Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä näköiseksi arvioisit edellisen?  (Luettu 36966 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #45 : 10.05.2010 22:54:07 »

No.
Entä minä?

Wink

/A
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #46 : 11.05.2010 22:26:23 »

Anahata:

Susta mulle tulee mieleen, että sulla on vaaleat, polkkamittaiset hiukset, ehkä otsahiuksilla. Vaaleahkonsiniset silmät, kuulas, vaalea iho. Keskimittaa hiukan pidempi, normivartaloinen. Tyylitaju aika klassinen, neitsytmäinen, mutta aina hallussa, vaatteet sopivat tismalleen yhteen, värit aika luonnolliset ja enempi vaaleita sävyjä. Töissä ehkä vaaleaa jakkupukua, vapaalla farkkutyyliä ja paksuja villapaitoja. Vaikutat iloiselta ja pirtsakalta, mutta jollain tapaa samaan aikaan äitihahmolta, olet huolehtivainen Smiley  Rehellinen, avoin ja luotettava ihminen.

Menikö ihan mettään Grin

N222:

Mä arvasin jotenkin sun avattaresta, että olet blondi, hiukset ulottuvat hiukan olkapäiden alapuolelle Wink  Siniset, pisteliään tarkkailevat silmät (skorpparia). Kasvot aika klassisen soikeat, suu pienehkö, nenän päällä ja poskipäissä pisamia. Meikkaat ainakin silmät vahvasti, eyeliner ja reilu ripsari ainakin must. Pukeutumisesta päättelen, että suosit farkkuja ja hyvin perus pitkähihaisia t-paitoja, värejäkin löytyy kaapista. Tyyli yleisesti yksinkertainen ja varsin sporttinen. Olet uusien keskellä ehkä ujo, enempi kuuntelijan roolissa, haluat selvittää pelin hengen, ennen kuin syöksyt mukaan. Tutuille tulinen, omapäinen ja sähäkkä muija, joka ei jätä mitään arvailujen varaan ja joka ampuu mielipiteensä suoraan ilmoille Grin

En paljasta ominaisuuksia itsestäni, jos joku ihan välttämättä haluaa koittaa arvuutella Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
epona
Vieras
« Vastaus #47 : 11.05.2010 22:54:13 »

Lainaus
Anahata:

Susta mulle tulee mieleen, että sulla on vaaleat, polkkamittaiset hiukset, ehkä otsahiuksilla. Vaaleahkonsiniset silmät, kuulas, vaalea iho. Keskimittaa hiukan pidempi, normivartaloinen. Tyylitaju aika klassinen, neitsytmäinen, mutta aina hallussa, vaatteet sopivat tismalleen yhteen, värit aika luonnolliset ja enempi vaaleita sävyjä. Töissä ehkä vaaleaa jakkupukua, vapaalla farkkutyyliä ja paksuja villapaitoja. Vaikutat iloiselta ja pirtsakalta, mutta jollain tapaa samaan aikaan äitihahmolta, olet huolehtivainen Smiley  Rehellinen, avoin ja luotettava ihminen.

Menikö ihan mettään Grin

Smiley Smiley Smiley

No nyt kyllä valitettavasti meni täysin puihin. Olen luonnostani erittäin tumma, aika lyhyt ja enemmän pyöreitä piirteitä, vaikken siis lihava olekkaan. Smiley
En koskaan käytä jakkupukua ja oikeastaan useammin tummaa kuin vaaleita sävyjä.

Hehe. Mutta kiva kun uskalsit arvailla!

/A
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #48 : 11.05.2010 23:02:03 »

Violettesta...nyt kun tämä vinkkikin on annettu Grin .

Polkkatukkainen, tumma. Ohut ranteinen, viileät kämmenet, ehkä hikoilevat. Ylävartalo pidempi suhteessa alavartaloon. Helposti liikkuvat - - - tehtävänsä tietävät raajat. Suora, reipas katse, mikään piirre kasvoista ei nouse muita voimakkaammaksi, tasapainoiset kasvot.

tämmösiä  :Smiley  Grin

Kasvatan ihan intona nyt puolipitkää vaaleaa tukkaani. Kädet ovat joskus viileät, mutta eivät hikoile. Raajat ovat yleensä aika pihalla tehtävistään, ovat kompuroivat, lyhyet ja pyöreämuotoiset. Hiiiidas kävely, nautiskeleva, keinuva Smiley Katse vaihtelee, suora se ei ainakaan ole. Usein huomautellaan siitä, että olisi kohteliainta katsoa keskustelukumppanin silmiä kukkaruukun tai valokatkaisimen sijaan.

Ylävartalo on pitkä suhteessa alavartaloon ja kasvot ovat melko tasapainoiset. Mitä nyt nenä saattaa joskus näyttää isolta.

Et melkein oikein! Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #49 : 12.05.2010 11:14:56 »



Kasvatan ihan intona nyt puolipitkää vaaleaa tukkaani. Kädet ovat joskus viileät, mutta eivät hikoile. Raajat ovat yleensä aika pihalla tehtävistään, ovat kompuroivat, lyhyet ja pyöreämuotoiset. Hiiiidas kävely, nautiskeleva, keinuva Smiley Katse vaihtelee, suora se ei ainakaan ole. Usein huomautellaan siitä, että olisi kohteliainta katsoa keskustelukumppanin silmiä kukkaruukun tai valokatkaisimen sijaan.

Ylävartalo on pitkä suhteessa alavartaloon ja kasvot ovat melko tasapainoiset. Mitä nyt nenä saattaa joskus näyttää isolta.

Et melkein oikein! Smiley

 Grin ainakin sinnepäin. Et ollutkaan pikkuinen pentu.  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #50 : 15.02.2011 21:26:29 »

MC82

Mc82 On tumma pörröhiuksinen, poikamainen tyttö. Pituus n.165cm.. Ei tarkkaile juurikaan muotia vaan pukeutuu oman persoonansa mukaan mustiin tai tummiin vaatteisiin, ehkä hieman boheemistikkin. Silmät on syvän ruskeat, kulmat melko voimakkaat ja huulet melko voimakkaan muotoiset mutta ei paksut? Ruumiin muoto on pehmeä, ei kuitenkaan lihava. Käytät ehkä pitkää takkia, suurta kaulahuivia.. Jotain sellaista suurempaa näyttävämpää jonka taakse pääsee ikäänkuin tarvittaessa piiloon Smiley
Luonteeltasi olet tarkkailia joka kyllä kertoo mielipiteensä. Ei joukon keskipiste muuta kuin jossain pienessä hiljaisemmassa porukassa pääset loistamaan? Cheesy
Töissä voisit olla jossain hmm.. erikoisemmassa paikassa.. ei niin sellaisessa tyyåpillisesti naiselle kuuluvassa... auto-ala, rakennusala tai vastaava miesvaltainen Cheesy Osuiko yhtään oikeaan?
                       Tuliskohan mullekkin veikkauksia Cheesy
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #51 : 15.02.2011 22:38:10 »

Jenima
Vaaleahkot puolipitkät melko suorat hiukset. Harmaat silmät. Olet melko pitkä ja hoikka. Sirot kasvonpiirteet.Pukeudut siististi, yleensä farkkuihin ja naisellisiin paitoihin ja neuleisiin.
  Puolipitkää tummaa takkia käytät ja jotain moniväristä huivia kenties. Nahkasaappaat tai nilkkurit, ehkä kuitenkin saappaat joissa korkoa Cheesy

Olet perusluonteeltasi varmaan iloinen ja avoin kaikelle, semmoinen pirtsakka ja myös ilmeikäs Cheesy Viihdyt myös yksin, liian monen ihmisen ääressä saatat tuntea olosi ehkä hieman vaivaantuneeksi.

Voisin kuvitella sun työskentelevän esim. jossain terveyskeskuksessa tjn Cheesy Tai sitten olet joku bisnesnainen, en osaa tähän oikeastaan mitään sanoa tai arvata Cheesy

Tässä mun villi veikkaus joka meni varmaan aivan metsikköön Cheesy Ja sitten jos joku haluaa minua arvuutella jonkin näköiseksi niin siitä vaan =D
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 16.02.2011 13:37:18 »

Mauri Mourulainen

Mauri on kissa ihmisiä ja häntä onkin varmaan joskus kuvailtu kissaksi itseäänkin. Hänellä on itsenäinen luonne ja vain muutama läheinen ystävä. Viihtyy tummissa vaatteissa. Huulikoru. Hiukset ovat kumminkin vaaleat ja pitkät. Silmien väri vihreä.

Maurilla on kaksi kissaa, joista toinen on musta ja toinen ruskehtavan kirjava. Kissat ovat nimeltään Möttönen ja Hupi.

Mauri on hyvä kokkaamaan.

 Grin Saa nauraa.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #53 : 16.02.2011 14:40:29 »

Mauri Mourulainen

Mauri on kissa ihmisiä ja häntä onkin varmaan joskus kuvailtu kissaksi itseäänkin. Hänellä on itsenäinen luonne ja vain muutama läheinen ystävä. Viihtyy tummissa vaatteissa. Huulikoru. Hiukset ovat kumminkin vaaleat ja pitkät. Silmien väri vihreä.

Maurilla on kaksi kissaa, joista toinen on musta ja toinen ruskehtavan kirjava. Kissat ovat nimeltään Möttönen ja Hupi.

Mauri on hyvä kokkaamaan.

 Grin Saa nauraa.

Grin Grin Hih, kyllä osa  ainakin meni oikein Cheesy Cheesy Olen aika itsenäinen ja  mulla on vain vähän läheisiä ystäviä. Viihdyn tummissa vaatteissa, mulla on vaaleat puolipitkät hiukset, mutta silmät on siniset eikä huulikorua löydy. Kissoja mulla on kaksi ja kummatkin mustavalkoisia (= Toisen nimi Mauri josta toi mun nick juontuu ja toisen nimi Nenä Cheesy Ja ruokaa tykkään laittaa joo et sä nyt ihan mettään mennyt =D
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #54 : 17.02.2011 14:24:43 »

*Aminthir* Tumman ruskea, puolipitkä tukka. Ehkä otsatukka? Vähän pyöreät posket/korkeat poskipäät. Kapea, nätti nenä. Huulet "keskikoiset" eli isommat kuin ihan pienet suppuhuulet. Grin Sopusuhtaiset kasvot. Siniset/sinivihreät silmät.
Pituus n. 170cm. Hoikan ja tukevahkon välimaastosta. Ruumiinrakenne ennemmin vähän vankempi kuin tosi siro. Kello vasemmassa kädessä. 2funny N. 35 ikä. Smiley Tällaista oon ajatellut/tuli mieleen.  Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #55 : 17.02.2011 14:54:52 »

haha minäkin nyt kokeilen tätä ihan randomilla.. Cheesy

Metsänkeiju; sinulla on puolipitkät aika paksut ja tummat hiukset. tulee mieleen että niissä olisi jokin tyyliin violetti raita. Cheesy saattaa olla jonkinlainen otsatukka, sivuotsis tms.
Sellainen ihan norminätti tyttö, kapeahkot kasvot, pieni leuka ja siro nenä. Huulet myös "keskikokoiset". Cheesy
Sinisehköt silmät, ei mitkään kirkkaat vaan aika tummat, mutta silti jotenkin silmiinpistäät.
Normipainoinen/hoikahko ja ei mikään kauhean pitkä. n. 165cm.
Käytät tummia vaatteita, pääasiassa mustaa, tummanvihreää ja tummaa violettia. Vaatetus kuitenkin suht normia, et ns. kuulu mihinkään tiettyyn genreen. Cheesy
Iäksi voisin määritellä jonkun 23-26v.

Toivottavasti ei menny ihan mehtään. Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 17.02.2011 15:02:30 »

Eilethyian avatar on niin suggestoiva että se saattaa vaikuttaa tähän, mutta...

Eilethyia on pikkuinen ja pippurinen, ei missään nimessä yli 165cm pitkä. Hänellä on veikeä katse ja hänestä pidetään kikatuksensa takia. Hän on keskivaalea - ruskeahiuksinen, ja hänen mielestään aamuhiukset on paras kampaus. Hän asuu jossain lähellä luontoa. Eilethyian makuuhuoneen päävärit ovat musta ja pinkki. Silmät ovat vihreänharmaat.

Wink

*A*


HYVIN PITKÄLLE OSUIT OIKEAAN.  2funny paitsi makuuhuonetta ja silmien väriä lukuun ottamatta. Silmät on siniharmaat ja makuuhuone - no, olen koko ajan muuttouhan alla ja joudun muuttamaan paikasta toiseen niin minulla ei varsinaista makuuhuonetta edes ole - vielä. Wink
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #57 : 17.02.2011 21:34:55 »

Jenima
Vaaleahkot puolipitkät melko suorat hiukset. Harmaat silmät. Olet melko pitkä ja hoikka. Sirot kasvonpiirteet.Pukeudut siististi, yleensä farkkuihin ja naisellisiin paitoihin ja neuleisiin.
  Puolipitkää tummaa takkia käytät ja jotain moniväristä huivia kenties. Nahkasaappaat tai nilkkurit, ehkä kuitenkin saappaat joissa korkoa Cheesy

Olet perusluonteeltasi varmaan iloinen ja avoin kaikelle, semmoinen pirtsakka ja myös ilmeikäs Cheesy Viihdyt myös yksin, liian monen ihmisen ääressä saatat tuntea olosi ehkä hieman vaivaantuneeksi.

Voisin kuvitella sun työskentelevän esim. jossain terveyskeskuksessa tjn Cheesy Tai sitten olet joku bisnesnainen, en osaa tähän oikeastaan mitään sanoa tai arvata Cheesy

Tässä mun villi veikkaus joka meni varmaan aivan metsikköön Cheesy Ja sitten jos joku haluaa minua arvuutella jonkin näköiseksi niin siitä vaan =D
No ei todellakaan menny metsään vaan ihan nappiin!! Cheesy
Miten osuikin noin hyvin?? Siis oon hakeutumassa takaisin hoitoalalle mutta harkinnut myös asuntovälitystä  Smiley Luonne ja muut kyllä sit osuikin niinkuin myös ulkonäkö.. Paitsi en nyt osaa sanoa onko kasvot kovin sirot mut persoonalliset kyllä  Cool Saappaat omistan, mustan puolipitkän maiharitakin, ja tusinan värikkäitä huiveja  smitten
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #58 : 21.02.2011 15:20:46 »

haha minäkin nyt kokeilen tätä ihan randomilla.. Cheesy

Metsänkeiju; sinulla on puolipitkät aika paksut ja tummat hiukset. tulee mieleen että niissä olisi jokin tyyliin violetti raita. Cheesy saattaa olla jonkinlainen otsatukka, sivuotsis tms.
Sellainen ihan norminätti tyttö, kapeahkot kasvot, pieni leuka ja siro nenä. Huulet myös "keskikokoiset". Cheesy
Sinisehköt silmät, ei mitkään kirkkaat vaan aika tummat, mutta silti jotenkin silmiinpistäät.
Normipainoinen/hoikahko ja ei mikään kauhean pitkä. n. 165cm.
Käytät tummia vaatteita, pääasiassa mustaa, tummanvihreää ja tummaa violettia. Vaatetus kuitenkin suht normia, et ns. kuulu mihinkään tiettyyn genreen. Cheesy
Iäksi voisin määritellä jonkun 23-26v.

Toivottavasti ei menny ihan mehtään. Cheesy

No ei, suurin osa meni nappiin. Smiley

Mulla on puolipitkät/pitkät hiukset, suht. paksutkin kun rastat on, väri oikein; ruskea! Ei oo raitaa eikä otsista, mutta usein on sivu-puoli-otsis, eli sivujakaus että vähän otsalle menee.. kasvojenpiirteet meni nappiin! Mutta silmät on ruskeat. Ruumiinrakennekkin kohdalleen, hoikka, ja pituus on 2,5cm tuosta matalempi! Cheesy Vaatetuskin, paitsi en juuri noita värejä mutta mustaa kylläkin. Muuten kohdilleen, aika tavisvaatetus mulla yleensä on, boheemiin taittuva joskus. Ja ikäkin natsas, täytän justiin 24.
Että hyvin siellä intuitio toimi! Smiley
hauska ketju..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #59 : 01.04.2011 21:00:58 »

No.
Entä minä?

Wink

/A

Jotenkin viileä, hartioille ulottuvat vaaleet hiukset, siniset silmät, hiukan jäätävät piirteet, voi olla lempeetkin välillä, perinteisellä tapaa melko kaunis - Hoikka, ei kovin pitkä.
tallennettu

.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: