Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kevennystä  (Luettu 45465 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #75 : 19.09.2006 13:29:52 »



Oivariinin vaihdoin Voihin n. 2 kk sitten, mut ärsyttää
aamuisin "hakata" siitä siivuja leivälle.  tickedoff  Smiley

Höylää juustohöylällä ne voin palaset? Tulee nättejä ja ohuita siivuja, niin mä teen.
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Oikku67
Vieras
« Vastaus #76 : 19.09.2006 13:57:15 »

Höylää juustohöylällä ne voin palaset? Tulee nättejä ja ohuita siivuja, niin mä teen.

Hitsi, miten fiksu olet..KIITOS, loistavasta vinkistä.. smitten
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #77 : 19.09.2006 14:12:48 »

Valonkantaja, kuinka pitkä olet? Jos saan udella...  idiot2


Willow, mikä on aineesi nimi jota käytit?
Kallistakin ja mistä sitä saa?
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #78 : 19.09.2006 14:45:39 »

Willow, mikä on aineesi nimi jota käytit?
Kallistakin ja mistä sitä saa?
4.3.2.1. Diet & Detox on aineenvaihduntaa vilkastuttava ja nesteitä poistava sekä elimistöä puhdistava kasviuuteravintolisä. 4.3.2.1. Diet & Detox myös tukee suoliston toimintaa sekä aktivoi suoliston hyvää bakteerikantaa.
4.3.2.1. Diet & Detox sisältää 10 kasvia, jotka tunnetaan ainutlaatuisten ominaisuuksien johdosta. Näistä puhdistavista ja kiinteyttävistä yrteistä on koostettu ainutlaatuinen laihduttava ja puhdistava juoma, joka tulee vähäkalorista ruokavaliota.

Tuolta sivulta 3 löytyy enemmän noista aineksista mitä sisältää.
Hinta oli n. 24 €, mun mieleestä hintansa arvoinen. Luontaistuotekaupasta ostin.
  Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #79 : 20.09.2006 20:45:27 »

No minä olen 164cm pitkä... Tai jotakin sinne päin. Eilen kyllä yksi rinnakkaisluokkalainen jätkä sanoi että olen kasvanut kesän aikana pituutta... coolsmiley Liekö korkkareilla vaikutusta asiaan... Wink
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #80 : 21.09.2006 09:46:40 »

Yritin myös noita vehnäjauhoja kokonaan pois ruokavaliosta, mutta on se kyllä hankalaa. Pitää olla todella tarkkana, ettei niitä yhtään saisi mistään ruuasta. Yhdessä valmiissa kasviskeitossakin oli vehnää, mutta se on muuten niin älyttömän hyvää, että ei voi mitään, pakko syödä sitä kun vielä halvalla sai.

Ruokalassa oli tänään gluteeniton lakkakääretortun ohje muuten ja pinaattipastaa.  Tongue

http://www.ruokala.tv/Public/Reseptit?func=resepti&id=5542

Kääretortun kermavaahdon voi korvata rahkalla.  Wink
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006 09:48:44 kirjoittanut Sininen enkeli » tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #81 : 21.09.2006 12:15:17 »

Se mikä pitäis saada jätettyä paljon vähemmälle on alkoholi... crazy2 En tiedä olenko normaali nuori vai rappionuori vai täysin toivoton deeku. idiot2 idiot2
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #82 : 21.09.2006 16:32:48 »

Se mikä pitäis saada jätettyä paljon vähemmälle on alkoholi... crazy2 En tiedä olenko normaali nuori vai rappionuori vai täysin toivoton deeku. idiot2 idiot2

Alkoholin käyttönsä voi testata päihdelinkissä.

www.paihdelinkki.fi/testit
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #83 : 21.09.2006 16:37:52 »

Sain SADD-testissä 16 pistettä. 10-19 on kohtalainen riippuvuus. Kyllä minä tuon tiesinkin. Siksi päätin että lopetan nyt juomisen kokonaan. Olen valmis luopumaan siitä. Kaadoin äsken jellonat viemäristä alas.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #84 : 21.09.2006 16:49:53 »

  Kaadoin äsken jellonat viemäristä alas.

Älä ihmeessä. Kadun miehet olisivat tarvinneet sitä jellonaa.  Sad
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #85 : 21.09.2006 17:00:02 »

Höh, mulla meni se testi pieleen, ku mä olen kuulemma liian raitis, vaikka keskimäärin kerran kuukaudessa otan olutta n 4-6 annosta, riippuen tilnteesta. Undecided
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #86 : 13.10.2006 00:26:00 »

No niin, tänään oli juuri sellainen kaunis ja kuulas syyspäivä, joka houkutteli lenkille. Tajusin että oon ihan rapakunnossa. Hengästyn tosi pienestä.  Angry  buck2

Tajusin myös, että oon lihonu tän vuoden aikana 6 kiloo. Alan vähitellen ymmärtää minkä takia kaikki ravintoterapeutit ja "rennot laihduttajat" puhuu "pienistä muutoksista, jotka kuitenkin vuoden aikana on yllättävän suuria".  Shocked Koska toi on tosiaankin tullu ihan salakavalasti. Yhtäkkiä vaan huomaa että hei mulla on maha.  idiot2

Puuh. Se on loppu ny.  tickedoff knuppel2

Mun itsetunto romahtaa, jos mä en edes paria kiloo saa pois synttäreihin mennessä. Siihen on nyt reilu kuukausi, joten aikaa pitäis olla ihan kohtuullisesti.  coolsmiley  Ei hemmetti tästä ei tuu yhtään mitään. Nyt vaan ylös ulos ja lenkille. Niin + katon vähä mitä suuhuni laitan niin kyllä se siitä.  Wink

Kohta mä oon taas niin sutjakka ettei mitään rajaa.  smitten
*haaveilee*
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #87 : 15.10.2006 12:25:34 »

Mä koin suuren ahaa elämyksen. Jos mä oon salakavalasti lihonu vuoden aikana niin miksen mä sitten myös vois laihtua pikkuhiljaa vuoden mittaan.

Mikä mun laihduttamisessa on aina ollu pielessä on just se, että mä syön miten ja mitä ja koska sattuu, liikaa makeeta. Sitten tulee ällö olo ja lähden 2 tunnin lenkille. Viimeks mä oon ollu lenkillä joskus kuukausi sitten. Mutta sillä ei oo merkitystä koska odotan että heti ton lenkin jälkeen mä oon ainaki pari kiloo hoikempi. Sitten kun en ookaan niin "mä en ala, mä en leiki tätä enää" ja syön vähän vielä enemmän.

Mä tajusin vihdoin, että toi on elimistöltä aika hurjasti vaadittu.
Nyt mä en lopeta syömistä ja yritän käydä vähintään kolme kertaa viikossa sellasella tunnin lenkillä. Se on sen verran pitkä lenkki, että auttaa jotain, mutta ei kuitenkaan liian rankka. Ehkä mä en oo viikonkaan aikana laihtunu, enkä parinkaan, mutta parin kuukauden ja vuoden päästä voin yllättäen jo huomata jotain muutosta.

Mä otan tän nyt kosmisena oppituntina kärsivällisyydestä, uskosta, luottamuksesta ja rakkaudesta.

Jos mä oon valmis kärsivällisesti ja rauhallisesti jatkaan tähtäimessä se, että vuoden päästä jotain olennaista on tapahtunu niin ehkä mä oppisin myös sitten sen, että vaikka se mun elämäni mies ja suuri rakkauteni ei nyt just heti tänään astu mun elämääni niin kuka tietää... ehkä vuoden päästä? Ehkä ens viikolla ehkä parin vuoden päästä? Mikäs kiire tässä on.

ja kuka vielä sanoo laihduttamisesta "naisten hömpötyksiä" ?! coolsmiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #88 : 14.11.2006 11:35:37 »

No niin, Neitsyt Kuun kunniaks nostetaan nyt tää aihe taas ylös...
katkerana oon todennu että mun terveysintoilu kestää aina tasan sen pari päivää mitä Neitsyt Kuukin, mutta otetaan nyt sitten tästäkin irti se minkä pystyy.  Wink

Kaivoin sen Kauneus&Terveys lehden kaapistani, jossa oli tää Laihduta rennosti juttu ja Hanna Partasen dieetti. Nyt oikeen tutkin sitä dieettiä niin se ei todellakaan oo mikään ihmedieetti. Päinvastoin. Vaikuttaa tosi hyvältä esimerkiltä, jos miettii ruokailua ylipäätään.

Tietysti kun siitä on yritetty tehdä mahdollisimman monipuolinen se ohjelma niin päivän aikana on lounas ja päivällinen erikseen ja välipalat jne. Käytännössä sinkun ei oo mitään järkee sitä toteuttaa, täysin sellaisenaan, mutta mietin että kai se toimii niinki jos tekee paria ruokaa ja syö niitä pari päivää ja muuten pitää sen rytmin samana?

osoitteesta

www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/ruoka

löytyy lisää vinkkejä ja ohjeita. Muoks: nyt pitäis toimia  Smiley

Mietin oikeesti jos ehdottaisin, että voisko meidän perhe elää ton mukaan joulun. Joulumässäilyn sijaan...  Embarrassed

Vaikka ei kai laatikot ainakaan mitään raskaita oo. Eikä muutkaan jouluherkut. Paitsi nyt se kinkku. Mutta ne suklaat.  tickedoff knuppel2 Siis jumankauta ku koko joulun on suklaata joka puolella ja sitten vielä joulun jälkeen alennusmyynneissä ja tällanen suklaa addikti ku minä niin...  Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Nyt oikeesti vinkkejä miten mä saan hillittyä itteni? Jospa jättäisin suklaat kokonaan väliin kun se kohtuus mulle tuntuu olevan niin vaikeeta? Ihan utopiaa, että joo otan muutaman palan tai pari konvehtia. Niin vissiin... Toinen on sitten nää joulutortut ja kuivakakut mitä joulun aikana tulee kahvin kans syötyä vähän liian kanssa... Tosin niissä on helpompi pysyä kohtuudessa, mutta silti...
« Viimeksi muokattu: 14.11.2006 13:26:30 kirjoittanut Lilja-82 » tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #89 : 14.11.2006 12:36:49 »

Ei näkynyt linkkiä..  Huh

Jouluna voi laatikot vaihtaa uunijuureksiin, itse tykkään erilaisista kaloista ja kylmäruuista joulupöydässä.

Suklaa on terveellistä.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: