Sivuja: 1 ... 101 102 [103] 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 653491 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #1530 : 15.05.2007 22:56:42 »

Kiitos Rakkauden valo smitten, luin useaan kertaan nostamasi kortin viesti. Tuntui, että kyyneleet nousee silmiin niin lempeältä ja ymmärtävältä se tuntui angel. Tuntui aika erikoiselta, kun minulle on sanottu, että olen aikanani päättänyt tämän vaelluksen olevan henkisen kehitykseni aikaa, toisten auttamista. Harvoin kaikki  menee omien suunnitelmien mukaan, eipä tälläkään kertaa, arjen tapahtumat ja asiat vievät paljolti mukanaan. Olen ajatellut, että ehtiihän sitä sitten vanhempana...
Vähitellen olen alkanut selkeämmin tajuta henkisiä asioita reikin ja pranicin kautta. Siinäkään en ole luottanut yhteen, minulle kaikki pitäisi olla tavalla tai toisella konkreettisesti todistettua. Ne ovat todellisuutta vaikka niitä ei näe, se on ollutkin minulle vaikeata, koska olen itse tottunut pitämään kaiken tarkasti kontrollissa, hallinnut ja hoitanut erilaiset tilanteet. Onko näiden asioiden ymmärtäminen ollut teille toisille helppoa ja selkeää? Minulla ainakin tuntuu tässä olevan vielä paljon hyväksyttävää, pohdittavaa ja opittavaa...

 smitten smitten smitten
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1531 : 16.05.2007 07:54:33 »

Kiitos Rakkauden valo  Smiley smitten

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
pirre
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #1532 : 17.05.2007 21:32:48 »

ANTEEKSIANTO

Enkelit muistuttavat, että ihmiset ja tilanteet on lähetetty sinulle opettajinasi, tärkeimpinä opettajina. Ilman heitä sielusi ei voi kasvaa.
Ohjauksesi on luopua menneestä, vihasta, loukkaantumisista ja levottomuuksista.
Kun annat itsellesi ja muille anteeksi,
karmasi on pyyhitty pois sielun muistista.
Pyydä enkeleitäsi poistamaan vihaisuus ja syyllisyys. He ottavat kuormasi sinulta.
Anna anteeksi itsellesi ja muille.
tallennettu
Hemmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #1533 : 22.05.2007 08:43:33 »

Hei,

Mitä enkeleillä on minulle kerrottavana?

Kaunis kiitos.
tallennettu
karttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #1534 : 22.05.2007 10:49:30 »

Saisinko minäkin viestiä enkeleiltä, kiitos!

 smitten
tallennettu
Bamsetar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #1535 : 22.05.2007 11:12:19 »

Olisiko enkeleillä minulle viestiä.  smitten
tallennettu
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #1536 : 22.05.2007 21:45:55 »


   Voisitkos minullekin nostaa enkelikortin?  angel

             Kiitos jo etukäteen!  Kiss
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
taustakuva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #1537 : 23.05.2007 12:43:59 »

Hei Rakkauden Valo!

Saisinko minä viestiä enkeleiltä? Parisuhteen tila askarruttaa, jatkaako yhdessä vai lähteä erisuuntaan?

Kiitos jo etukäteen!  Smiley

T. Taustakuva
tallennettu
ketunlieko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1538 : 24.05.2007 13:17:48 »

Hmmm,

Minua ahdistaa. En pääse korjaamaan tai muuttamaan tapahtunutta, en voi vaikuttaa. Jos olisin siellä missä voisin vaikuttaa, en tiedä auttaisiko puhe. Voisiko joku katsoa minulle jostain kortista, pitääkö kesäkuun suunnitelmani ja kannattaako minun tehdä eräs ratkaisu? Asia koskee parisuhdetta.

En tiedä pystyykö tuohon vastaamaan, mutta olen vain niin ahdistunut etten keksi muutakaan.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1539 : 30.05.2007 21:56:27 »

Hei,

Mitä enkeleillä on minulle kerrottavana?

Kaunis kiitos.

Hemmi, sinulle tuli kortti:



OPISKELU

Sinä olet "kihloissa" oppimisen ja opiskelun kanssa juuri nyt. Sinun enkelisi ohjaavat sinua ottamaan aikaa lukemiseen, kuunteluun ja kasvuun.

Tämä kortti vakuuttaa, että tämä on sinulle tärkeää aikaa oppia uusia ideoita tai taitoja. Ehkä tunnet ohjausta osallistua jollekin tunnille tms. ja tämä kortti vahvistaa tuon tunteen. Jos olet juuri jossain opiskelemassa/opiskelijana, enkelit pyytävät sinua jatkamaan.

Joskus kun olemme oppimisvaiheessa elämässämme, tulemme innokkaiksi testaamaan uutta tietämystämme. Oppimisen sijaan haluamme käyttää/soveltaa sitä mitä olemme jo oppineet. Kuitenkin, ajoitus on kaikki kaikessa, ja tämä kortti ohjaa sinua olemaan kiirehtimättä toiminnan suhteen.
Sensijaan, nauti oppimisen prosessista. Kasvu joka seuraa oppimisen kokemusta, on nautinnollista, jos muistamme keskittyä tässä ja nyt hetkeen.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1540 : 30.05.2007 21:59:25 »

Saisinko minäkin viestiä enkeleiltä, kiitos!

 smitten

Karttu, sinulle tuli kortti:

ITSENSÄ HYVÄKSYMINEN

Olet täydellinen Jumalan lapsi, ja joka osa sinua on upea. Sinun enkelisi opastavat sinua päästämään irti negatiivisesta itsesi tuomitsemisesta ja kehoittavat sinua nauttimaan siitä, että olet juuri tuollainen. Nauttimaan siitä, että sinä olet sinä!

Olet liian ankara itsellesi. Enkelisi sanovat sen sinulle tämän kortin avulla. Vaikkakin nautit korkeista vaatimuksista, on tärkeätä katsoa itseänsä rakastavin silmin. Aliarvioimalla itseäsi saat vain henkesi vajoamaan. Itsensä kehittäminen tapahtuu positiivisella ajattelutavalla.

Näe itsesi enkelten silmin ja näet jonkun joka on täydellinen ja pyhä Jumalan lapsi. Vaikka oletkin tehnyt virheitä menneisyydessäsi, ei ole mitään mitä olisit voinut sanoa, ajatella tai tehdä mikä muuttaisi ja vähentäisi Jumalan rakkautta sinua kohtaan. Enkelit näkevät ohi virheittesi pinnan; he näkevät Jumalan sykkivän sydämen sisimmässäsi. He rakastavat sinua ehdoitta, ja pyytävät sinua rakastamaan itseäsi samalla tavalla!


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1541 : 30.05.2007 22:02:32 »

Olisiko enkeleillä minulle viestiä.  smitten

Bamsetar, sinulle tuli kortti:

LUONTO

Ajan viettäminen yksin luonnossa on sinulle tärkeää. Vaikka vain viisi minuuttia puutarhassa olisi parantavaa sinulle juuri nyt.

Tämän kortin myötä, enkelit pyytävät sinua olemaan luonnossa vielä useammin, joka päivä jos mahdollista. Tämä kortti myös todistaa, että voisit olla onnellisempi eläessäsi enemmän maaseutumaisessa ympäristössä. Jos olet ajatellut muuttavasi pois kaupunkielämästä, ota tämä kortti huomioon valintasi tueksi.

Tämä kortti voi myöskin rohkaista sinua valitsemaan ammatin liittyen luontoon tai eläimiin. Esimerkiksi voisit nauttia puutarhanhoidosta, eläintenhoitajana, eläinlääkärinä, tai eläinten kasvattajana olemisesta. Tai sitten nauttisit "kaivautumisesta" eläinten kommunikaation maailmaan.

Sinun enkelisi, ja luonnon enkelit auttavat sinua löytämään ja antamaan lahjasi maailmalle. Auta heitä auttamaan sinua, viettämällä enemmän aikaa luonnossa.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1542 : 30.05.2007 22:06:43 »


   Voisitkos minullekin nostaa enkelikortin?  angel

             Kiitos jo etukäteen!  Kiss

Píroo, sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.

Jos nostit useamman kuin yhden kortin, kiinnitä erityistä huomiota jotka ovat tämän kortin molemmin puolin. Ne sisältävät tärkeitä ohjeita sinulle. Nämä lähellä olevat kortit sisältävät viitteitä viestistä, jonka enkelit yrittävät sinulle esittää.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1543 : 30.05.2007 22:09:37 »

Hei Rakkauden Valo!

Saisinko minä viestiä enkeleiltä? Parisuhteen tila askarruttaa, jatkaako yhdessä vai lähteä erisuuntaan?

Kiitos jo etukäteen!  Smiley

T. Taustakuva

Taustakuva, sinulle tuli kortti:


KEHOSTA HUOLEHTIMINEN

Enkelit kannustavat sinua huolehtimaan fyysisestä kehostasi. Sinua kehoitetaan syömään terveellisesti, harrastamaan liikuntaa säännöllisesti ja välttämään myrkkyjä (nautintoaineita).

Tämä kortti on enkeleidesi tapa pyytää sinua kiinnittämään huomiota fyysiseen kehoosi. Ehkä vastustat tätä neuvoa/ohjausta, ja enkelit ovat toistuvasti tulleet luoksesi juuri tähän aiheeseen liittyen. He muistuttavat, että keho on instrumentti, joka oikein viritettynä virtaa suurempaa harmoniaa. Henkesi on kuin suurenmoisen pianon musiikkia, ja enkelit pyytävät sinua pitämään kunnossa tuota pianoa.

Enkelisi tietävät, että jos seuraat tätä neuvoa/ohjausta, tunnet olosi mahtavaksi. Sinun lisääntynyt energia ja ilo on sinun palkintosi seuratessasi enkeleidesi ehdotuksia. He auttavat sinua löytämään ajan ja motivaation liikuntaan. He auttavat myöskin pääsemään eroon himoistasi epäterveellisiä asioita kohtaan. Ja, enkelit auttavat sinua nauttimaan uudelleenlöydetyistä/uusista nautinnoista jotka tulevat kehosi puhdistamisesta ja kunnossa pitämisestä.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1544 : 30.05.2007 22:11:20 »

Hmmm,

Minua ahdistaa. En pääse korjaamaan tai muuttamaan tapahtunutta, en voi vaikuttaa. Jos olisin siellä missä voisin vaikuttaa, en tiedä auttaisiko puhe. Voisiko joku katsoa minulle jostain kortista, pitääkö kesäkuun suunnitelmani ja kannattaako minun tehdä eräs ratkaisu? Asia koskee parisuhdetta.

En tiedä pystyykö tuohon vastaamaan, mutta olen vain niin ahdistunut etten keksi muutakaan.

Ketunlieko, sinulle tuli kortti:

KUUNTELEMINEN

Olet kommunikaatiossa enkeleidesi kanssa, ja viestit joita saat ovat erittäin tosia/todellisia. Luota niihin.

Tämä kortti on vahvistus sinun enkeleiltäsi, että todella kuulet heitä. Olet saanut toistuvia viestejä tunteidesi, uniesi, visioittesi, sisäisen äänesi, tai tietämisesi kautta. Kuunteletko, ja uskotko/luotatko näihin viesteihin? Toimitko niiden mukaan?

Jos sinulle tulee tunne, että pitäisi soittaa jollekin, mennä jonnekin, tai lukea jotakin, on tärkeää että seuraat tätä johdatusta ja toimit sen mukaan. Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi pyytävät sinua antamaan kaikki epäilysi ja huolesi Jumalallisesta ohjauksesta/opastuksesta heille. Tiedä, että todella kommunikoit "taivaan" kanssa, ja nauti keskusteluista!


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 101 102 [103] 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: