Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: luettavaa  (Luettu 2828 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Auringonpaiste
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 26.10.2005 13:48:44 »

venus-olen siis itsepäinen härkä  crazy2

Nimeni on satu, joka rakastaa rakastuneena olemista  smitten

Haluaisin kertoa itsestäni, että rakastan keskustella fiksujen kanssa ja täältä niitä varmaan löytyy  Kiss

Jos  joku päivä sinä löisit minut keskustelussa, nauraisin ajatukselle sillä itse oon niin vahva persoona  knuppel2

 smiley6600 Kiitos kun kuulit minua, tulee ihan itku  Cry
kun en näe sinua rakas kuulijani.
tallennettu

kultasiipi
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2005 15:34:59 »

Hei satumal!!!  Cheesy

Easy off! Eli rauha maahan.  Smiley Kyllä täälä joku on joka kuulee, mutta kestää hetken ennen kuin saa putkiaivonsa lämpimäks ja simmunsa fokusoitua. Mutta vauhtiin päästessäni mua ei sitten pysäytä kyllä mikään... saatat sen itse myöhemmin ehkä keskustelualueellakin havaita. Se kovaäänisin torvensoittaja sielä viestiketjujen loppupäissä olen minä.  laugh

Minkäs sille mahtaa että on syntynyt kaksosten tähtikuvioiden alla ja tästä syystä sanansäilä sivaltaa kuin vauhtiin päässeellä vanhuksella. Jos mut keskustelussa voittaa niin silloin kyllä oon pahasti alavireessä tai muuten vaan väärässä!!!

 2funny 2funny 2funny

Mutta tohon sun etsintääsi:

En ole liikeri, mutta mullepa joku ennustajaeukko joskus tilitti että mulle muka Härkänainen sopis kun Veenukseni on Härässä. Mutta enpä oikeen tuosta tiiä kun sit taas oon kuullu et se ihanteellisin kumppani taas ois sitä merkkiä mihin omassa syntymäkartassa deskendentti osottais?

 Undecided Hmmm. Jos jollain on tähän jotain nasevaa kerrottavaa, olen pelkkänä korvana.

 Smiley
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: