pahaa tapahtuvan. Osaisiko joku valottaa vähän mitä näin brutaali uni voisi tarkoittaa muilta osin? Esimerkiksi se psykopaatiksi muuttuminen tuntui hyvin voimakaalta ja pahalta unessa, tunsin itseni hyvin avuttomaksi ja voimattomaksi, kun hulluus otti vallan. Mitä sellainen mahtaa tarkoittaa?
tallennettu

plutonic power
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2954 : 20.03.2013 20:46:49 »

mä hei näin kans viikonloppuna jotain tappamisunta..
jonku toisen muijan kans tapettii joku randomi muija.. sit me peiteltiin kaikki jäljet ja oltii ku ei mitää olis tapahtunukkaa.. sovittiin vielä joku stoori et jos jotain tulee ilmi ni me ei tiedetä mitään jne.. Noh, sit joku tuli sinne kämppään jotain komppaamaan, mutta selvittiin tosi täpärästi.. eikä tosiaan jääty kiinni.. tosi omituista..

viimeyönä sit olikin jossain tosi lämpimässä paikassa, jossa vesi oli turkoosin sinistä.. <3
kaikkee hulluu sielläki tapahtu, muttei mitään mainitsemisen arvoista kait.. Cheesy
tallennettu

..just go with the flow..
Sivuja: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: