Sivuja: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117899 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1530 : 13.10.2010 14:01:28 »

Toissayönä olin laivalla.. Smiley
Hytissä yläpedillä olin, mieheni ja hänen serkkunsa oli myös hytissä. Mulla oli jotenkin ylimielinen asenne siinä, enkä ottanut tosissaan sitä että laiva kohta uppoaa.

Laiva alkoi siis upota, vettä tuli sisälle. Kävelin ympäri laivaa, kävin kurkkaamassa pieneen huoneeseen joka oli kapteenin huone, ohjaamo ilmeisesti siis. Näin kapteenin siellä peloissaan, mutta tiukasti paikallaan istuen. Suljin heti oven, tiesin että kapteenin kuuluukin upota laivansa mukana. Grin

Seuraavana laiva oli melkein uponnut jo, mutta jostain syystä pinnan alta se ikäänkuin pompsahti takaisin pintaan eikä vettä enää ollut sisällä; se ei uponnutkaan vaan pelastuimme. Samalla kun se nousi pintaan, näin upean auringonpaisteen ja meri oli tyyni. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1531 : 13.10.2010 17:26:45 »

Näin unen että menin hikisellä bussimatkalla paikkaan jossa oli iso ranta. Rannalla oli paljon kaikennäköistä turistiporukkaa ja jonkinlainen suojavalli, jonka päällä jengi oleskeli. Kummallisesti kaikki tuntui olevan selkä merelle päin. Mereltä tuli pieniä aaltoja ja yht'äkkiä vähän isompi ja osalla vallin päällä istuvilta kastui perse ja tuntuivat yllättyvän siitä. Jotenkin meri alkoi tuntumaan arvaamattomalta.

Jatkoin etiäppäin ja saavuin jonkinlaisille porteille joille ei tuntunut olevan tunkua. Paikalla oli jonkinlaista turvahenkilökuntaa. Pääsy porteista sisään kysyttyäni olisi kuulemma ilmainen, mutta takki pitäisi kuulemma jättää naulaan. Lopuksi yksi vartijoista sanoi; "Tervetuloa sieltä *********sta". Lähdin kalppimaan porteille ja juuri portin kohdalla pärähti herätyskellot päälle.

Mitähän siellä porttien sisäpuolella on? Selviää varmasti jossain vaiheessa.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2010 17:29:16 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1532 : 14.10.2010 15:17:58 »

Näin unen,jolla arvelen olevan kauaskantoinen merkitys,en vain saa siitä kiinni.
Olin suuren kartanon pihamaalla,siellä oli ainoastaan nuoruuteni tuttavia ja ystäviä,myös exä,joka oli ystävällinen.
Pihalla kasvoi vanhoja suuria mäntyjä.Sahasin puiden rungot poikki,ne jäivät pystyyn,sahasin ne sillätavoin.Odotin että joku tulee kaatamaan puut kaveriksi,koska ne olivat niin suuria ja tiesin latva osan tullessa maahan tyviosan pomppaavan vaarallisesti johonkin suuntaan.
Joku oli käynyt kaatamassa puut.Yhden puun juuret olivat hävinneet ja siihen oli muodostunut uintikelpoinen syvänne.
Pihalla oli pyöreä rauta pallo,jossa oli sisällä salaisuus,joka aiheutti paljon pahaa.Aukaisin pallon muilta salaa exän kanssa ja nostelin pihdeillä sisällä olevat pahaa aiheuttavat pyöreät pingispallon kokoiset pallerot pois.Eräs mies arveli,että hävitimme pallerot,mutta saimme salattua asian.
Sitten ihmiset lähtivät pois,halailin heitä,toivotin onnea elämään,hyvästelin ja itse menin saunaan.Päätin tulla raskaaksi iästäni huolimatta ja saada vielä yhden lapsen.Mietin ikääni,mutta ajattelin että asia on minun päätettävissäni kuitenkin.Lapselle hain jostain kauniin käsin virkatun,ihanan lakin valmiiksi,johon ajattelin ommella nauhat,kun löydän lankaa.
Saunan pukuhuoneen ikkunasta katselin exää ja nuoruuden poikaystävää jotka kinastelivat kumpi heistä on parempi minulle.

Nämä puun kaadot minua mietityttää ja salaisuuden rautapallo,ne kohdat olivat voimakkaita ja tuo kaikki muu ehkä oli vain unen täyteosaa.
Todellisuudessa en hevin kaataisi arvokkaita vanhoja puita,enkä kykenisi exän kanssa niin toverilliseen puuhailuun.  Toivoisin kommentteja tietysti  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1533 : 14.10.2010 15:36:15 »

sansai Jospa jollain sytyttäisi, mun pää on tyhjä, en pysty ajattelemaan, intuitio on nyt lomalla..

Itsekin kaipaisin näkemystä viime öisen uneni ainokaiseen kohtaan joka jäi vahvasti mieleeni.

Eli olin metsässä äitini ja isäni kanssa kävelemässä. Edessämme aukesi synkkä metsä, jossa polkumme haarautui kahdeksi. Molemmat polut olivat yhtä vaivalloisen näköisiä, tosi korkeat mäet joissa pieni mutkitteleva, erittäinen kivinen polku. Minä päätin jäädä siihen missä oltiin, polun varteen istumaan pensaikon viereen. Äiti ja isä jatkoivat matkaa, vasemmanpuoleista polkua pitkin. Minä ikäänkuin ehkä unessa näytin sen reitin heille, mutten jaksanutkaan itse kiivetä vaan päätin jäädä siihen (odottamaan).

Lopuksi vielä oli unessa kuva, jossa olin vanhempieni luona käymässä. Jotain apua hain, jostain syystä kävin siellä. Tyttäreni nukahti heidän sängylle siellä ollessamme, ja pyysin voisiko hän jäädä yöksi ja tulisimme seuraavana päivänä hänet hakemaan. Halasin heitä ja lähdin yötä vasten ajamaan takaisin kotiin.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1534 : 14.10.2010 15:56:28 »

Metsänkeiju..olisitko jostain pahoilla mielin,haluaisit apua joltakulta,kuin turvaa,mutta joudutkin itse oppaaksi,näytät tien,jäät odottamaan,että jokin asia selviää.Olethan metsässä,kuljit vaikeaa polkua.Ehkä olet tilapäisesti väsynyt,etkä tiedä kelle puhuisit.Aivankuin olisit jäänyt jonkin asian kanssa yksin.
Toinenkin uni viittaisi tyttären kautta,että voisit haluta olla tilapäisesti lapsena vanhempien turvassa,kuin lepäämässä välillä.Olla vain hiukan hoivattavana,saadaksesi levätä hiukan.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2010 16:01:09 kirjoittanut sansai » tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1535 : 14.10.2010 15:58:22 »

On taas ollut sekavien unien kausi, joista en joko muista mitään tai sitten vain pätkiä sieltä täältä. Viimeyön unessa oli kuitenkin niin hupaisa kohta, liittyen kyseisen ihmisen ja minun "suhteen" todelliseen luonteeseen..  Cheesy Olin ilmeisesti jostain kilahtanut hänelle, (mikä siis ei ole mitenkään tavatonta, ennemminkin todennäköistä, tosielämässäkään) ja lähettänyt jotain tulikivenkatkuisia tekstareita, mutta jotenkin kuitenkin kai rakentavassa hengessä (älkää kysykö kuinka se on mahdollista, olen Ruuneperi vain unissani!). Ja hän vastasi niihin: "mukavaa että kerroit" ja "oli kiva kuulla sinusta"  2funny Siis joo, ihan normaalia käytöstä, muttei meille. Jotta jos joku haluaa diagnosoida tämän  uglystupid2

 Smiley Kyllikki
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1536 : 14.10.2010 16:08:05 »

Kyllikki6 ..voisiko olla, että uni antaa esimerkkejä rakentavasta kanssakäymisestä.Unen perusteella tiedät miten voi vaihtaa tyyliä,alitajunta sitä  tuo esille.Voisi kuule onnistua mainiosti,voisitko kokeilla,mitä henkilö sitten sulle vastailee,millä tavalla?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1537 : 14.10.2010 16:16:45 »

Kyllikki6 ..voisiko olla, että uni antaa esimerkkejä rakentavasta kanssakäymisestä.Unen perusteella tiedät miten voi vaihtaa tyyliä,alitajunta sitä  tuo esille.Voisi kuule onnistua mainiosti,voisitko kokeilla,mitä henkilö sitten sulle vastailee,millä tavalla?

Ei pöllömpi idea ollenkaan. Ja ehkä tätä henkistä kehitystä voisi myös pitää tuon tyylin esille tuojana.. kiitti Sansai!  angel
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1538 : 14.10.2010 17:22:18 »

Kiitos sansai, ihan osuu yksiin. Tässä nyt kökötän, polun varressa. Tuntuu hyvältä istahtaa siihen, en jaksa kiivetä nyt kivikkoisia mäkiä.. Pyysin tänään apua, on hyväksyttävä ettei aina jaksa, kiivetä..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #1539 : 14.10.2010 22:49:52 »

sansai
Puiden sahaaminen. Mänty mielletään feminiiseksi puuksi ja sillä on pitkä suora juuri.
Just kosta alkavalla kuunpaluukartallasi on  askendentti vaaka ja sillä kohtalottarien Atropos, joka leikkaa elämänlangan poikki. Ehkä sinä olet jo mielessäsi katkaissut jotakin, muttet ole vielä konkreettisesti, näkyvästi kaatanut katki poikki?
Kuunpaluussa on myös  merkurius aurinko vaaka aspect_ssx mars skorpioni eli ehkä olet tehnyt tai tekevä jonkun vaikeankin päätöksen.

Rautapallo. Pallo jalassa, "kahleena"? Myös Marsiin yhdistetään rauta.
 tr  mars  skorpioni tekee tällä hetkellä yhtymää jälkeläisten huoneessa Chironiin, ehkäpä joudut käsittelemään haavoittavia asioita. Ne liittyvät ilmeisesti myös puolisoon, koskapa taas tr  juno (puolison rooli, sitoumukset ) taas yhtyy sinun Marsiisi. Samoin retroileva  jupiter kalat yhtyy pian Junoosi, eli ehkä purat jonkun vanhan sopimuksen, sitoumuksen.
Salaisuuspalloista tuli mieleen lottoarvonnan pallot,
ehkä tuossa Marsin transiitissa on myös "onnea" mukana,
koskapa se samalla tekee kolmiota Onnenpisteellesi (symbolikin pyöreä pallo) jonka kupeessa on myös Juno syntymäkartallasi. Ja kolmas vesikolmion osakas on kohtalottarien Lachesis, elikkä osan suova,
onko se vain tyydyttävä osaansa.
Tällä vesikolmiolla puhdistaudut siellä saunassa. Valitettavasti, ilmeisesti, tr  mars aspect_con chiron lasten huoneessa ei tee sinua konkreettisesti raskaaksi, vaan ehkä pohdit miten tähän on tultu,
ja että sinä teet sen päätöksen.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1540 : 15.10.2010 01:02:01 »

Nikki,kiitos sulle.Nämähän kolahti kaikki tuohon uneen.Puut vain ovat itseltäni kaatamatta,joku kaataa ne kyllä.  smitten sahannut olen valmiiksi.
Vanhan sopimuksen purkamisen olen aikonut tehdä,teenkin.!
Lapsen synnyttäminen unessa on ehkäpä illalla saamaani puhelua,jossa pyydettiin pieneen tutkimus ryhmään alkavana vuonna,estelin ikäni takia(lilith`kin lakkaa luennoimasta 9huoneessa vuoden vaihteessa)Jäi mietintään,unessahan päätin synnyttää lapsen,se olisi sitä työtä,aivan uuden aloittaminen ja synnyttäminen.Ikä mietityttää,hoksottimet ruosteessa,paukut vähissä.  idiot2

Salaisuuksien pallo oli tosiaan lottohärvelin näköinen,mutta umpinainen.Pallotkin,jotka noukin muistuttivat lottopalloja,mutta olivat kuin geeliä,ja värittömiä.Ja sainhan myrkky pallot hävitettyä,onhan sekin onnekasta.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2010 01:33:58 kirjoittanut sansai » tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #1541 : 15.10.2010 12:04:08 »

Herätessäni muistin unestani ensimmäiseksi kammottavan tilanteen ja pakokauhun tunteen: hyppäsin järveen uimaan vaatteet päällä ja kun olin nousemassa pintaan tajusin pian etten pääsekään pintaan. Vaatteeni kai painoivat niin paljon ettei voimat riittäneet polskia pintaan saakka ja tunsin kuinka hengityksen pidättäminen pitkittyi. Tajusin että hukun.

Mitä tää voisi tarkoittaa?
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1542 : 15.10.2010 18:41:50 »

Titania..joskus kun on sellaisia raskaita ajatuksia,jotka kuin uhkaavat viedä "pinnan alle"tulee näitä unia,se voi olla jokin asia joka alitajunnassa kiusaa,joskus sitä voi olla vaikea hahmottaa.
Mikähän se olisi,joka aiheuttaa pelkoa tai jotain.
Kuitenkin järvihän on hyvä symboli.Menit sinne vaatteet päällä,joka voisi merkitä suojautumisen tarvetta.UUdistumista on järvi kuitenkin  smitten ...uudistumisen halua... et huku ajatuksiin
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #1543 : 15.10.2010 18:52:07 »

Titania..joskus kun on sellaisia raskaita ajatuksia,jotka kuin uhkaavat viedä "pinnan alle"tulee näitä unia,se voi olla jokin asia joka alitajunnassa kiusaa,joskus sitä voi olla vaikea hahmottaa.
Mikähän se olisi,joka aiheuttaa pelkoa tai jotain.
Kuitenkin järvihän on hyvä symboli.Menit sinne vaatteet päällä,joka voisi merkitä suojautumisen tarvetta.UUdistumista on järvi kuitenkin  smitten ...uudistumisen halua... et huku ajatuksiin

Kiitos sansai smitten olen viime päivinä kamppaillut kyllä vanhojen pelkojen, tai ennemminkin omien fobioideni kanssa ja paniikkikohtauksien palaamisen pelko on käynyt mielessä Undecided toivoisin kyllä niin voivani uudistua syvältä ja kunnolla, olla uusi ja parempi minä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1544 : 15.10.2010 19:10:34 »

Titania..siinä on tavallaan kyseessä pelon pelko.Useinhan ne ovat jo väistyneitä asioita,ja järvihän tiedotti uudistumisesta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: