Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eturauhasentulehdus  (Luettu 62258 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #15 : 19.04.2014 09:56:50 »

Hoi! Samaa vaivaa täälläkin. Valitettavasti kiusake hallitsee elämääni aika pahasti ja kiusaa ajatuksissa jatkuvasti. Ikää minulla on 25 vuotta ja kärsin kanssa tuosta kroonisesta kylmän aiheuttamasta tulehduksesta. Lääkkeitä on määrätty runsaasti, mutta apu ei ole löytynyt. Vakavimmat oireet liittyvät virtsaamiseen, kipuihin ja totaaliseen seksuaaliseen haluttomuuteen ja myös impotenssiin. Luontaisina keinoina olen alkanut käyttää granaattiomena-, karpalo- ja viinimarjamehuja. Lisäksi olen jokusen kerran saanut akupunktiota ja reiki-hoitoa. Tänään aloitin lycobodium D30-kiteiden käytön, mikäköhän olisi oikea annostus? Alkoholia en enää käytä ollenkaan, enkä kahvia.

Lisävinkit olisi tarpeen, sillä ei tällaista elämää meinaa enää jaksaa. Pihalla liikkuminenkin on vaikeaa, kun ei kestä kylmää oikein mitenkään, vaikka kuinka pukisi päälle.

Kun tällä foorumilla on niin rutkasti heitetty läppää mm. gluteenista (vehnä,  ruis,  ohra) , olet luultavasti kokeillut
sen  välttämistä?

Minulla alkoivat tulehtuneet näppylät ja nokkosrokot selvästi parantua jo seuraavana päivänä
verikoetta varten vietetyn "gluteenikuukauden" jälkeen, kun lakkasin syömästä gluteeniviljoja.

Toki on myönnettävä, että gluteenittomat leivät sun  muut maistuvat useimmat siltä
kuin ne olisi leivottu lähinnä sahanpuruista, tai jostain vastaavasta, heh heh...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 19.04.2014 11:37:52 »

En osaa sanoa, auttavatko eturauhasen tulehdukseen samat metkut kuin eturauhassyövän hoitoon, mutta ruokavaliolla voi tosiaan kokeilla, mitä tapahtuu:

Tuo granaatti- ja karpalomehu ovat hyviä, eli niitä voi jatkaa. Lisäksi kaikenlaiset punaiset ja purppuran väriset kasvit ovat suositeltavia. Parapähkinät ovat eturauhaselle superruokaa. Kasvissyöjäksi ei tarvitse ryhtyä, mutta proteiinin olisi hyvä tulla kalasta, mielellään rasvaisesta sellaisesta. Hiilihydraatit vähemmäksi, mutta esim. kuitupitoiset puurot ja ruisleipäkin ovat ok.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #17 : 19.04.2014 21:41:13 »

Gluteenipitoista safkaa en ole syönyt aikoihin, enkä muuta lihaa, kuin kalaa. Hassua, että mulla on kyseinen tulehdustila ylipäätään, kun tulehdusarvot ovat ihan terveen ihmisen luokkaa. Olisikohan kyse jostain muusta, mitä yksinkertaisesti länsimainen lääketiede ei osaa selittää, joten on arvottu tuo diagnoosi. Jostain olen lukenut, että eturauhasvaivat selittyisivät myös jollakin lihasten kireystilalla, mikä aiheuttaa sen, että eturauhanen ärtyy. En sitten tiedä. Kurja vaivahan tämä on, kun ei tuosta helpotuksesta tunnu olevan tietoa ja kun lukee noita erilaisia tarinoita tähän liittyen, on tajunnut sen, että voi viedä jopa vuosia, ennen kuin alkaa helpottaa.

Kiitoksia taas hyvistä vinkeistä. Kaapista löytyy nyt parapähkinöitä ja pistetääs kokeiluun kurpitsan siemenet! Mistäköhän niitä kannattaisi haeskella, kun en äkkiseltään muista, että niitä olisi tullut vastaan jossakin? Aikeissa olisi myös kokeilla hermoratahierontaa.

Lisävinkit ovat tervetulleita ja myös muiden potilaskertomukset asiaan liittyen. Raportoin tässä miten vaiva etenee ja kerron toki omalla kohdallani parantavan menetelmän, jos sellaisen löydän. On nimittäin sen verran kenkkumainen vaiva, että jaan mielelläni tietoa, miten tästä voi päästä eroon. Välttäkääs nyt kaikki eturauhasen omistavat itsenne palelluttamista ja esim. liialle vedolle altistumista ja kylmillä alustoilla istumista.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2014 21:44:12 kirjoittanut pakuri » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #18 : 20.04.2014 09:41:39 »


Onko homeopatia jo kokeiltu? Itselläni on muutama erittäin hyvä kokemus siitä.

Käsittääkseni homeopatia  on  eräänlainen  plasebo-efektin buustaaja.

Toisaalta aajur-veedan (Intian traditionaalisen terveydenhoitosysteemin) terminologiaa  käyttääkseni,
 moni  vaiva perimmältään aiheutunee "älyn virheestä"  (prajña-aparaadha). Siis roppasi on tavallaan unohtanut, mitenkä
tuo vaiva korjataan. Siihen suurin syntipukki saattaa hyvinkin olla "kapitalistinen"
lääketiede, mikäli olet "nauttinut" esim. useita antibioottikuureja.

Homeopatian  voidaan ehkä tuosta näkökulmasta todeta yrittävän palauttaa kehollisen älyn, tjsp, tiettyyn  elimeen
tai vastaavaan kohdistetusti?

Muutoin suosittelisin yrittämään jopa magneettiterapiaa, mutta magneetti on ylen
vaikea kiinnittää kehoon siten, että kenttä vaikuttaa eturauhaseen. Hermoston
toimintahan lienee sähkökemiallista. Magneetti voisi sitä ehkä intensifioida tai
sitten parantaa verenkiertoa tuolla alueella, jos sen jotenkin saat kiinnitettyä
lähelle prostataa. Minä olen viime aikoina käyttänyt mm. ristiselässä yksinomaan
voimakkatia neodyymimagneetteja, joita saa esim. Clas Ohlson'ilta.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 20.04.2014 09:51:50 »

Kurpitsan siemenet sekä karpalomehut ym tälläiset on ihan höpöhöpöä eturauhastulehduksen tai eturauhassyövän hoidossa , samoin energiahoidot . Joka noita hoitoja suosittelee niin ei varmaankaan edes tiedä mikä ja missä eturauhanen on  Grin

Vaihtoehtohoitojahan tässä kysyttiin, joten niitä tarjoillaan.

Vihreän teen voisi laittaa myös kokeilulistalle.

Jos on mahdollista käydä lököttelemässä kuumassa kylvyssä, niin sellaista usein.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2014 09:58:12 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 20.04.2014 10:21:38 »

Jos kenellä on eturauhastulehdus tai muita vakavia vaivoja eturauhasessa niin paras vaihtoehto on urologille meno , eturauhasenhan voi vaikka poistattaa jos kyse on kroonisesta tulehduksesta .


Enpä ole kuullut, että eturauhasen poistoon ryhdyttäisiin pelkissä tulehdustapauksissa. Aika radikaali toimenpide se olisi nuorelle miehelle. Seksielämälle saisi jokseenkin sanoa hyvästit sen jälkeen, muitakin mahdollisia ongelmia voisi olla tiedossa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 20.04.2014 10:39:53 »

Jos olisin nuori mies (mitä en ole), niin kokeilisin mieluummin ensin vaihtoehtohoitoja ennen kuin edes harkitsisin eturauhasen poistoa. On se vaan turhan jyrkkä toimenpide. Googlaamallahan ne sivuvaikutukset selviävät.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #22 : 20.04.2014 11:24:26 »

Mun ex söi aikonaan homeopaattista nestemäistä lääkettä ja kävi vyöhyketerapiassa ja auttoi eturauhaisvaivaan.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #23 : 20.04.2014 11:48:22 »

Jos kenellä on eturauhastulehdus tai muita vakavia vaivoja eturauhasessa niin paras vaihtoehto on urologille meno , eturauhasenhan voi vaikka poistattaa jos kyse on kroonisesta tulehduksesta .

Ja ettei noita vaivoja tulisi niin vaimot ja tyttöystävät tyhjentämään miestensä eturauhasia pepun kautta hieroen ja samalla voi antaa suu ja käsi hoitoa pippelille , siinä yhdistyy huvi sekä hyöty silloin  Wink

Urologilla käyty, eikä siitä koitunut sen kummempaa kuin iso lasku ja antibioottikuuri, mistä ei tunnu olevan minkäänlaista hyötyä. Työtön kun olen, tuntui tuo lähinnä epäoikeudenmukaiselta keinolta putsata vähätkin rahat pois. Jälkimmäinen vinkki on sinäänsä varmaan hyvä, mutta kuvittelepa itsesi tähän asemaan poikamiehenä. Aika hankala tässä lähteä kehittelemään itselleen seuraa, kun suoriutumiskyky on aikalailla nollassa ja samaten itseluottamus. Varmasti maailmasta löytyy empaattisia naisyksilöitä, jotka voisivat vaivaani ymmärtää, mutta alkumetreillä noiden rektaalisten toimenpiteiden ehdottomaninen voi olla "hieman" liian kummallinen juttu! Cheesy

Lääkkeet, mitä eri lääkärit ovat määränneet tuntuvat lähinnä sotkevan elimistöni tasapainoa, joten olen jättänyt ne aika minimiin.


Onko homeopatia jo kokeiltu? Itselläni on muutama erittäin hyvä kokemus siitä.

Käsittääkseni homeopatia  on  eräänlainen  plasebo-efektin buustaaja.

Toisaalta aajur-veedan (Intian traditionaalisen terveydenhoitosysteemin) terminologiaa  käyttääkseni,
 moni  vaiva perimmältään aiheutunee "älyn virheestä"  (prajña-aparaadha). Siis roppasi on tavallaan unohtanut, mitenkä
tuo vaiva korjataan. Siihen suurin syntipukki saattaa hyvinkin olla "kapitalistinen"
lääketiede, mikäli olet "nauttinut" esim. useita antibioottikuureja.

Homeopatian  voidaan ehkä tuosta näkökulmasta todeta yrittävän palauttaa kehollisen älyn, tjsp, tiettyyn  elimeen
tai vastaavaan kohdistetusti?

Muutoin suosittelisin yrittämään jopa magneettiterapiaa, mutta magneetti on ylen
vaikea kiinnittää kehoon siten, että kenttä vaikuttaa eturauhaseen. Hermoston
toimintahan lienee sähkökemiallista. Magneetti voisi sitä ehkä intensifioida tai
sitten parantaa verenkiertoa tuolla alueella, jos sen jotenkin saat kiinnitettyä
lähelle prostataa. Minä olen viime aikoina käyttänyt mm. ristiselässä yksinomaan
voimakkatia neodyymimagneetteja, joita saa esim. Clas Ohlson'ilta.

Homeopatiasta olen hieman lukenut tämän vaivan myötä ja päädyin kokeilemaan lycobodiumia. Homeopaatilla en ole käynyt, mutta nettivinkin perusteella päädyin kyseiseen aineeseen. Lisävinkit homeopatiankin osalta ovat tervetulleita. Antibioottikuureja en ole syönyt useita, mutta yksi pitkä on määrätty, vaikkei bakteerilöydöstä edes ole. Kestänyt nyt kolmisen viikkoa ja jatkuu vappuun asti.

Magneetit voisivat olla kokeilemisen arvoinen juttu. Ainakin jotain häikkää verenkierrossa tuntuu olevan, kun edellä mainittujen vaivojen lisäksi olen huomannut myös alaruumiin tuntuvan ajoittain jo iholta hyvin kylmältä.

Mistäköhän niitä kannattaisi haeskella, kun en äkkiseltään muista, että niitä olisi tullut vastaan jossakin
Tavallisista kaupois noin k.siemmeniä löytyy.
Ns.vanha rohto..noihin vaivoihin
Sulla voi olla 2 chakra tukossa.
Vielä että voisit kokeilla tosiaankin kauko energiahoitoa angel smitten

Mitenköhän voisin vaikuttaa tuohon 2 chakraan, kun en ole chakroihin aiemmin perehtynyt henkilökohtaisesti? Reikissä olen käynyt ja siellähän kehoon ohjataan energiaa. Erittäin positiivisia viboja olen siitä kyllä saanut psyykkisesti, mutta suoranaista apua en ole saanut eturauhaseen. Psyykkinen hyvinvointi toki helpottaa vaivan kanssa elämistä. Mites tämä kaukoenergiahoito toteutuisi käytännössä? Harkinnan arvoinen asia sekin toki!  Smiley
tallennettu
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #24 : 20.04.2014 11:55:13 »

Mun ex söi aikonaan homeopaattista nestemäistä lääkettä ja kävi vyöhyketerapiassa ja auttoi eturauhaisvaivaan.

Vyöhyketerapiaakin voisi miettiä! Ei muutakuin lisää lukemaan siitäkin! Smiley

Tuossa aikaisemmin oli puhetta kuumista kylvyistä. Ne olisivat hyvävaihtoehto, mutta ammetta ei löydy. Olenkin pyrkinyt käymään saunassa mahdollisimman usein. Vihreetä teetä on tullut juotua ja nytkun se loppui, ajattelin vaihtaa matchaan. Pakuristakin olisi tarkoitus teet väsätä, kun antibioottikuurini loppuu, kun en tiedä, olisiko sillä kielteistä vaikutusta antibiootin toimintaan. Tosin tuntuu kyllä, ettei antibiootti toimi ollenkaan muutenkaan! Cheesy

Rahaa näihin eri hoitomuotojen kokeilemiseen tuntuu uppoavan, mutta terveyshän on asia, mistä kannattaa maksaa.
tallennettu
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #25 : 20.04.2014 12:45:04 »

No voisinpa kokeillakkin kuule. Smiley Siis oikeastikko riittää vaan lepoon asettuminen tuolloin 22.00?

Jos tosiaan olisi tyttöystävä tällä hetkellä ennestään, voisi tilanteeni olla hieman toinen. Osa vaivoista hoituisi varmaan luonnostaan ja empaattisuus vastapuolelta auttaisi paljon. Väkisinkin tässä meinaa tulvia mieleen viimeisin parisuhde, kun uutta tuntuu olevan nyt vaikea kehittää, mikä ei ollut kovinkaan kivuton. Aikamoiset arvet jäi herkkään mieleen.
tallennettu
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #26 : 20.04.2014 13:17:53 »

Jees, no voit olla varma, että olen rentoilemassa kymmeneltä, kiitos jo etukäteen. Smiley

Olet oikeassa, että eteenpäin on päästävä. Ehkä tämäkin on tilanne pitää taukoa ihmissuhteiden ajattelemisesta ja kehittää omaa henkistä voimaansa, jotta sitten voi tulevissa koitoksissa olla eheämpi ihminen. Smiley Tälläkin kurjalla sairastumissattumuksella lienee jokin kultaisempi tarkoitus ja täytyy vaan pitää mielessä, että kaikkea hyvää ehtii vielä tapahtua, kunhan tästä taas tervehdytään. Sitä ennen täytyy taistella itseään terveemmäksi ja suurkiitos kaikille, jotka olette vinkeillänne minua auttaneet, arvostan suuresti sitä! Smiley Lisävinkit ovat aina tervetulleita myöskin. Smiley
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #27 : 20.04.2014 13:24:35 »


Ja ettei noita vaivoja tulisi niin vaimot ja tyttöystävät tyhjentämään miestensä eturauhasia pepun kautta hieroen...

Kai se oma sormikin tuhkaluukkuun ulottuu ...  idiot2
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #28 : 20.04.2014 13:52:21 »

unelmassa - kauan muuten varaan aikaa energiahoitoon? Ajalla ei sinäänsä ole väliä, mutta mukavahan se on tietää. Smiley


Ja ettei noita vaivoja tulisi niin vaimot ja tyttöystävät tyhjentämään miestensä eturauhasia pepun kautta hieroen...

Kai se oma sormikin tuhkaluukkuun ulottuu ...  idiot2


Haha tuhkaluukku, eri veikeä ilmaisu! Cheesy Mutta totta tuokin, sitäpaitsi testaahan ne lääkäritkin "tuhkaluukun" kautta, onko tulehdusta vai ei. Ehkä tuo ajatus joillakin, että kumppanin olisi hieronta suoritettava perustuu johonkin ajatukseen siitä, että oma miehisyys on jotenkin uhattuna, jos toimii itse. Kysehän tässä on nyt yksinkertaisesti helpottavasta toimeenpiteestä.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #29 : 20.04.2014 14:35:46 »



Homeopatiasta olen hieman lukenut tämän vaivan myötä ja päädyin kokeilemaan lycobodiumia. Homeopaatilla en ole käynyt, mutta nettivinkin perusteella päädyin kyseiseen aineeseen. Lisävinkit homeopatiankin osalta ovat tervetulleita.

Käsittääkseni homeopaatti haastattelee asiakkaitaan eka käynnillä jopa yli tunnin kartoittaakseen
sitä, mikä valmiste juuri ko. kundin kohdalla voisi olla sopivin mahdollinen!
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: