Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunus ja salaisuudet  (Luettu 27023 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #45 : 04.02.2011 20:03:10 »

kuu kaksoset ja  merkurius jousimies eivät varmaan ainakaan vähennä tarinankertojan "vikkaa"..

Itellä  neptunus johtaa stelliumia  skorpioni:ssa,
 neptunus venus merkurius aurinko,
mielikuvitusta riittää,
ja silmää luonnonkauneudelle,
tarve nähdä ja kokea sitä,
valokuvata,
halu kirjoittaa.
Tai tahto,  mars leijona aspect_squ stellium.
Se Leijonan maisema Neptunuksen silmin.

Kyllä vain, Merkuriukseni   jousimies kyllä näkee asioita paljolti asenteellisesti..ja laajasti,
mielipiteitä riittää ja ne muuttuvat uuden tiedon esiin tullessa (  aspect_tri  uranus),
 kuu taas  kaksoset 7 h. tekkee sen , että lähes tulkoon jokainen ihminen, joka on minusta mielipiteensä muodostanut tavattuaan, on sitä mieltä,
että olen joka paikan ilopilleri,
kaikesta kiinnostunut, aina hyväntuulinen. Mutta se on vain sitä roolia...ehkäpä...ulospäin.
Elämä on kodin ulkopuolella helpompaa kun elän Kuuni kautta.
Joustan, sopudun ja voin itsekkin hyvin.

Silti se ei ole teeskentelyä..olen hyvin leikkisä ja hauska ihminen...kysykää vaikka työkavereilta  :)tai vaikka lapsilta...ne sanovat suoraan... Grin

Sisin on jotain muuta ja se näkyy vain kotona ja siinä ihmispiirissä, jonka pomo minä olen.

Mutta jos tuota Neptunuksen kuviota ei olisi, en usko, että sisäinen maailmani olisi niin rikas pelkästään  merkurius -ja  kuu merkeillä.
Olen hyvin taiteellinenkin, joka tietysti  sekin voi selittyä osittain  mars  aspect_tri  venus kuviolla, tosin mielestäni se vain saa jotain sitten aikaan, maamerkeissä kun sijaitsevat.

Joskus olen pohtinut tuota Neptunusta...
 aurinko kauris: na
Kun näkee ihmisen, joka oikeasti uskoo kaikkeen hyvään, pettyy kerta toisensa jälkeen...
pitäisikö se suoraan laukoa elämän raadollisuus hänen eteensä
vai
antaa elää luulossaan?

Ja samaa voi aina pohtia omalla kohdallaan? Jos minä elänkin noin....?


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #46 : 04.02.2011 20:27:42 »

indiima
tr Poseidon  skorpioni on nyt sun IC:llä  Cheesy
yhdessä Ceto, merihirviön kanssa.
Kimpassa mukana myös Deucalion, jonka merkityksen saat iha ite googlettaa...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ceto

Merihirviöunia luvassa?

Mielenkiintoista sinänsä nää akselitransiitit, koska tr  neptunus taas on sun DC:llä..


Mielenkiintoista - Cetosta löytyi lyhyesti

In Greek mythology, Ceto was a primordial deity, a hideous female sea monster, daughter of Gaia and Pontus. She was the personification of the dangers of the sea, unknown terrors and bizarre marine creatures. Her name came from the neuter noun kētos, "sea monster", which gives us the term cetacean today. Her husband was Phorcys and they had many children, collectively known as the Phorcydes or Phorcydides.

- ainakin temperamentti on tällä hetkellä pinnassa ja jos olisin ollut tolla Poseidon tukilla kellumassa, olisin varmaan vaan huutanut "V*ttu! x1000 - muutenkin kauhean älykäs ja fiksu olo  buck2

Deucalion - Noaan tarun toistaja - että pääsis Poseidonin äkästymisen aalloille, eikä jäiskään vesimassojen alle.


Että kun teet Saturnus-velvollisuutesi ja kannat vastuusi,
olet sitä mieltä, että olet ITSE työlläsi leipäsi ansainnut.
Ootko koskaan aatellut ,että se leivänsaanti voiskin olla sinua suuremmissa käsissä,
loppujen lopuksi ja aikojen alusta?
Noudatatko niissä Saturnus-säännöissä myös eettisiä ja moraalisia periaatteita,
niitäkin, joita ei ole lakikirjaan kirjoitettu?
Luotatko elämään vai kuvitteletko itse hallitsevasi sitä mennen tullen?
Entäs kun aallot on kuuskyt metrii korkeat, kun ne suuttuvat..


Oli muuten hurja kuva.
En oikeastaan ole ajatellut - sen suuremmin. Teen töitä, jotta saan palkkaa, jotta voin elää sellaista elämää kuin mielestäni on hyvä. Yritän tehdä sellaisia töitä, jotka on mun mielestä mielekkäitä ja sopivat omiin taipumuksiin ja lahjoihin. Noudatan moraalisia periaatteita ja toivoisin, että muutkin. Olen kokenut viimeisen puolen vuoden sisään enemmän puhdasta vihaa epäoikeudenmukaisuutta kohtaan kuin koskaan aiemmin. Mutta se mitä olen nyt ruvennut kaipaamaan, on että tuntisin, että tästä työstä olisi AIKUISTEN OIKEASTI yhteisölle enemmänkin hyötyä - enemmän kuin vain se taloudellinen ja numeraalisilla suureilla mitattava. Joka päivä pökkää silmään kaupungin tekemät leikkauspäätökset - että kun ovat tyhmiä! Keskitetään vaan nuokkareiden toiminta yhteen taloon kaupungissa - luuletteko oikeasti, että ne nuoret tulee bussilla sinne illaksi hengaileen ja just ne nuoret, jotka tarttis sitä tuttua ja lähellä olevaa työntekijää, kun niissä isoissa keskuksissa sattuu ne työvuorotkin sit olevan vähän sillain ja tällain.

Tai Joo Joo - paikallisbussiliikennettä pitää tukea...Mut lopetetaan kuitenkin toi ja toi linja, koska niissä ei ole tarpeeksi matkustajia. EIKÄ koskaan tule olemaankaan koska sinne ei kannata muuttaa ellei perheellä ole varaa pitää kahta autoa.

Työntekemisenmerkitys on ruvennut siis pohdituttamaan, jotta auttaisko toi Deucalion löytämään Neptunus maailmasta sen vuorenhuipun, josta voisi katsella?

Se ei riitä, että tekee hyvää työtä ja että teen nuorten, lasten ja vanhusten kanssa -siinä lähellä olevaa -työtä. Mut hei, herran (P.) huomaan.

Coelholta, jota on nyt muodikasta joko vihata tai fanittaa:

Avoiding problems you need to face is avoiding the life you need to live.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2011 20:29:34 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #47 : 04.02.2011 20:41:30 »

Olen kokenut viimeisen puolen vuoden sisään enemmän puhdasta vihaa epäoikeudenmukaisuutta kohtaan kuin koskaan aiemmin. Mutta se mitä olen nyt ruvennut kaipaamaan, on että tuntisin, että tästä työstä olisi AIKUISTEN OIKEASTI yhteisölle enemmänkin hyötyä - enemmän kuin vain se taloudellinen ja numeraalisilla suureilla mitattava.

Yhteisölle hyötyä... Smiley ihana. Smiley
Jokainen yksilö on kuitenkin pitkässä mittakaavassa tuottamassa jotain, jotta tämä meidän maapallomme, yhtenä pallona avaruudessa, menee eteenpäin.
Hyvin tai huonosti... :Smiley

Jos olen itse joskus ajatellut, että lähden kehitysapumaatöihin...enkä ole lähtenyt...
niin
nyt olen huomannut,
että
minähän olen tosi suuri tekijä yhden samanmoisen kohdalla omassa maassani.
Yhden yksilön kohdalla kerrallaan. smitten

ja ihan jollain sielujen sympatialla kaikki Afrikan,Somalian, Burman ym. lapset hakeutuvat heti minun luo
ja hakevat turvaa ...ja meikältä sitä löytyy.
Hanki ensin suomalaisten luottamus, ole se, josta he tykkäävät, kunnioittavat ja arvostavat..johon luottavat,
sitten arvosta jotain erilaisuutta edustavaa..
huomaat että,
he menevät samaan mukaan.
Ihan siksi, kun he haluavat sinun arvostuksen.

Mutta kunnioita vain asioita ja ihmisiä, jotka eivät pelaa toisen ihmisarvolla.
Kunnioita myös itseäsi.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #48 : 06.02.2011 23:35:04 »

Miulle taasen tuo  neptunus maailma on oikein kotoisa. Ja epäilemättä vielä niitä ikäviä puoliakin on kertynyt kiitettävästi: Saamattomuus, itsepetos, päämäärätön häröily, addiktiot, vellominen....
Onhan noita. Indiima kyseli niitä positiivisia näkökulmia tuohon  neptunus laatuun, joten voin yrittää:
Voima. Aivan valtava voima. Vesimassojen voima.
Syvyys. Pohjaa ei näy, mutta jostain ne kuplat tulevat...
Unohdus. On vain osa suurempaa kokonaisuutta. Molekyyli kiinni toisessa samanlaisessa ja samanlaisessa, kellumassa. ERITTÄIN lohdullista.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: