Sivuja: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117899 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1560 : 18.10.2010 16:20:08 »

Vanha nainen voi kuvastaa ns. yliminää, joka neuvoo ja opastaa.

Nikki, en ymmärrä.  Huh Olenko siis yhteydessä omaan sisäiseen viisauteeni, vai miten tämän voisi tulkita tässä suutelu-unessa.  idiot2

Vaikka et multa kysynytkään, niin ainakin itse ajattelen juuri noin kun itse sanoit. Ja et vain yhteydessä, vaan hyväksynyt sisäisen viisautesi. Suutelu toimii ikään kuin kiitoksena. Näitä tuntemuksia minulle nyt vain tuli..  :Smiley

Söpöliini, tässä ketjussa kaikki saa vastata.  Wink Tuo kuulostaa ihan järkeenkäypältä. Mä olen tässä viime viikkoina huomannut, että on ikään kuin auennut uusi henkisempi tietoisuuden taso. Siitä se kertoo.  angel

Välillä lyö tyhjää, mutta sitten sen vain oivaltaa.  Cheesy
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1561 : 18.10.2010 17:56:04 »

Näin taas pitkästä aikaa unen,joka jäi kummastuttamaan..
Siinä olimme ostaneet loman jonnekkin kartanoon ,missä terveyspalveluja ja kun kävimme nukkumaan niin siellä olikin meidän omat petit.Yhtäkkiä lapset alkoi huutamaan ,että äiti katso mitä nuo ovat ja minä puoli unessa huidoin pois jotain mahani päältä,se oli sellainen valkoinen niin kuin perhosen toukka, joita tuli kokoajan lisää seinistä ja ne yrittivät päästä meidän päälle.Sitten tuli ihmisiä jotka laittoivat niitä johonkin ruuttaan ja ja puristivat, niin niistä tuli ikään kuin maitoa,ihan valkoista nestettä roiskahti aina kun ruuttaa puristi...ja minulla oli kaksi veritippaa kämmenellä, enkä tiedä tai muista mistä ne tulivat.
Mutta siis sellainen levollinen loppu oli siinä unessa.Vaikka kauhu korvensi suolia kun ne toukat hyppivät seinistä kohti. Niin ja yhtäkkiä olimme kalassa ja mulle tarttui pyydykseen kauhean iso hauki Cheesy
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1562 : 20.10.2010 14:48:21 »

Mitähän tarkoittaa, kun unessa varastaa, tutulta ihmiseltä vielä, ja tietää tekevänsä väärin ja jäävänsä kiinni siitä. En muista unesta mitään muuta oikeastaan. Jonkinlaisella lasten kolmipyörällä siinä ajelin sitten lisäksi.  Huh
Niin ja jokin iso tulipalokin oli, mitä olin katselemassa.
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1563 : 20.10.2010 15:56:22 »

Johannne...itselläni olen kokenut tärkeänä nämämä varastamis unet.Työssäni olen ollut ihmisten kanssa arkojen asioiden kanssa,syvässä vuorovaikutuksessa.Kun olen ollut tukemassa jossakin elämän vaiheessa jotakuta,niin vaarana on ollut hoitaa omia ongelmiaan autettavansa kautta.Silloin kun olen olen ollut vähällä käyttää toisten tunteita hyväkseni,on nuo unet näyttäneet minulle sen  niin, että varastan heiltä jotain.Unet ovat olleet hyviä opastuksia.
Mitä uni voisi ilmoitella sinulle,mitä olisit viemässä?
Tulipalo voisi kuvata intohimoa,joskus vihaakin,roihuvia tunteita pinnan alla, jotka voivat syttyä tuleen.
Tuttava joka oli unessa,ei välttämättä ole se ihminen,joka on todellisuudessa se jolta nyt varastaisit.
  Wink
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1564 : 20.10.2010 16:37:27 »

Nämä koiraunet jatkuvat taas. Tällä kertaa koira oli joku spanieli. Ja tässäkin unessa koiralle tapahtui pahaa.  Cry

Olin jossakin tapahtumassa, messut, markkinat tms. Kaikki olivat pukeuytuneet keskiaikaisesti ja menossa oli ritarien välinen miekkailuottelu. Käyskentelin yksinäni väen paljoudessa hyvän tuulisena, kunnes huomasin ihmisetn joukossa sinne kuulumattomia hahmoja. Ne olivat ulkoavaruudesta, mutta olivat naamioituneet ihmisiksi, eivätkä muut ihmiseet nähneet heidän todellisia olemuksiaan. Vain minä näin heidät luonnollisina hirviöinä. Mukanani oli ollut koira, spanieli, suloinen otus (yleensä en spanieleista välitä), mutta jossain vaiheessa se katosi. Lähdin etsimään koiraa ja löysinkin sen festivaalialueen viereisestä päivittäistavarakaupasta kylmähyllyjen luota. Kutsuin koiraa, muttei se liikahtanutkaan, vaan tuijotti hyllykkön. Koira ei ollut oma itsensä. Jotenkin ymmärsin, että koiran sisälle oli laitettu jokin loinen, joka tuhosi koirani sisäelimiä, lähinnä suolistoa. Yritin mennä koiran luo, jotta olisin voinut pelastaa sen, mutta koira lähinnä vedettiin jollain näkymättömällä voimalla kylmähyllyjen viereisestä oviaukosta jonnekin, ja sitten se osa kaupasta lähti irti ja lensi pois. Osa kaupasta oli siis ollut avaruusalusta. Samainen kohtalo odotti siis ihmisiäkin. Ryntäsin takaisin ihmisten joukkoon ja näin avaruusolioiden käyskentelevän ihmisten joukossa ja yksi niistä huomasi minut. Se yksi tiesi minun näkevän hänen todellisen olemuksensa ja virnisti minulle ilkeästi. Pelästyin kovin ja haukoin henkeäni. Kukaan muu ei huomannut mitään.

Sitten uni jatkui aivan toisella tavalla....

Mikä ihme näillä koirilla unissani oikein on? Miksi niitä kiusataan? Enkä todellakaan ole katsonut sitä V-sarjaa tv:stä. Mitään avaruuteen tai alieneihin liittyvää en ole lukenut, katsellut tai edes kuunnellut. Miksei unissani kukaan muu tee mitään, vaan toimin hyvin pitkälti yksin. Miksi minun täytyy olla se pelastaja ja esitaistelija?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1565 : 20.10.2010 17:51:39 »

Johannne...itselläni olen kokenut tärkeänä nämämä varastamis unet.Työssäni olen ollut ihmisten kanssa arkojen asioiden kanssa,syvässä vuorovaikutuksessa.Kun olen ollut tukemassa jossakin elämän vaiheessa jotakuta,niin vaarana on ollut hoitaa omia ongelmiaan autettavansa kautta.Silloin kun olen olen ollut vähällä käyttää toisten tunteita hyväkseni,on nuo unet näyttäneet minulle sen  niin, että varastan heiltä jotain.Unet ovat olleet hyviä opastuksia.
Mitä uni voisi ilmoitella sinulle,mitä olisit viemässä?
Tulipalo voisi kuvata intohimoa,joskus vihaakin,roihuvia tunteita pinnan alla, jotka voivat syttyä tuleen.
Tuttava joka oli unessa,ei välttämättä ole se ihminen,joka on todellisuudessa se jolta nyt varastaisit.
  Wink

Ahaa, kiitos Sansai! Olen tehnyt asuntokauppoja viime aikoina, ja mielestäni aika hyviä sellaisia. Ehkä minusta hieman tuntuu siltä, että sain myymästäni asunnosta liiankin hyvän hinnan, ja itse ostettua uuden asunnon aika kohtuullisella hinnalla. Lisäksi joudun lähitulevaisuudessa irtisanomaan vuokralaisen. Toivon, ettei hän joudu hankaluuksiin sen takia.  Smiley Joo-o omatunto hereillä, vaikken mitään väärää ole tehnytkään...
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1566 : 20.10.2010 18:13:26 »

Johanne..sinulla on herkkä se omatunto..kaupankäynnissä on oltava vahva,sehän on selvä.Asioita on hoidettava vuokralais asioissakin oman tarpeen mukaan,se kait on itsestä huolehtimista kuitenkin.Itsellä oli sama tilanne,asunto olisi jäänyt myymättä,jos en olisi vuokralaista sanonut irti.Keljutti,mutta sellaista on elämä....  smitten
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1567 : 22.10.2010 10:06:20 »

Johan oli taas uni... Vissiin illalla lukemani "maailmanloppu" asiat tulivat sitten uniin asti.

Olin isäni kanssa lähdössä lapsuuden kodistani jonnekin (päämäärä epäselvä). Pihalla ennen kuin menin isän autoon (valkoinen citymaasturi, niin kuin oikeastikin on), katsoin taivaalle, missä aurinko paistoi ja pilvet menivät luonnottomanoloisen nopeasti ja utumaisesti auringon ohi. Aurinko oli epätavallisen näköinen: se hohti hopeaisen tai kristallisen näköisenä tuikkien sieltä täältä. Se kuulemma johtui siitä, kun joku toinen planeetta oli kerran 800+ vuoden aikana auringon kanssa päällekäin (Ilmeisesti niin, että aurinko oli planeetan päällä, koska vain aurinko näkyi.) Olin huolissani. Lähdimme ajamaan ja huomasimme, että ohittaessamme muutaman korttelin päässä erään talon, sen pihaoja oli täynnä vettä, joka normaalisti oli aivan kuiva. Muitakin katastrofiaineksia oli ilmassa ja ne kaikki johtuivat siitä omituiseksi menneestä auringosta. Olimme mitä luultavimmin menossa jonnekin turvaan.
Päästyämme turvataloon, näin kuinka lähettyviltä oli sähköpylväät kaatuneet, eikä sähkö enää toiminut. Kännykällä ei saanut enää yhteyttä.
Menimme turvatalon pesuhuoneeseen, koska jostain syystä siellä oli turvallisinta. Minua ei palottanut, koska olin isäni kanssa, mutta suurin osa ihmisistä oli paniikin vallassa. He ryntäilivät ja säntäilivät tapahtumien edetessä. Entinen lasteni hoitajakin käveli edestakaisn kännykkä korvallaan yrittäen saada yhteyttä johonkuhun. Kun hän katsoi ulos ikkunasta, näki hän sähkökeskuksen voimalinjojen kaatuneen pylväineen/mastoineen maahan. Metalliset pylväät/mastot olivat taipuneet keskeltä maata kohden. Ulkona siis tapahtui kaikennäköistä luonnotonta. Sitten ihmiset huusivat, että ikkunat pitää tilkitä, koska suuri hyönteisparvi oli tulossa kohti taloa. Jonkun rei'än ne olivat löytäneet, koska kuulin niiden surisevan kohti kylpyhuonetta. Aloin laskea ämpäreihin vettä, kukaan muu ei toiminut tai ei osannut toimia. Isäni räpelsi kännykkäänsä. Sitten ne hyönteiset lensivät kylpyhuoneeseen, jossa olimme isäni ja parin muun ihmisen kanssa. Hyönteiset paljastuivat suuriksi sudenkorennoiksi. Aloin heitellä vettä niiden päälle ja ne kuolivat. Sain torjuttua sudenkorennot ja sitten heräsin.

Tämä pelastajateema näyttää jatkuvan edelleen. Pitäisikö tästä nyt sitten päätellä, että se on minun tehtäväni? Pelastaa ihmisiä? Miten? Miksi? Miksei unessa näkynyt lapsiani? Tai äitiäni?  Shocked
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #1568 : 22.10.2010 11:48:43 »

Siksi ei lapsia eikä äitiä, koska  aurinko liittyy just isään.
Uni on ehkä painajaismainen sen takia ,että tr  kuu aspect_opp sun  pluto kuu unen aikaan ja toisekseen tästä voi tulla myös se turvallisuuden tunnekin sinänsä (kun on jo tottunut  pluto kuu juttuihin, mitä ne sitten lienevätkään entisestä lapsuudenkodista)

Toisekseen hopeaisen näköinen Aurinko lie kuin huominen täysikuu (  kuu hopea, täysikuu  aurinko aspect_opp kuu) joka asettaa sun  mars aurinko yhtymän t-ristin kärjeksi. Kriittisissä asteissa 29, mitä täydelläkuulla tulee näkyviin? Koskeeko asia isää vai omaa energiaasi?
Sun  mars aurinko kauris on saabisesti Mahonkipaneloidussa ja loistavasti kalustetussa johtajanhuoneessa tapahtuva salainen liikeneuvotelu eli tiedonhankinta, tutkimus.


Nuo sudenkorennot toivat mieleen viime helmikuulta bongaamani uutisen.
Nekään kun eivät aina ole sitä miltä näyttävät...

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/02/isoveli_valvoo_saksassa_1484981.html
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1569 : 22.10.2010 15:00:18 »

Kiitos nikki. Hätkähdin tuota uutista, kun luin niistä hyönteis"koptereista". Ite en ole ollut tietoinen tästä ollenkaan.  Shocked
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1570 : 22.10.2010 18:21:42 »


Tällaista tulkittavaa.
Näin unta pe-la välisenä yönä.
Unessa juoksin polkua pitkin tasaista vauhtia, aika kepeästi. Oikealla puolellani oli rivi taloja, jokaista taloa ympäröivät pitkäpiippuiset maassa lojuvat aseet. Aseita oli joka talon ulkopuolella noin metrin välein toisistaan, joka ilmansuuntaan. Taloja oli lukematon määrä, aina vain rivistö jatkui. Talot olivat minulle vieraita. Unessa ihmettelin sekä taloja että aseita. Tunnelma oli silti seesteinen, ei vihamielinen eikä pelottava, ei aggressiivinen. Juoksu oli loputonta, voimia silti riitti. Ihmettelin, että pitääkö vielä juosta - kuinka kauan. Aina vaan oli jatkettava.

No lauantaina oli edessä - tosi elämässä siis-  muuttokeikka. Vanhemman tytön muutto, kaksi hissitöntä taloa, molemmissa kolmas kerros. Siinä sai portaita kävellä ja varsinkin ylöspäin kantaessa alkoi jo ihmetellä, vieläkö pitää jatkaa. Alkoi tuntua, että kohta voimat loppuu. Silloin loppuivat tavaratkin. Hyvä mieli tuli siitä, että oli tilaisuus auttaa.

Minulle tuli mieleen, että tässä unessa aseet eivät ole mikään kovin hyvä merkki, vaikka tunnelma ei ollutkaan vihamielinen tai pelottava. Jollakin tavalla tuo uni saattoi liittyä vanhimman tyttäresi tulevaan muuttoon, mutta siinä voi olla paljon syvempikin viesti. Jokin stressaa ehkä sinua yksityiselämässäsi niin paljon, että mietit, kauanko vielä tätä pitää jatkaa/jatkua?

Suuri Suomalainen Unikirja, Anja Angel ja Leena Larjanko, kertoo pitkän kuvauksen talosta, mutta se mikä sinun uneesi sopii (koska et ilmeisesti mennyt taloihin sisälle), on tämä pätkä: "Talon etuosa edustaa unennäkijän fasadia, julkisivua, jonka hän näyttää maailmalle. Talon ympäristö kuvaa kaikkea, mikä on unennäkijän ulkopuolella, ulkoista maailmaa."

Ja samassa kirjassa Ase:
"Aggressioita, jotka saattavat kasvaa haluun tappaa. Kuolemantoiveita. Maskuliinista sukupuolisuutta, johon yhdistyy kaikki miehekkyyden mielleyhtymät. Lujuutta, suoruutta, rohkeutta aggressiivisuuteen asti. Seksuaalisia virikkeitä, jotka tietoinen mieli on torjunut. Unen tapahtumat auttavat selvittämään, onko aseella unessa seksuaalinen merkitys."

Onko elämässäsi tällä hetkellä jotain sellaista, mitä pelkäät näyttää muille ihmisille tai pelkäät, että he tuomitsisivat sinut jonkin elämääsi liittyvän asian vuoksi? Uni voi olla myös varoitus stressistä, ylipäätään jaksamisesta ja siitä, ettei pura turhan herkästi kiukkuaan perheenjäseniin tai muihin lähimmäisiin. Ehkä saatat olla vähän piilevästi vihainen tyttärellesi, että hän muutti pois lapsuudenkodista.

Unet vihjaavat aina epäsuoraan ja hienovaraisesti näkijälleen aroista asioista, jolloin itse unennäkijä saattaa vasta monen samanlaisen unen nähtyään tajuta nuo vihjaukset ja niiden oikean tarkoituksen. Sinun unesi luettuani minulle tuli heti tunne, että sillä on jokin syvempi viesti. Ehkä minun tulkinta ei ihan suoraan oikeaan osunut, mutta toivottavasti se edes auttoi hieman ymmärtämään tuon unen symboliikkaa.  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1571 : 22.10.2010 18:44:45 »

Nämä koiraunet jatkuvat taas. Tällä kertaa koira oli joku spanieli. Ja tässäkin unessa koiralle tapahtui pahaa.  Cry

Olin jossakin tapahtumassa, messut, markkinat tms. Kaikki olivat pukeuytuneet keskiaikaisesti ja menossa oli ritarien välinen miekkailuottelu. Käyskentelin yksinäni väen paljoudessa hyvän tuulisena, kunnes huomasin ihmisetn joukossa sinne kuulumattomia hahmoja. Ne olivat ulkoavaruudesta, mutta olivat naamioituneet ihmisiksi, eivätkä muut ihmiseet nähneet heidän todellisia olemuksiaan. Vain minä näin heidät luonnollisina hirviöinä. Mukanani oli ollut koira, spanieli, suloinen otus (yleensä en spanieleista välitä), mutta jossain vaiheessa se katosi. Lähdin etsimään koiraa ja löysinkin sen festivaalialueen viereisestä päivittäistavarakaupasta kylmähyllyjen luota. Kutsuin koiraa, muttei se liikahtanutkaan, vaan tuijotti hyllykkön. Koira ei ollut oma itsensä. Jotenkin ymmärsin, että koiran sisälle oli laitettu jokin loinen, joka tuhosi koirani sisäelimiä, lähinnä suolistoa. Yritin mennä koiran luo, jotta olisin voinut pelastaa sen, mutta koira lähinnä vedettiin jollain näkymättömällä voimalla kylmähyllyjen viereisestä oviaukosta jonnekin, ja sitten se osa kaupasta lähti irti ja lensi pois. Osa kaupasta oli siis ollut avaruusalusta. Samainen kohtalo odotti siis ihmisiäkin. Ryntäsin takaisin ihmisten joukkoon ja näin avaruusolioiden käyskentelevän ihmisten joukossa ja yksi niistä huomasi minut. Se yksi tiesi minun näkevän hänen todellisen olemuksensa ja virnisti minulle ilkeästi. Pelästyin kovin ja haukoin henkeäni. Kukaan muu ei huomannut mitään.

Sitten uni jatkui aivan toisella tavalla....

Mikä ihme näillä koirilla unissani oikein on? Miksi niitä kiusataan? Enkä todellakaan ole katsonut sitä V-sarjaa tv:stä. Mitään avaruuteen tai alieneihin liittyvää en ole lukenut, katsellut tai edes kuunnellut. Miksei unissani kukaan muu tee mitään, vaan toimin hyvin pitkälti yksin. Miksi minun täytyy olla se pelastaja ja esitaistelija?

Koirien rääkkäys viittaa viettielämän torjumiseen ja laiminlyömiseen. Ehkä et halua myöntää itsellesi jotain tunteita, mitä tunnet.

Avaruudesta unta näkeminen (mikäli siihen ei ole saatu vaikutteita muualta) kertoo, että jotain uutta sinussa on heräämässä. Olet irtaantumassa vanhoista tottumuksista vähitellen, jotta "uusi minä" pääsee kasvamaan.

Pelastajana aina uudestaan toimiminen voi kertoa siitä, että toivot löytäväsi ihmisen, joka tunnetasolla jäisi "velkaa" sinulle niin kuten henkensä melkein menettäneet jäävät heidän pelastajilleen. Toivoisit ehkä, että joku palavasti rakastuisi sinuun, eikä voisi elää ilman sinua, arvostaisi sinua suunnattomasti.

Mikäli tunnepuolen kuvaukset ja odotukset saada kiintymystä eivät sopineet sinuun yhtään, ehkä uni yrittää vain viestiä siitä, että olet itse uudistamassa sisäistä ajatusmaailmaasi. Toivottavasti tästä oli jotain apua.  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1572 : 22.10.2010 23:35:57 »

Hmm... jäin miettimään näitä pelastaja-unia. Toki toivon, että minua arvostettaisiin, mutta eivätkö kaikki halua sitä? Mutta en kuitenkaan halua ketään riippakiveksi jäämään velkaa, koska siitä tulee minulle taakka ja raskasta elää sellaisen ihmisen kanssa, olkoon suhde ihmiseen millainen tahansa.

Mietin näitä unia myös siinä valossa, kun ne ovat teemoiltaan toistuvia, että joku tarkoitus niillä on. Samaa tai samoilla teemoilla olevia uniahan näytetään juuri siksi, että niillä on jokin merkitys.

Ja toki myönnän toivovani elämään sitä romantiikkaa ja tunteenpaloa, sillä saan elinvoimaa positiivisista tunteista. Mutta minusta nämä eläinten teurastamiset ja kiduttamiset alkavat kuulua samaan kategoriaan rituaalimurha-unien kanssa. En nimittäin siedä minkäänlaista eläinten kiusaamista tai lasten kiusaamista.
Mitä niihin avaruuden hirviöihin tulee, niin ne olivat oikeasti pahoja. Hirviöitä mitä suurimmassa määrin. Miten se liittyisi uudelle avautumiseen? Yleensä olen taistellut vampyyreja vastaan silloin, kun henkinen kehitykseni on nousujohdanteista.

Mieleeni tulee ihan myyttisten tarinoiden sankarit ja sankarittaret, jotka omien kansojensa puolesta taistelivat. Pitäiskö tässä nyt alkaa Xenailemaan?  Grin

Ps. kiitokseni avustanne.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1573 : 23.10.2010 01:53:00 »

Näin tuossa viimeyönä taas useampaa unta. Parhaiten mieleen jäi semmoinen kohta unista, että:

Hevoseni työnsi hevoskärryjä ja äitini kanssa olimme siellä kärryssä kyydissä. Kukaan ei kuitenkaan ohjannut sitä kärryä... Sitten pysähdyimme erään tutun pihatielle ja siihen ilmestyi nuorempi koiristamme. Hevonen sitten otti koiran hampaisiinsa ja nielaisi sen...
  Säikähdin että eihän koira pysty hengittää hevosen vatsassa ja samassa heppa sitten sylkäisi koiran pihalle. Siinä vaiheessa kummastelin että eihän hevoset osaa oksentaa niin osaako ne muka sylkeä tuolla tavalla.

Sitten seuraavaksi olin navetassamme. Siellä oli semmosia muovikoreja, mustia ja punaisia kasattu 'pöydiksi' ja niiden ympärillä oli jotkut matalat jakkarat myös. Minä ja kaksi ns. parasta kaveriani olimme erään 'pöydän' ääressä ja olimme ikään kuin koulussa. Meillä oli tehtävänä piirtää paperille jotain, en muista enää että mitä piti piirtää...
  Kuitenkin kaverini piirsivät liiduilla todella hienosti ja tarkasti, toinen heistä väritti paperia niin että keskellä oli valkoinen horisontista nouseva aurinko/kuu tjn ja ympärillä oli vaaleanpunaista sekä liukuvärjätty vihreää johonkin kohtaan.
  Itse taiteilin vesiväreillä ja tein jonkun kuivan heinikon peittämän jyrkänteen siihen paperille. Olin unessa hieman kateellinen kavereilleni sillä he saivat aikaan niin pehmeää ja hienoa jälkeä kun taas oma piirustukseni oli jokseekin sekava ja piirrustus/maalausjälki kömpelön suurta. Tiedostin unessa myös sen että kaverit ovat  kehuneet minua todella hyväksi piirtäjäksi oikeassa elämässä ja siksi juuri ihmettelin että miksi he piirsivät mua paremmin Cheesy

Sitten koulu olikin yhtäkkiä ilmeisesti loppunut, sillä koripöytien äärellä olikin enemmän ihmisiä ja navetassa leijui tupakansavua ja pöydän ääreen oli ilmestynyt nahkatakkisia miehiä juomaan olutta isoista tuopeista. Heille sitten selitin itsekin ihan ihmeissään sitä juttua kuinka hevoseni oli nielaissut koirani jne...

Sitten oli vielä sellainen uni jonka tapahtumapaikkana oli serkkujeni koti. Siitä unesta jäi mieleen sellainen unikuva jostain kiemuraisesta puunkäkkärästä joka oli silleen kuorittu ja lakattu kiiltäväksi ja serkkujeni olohuone oli iso tupa ja se puu oli siellä nurkassa jossain koristeena...

Että tämmöistä sitten tälläkertaa. Unidiagnoosia saa laittaa jos osaa/haluaa selittää Cheesy
tallennettu
astro64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1574 : 23.10.2010 05:42:54 »

Tämä tapahtui noin 7 vuotta sitten, unien ketju. Sinä yönä, kun äitini kuoli (hän oli paha ihminen ihan oi´keasti) aukesi helvetin portti ja enoni, joka oli jo kuollut  hänkin, sanoi minulle, älä usko äitiäsi kutsumaan rajan taa... joten en´mennyt, mutta aamulla kun heräsin, huomasin saaneeni aika pahan angiinan ja kun tulin pois lääkäristä, sain samanaikaisesti soiton äidin kuolemasta ja todella pahan aivotärähdyksen, koska laittaessani ulko-ovea kiinni kahva jäi käteen ja se kahva osui takaraivoon kaatuessani betonilattialle....

Pari viikkoa tuosta näin unta mummolasta, miten pellot olivat vettä ja joutsenia, jotka koputtelivat keittiönikkunaan. Vesi oli Jyväsjärvi Viitasaarella ja vedessä oli marmorisia hauta-arkkuja, joita pitkin juoksin kirkkoon toiselle puolen järveä tapaamaan jotakin ihmistä... Tänä kesänä menin ensimmäistä kertaa ulkomaille, Ateenaan ja kaikki siellä on marmoria ja ´se kirkko... oli kirkko, missä menimme naimisiin tämän miehen kanssa ... se tunne kun näki sen kirkon ja se muisto siitä unesta, silloin oli lämmintä ja niin oli silloinkin, kun olin siellä. Että näin.

Olen joskus myös nähnyt unia enostani, joka oli minulle erittäin rakas ihminen. Kerran hän oli mukamas pakannut keittiön täyteen banaaneja ja kysyin, miksi. Banaanit kertovat unessa kaukokaipuusta ja minun enon nimi sattui olemaan Kauko,,,,
tallennettu
Sivuja: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: