Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eturauhasentulehdus  (Luettu 62257 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #90 : 30.06.2014 14:13:02 »

Vinkkejä iskiakseen, eli noidannuoleen oman kokemuksen perusteella:


Kiitos hyvistä vinkeistä! Juuri nyt minulla ovat ristiselkä ja pakarat melko hyvässä kondiksessa. Noh,
illalla voivat taas olla tuiki kipiät. Sen verran oikullinen tuo vaiva on viime päivinä ollut!   buck2
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #91 : 30.06.2014 15:55:33 »

Vinkkejä iskiakseen, eli noidannuoleen oman kokemuksen perusteella:


Kiitos hyvistä vinkeistä! Juuri nyt minulla ovat ristiselkä ja pakarat melko hyvässä kondiksessa. Noh,
illalla voivat taas olla tuiki kipiät. Sen verran oikullinen tuo vaiva on viime päivinä ollut!   buck2

Hyvä konsti ns perskannikan venytykseen on maata selällään sängyssä, nostaa kipeän puolen jalka hiukan
koukussa toisen suorana olevan jalan ylitse ja antaa pakaralihaksen venyä ja venyä aina vaan, pienestä
kivusta huolimatta, kunnes koukkujalan polvi koskettaa vuodetta, ja samalla kivuntunne ja kiristyskin
laukeavat. Olla vain siinä ja nauttia, nam. Taivaallinen konsti, mutta ei sovi akuuttiin noidannuoleen ..
koskas silloin ei kärsi tehdä yhtään mitään ... en ainakaan minä, enkä ole kipuherkkkää sorttia !

Ja psstt .. pala suklaata, mieluiten tummaa, on aina paikallaan  Cheesy !!!
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #92 : 26.07.2014 11:49:01 »


Viime aikoina olen kokeillut sitä ristiselkään, joka on edelleen varsinkin aamuisin hieman
kipeä. Suurin syys lienee se, että kun, turvattomana poikaressuna, nukun enimmäkseen
vatsallani, patja joustaa vähän liikaa lantion alla.

Raskaslantioinen mies .. sinänsä ihan hyvä ominaisuus  crazy2 ... !
mutta jospa hankkisit tiukemman patjan ........... ?

 Cheesy
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: