Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: joko olisi aika  (Luettu 2111 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nyanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« : 09.07.2007 20:10:37 »

Hei.on joteskin sellanen tunne että muutoksia olis tulossa...toivottavista muutoksista ainakin työhön liittyvä taitaa varmistua keskiviikkona. olen kuullut huhuja että olisin ollut viime viikolla talon vakinaistamislistalla ja niimpä sainkin kutsun jotain sopimusta allekirjoittamaan kun keskiviikkona palaan lomalta töihin :)Vakituinen työ olisi Asia mistä olisin mielissäni.

toinen asia mitä olen odottanut kauan eli sellaisen henkilön ilmestymistä elämääni jonka kanssa uskaltais parisuhdetta kokeilla. ollut (liian?)pitkään sinkkuäiteenä...eli 5v. jotain onnettomia yrityksiä tosin ollut, mutta joskus minua alkanut ahdistaa sitoutuminen ja joskus toista. mutta mutta.. tapasin pari viikkoa sitten erään 4-kymmpisen keväällä eronneen vaaka-miehen ja hän hurmasi jotenkin.ollut ajatuksissa päivittäin. tunteeni kyllä syttyy nopeasti ja..hän soitti kerran ja viestejä lähetetty. lupasi soittaa ja minä odotan hänen "yllätystään"?en halua hötkyilläkään, mutta olis silti kiva tietää mahdunko hänen sydämeensä vai täyttääkö lähiaikain eron selvittely?pitkä liitto ollut...itse omasta erosta aikaa, mutta jokainen omalla tavallaan näitä asioita prosessoi....olen varovainen näiden jutskien kanssa....liianko varovainen?Pallo on hänellä mun mielestäni smitten

tallennettu

Rakkaus ei kuole koskaan, se vaan vaihtaa kohdetta...Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Kuu Kaksoset
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: