Sivuja: 1 ... 505 506 [507] 508 509 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618446 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7590 : 02.01.2010 21:18:39 »

Miulla lähti koko elämä ihan uusille uomille ja vauhdilla! Shocked smitten

Mie lähden Dubaihin miettimään avioliittotarjousta, tulen sitten Suomeen käymään
ja lähden USA:han.

Hitsi, taidetaan käydä samoissa paikoissa tässä alkuvuonna, koska itsekin menen ensin sinne Dubaihin, sitten Suomeen ja sen jälkeen tulemme Wieniin! Eli pikkuisen eri tahtia, muttei sentään ehdi tulla aikamme pitkäksi ennen omaa tapaamistamme. Toivotaan, että sinulle jää aikaa sitten siihenkin, kun elämme huhtikuun alkupuolta.  Cool Smiley

Oikein Hyvää Uutta Vuotta ja siunausta oikeille valinnoille!  smitten

 Grin Hassua...!  Grin
Näyttäisi, että 2. viikolla Tammikuuta lähden ja lennän sitten Suomeen veljeni luo
ja sitten USA:han. Vähän elää tuo, kun veljeni perheen ehdoilla mennään,
että milloin ne haluaa pikkuisen nimetä. Smiley
Mie olen merkinnyt sinut kalenteriini, joten nämme silloin Huhtikuussa viimeistään. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7591 : 02.01.2010 22:28:55 »

on hauskaa miten tietyt tärkeät ihmiset ottaa aina yllättäen yhteyttä, no eihän mikään nyt voi olla yllätys jos sielussamme tiedämme kaiken. viime päivinä on ollut sellaista, pitkin maailmaa (Viro, Saksa, Egypti ym Lähi-Itä).. ihan kuin isompi network olisi aktivoitu. eräs kaksonen, jouskari ja eräät joiden merkkiä en tiedä, ja tietysti rapu ja kaikki nämä jotka toivotti hyvää uutta vuotta, vaaka, kalat jne.. sitten muistin tietyt Jenkkikontaktitkin!

ajattelin että tulisivat vaikka täältä, mutta onkohan heistä kukaan astrossa..
« Viimeksi muokattu: 02.01.2010 22:33:07 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #7592 : 02.01.2010 22:47:42 »

 Grin Thx... Grin

Se vain tupsahti jostain puskasta, sellainen simzalapim!-mies.. angel

On se ollut samoissa piireissä ja partyissä, mutta kun mie en vain ole huomannut sitä aikaisemmin,
ennen kuin ystäväni istuti hänet illallispöydässä viereeni välipäivinä.  Tongue

Mie olen likinäköinen.. :Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #7593 : 03.01.2010 14:14:22 »


Tupsahdin toivottamaan HYVÄÄ UUTTA VUOTTA kaikille ja Sashalle ONNEA! smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #7594 : 03.01.2010 17:23:32 »

Kiitos, kiitos, mutta ei tässä vielä kannata onnitella muusta kuin askeleen otosta uuteen suuntaan. Wink
Mie tunnen itseni ja kaikki voi vielä muuttua moneen kertaan matkan varrella. Tongue

Mie vasta lähden miettimään tuota saatua kosintaa Dubaihin, as olen niin traumatisoitunut
noista hää-järjestelyistä ja sitoutumisesta ja sen jälkeen voin päättää,
tykkäänkö elää käytännön elämää tämän  jousimies -miehen rinnalla välillä Wien-Dubai.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #7595 : 03.01.2010 18:14:53 »

Itse olen elänyt kohta 20 vuotta avoliitossa rakkaimpani kanssa eikä mikään papin aamen sitä muutta vois!  smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #7596 : 03.01.2010 18:16:00 »

Jos sie meet naimisiin, miekin ehkä uskallan sitten  Lips Sealed Grin

Mies puhui sen suuntaista jouluna, ja mikäs muu kuin pakokauhu meikäläiselle  Grin
Harmittaa, että on näitä kauhuja, mutta minkäs niille voi. Saapi mies odottaa.  Smiley

Niin ei kai siinä naimisiinmenossa muuta ongelmaa olisi, jos niskaani ei hengitetä,
minulle ei sanella sääntöjä ja sitten aleta tekemään ongelmaa, kun en pysty elämään
ja hengittämään niillä säännöillä ja minulla viikossa viisi päivää vapaata siitä aviomiehestä.  Tongue

Käytännön hyväpuoli olisi se, että hän asuu päätoimisesti Dubaissa
ja mie opiskelisin Wienissä ja hän käy kuukaudessa 10-15 päivää Wienissä,
joten hellouuuuuuu.....! Cheesy
Tarvittaessa voin lentää Dubaihin aina kun haluan.

Ja koska yliopistoni kestää vähintään sen 5 vuotta, niin ehtii ne seuraavat
5 vuotta tapella ja ottaa ero 10 avioliittovuoden jälkeen.  Tongue

Realistista.. Cheesy
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7597 : 03.01.2010 18:19:57 »

Miten mulle jäi sellanen mielikuva Sasha, että olit sen  harka miehen kanssa ehkä menossa naimisiin?
Eikös sekin ole sua kosinu?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7598 : 03.01.2010 18:23:24 »

Miten mulle jäi sellanen mielikuva Sasha, että olit sen  harka miehen kanssa ehkä menossa naimisiin?
Eikös sekin ole sua kosinu?

Jep, Mister nr. 3 perutut häät.  Tongue
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7599 : 03.01.2010 18:32:50 »

Jos sie meet naimisiin, miekin ehkä uskallan sitten  Lips Sealed Grin

Mies puhui sen suuntaista jouluna, ja mikäs muu kuin pakokauhu meikäläiselle  Grin
Harmittaa, että on näitä kauhuja, mutta minkäs niille voi. Saapi mies odottaa.  Smiley

Niin ei kai siinä naimisiinmenossa muuta ongelmaa olisi, jos niskaani ei hengitetä,
minulle ei sanella sääntöjä ja sitten aleta tekemään ongelmaa, kun en pysty elämään
ja hengittämään niillä säännöillä ja minulla viikossa viisi päivää vapaata siitä aviomiehestä.  Tongue

Käytännön hyväpuoli olisi se, että hän asuu päätoimisesti Dubaissa
ja mie opiskelisin Wienissä ja hän käy kuukaudessa 10-15 päivää Wienissä,
joten hellouuuuuuu.....! Cheesy
Tarvittaessa voin lentää Dubaihin aina kun haluan.

Ja koska yliopistoni kestää vähintään sen 5 vuotta, niin ehtii ne seuraavat
5 vuotta tapella ja ottaa ero 10 avioliittovuoden jälkeen.  Tongue

Realistista.. Cheesy
Ihan hyvältä suunnitelmalta tuo vaikuttaa ! Grin
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #7600 : 03.01.2010 18:47:21 »


Niin ei kai siinä naimisiinmenossa muuta ongelmaa olisi, jos niskaani ei hengitetä,
minulle ei sanella sääntöjä ja sitten aleta tekemään ongelmaa, kun en pysty elämään
ja hengittämään niillä säännöillä ja minulla viikossa viisi päivää vapaata siitä aviomiehestä.  Tongue

Käytännön hyväpuoli olisi se, että hän asuu päätoimisesti Dubaissa
ja mie opiskelisin Wienissä ja hän käy kuukaudessa 10-15 päivää Wienissä,
joten hellouuuuuuu.....! Cheesy
Tarvittaessa voin lentää Dubaihin aina kun haluan.

Ja koska yliopistoni kestää vähintään sen 5 vuotta, niin ehtii ne seuraavat
5 vuotta tapella ja ottaa ero 10 avioliittovuoden jälkeen.  Tongue

Realistista.. Cheesy

Ei hullumpia suunnitelmia olekaan sinulla, koskaan nimittäin ei voi olla liian tarkka omasta reviiristään, kun on avioliitossa. Eli aina pitää elää, kuten itsekin haluaa, koska muutoin alkaa päässä mättää. Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #7601 : 03.01.2010 18:50:10 »

 Grin

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #7602 : 03.01.2010 19:04:58 »

 Kuullostaa hienolta Sasha Smiley Onnea matkaan jos päätät muuttaa siviilisäätyäsi  Smiley. Joillekin sopii myös pitkät välimatkat ja oma tila ja aika. Joskus (ja toisinaan hyvin usein) kaipaa tässä lähisuhteessa sitä omaa rauhaa, kun ensin lasten kanssa puuhastelee ja illalla vielä miehen kanssa omat puuhastelut Cheesy.

 Liekö Urkki taas järjestelemässä kepposiaan MC:n varalle mutta nyt tuntuu että taitaa meikäläinen vaihdella koulutusmaisemia  Cheesy. Joten taas mennään! Ei hajuakaan mihin mutta popoa toisen eteen, sittenhän se taas näkee  smitten.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #7603 : 04.01.2010 11:01:51 »

Elokuvista puheenollen katsoin eilen hyvin hvyin oudon elokuvan.

http://www.imdb.com/title/tt0410764/

Itseasiassa, se oli hyvä. Erittäin arasta aiheesta on jotenkin onnistuttu punomaan elokuva, jota on suhteellisen kevyt katsella.

Mitä lapsi tekisikään ilman mielikuvitusmaailmaansa?...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7604 : 04.01.2010 16:19:37 »

Huh hah hei ja heullureit tupahan!
Uudet tuulet puhaltaa ja kohta saa vanha Joulukin kyytiä... kuusen nakkasin jo (mies nakkasi) mäkehen ja kohta vaihdan verhot, kuhan ehdin...
Tein uuden vuoden vaihteen töitä ja siirryin vuoteen 2010 selvinpäin  Grin ...koskahan viimeks...?

Täällä taitaa olla kanssa uusia tuulia?
Onnea, Sasha  smitten ja menestystä!  Wink
 angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 505 506 [507] 508 509 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: