Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 499606 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #150 : 08.07.2008 12:33:41 »

lähden nyt, mutta eiköhän perusteta Sagittarius Success Club,, hyvänen aika olemme Jupiterin lapsia.



Take a piece of paper (any kind of writing paper - from a notebook, or your favorite color of paper, etc), and write a numeric list of all of your desires. They can be short-term of long-term desires. State your desires as clearly as possible.

After you have written down your desires, at the bottom of the page, write something to this effect: "May all of these desires, or better, manifest for the Highest good of all." This releases any need to manifest your desires in a particular way. It opens it up to the Universe to bring you what you want in the best and Highest way possible, and at the right time.

Keep your Magic List with you at all times, in your wallet, purse, etc.

Read your list (aloud if possible) just before going to sleep, first thing upon awakening and before going into meditation. Do this every day, and you will soon see profound results.

As your desires manifest, cross them off your checklist. Soon, you will want to rewrite it, creating a new Magic List (the old one eventually can look pretty unreadable with all of those lines crossing things off!) on a fresh piece of paper. If some of the old desires haven't yet manifested, you can add them, too.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #151 : 08.07.2008 12:37:53 »

Tällä joukkarilla menee ainakin oikein hyvin tällä hetkellä  Smiley Vaikeaa on ollut, ja siksi sitä kai arvostaa niin tätä elämän ihanuutta, kun suurempia murheita ei ole. Rakkauttakin on, tosin ei perinteisessä parisuhteessa: lapset, läheiset, ystävät  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #152 : 08.07.2008 13:06:29 »

Kyllä minä löydän oman voimani ja muistan, että olen Jupiterin lapsi. Täytyy teroittaa kynäni ja miettiä ennen kuin alan listaamaan toiveitani...  coolsmiley

Minulla muuten tuo Saturnus on rx kartallakin 5.huoneessa  aspect_con pluto että taipumusta on ottaa asiat aika vakavasti, varsinkin jos on näin stressaava elämäntilanne.  buck2

Kyllä mun pitäis vähän relata, kuten tuossa kuvassani.  Cheesy
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #153 : 08.07.2008 17:46:30 »


Ajattelinkin tässä, että mitäs jos rupeais vaan katsomaan miten saa muut menestymään. Se voisi olla yhtä hauskaa kuin oman leffan kattelu
.


Ilmoittaudun ehdokkaaksi. Jos vaan saisit minut pois tästä ahdingosta menestykseen niin halleluja. Minun "urani" (tai miksi sitä nyt haluaa nimittää, varsinaista työtähän se ei ole, mutta kuitenkin se mun juttu ja rakastan sitä yli kaiken..) ei ole oikein lähdössä käyntiin.. Vaikka kuinka olen visualisoinut. Takaiskua toisen perään..  tickedoff

Voisinpa koettaa tuota lappusysteemiä. Kuulostaa kivalta.  Wink
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #154 : 09.07.2008 16:29:40 »

Hei Jousimiehet!
Osallistunpa minäkin vihdoin keskusteluun, pari vuotta kun jo on näillä sivustoilla vierähtänyt...!

Kovin lohduttavaa on ollut lueskella teidän muiden viestejä tässä elämänvaiheessa, siis että en olekaan ainoa jolla toisinaan mättää ja suunta on hukassa.. Mistäköhän sen suunnan löytäisi ja mitä tekis "isona"? Juurikin tuosta syystä aikanaan näille sivuille löysin kun jostain muualta kun omasta pääkopasta aloin etsimään vastauksia elämää suurempiin kysymyksiin. Syntymäkarttaa on tullut tutkittua tuntikaudet (viimeksi lähes koko viime yö, silloin tällöin kun netti-yhteys harvakseltaan toimi!!), juurikaan mitään irti saamatta ja se kuuluisa suunta on edelleen hukassa!
Kovasti ihmetyttää mitä ajatella planeetta kerääntymästä 1. huoneen kohdalle? Itsestähän kaikki on loppujen lopuksi kiinni, vai miten tuon tulkitsisi?
Toisekseen olisi kiva kuulla jos jollain olisi samanlainen kartta, mitä heillä on kerrottavaa elämästään, olisiko edes mahdollista löytää tällainen "kaksonen"?

Ja lopuksi vielä jostain kuultu päivän mietelause: "Toivottavasti loman aikana olis huono ilma, vois hyvällä syyllä hengata netissä koko päivän....!!"   Grin
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #155 : 09.07.2008 20:01:46 »

tarkottaako tuo, että ollaan synnytty samana päivänä? 10.12.?

pistänpä oman karttani tähän ihan vertailun vuoks.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #156 : 09.07.2008 21:12:30 »

Hei marix, samana päivänä synttäreitä vietetään!

Sun kartassa on jotain niin tuttua mutta silti ne on kuitenkin niin erilaiset, tietenkin...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #157 : 09.07.2008 22:03:52 »

Marix  Shocked Tämä ei nyt liity aiheeseen mutta pakko kommentoida kun katsoin tota sun karttaasi..
Vaan yksi oppositio ja kaksi neliötä!! Ja niin paljon yhtymiä ja sekstiilejä!!  Shocked Shocked

Ole onnellinen...!  Grin
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #158 : 09.07.2008 22:24:41 »

^ ai Cheesy millanen elämä mulla sitten pitäs olla? Cheesy oonks syntyny kultalusikka suussa? saanks kuun taivaalta? miksei raha sada mun niskaan? Cheesy missä on mun rakkaus??
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #159 : 09.07.2008 22:49:30 »

Hehheh, innostuit... Grin

En minä osaa tuosta mitään sanoa, hämmästelin vain kun olen tottunut tuojottelemaan tuota omaa ristikkoani jossa on kauhea oppositiosuma... buck2

Kai sitä jokaisella haasteensa on, enkä tiedä voiko onnekkuuden määrää määritellä jollakin asteikolla että sinä olet 85% hyvätuurinen tuon kartan perusteella.  Wink

Mutta ehkäpä sinun kannattaa uskoa siihen että olet syntynyt kultalusikka suussa.  Grin
Kyllä kyllä, saat kuun taivaalta, paljon rahaa ja suunnattoman paljon rakkautta.. Cheesy Grin
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #160 : 10.07.2008 06:30:42 »

haha Cheesy ehkä mä keskityn sit kuitenki vaan oleen se ic-vesimies ja haastan itteni kodinhoidon kans.. ja nousuvaaka, joka ei osaa päättää heittäskö meneen jotain vai eikö heittäs.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #161 : 10.07.2008 13:48:43 »

niin tosiaan tajusin tänään sanat henkinen taso! Cheesy se mistä ws on puhunu koko vuojen..

no ei. mut oli töissä vähän taas sitä sun tätä.. aamu huono, aamupäivä oli paree. sillon nimittäin tajusin tuon. että oon toisella tavalla muita parempi Cheesy

jos mä olisin sinkku niin mulla olis aika jännittävät ajat tällä hetkellä töissä. ehkä. mutta koska mä oon varattu niin mulla on vaan jos-mä-olisin-sinkku-niin-olis-jännää-ajat. eh Cheesy tää koko viikko menny mielenkiintosesti miesten suhteen siellä.. tai yhen miehen. tänään se vaan jatku, huomenna pakko jatkaa tästä päivästä Cheesy

emmä kyl tiiä onko nyt mitään sellasia transiitteja jotka vois tällaseen liittyä. mä vaan oon niin saaterin viehättävä, et saan aina kaiken huomion Wink ja sillä mä sit ymmärsinkin, että jos mä en kestä paria mun työkaveria niin so what, mä piän sellasta hauskaa mitä ne ei osaa eikä ymmärrä.

eli kyllä, mä oon just se työpaikan nainen, ketä kukaan toinen nainen työpaikalla ei ehkä kestä. mä oon se joka on paha suustaan ja kiusaa miehiä. mun elämän suola! kiusata miehiä!  smitten

(jos täällä on miehiä lukemassa, niin elkää ny vaan kertoko kellekään!! muutenhan mä en oo enää uskottava Wink)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #162 : 10.07.2008 19:19:41 »

Mokomat kanat. Ovat vaan kateellisia.

Miesten vika, mitäs ovat aina sun kiusattavana. Grin
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #163 : 11.07.2008 14:09:54 »

höhöö ja heti sain sit maistaa omaa lääkettäni. oli nimittäin jousimies vastaan jousimies tänään!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #164 : 12.07.2008 18:39:50 »

mutta mitä iloa siitä henkisestä tasosta on.. jos miehet ei ole sitä.. milläs psyykkaan itseni ajattelemaan, että seuraava ei tee omituista tempausta, oli syy mikä tahansa. jos seuraava edes sanoisi, ollaan ystäviä eikä häviä ilmaan, mitäs se sellainen on. varmaan sitten oli tosi epäilyttävä kaveri vaikka luulin muuta.. tai joku tosi rankka henkinen opetus.. vaikka huvittaa..

niin en oikein tajua. mutta ehkei sillä sitten ole väliä.. alkaa miettiä koko sielukumppanuuskäsitettä jos tuollaista voi tapahtua noin vaan. taatulla ei viime talvi toistu, siis en kävele sen kanssa ympäriinsä, kävelenkö jonkun. olen tosi kärsimätön nyt maan päällä kun haluaisi ymmärtää syyn kaikkeen. juttelin taas uuden tyypin kanssa, joka auttaa rukouksen ja intuition kautta. olenko liian GONE henkimaailmaan, vai ovatko muut alhaalla kun pelmaavat täällä, no olen itsekin toistaiseksi.-

nyt tarttis kesäromanssin tai jotain.. plaah.

tarttis sellaisen henkisesti tasokkaan, viehättävän miehen seuraa joka jotenkin auttaisi saamaan palapelin osia kohdalleen, jollain ihme tavalla, vaikka ystävänä, kun tuosta ei sitten jäänyt ystävää.
ja kun ajattelen että asiat jäi selvittämättä, oliko se sitten hänen mielestä selvitys kun sanoin, että voitaisi saada jutusta paljon enemmän irti jne, no ei sitten. sic-

joo, siis tämä on parempi näinkö?

ai niin! luin uskonnollista lehteä, taisi olla helluntai tms, jossa joku mies sanoi "Jumala on tuonut minulle kaiken mitä pyysin ja enemmänkin".. hänellä oli ollut vaikeuksia, tuli sopiva vaimo jne. pitkästä aikaa luin näitä juttuja kun Jeesus vei pahoilta teiltä pois, tyyppi kirjoittaa kirjan, auttaa ihmisiä ja menee tv haastatteluun jne.. jep.

ostinpa mansikkaviiniä.. jotenkin kotimaanmatkailu ei nyt iske, ei sellainen himoenergialla tehty ainakaan, katotaan rapakon toisella puolen..


Artemisu, palataan asiaan vaikka syksyllä.. minulla on aina sama olo maaseudun jälkeen, ettei oikein kuulu mihinkään, tosi kumma fiilis.
« Viimeksi muokattu: 12.07.2008 18:49:53 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: