Sivuja: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119279 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2925 : 21.02.2013 20:36:51 »

Näin unta että vanha työkaverini käski mun painua v****un, koska olen häpäissyt ammattikuntamme  Shocked Olen siis oikeasti vaihtanut työpaikkaa ja alaa tässä alkuvuodesta. Sitten lähdin sieltä niin siellä oli menossa samassa rakennuksessa häät mutta paria ei voitu vihkiä koska he ei ollut saanut yhteyttä heidän jumalaan  Huh olivat tummaihoisia. Ja myös siinä samassa rakennuksessa tehtiin silikonirinta leikkauksia ja mulle esiteltiin niitä  2funny 2funny

Oli kyllä taas melkosta rallia...  uglystupid2

No sul on ollu melko unet..mut mulla tuli tää mieleen tuosta silikoonista.. :Smiley uglystupid2     http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/markku_aro_jestas_sentaan_34874.html#media=34880     uglystupid2 2funny 2funny
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2926 : 21.02.2013 22:39:26 »

Näin unta että vanha työkaverini käski mun painua v****un, koska olen häpäissyt ammattikuntamme  Shocked Olen siis oikeasti vaihtanut työpaikkaa ja alaa tässä alkuvuodesta. Sitten lähdin sieltä niin siellä oli menossa samassa rakennuksessa häät mutta paria ei voitu vihkiä koska he ei ollut saanut yhteyttä heidän jumalaan  Huh olivat tummaihoisia. Ja myös siinä samassa rakennuksessa tehtiin silikonirinta leikkauksia ja mulle esiteltiin niitä  2funny 2funny

Oli kyllä taas melkosta rallia...  uglystupid2

No sul on ollu melko unet..mut mulla tuli tää mieleen tuosta silikoonista.. :Smiley uglystupid2     http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/markku_aro_jestas_sentaan_34874.html#media=34880     uglystupid2 2funny 2funny


 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2927 : 22.02.2013 09:18:14 »

no nyt oli kyl sellasta suhdekiemuraa tässä aamun tunneilla ettei mitään järkeä..  uglystupid2
mutta onko sillä mitään merkitystä jos unessa näkee itsensä tavallaan vierestä..? jotenkin on silti eri ihminen.. todella hämmentävää..
en osaa paremmin selittää tuota tilannetta, koska se oli muutenkin sekavaa.. Cheesy
tallennettu

..just go with the flow..
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #2928 : 23.02.2013 19:58:23 »

Raskausteemalla mennään eteenpäin:

Viime yönä näin unta, että tein positiivisen raskaustestin. Olin kuin olinkin raskaana, mutta se meni kesken (siis ihan tosielämässä, ei unessa) ja tuossa unessa se ei ollutkaan mennyt kesken, vaan olin edelleen raskaana ja testiin piirtyi kaksi viivaa. Onko tuo uni vain toivetta, voisiko olla, että raskaudun vielä uudelleen lähiaikoina?
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Indium
Vieras
« Vastaus #2929 : 23.02.2013 21:18:21 »

Strelizia, varmaan toivetta, mutta myös valmiutta - kenties itse raskauteenkin, mutta myös uusiin alkuihin ylipäänsä.

Hei, mulla oli viime yön unessa tämmönen hämy kohta:
Mun äitini eteisessä oli komero, jossa piilotteli itkevä mies. Mies oli siis laulajana kuorossa, ja oli liikuttunut kyyneliin omasta laulustaan ja lampsinut keikkapaikalta pois itkemään. Aiemmin olin miettinyt että kuinkahan hän aikoo jaksaa koko kiertueen (jolla minä olin tehosteavustajana, hommana oli rakentaa kaatuvaa aitaa ja muuta).

Äidin keittiöstä päin kannettiin sinne eteiseen pieni söötti porsas, jonka selässä oli tissejä. Ja tämä possu itki kyyneleitä. Komeron ovi avattiin ja sitä possua laitettiin sinne komeroon (en tosiaan nähnyt kuka kantoi possua ja avasi komeron, se oli kai miespuolinen hahmo). Komerossa ollut mies kysyi miksi possu itkee, ja mää reippaasti siihen että "siks ku se näkee sut!".
Ideoita?  idiot2

Muoks: joo, possu-uni selvisi. Kaikenlaista.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.02.2013 12:59:58 kirjoittanut Indium » tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2930 : 25.02.2013 21:50:05 »

Näin viime yönä unta tositosi isosta perhosesta johon eksäni yllytti minua koskettamaan, noh kosketin sitä jolloin tämä perhonen "levittäytyi" minun päälleni, tuntui kyllä aika ällöttävältä. Eksä sai kuitenkin sitten häädettyä tämän perhosen pois päältäni. öh? : D
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
isla-vera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #2931 : 26.02.2013 12:55:19 »

Näin kolmea eri unta, joista ainakin kaksi ensimmäistä olivat ehkä jollain tavalla yhteydessä. Kerron kuitenkin keskimmäisen, koska siinä tapahtui eniten.

Oli talvi ja menin katsomaan omakotitaloa, jonka olin kiinnostunut ostamaan. Talo oli aivan ihana, täydellinen ja tiesin heti, että tämän minä haluan. Kiertelin eri huoneita ja pidin kaikesta, paitsi että omistajista mulla oli outo tunne. Ne oli olohuoneessa ja mä kiertelin alakerrassa eri huoneita, eivät siis liikkuneet mukanani ja kertoneet, missä mitäkin on. Menin yläkertaan ja omistajat jäivät alas. Yläkerrassa itki vauva pinnasängyssä ja mä kiipesin pinnasänkyyn vauvan seuraksi. Vauva rauhoittui heti kun sai vielä pitää mun sormista kiinni.

Jossain vaiheessa tajusin, että mä olin vankina siellä talossa. Olin tullut sinne taloon jonkun tyypin kanssa, mutta sekin oli kadonnut. Yritin paeta ikkunasta, mutta en jostain syystä päässyt ulos siitä. Palasin takaisin pinnasänkyyn. Mietin miten pääsisin pois, mutta en keksinyt mitään muuta kuin sen ikkunan. Avasin sen ja laskin sellaiselle pikkukatolle vauvan ja menin itse perässä. Koska oli talvi, pelkäsin liukastuvani katolta alas tai että vauva liukuisi alas. Pääsin kuitenkin laskeutumaan ränniä pitkin vauvan kanssa vapauteen.

Juoksin vauva sylissä autolle, mutta talon toinen omistajista (mies) oli jo siellä. En muista mitä tapahtui, mutta pääsin autoon ja pakenemaan paikalta. Meinasin tosin jäädä rekan alle, mutta rekka väisti ja ajoi lyhtypylvästä päin. Minä vain ajoin pois paikalta ja sitten heräsin.

Kummallista tässä unessa on se, etten osaa ajaa autoa enkä pidä vauvoista. Varsinkaan itkevistä vauvoista!
tallennettu

plutonic power
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2932 : 01.03.2013 13:49:48 »

Mä olen saanut kunnon ihmissuhdesotkut parina viime yönä mun unissa aikaan. : D
Toissayön uni häiritsi minua eilen kun en muistanut sitä, mutta viime yön unessa muistin sitten että mitä unta olin nähnyt. Olin nähnyt unta että eksäni oli säätänyt jotain yhden kaverinsa kanssa. Noh, viime yön unessa sitten kysyin häneltä että onko hänellä jotain juttua tämän tyypin kanssa, ja hän sitten sanoi että kyllä heillä jokin yhden yön juttu oli, ei kauhean hyvillä fiiliksillä ollut tästä asiasta. Kysyin sitten häneltä että onko hän ihastunut siihen tyyppiin, ja hän sitten sanoi että ei ole (todellakaan).

hah. : D
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2933 : 01.03.2013 16:37:26 »

Ambrel, tulkinta kaikkiin edeltäviin uniisi liittyen: olet edelleen tunnesidoksissa eksääsi. Bingo!   Grin
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #2934 : 02.03.2013 10:06:18 »

Raskausteemalla mennään eteenpäin:

Viime yönä näin unta, että tein positiivisen raskaustestin. Olin kuin olinkin raskaana, mutta se meni kesken (siis ihan tosielämässä, ei unessa) ja tuossa unessa se ei ollutkaan mennyt kesken, vaan olin edelleen raskaana ja testiin piirtyi kaksi viivaa. Onko tuo uni vain toivetta, voisiko olla, että raskaudun vielä uudelleen lähiaikoina?

Uskomatonta; toissayönä näin jälleen kerran saman unen ja tässä oli tulos eiliseltä aamulta Cheesy

http://aijaa.com/sgG30l
Kun oikein tihrustaa kuvasta (oikeana on parempi) niin näkee kaksi viivaa Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.03.2013 10:10:10 kirjoittanut Strelizia » tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2935 : 02.03.2013 11:45:42 »

Lilim; erittäin todennäköistä kyllä joo. : D

viime yön unessa hän nimittäin taas kummitteli. oltiin hänen ja jonku random-tyypin kans jossain paikassa.. tämä tyyppi sitten kyseli jotain että missä me tavattiin tän eksäni kanssa ja jotain. sitten yks toinen mies soitti mulle siinä ja kyseli missä mä oon. : D

niin ja sitten näin unta väärinpäin olevasta isosta kellosta joka oli mun sänkyä vastapäätä.  Shocked
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #2936 : 02.03.2013 15:17:11 »

Näin kuukausi pari sitten unta miehestä, joka käytti minua hyväkseen vuosia sitten. En ole vuosiin nähnyt hänestä unia enkä edes ajatellut häntä enää, joten ihmettelin asiaa. Unessa olin yöllä nousemassa hänen autoonsa ihan ystävällismielisessä hengessä, mutta hän ei päästänytkään minua sisälle vaan yritti ajaa päälleni. Jotenkin vältyin jäämästä alle, merkillisen valopatsaan lennättämänä lensin pensaikon yli kun auto töytäisi minua, nousin ylös ja lähdin juoksemaan pakoon. Piileskelin vanhempieni asunnossa jälkeenpäin ja pelkäsin. Unessa ihmettelin auton vanhuutta, pienuutta ja romuisuutta, sillä olihan mies kuitenkin hyvin toimeentuleva - mietin menisikö hänellä huonommin nykyään.

Tällä hetkellä tilanne elämässä on se, että uni vaikuttaa enneunelta.  Sad En tarkoita että tyyppi olisi konkreettisesti ajamassa päälleni autolla vaan siten että hän on uhka. (En voi valitettavasti selittää enempää.) Tuo pelastuminen voisi kuitenkin merkitä sitä, että minua suojellaan ja selviydyn?

En ole ikinä nähnyt enneunia, mutta tilanteiden vuoksi tämä muistui nyt mieleen... Osaako joku sanoa tähän jotain?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2937 : 02.03.2013 20:06:55 »

viimeaikoina unet olleet täys erotiikkaa tai edesmenneitä koiria... idiot2
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2938 : 02.03.2013 20:35:32 »

Mäntysuopa, mielestäni olet jo itse tulkinnut tuon unen aivan  oikein. Mies yrittää saada sinut mukaansa, osaksi omaa elämäänsä/elämäntapaansa, olet hyväuskoisena nousemassa kyytiin kunnes mies yrittääkin  jyrätä ylitsesi. Hyökkää odottamattomalla tavalla jonka koet uhkaavana ja pelottavana. Tuon hyökkäyksen/negatiivisen kokemuksen ansiosta kuitenkin mies tulee paljastaneeksi todellisen synkän luontonsa ja tarkoitusperänsä - on siis hyvä ettet hänen kyytiinsä lähtenytkään!  Ja jos menneisyydessä lähdit uni muistuttaa ettet tee samaa virhettä enää. Ja totisesti saat apua ja suojelusta  yläkerran ystäviltä  smitten
« Viimeksi muokattu: 02.03.2013 20:37:06 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2939 : 03.03.2013 02:20:24 »

Mä näin myöskin taas vaihteeksi unen exästäni.. Hän kysyi että voisiko hieroa mua ja hoitaa kipeitä lihaksiani linimentillä  Huh olin hänelle hiukan että mitä ihmettä jollon hän suuttui ja rupesi kyselemään että onko mulla joku mies?? että hän olisi halunnu ehdottaa mulle jotakin vakavampaa mutta eikö mua sitten kiinnostakkaan... Esitteli mua myös kavereilleen siinä samalla  :Smiley

Mitä näillä yritetään mulle viestittää vai tuleeko tätä mun alitajunnasta??  Undecided

Tuo linimentti mua nauratti  uglystupid2 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: