Äänestys
Kysymys: Missä merkissä mars sijaitsee kartallasi?
oinas - 30 (8.3%)
härkä - 19 (5.3%)
kaksonen - 37 (10.2%)
rapu - 32 (8.9%)
leijona - 43 (11.9%)
neitsyt - 28 (7.8%)
vaaka - 23 (6.4%)
skorpioni - 40 (11.1%)
jousimies - 19 (5.3%)
kauris - 31 (8.6%)
vesimies - 31 (8.6%)
kalat - 28 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 308

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä mars luuhaa kartallasi?  (Luettu 84139 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #75 : 22.10.2006 08:51:34 »



 mars jousimies
ja huoneessa 3 ja kärkikin  jousimies

En kyllä tunne ketään joskarimiehiä...

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #76 : 22.10.2006 12:54:12 »

Täälläkin mars kaksosissa  Grin! Huone on numero 5.

"Mars in Gemini has mental energy for learning, communicating, and competing. One's desire usually is to understand or spread awareness as a messenger or artist. One may be argumentative and intent on winning one's point. Often there is the ability to do two things at once, but split energies may make one nervous. Abilities are in adapting, alternating, observing, changing, and communicating. One may find oneself working with brothers, neighbors, or young men.

Ainakin noiden tiettyjen lauseiden kohdalta pätee jutut kyllä. Rakastan piirtämistä ja kirjoittamista. Silti tuota marsia kaksosissa on jotenkin vaikea havaita tässä tytössä. Tiettyä levottomuutta ja ylivilkkautta kyllä löytyy, mutta se ilmenee vain tietyssä seurassa, silloin kun uskaltautuu tulemaan ulos ujon kuoren takaa.

Mistä se mahtaa johtua? No varmaan ainakin osaksi kaloista merkuriuksessa. Välillä tulee tosi noloa juttua ihan kontrollomaitonta vauhtia eikä kukaan ymmärrä mitä tuo yksikint tuossa yrittää sönköttää. Ei ehdi miettiä ennen kuin onkin jo nolannut itsensä ^^'. Sitten tulee sellainen olo että "minähän en muuten enää avaa tätä suutani!"

Kaksosmiehiä en mitenkään tietoisesti ole ihastellut. Toisaalta kaksosten huumori, eloisuus ja sosiaalisuus ovat juuri sitä, mistä nautin ihmisissä. Itsestänikin noita löytyy mutta ne ovat säästössä vain niille ihmisille joihin voi luottaa huoletta n__n. Miää pelottaa liikaa näyttää se puoli.


tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #77 : 22.10.2006 14:04:24 »

Minulla on mars tulisessa, mysteerisessä ja syvällisessä  skorpioni ssa. Pidän herkistä miehistä, joista näkyy elämänviisaus ja syvällisyys elämää kohtaan. Kaikki mysteeriset, tunteelliset, suurta intohimoa välittävät miehet saavat sukat pyörimään jaloissani. Tavalliset, poikkeamattomat, tylsät ja normaalit miehet eivät herätä minussa mitään tunteita. Pitää olla jollain tavalla syvää herkkyyttä, vaikeaa ja erikoista.  Cheesy

Suhtaudun asioihin hyvin intohimoisesti. Esim. kiivaissa väittelyissä olen todella aktiivinen ja ehkä hieman aggressiivinenkin, mutta toisaalta esim. todellisessa riitatilanteessa suutun helposti vain syvästi, mutta rupean vain huutamisen sijasta itkemään. Sad Sulkeudun itseeni. Se voi tosin olla enemmän  kuu rapu seuraustakin. Tartun kuitenkin asioihin hanakasti ja helposti, en pelkää ristiriitatilanteita ja uskallan seistä omien mielipiteideni takana, mutta aina jos tulee jotain selvää riitaa, niin rupean itkemään.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ave^^
Vieras
« Vastaus #78 : 22.10.2006 16:32:55 »

Minulla on mars tulisessa, mysteerisessä ja syvällisessä  skorpioni ssa. Pidän herkistä miehistä, joista näkyy elämänviisaus ja syvällisyys elämää kohtaan. Kaikki mysteeriset, tunteelliset, suurta intohimoa välittävät miehet saavat sukat pyörimään jaloissani. Tavalliset, poikkeamattomat, tylsät ja normaalit miehet eivät herätä minussa mitään tunteita. Pitää olla jollain tavalla syvää herkkyyttä, vaikeaa ja erikoista.  Cheesy

kyllä, kyllä, kyllä ! Cheesy allekirjoitan tämän myös.


If a woman's Mars is in Scorpio, a complicated, dark, powerful, and passionate man is the biggest turn-on. This woman wants a man with "layers"--one who has depth and is complicated enough to intrigue her. She is especially attracted to men who ooze sensuality, who are perhaps a little dark and mysterious (even brooding), and who have a magnetic and powerful aura. Intensity is a turn-on for these women--flighty, superficial, and indifferent types need not apply! These women generally do enjoy a certain level of possessiveness in a man


http://www.cafeastrology.com/articles/idealmanforawoman.html
« Viimeksi muokattu: 22.10.2006 16:34:27 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #79 : 22.10.2006 17:39:43 »

Kiitti Ave linkistä..Sideerisestihän mulla olisi tuo mars skorppi, täytyy myöntää että jylhän jyhkeä goottilaiskarisma puree ja suorastaan raatelee Wink, mutta  myös trooppinen mars jouskari, miltei edellisen vastakohta vallattomuudessaan eli:

If a woman's Mars is in Sagittarius, she is most impressed with a man who is playful, fun, intelligent, and honest. An energetic, happy aura in a man is often most appealing. Joking around is a must, and a huge turn-on for these women! They want to have a good time, and to have long conversations with their men as well. They are not especially attracted to men who are overly groomed, generally don't like too much "decoration" or men who put on airs.  A tousled, casual appearance is just fine with these women--in fact, it's preferred.  A man's status is not of huge interest to these women--they are looking for honest guys whose egos aren't tied up in what they do for a living or how they look.

tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #80 : 25.10.2006 15:57:40 »

Ravussa. Ja yhden sellaisen rapumiehen tunnen, kenet ottaisin välittömästi..ajattelee syvällisiä (tosin menee usein sellasissa sfääreissä, ett jutut menee melkein ohi), musikaalinen, ihana pitkä kiharapehko, hauska ja yllätyksellinen, miehekäs ja komea, upee kroppa ja paras persus, mitä oon koskaan nähny..
Tunteellisuus, ja kyky puhua/kuunnella on mullakin ne tärkeimmät kritterit, mut tunnustan ettei löysä saa olla..mukana pitää pysyä 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #81 : 25.10.2006 16:05:00 »

Lainaus
Miten se näkyy sinussa? Intohimo ja seksuaalinen energia, toiminta, tempperamentti jne... Miten toimii sinulla?
Jotkut sanoo että sitä tuntisi naisena vetoa mahdollisesti miehiin joiden aurinko olisi sinun marsisi merkissä, oletko huomannut?

Kaksosissa ja kyllä miehissä kiinnostaa erityisesti nopea yläpää.  Wink
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #82 : 26.10.2006 05:03:37 »

minulla se on ravussa huoneessa 8. pidän perinteisestä, uskollisesta ja turvallisesta miehestä joka on vahva mutta myös syvällinen ja osaa itkeä ja näyttää herkkiä tunteita  smitten
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #83 : 26.10.2006 08:05:35 »

 Minulla tuo mars  skorpioni :ssa ja huoneessa 9.

Skorpionissa Mars on yhteydessä evolution Fenix lintuun joka palaa tuhkaksi ja syntyy uudelleen lentääkseen uusille tasoille. Tämä ulkoisen toiminnan uusiutuminen voi olla syviin intohimoihin uppoutumista ja niihin kyllästymistä, se voi olla kuolemanhakuista uhmakkuutta tai kuolemansairaiden auttamista. Elämän ja olemassaolon syvät kysymykset sisältyvät tähän automaattisesti, tavalla tai toisella .
IX Yhdeksännen huoneen Mars suuntaa energiansa löytöretkiin. Nautinnonhalu voi viedä kovinkin määrätietoiseen aseman saavuttamisen eteen ponnisteluun. Suhde auktoriteetteihin on kaksinainen, onhan tämän huoneen hallitsija Jupiter Marsin isä. Energiat voivat suuntautua ulospäin kuin maailmalle uhmakkaasti lähteneellä tuhlaajapojalla tai isän jälkiä seuraamalla.
Jasser Arafat

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/

Noh, ei ainakaan ihan tunnu noin voimakkaalle itsestä, mitä tuolla Pääkkösen sivuilla kuvailtiin...  :Smiley
Tuo olikin minulle uutta, että mars:iin liittyy tuo 'miehisyys'... siis että suoraan suhteisiin ja kiinnostuksiin vaikuitaisi...
Olen tässä tutustunut henkilöön, jonka  kuu on  skorpioni :ssa... ja tuntuu, että meillä on joku 'sanaton yhteys' ja jotenkin kommunikoimme ihan 'muilla tasoilla' enemmän kuin näin vain muuten tavallisesti.. tosin tuolla ei kai liene yhteyttä tämän mars:ini sijainnin kanssa...

Mutta ehdottomasti kiinnostun syvällisistä ja intohimoisista (<-kaikilla elämän alueilla) miehistä. Ja hyvää huumorintajua, tilannetajua saapi omata. Jauuri sitä, että katseesta näkee, että 'kotona ollaan', haivatsemiskykyä...  angel
« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 08:32:21 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #84 : 27.10.2006 22:41:05 »

Kaloissa 5. huoneessa. En ole kyllä koskaan Kalamiestä nähnytkään. Tongue

Muusikkous ja muu luovuus, ja sellainen tietty ujous kyllä kiinnostaa miehissä ainakin tällä hetkellä. Uraansa ja omaisuuttaan mainostavat miehet saa yrjöreaktion aikaan poikkeuksetta. Joo, en ole koskaan ajatellutkaan, että Kala voisi olla hyvä mulle. Täytyypä alkaa hankkia matoa koukkuun. :Smiley
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #85 : 28.10.2006 02:21:02 »

*Mirjam*
hyvä linkki,
tänks!
 smitten smitten

niin ja mars kun on mulla ravussa, kyllä mä tarkemmin ajateltuna arvostan miehissä eniten hellyyttä, luotettavuutta, kykyä puhua ja ilmaista tunteita.  Wink


Mutta miten teillä muilla vaikuttaa huonesijaintinne marsissa??? Oon utelias, kommentteja...
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #86 : 28.10.2006 07:20:03 »

ajattelisin että marsin huonesijainti kertoo missä asioissa on eniten toimintaa? tai missä asioissa miehet vaikuttavat aktiivisesti?  Huh

minulla kasi huone ...olisikohan se sitä että kuolema ym. syvälliset asiat ovat aina kiinnostaneet ja niistä on eniten keskusteltu vähissä ihmissuhteissani ?  Huh ja suuri rakkauteni myös kuoli nuorena. niin ja kriisejä ...haha  buck2

ja aktiviteettini suuntautuu tosiaan enemmän itsetuntemus ym.asioihin eikä päinvastoin mitä huone 2 edustaisi ...perustarpeet ja käytännöllisyys?  Huh
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #87 : 28.10.2006 09:53:48 »

Skorpionissa Mars on yhteydessä evolution Fenix lintuun joka palaa tuhkaksi ja syntyy uudelleen lentääkseen uusille tasoille. Tämä ulkoisen toiminnan uusiutuminen voi olla syviin intohimoihin uppoutumista ja niihin kyllästymistä, se voi olla kuolemanhakuista uhmakkuutta tai kuolemansairaiden auttamista. Elämän ja olemassaolon syvät kysymykset sisältyvät tähän automaattisesti, tavalla tai toisella.

VI Kuudennen huoneen Mars suuntaa energiansa konkreettiseen tekemiseen. Asioiden pilkkomiseen pieniin osasiin ja mahdollisuutta niistä uuden kokonaisuuden luomiseen. Neitsyen ehdottomuus ja Merkuriuksen kommunikointi ja viestintä tuovat tälle huoneasemalle ehdottoman pyrkimyksen suuntautua etsimään totuutta huoneen kärjen maan osoittaman laadun ja elementin mukaisesti.

Vastakkainen huone kehoitettiin huomioimaan "koska niiden välisestä
tasapainottumisesta huonesijainnissa aina viimekädessä on kysymys".


XII Kahdennentoista huoneen Mars suuntaa yksilön energian fyysisen olemuksen ulkopuolelle, eetterikehoon.
Tämä vaatii fyysisen olemuksen rauhoittumista ja tasapainottumista, ennekuin henkilö saa oman voimansa parhaiden käyttöön.
Jos henkinen puoli ei ole vielä tasapainottunut voi ihmeelliset äkilliset tempaukset,
joita henkilö itsekkään ei osaa selittää viedä yksilön hankaliinkin tilanteisiin ja ihmissuhde kriiseihin.

Tämä on yhtä hankala sijaintina kuin Mars Neptunus yhtymä aspektina. Intuitivisuus on suuri.

Taas sitä opin jotain uutta... retki jatkuu.. Smiley
tallennettu
Tess
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 79


Can you see how blue the sky is?


Profiili
« Vastaus #88 : 28.10.2006 12:45:06 »

Mars jouskarissa ja jokapaikanhöylä ilmoittautuu!!!

Täällä taitaa aika vähän olla näitä mars-jouskarissa immeisiä?Huh
Rakastan ainakin liikuntaa ja tykkään myös toimia sosiaalisissa ryhmissä, (esim. kuorossa).
Kun tartun johonkin toimeen, siinä ei yleensä kauaa nokka tohise. En pidä vatuloinnista enkä pilkunviilauksesta.
Ja miut saa helposti innostumaan asioista, tulee sitten joskus sellainen tunne, että sisälläni aivan pirskahtelee joku innostuksen energia ja se pitäisi päästä purkamaan.
Se lienee tuon marsin aikaansaannoksia....
Ja tulen helposti jouskareitten kanssa toimeen.
Ah niin, ja joskus tulee kohellettua aika jouskarimaisesti Cheesy

Toki hieman riippuu mistä roikkuu...

Jaa-a. Tuo ei mun kohdalla kuulostanut kovin tutulta  Undecided Mars on jouskarissa 8. huoneessa. Oon silti erittäin hidas innostumaan yleensä mistään, ainakaan muiden ehdotuksista. Itse saatan innostua jostain salaa, jota myös lähden toteuttamaan salaa. En tykkää levitellä asioitani, ainakaan tärkeitä ja henkilökohtaisia, arkoja asioita.
Mutta olen äärettömän levoton, enkä pysy paikoillani millään. Kyllästyn liiankin helposti ja koulut sekä työt loppuu helposti kesken ja asuinpaikkakunnat vaihtuu nopsaan...
Jouskari-miehiä en taida tuntea yhtäkään, mutta toivon mieheltä vapautta. Ihannemieheni olisi oma herransa, jolle ei aina tarttisi menojaan kertoa ja joka ei minulle aina ilmoittelisi menojaan. Kaksi itsenäistä ihmistä siis jakaisi osan elämästään... ei iskisi ahdistus niin nopeasti  :Smiley Vähän henkevämmän oloinen tietty, deep, jonka kanssa voisi jutella asioista.
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #89 : 29.10.2006 02:10:08 »

mulla se mars on seiska-huoneessa, ravussa. Seiska-huonehan liittyy rakkauselämään, vai oonko ihan hakusalla? idiot2

Joten voisko tästä tehä jonkun päätelmän, että toimintaa rakkauselämässä piisaa (oon nimittäin tosi herkkä ihastumaan ja vetelemään liian rankkoja tulkintoja toisten flirteistä esim) ja vielä joillain "rapumaisen" naisellisilla "keinoilla" höystettynä?

sainpa näköjään ton lopun kuulostamaan tosi halvalta...  2funny ei ollu silti tarkoitus... Grin Cheesy
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: