Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655803 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikke61
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #180 : 26.02.2006 00:00:01 »

Hei Rakkauden enkeli! Olisin iloinen, jos ehtisit katsoa kortin minullekin. Olen jo pitkään painiskellut suuren kysymyksen parissa. Smiley
tallennettu

# aurinko jousimiehessä #
# nousu ja kuu neitsyessä#
ullariikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #181 : 27.02.2006 13:18:21 »

Miltäpä näyttää kortti? Olen ottamassa pariakin isoa askelta elämässäni Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #182 : 28.02.2006 01:00:45 »

Smiley
Onko minulle vielä mahdollisuus katsoa korttia?   Wink

Kiitos!

Shaman, sinulle tuli kortti:

MEDITAATIO

Meditaatio on erittäin tärkeätä sinulle juuri nyt. Nauti sen harjoittamisesta usein.

Hiljainen mieli kuulee enkelten äänen helpoiten. Tämä kortti on sinun enkeltesi tapa pyytää sinua hiljentämään mielesi, jotta sinun kommunikaatiosi enkelten kanssa on voimakas ja kirkas. Ensimmäiseksi aamuisin, vietä vähintään viisi minuuttia silmäsi suljettuina, ja hengitä syvään kolmesta neljään kertaan.

Kysy enkeleiltäsi kysymys, ja sitten kuuntele niin tarkkaan/intensiivisesti, kuten kuuntelisit rakasta ystävää. Älä kuitenkaan jännitä, tai pinnistä kuullaksesi. Jos "jahtaat" vastausta, se väistää sinut. Sen sijaan jatka hengittämistä syvään, sisään ja ulos ja anna itsesi rentoutua. Kerro itsellesi, että viestin saaminen enkeleiltä, enkelten kanssa kommunikointi on luontaista sinulle, ja että se on itseasiassa "arkipäiväistä". Mitä enemmän rentoutat mieltäsi, sitä helpompaa on kuulla vastaus.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #183 : 28.02.2006 01:04:22 »

Hei! Voisitkohan katsoa minullekkin sieltä kortin?  :Smiley

Susanna, sinulle tuli kortti:

TOTUUS & REHELLISYYS

Sinua ohjataan olemaan erittäin rehellinen itsellesi, olemaan tosi kaikissa toiminnoissa ja teoissa.

Enkelit sanovat sinulle: "Päästä irti kaikesta epäaidosta, ja kaikista toiminnoista jotka eivät heijasta korkeinta aikomusta itsellesi". Jos jokin elämässäsi ei toimi, luovuta se vapaaehtoisesti Jumalalle ja enkeleille.

Kun "levitämme kätemme" ja vapautamme kaikki epäterveelliset tilanteet/asiat, Jumalallinen valo voi astua sisään. Ihmeet aina seuraavat, kun "antaudumme" huolta aiheuttaville tilanteille. Huomaat, että työ, ihmissuhde, terveys, tai mikä tahansa tilanne paranee pikaisesti tavoilla joita et ikinä olisi voinut kuvitellakaan. Kaiken aikaa, enkelit ohjaavat sinua täydellisesti tekoihin jotka auttavat sinua korvaamaan tilanteen jollain paremmalla, tai parantamaan sen kokonaan. Odota ihmettä kun päätät olla "oikea itsesi"


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #184 : 28.02.2006 01:07:26 »

Hei Rakkauden enkeli! Olisin iloinen, jos ehtisit katsoa kortin minullekin. Olen jo pitkään painiskellut suuren kysymyksen parissa. Smiley

Pikke61, sinulle tuli kortti:

UUSI ALKU

Puhdas "sivu" esiintuodaan sinulle, kun nyt kohtaat tuoreita mahdollisuuksia ja uusia kokemuksia.

Syleile, hyväksy uusi elämääsi. Mukaanlukien uudet mahdollisuudet, ihmiset ja projektit. Enkelit tietävät, että muutos voi olla pelottavaa, joten he ympäröivät sinut rakkauden energialla. Kutsu heitä milloin tahansa pelkäät kohdata uusia tilanteita. He vahvistavat luottamustasi ja energiaa, jotta voit nauttia uusista aluistasi.

Joskus pidämme kiinni rutiineista, vain koska ne ovat tuttuja ja turvallisia. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit pyytävät sinua olemaan avoin uusille asioille ja niiden lähestymiselle elämääsi. Ehkä nämä tilanteet opettavat sinulle uuden katsantokannan asioihin. Tai ehkä, ne kannustavat sinua oppimaan uusia taitoja/asioita. Mitä tahansa uusi alku onkaan sinulle, anna itsesi olla joustava tuoreille olosuhteille. Me opimme itsestämme uusien kokemusten kautta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #185 : 28.02.2006 01:12:36 »

Miltäpä näyttää kortti? Olen ottamassa pariakin isoa askelta elämässäni Smiley

Ullariikka, sinulle tuli kortti:

ARKKIENKELI MIKAEL

Tämä voimakas arkkienkeli on kanssasi juuri nyt. Hän antaa sinulle rohkeutta ja auttaa sinua pääsemään irti pelon vaikutuksista.

Tämän kortin kautta, arkkienkeli Mikael ilmoittaa läsnäolostaan sinulle. Hän on todellisen rohkeuden symboli, johtuen tiedosta, että Jumalan rakkaus on ainoa voima mitä on. Mikael antaa sinun tietää/ymmärtää, että kun teet muutoksia elämässäsi ja kun kohtaat haasteita, olet suojassa ja turvassa. Jumala ja enkelit auttavat sinua pysymään rehellisenä itsellesi koettelevina aikoina.

Käy sydämestä sydämeen keskusteluja Mikaelin kanssa usein. Kaada pois hänelle kaikki huolesi. Älä huolehdi siitä, että annatko hänelle liikaa taakkaa kannettavaksi. Mikael, kuten kaikki arkkienkelit, on kykenevä olemaan kaikkien häntä tarvitsevien kanssa samanaikaisesti. Hänellä ei ole mitään rajoituksia ajan tai paikan kanssa, joten hän voi auttaa sinua ja muita samaan aikaan jatkuvasti.


 smitten angel
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #186 : 28.02.2006 01:33:25 »

Kiss  Kiss  Kiss

          JOSPA ROHKENISIN KYSYÄ,?   angel korttia myös minulle

           jopa näin myöhäisessä vaiheessa ( ! ) katsoo kelloaan!!  Cool

                           angel  angel  angel
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #187 : 28.02.2006 22:44:01 »

Kiss  Kiss  Kiss

          JOSPA ROHKENISIN KYSYÄ,?   angel korttia myös minulle

           jopa näin myöhäisessä vaiheessa ( ! ) katsoo kelloaan!!  Cool

                           angel  angel  angel

Kotkansilmä, sinulle tuli kortti:

HARMONIA

Ristiriita/selkkaus on päättynyt/ratkaistu tilanteessa joka huolestutti ja vaivasi sinua. Tiedä, että ansaitset tämän rauhan ja onnen, ja hyväksy se suosiolla.

Rakastettu Jumalan lapsi, sinä olet rauhan rakastaja sydämeltäsi. Tämä kortti tulee sinulle merkkinä uudesta harmoniasta, joka valkenee sinulle. Päästä irti tilanteen näkemisestä mutkikkaana, ja näe itsesi ja toiset suojelusenkeliesi silmien läpi. Tällä tavalla, katsot ohi pinnan ja näet kauneuden ja valon joka ikuisesti loistaa kaikissa.

Muuttamalla katsantokantaasi enkelimäiseen perspektiiviin, sinusta tulee maallinen "enkeli". Ylläpitämällä ylevää, kohonnutta katsantokantaa, "kipinöivät"  kaikki ihmissuhteesi parempaan suuntaan ihmeellisesti. Ristiriidat, selkkaukset putoavat pois, paljastaen puhtaan ja uuden totuuden kaikista ja kaikesta.


 smitten angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #188 : 28.02.2006 23:10:02 »

Hei Rakkauden enkeli, katsoisitko minullekin?

T. Ippuska  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #189 : 28.02.2006 23:32:44 »

Nyt taitaa taas eteen tulla yksi raskaampi muutosvaihe elämässä.
Silloin tulkitsen itse kortteja hieman niinkuin mieli mukana.

Sinun korttisi Rakkauden enkeli ovat hieman erilaiset kuin omani ja juuri nyt toivoisin toisen henkilön välittävän viestin minulle.

Että jospa,kun ehdit,kyselisit enkelisanomaa minulle?KIITOS! smitten

      Chandra
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #190 : 01.03.2006 06:44:03 »


HARMONIA

Ristiriita/selkkaus on päättynyt/ratkaistu tilanteessa joka huolestutti ja vaivasi sinua. Tiedä, että ansaitset tämän rauhan ja onnen, ja hyväksy se suosiolla.

Rakastettu Jumalan lapsi, sinä olet rauhan rakastaja sydämeltäsi.  smitten angel

 angel
              Olipas nätisti sanottu, ja hyvin nostettu  Kiss

              K I I T O S  smitten  angel
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #191 : 01.03.2006 13:33:05 »

Voi kiltti nyt kaipaisin neuvoja elämääni  Embarrassed
tallennettu
sirmakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #192 : 01.03.2006 17:47:15 »

Huh Huh Huh Huh                                                             

Hei Rakkauden enkeli!

Minulle saisi myös nostaa kortin. : sirmakka
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #193 : 01.03.2006 23:01:16 »

Hei Rakkauden enkeli, katsoisitko minullekin?

T. Ippuska  Smiley

Ippuska, sinulle tuli kortti:

SEESTEISYYS

Olet siirtymässä suuremman sisäisen rauhan ja tyyneyden aikaan.

Mielenrauha tarkoittaa sitä, että tuntee olonsa turvalliseksi ja tietää että siitä
pidetään aina huolta. Vaikka sinun looginen mielesi ei pystyisi käsittämään miten jokin haaste voitetaan. Mielenrauha tarkoittaa luottamusta, että Jumala
järjestää ihmeellisen ratkaisun. Tämän tyylinen usko on aina taattu, koska
tällainen usko on avainasemassa, jotta voi kokea vastaavanlaisia ihmeitä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit vakuuttavat sinulle, että mielenrauha on sisälläsi. Voit tuntea itsesi seesteiseksi, vaikka keskellä suurta levottomuutta. On virhe luulla, että sinun tarvitsee odottaa, kunnes elämäsi on ongelmatonta, ennenkuin voit olla onnellinen ja rauhallinen. Oikeastaan se on päinvastoin. Ensin työskentelet kohti seesteisyyttä ja vasta sitten elämäsi haasteet vähenevät ja katoavat. Seesteisyys on sinun luontainen mielentilasi, ja enkelit työskentelevät parhaillaan kanssasi saavuttaaksesi tämän.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #194 : 01.03.2006 23:08:07 »

Nyt taitaa taas eteen tulla yksi raskaampi muutosvaihe elämässä.
Silloin tulkitsen itse kortteja hieman niinkuin mieli mukana.

Sinun korttisi Rakkauden enkeli ovat hieman erilaiset kuin omani ja juuri nyt toivoisin toisen henkilön välittävän viestin minulle.

Että jospa,kun ehdit,kyselisit enkelisanomaa minulle?KIITOS! smitten

      Chandra

Chandra, sinulle tuli kortti:

LAPSET

Sinua pyydetään kiinnittämään erityistä huomiota lapsiisi tai sisäiseen
lapseesi juuri nyt. Uusia lapsia saattaa tulla elämääsi hyvin pian.

Tämä kortti viestittää, että enkelit näkevät tarpeesi leikkiin, hauskanpitoon, ja
sisäisen lapsesi kunnioittamiseen. Ehkä aiot leikkiä omien lastesi tai lastenlastesi kanssa. Tai saattaisit nauttia hauskan pitämisestä jonkin toisen
aikuisen kanssa tai tekemällä työtä joka liittyy lasten auttamiseen.

Ota aikaa kysyäksesi sisäiseltä lapseltasi: "Mitä sinä tunnet, kuinka voit?" ja "Mitä haluaisit tehdä?" Suunnittele iltapäivä, jolloin otat sisäisen lapsesi "ulos", tehden asioita jotka saavat sinun leikkisän puolesi lisääntymään/laajentumaan.  Keinu ja laske liukumäkeä puistossa. Ota päiväunet. Piirrä kadulle liidulla. Tai rakenna hiekkalinna.


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: