|
meruska
|
|
« Vastaus #61 : 17.03.2007 18:54:47 » |
|
Asiasta toiseen: kanakeitto, kirkas liemi, reilusti punasipulia, on kova sana flunssalääkkeeksi.
Ja tässä olis yksi mainio ohje myös. Kannattaa kokeilla. nopea flunssan hoitoresepti: tee muki johon laitetaan: Puolikkaan sitruunan mehu (tai koko sitruuna, jos haluaa mutta kannattaa ehkä säästää) 1 teelusikallinen hunajaa (ei pakollista) Kuumaa vettä (suositellaan) vähintään 4 cl kossua (pakollinen) Juo niin nopeasti kuin voit. Ja johan mieli piristyy. Sen toisen sitruunan puolikkaan mehu kannattanee säästää siis aamuun... Olo voi olla takkuinen.
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #63 : 19.03.2007 13:07:18 » |
|
Hei, kiitos tuosta ohjeesta Sparkle! Olen just pähkäillyt mitä tekisin kaapissani olevista soijasuikaleista (olen aika aloittelija näissä soija-jutuissa) ja tässähän lävähti ruudulle just sellainen näppärä ohje, jota voisin kokeilla. Kaikki aineetkin löytyvät valmiiksi kaapista, jee.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #64 : 19.03.2007 13:54:04 » |
|
3 kg! Onneksi olkoon!
Itselläni paino on tippunut 2 kg, mutta retkahdin viikonloppuna mässäämään viimeisen päälle.
Retkahdan tekemään tämän joskus kerran, pari vuodessa ja aina minulla on niin kova morkkis sen jälkeen joku pari viikkoa sen jälkeen.
Lähdin parille Proseccolle Leijona-ystäväni kanssa, mutta tapasimme Wine Bar:sissa pari muuta ystäväämme, ne kaikista villimmät tietenkin ja jatkoimme eräälle suositulle yö clubille ja bailasimme aamu 6:teen ja pari lasia Proseccoa muuttui pariksi pulloksi sitä.
Täällä on eräs suosittu aamiaispaikka ammattilaisbailaajille ja aamuvirkuille ja painelimme joukolla aamiaiselle suoraan yö clubilta ja söimme varsin tuhdisti;
Croisantteja hillolla, cafe lattea paljon, voissa paistettuja makkaroita, perunoita ja tomaatteja, juusto munakasta, semmeleitä pepperonilla ja parmesan-juustolla ja jälki ruuaksi mansikoita ja shampanjaa.
Kotona olin jotain klo 10 aamulla ja nukkumaan pariksi tunniksi ja sitten lähdimme Leijona ystäväni kanssa Badeniin ja myöhäiselle lounaalle, jolloin söimme yllättävän "kevyesti".
Rapuja, peruna-sipuli salaattia, kuivattuja tomaatteja ja oliiveja öljyssä ja semmeleitä maustejuusto tahnalla. Sentään juoma oli jo kivennäisvettä, koska minun piti pystyä ajamaan illalla autoa.
Kun tulin takaisin Wieniin, niin eilen Vaaka-mieheni palautti minut takaisin maanpinnalle ja huomautti, että jotkin ystävät pitää valita tarkemmin ja olla varovaisempi, koska tällä Leijona-ystävällä on ongelmaa bailauksen ja alkoholin käytön kanssa ja hänen kanssaan liikkuminen tällä hetkellä aiheuttaa aivan liikaa juoruja.
Hän myös toivoi minun palaavan kuntosalille parin viikon löysäilyn jälkeen, koska olen tehokkaampi tuolloin, enkä niin vietävissä noihin bailauspiireihin.
Nyt olen jälleen palautunut hedelmä linjalle, koska pitää saada keho puhdistettua tuosta viikolopun sonnasta.
Syön ainoastaan Cantaloupeja, Vesimeloneja ja banaaneja kiinteänä ruokana ja kasviskeittoja koko viikon.
Tulin kipeäksikin tuosta bailauksesta! Minulla on flunssa ja ääni poissa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #66 : 19.03.2007 15:28:43 » |
|
Auts..! En voi käsittää, miten menetän kaiken järkevän ajattelun bailauksen suhteen, mutta onneksi sitä tapahtuu todella harvoin.
Makean nälkään auttaa makea mehu, esim. 100% päärynä tai mansikkamehu.
Voit kokeilla myös hunaja/canteloupi-melonia, kirsikoita, mansikoita, vadelmia ja kuivattuja viikunoita, jotka etenkin ovat erittäin makeita.
Rusinat myöskin, jos masu kestää. (niillä voi myös oivallisesti itse-aiheuttaa tehokkaan suoliston puhdistamisen, edellyttäen, ettei syö mitään muuta)
1 1/2 litran Pepsi Max auttaa myös makean himoon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #67 : 20.03.2007 14:09:40 » |
|
Ah noniin.
Nyt oon taas syönyt ihan normaalia ruokaa jonkin verran, mutta huomasin että se on aivan liikaa. Ei tee mieli leipää ollenkaan!
Kävin osatamassa luontaistuotekaupasta tällaista celestial seasonings diet partner- teetä..
(ainekset: kiinanruusu, ruusunmarja, orapihlaja, karhunvatukanlehti, koliini, venäjän juuri, garcinia cambogia (sitriini), inositoli, kromi (pikolinaatti), luontaiset aromit, cayenne pippuri, stevia, B6- ja B12- vitamiinit)
Vähän niinkun puhdistaa jne.
Saa nähdä saanko jälleen kohta alkaa ravaamaan wc:ssä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #68 : 20.03.2007 14:26:38 » |
|
Minulla on myös eto leipään tällä hetkellä, mutta siihen vaikuttaa varmasti se, että täällä on tapana syödä aina semmeleitä aamiaisella eri juttujen kanssa.
Minulle riittää hyvin Latte hunajalla, tuoremehu, Cantaloupe, vesi -tai hunajamelonin palat aamuisin.
Sitten vain kivennäisvettä koko päivä ja kuuma juotava keitto, jos on kylmä ilma (kuten tänään) ja illala illallinen, joka yleensä on jotain aasialaista.
Pienen naisen ei tarvitse syödä kuin isot karskit miehet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Milan
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #69 : 05.06.2007 21:41:21 » |
|
Miten joku pystyy syömään tuota kaalisoppaa viikonkin putkeen?!? Ajattelin pitää parin viikon puhdistuskuurin ja aloittaa sen kivasti tuolla keitolla. Pari kertaa olen vasta syönyt sitä ja jos näenkin enää koko soppakattilaa niin laatta kyllä lentää. Sain pistää kaiken tahdonvoimani peliin että sain edes toisen kerran syötyä. Nytkin ällöttää kun edes ajatteln sitä... Kuka tulis ja kippais sen sapuskan tuolta jääkaapista pois, mie en pysty. Syön sata kertaa mieluummin nuo ainekset erikseen kuin tuossa muodossa. Yök!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tulikukka
|
|
« Vastaus #70 : 11.06.2007 12:03:00 » |
|
Hittiläinen tekisi mieli kokeilla... Joskus aiemmin olen tuota tetannutkin, mutta muistaakseni honmma kaatui omaan kurittomuuteen... Näin kesällä tuo olisi hyvä kokeilla, kun ei muutenkaan tee niin kauheasti mieli mitään raskaampaa ruokaa. :
|
|
|
tallennettu
|
We have got two gifts,that we should use as much as possible: the sense of humore and the imagination. The imagination replaces that what we are not and the sense of humor helps us to accept that what we are.
|
|
|
|