Sivuja: [1] 2 3 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy enkeleiltä, nostan sinulle enkelikortin...  (Luettu 145953 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 11.06.2008 13:05:08 »

Sain enkeleiltä vinkkiä, että minun kannataisi aloittaa uudestaan enkelikorttien nosto täällä astrossa. Eli jos haluat kysyä jotain, selvennystä tilanteeseesi, tukea ja/tai lohtua, voin nostaa sinulle vastauksen Doreen Virtuen healing with the angels korteista. Suoria vastauksia tämän kaltaisiin kysymyksiin kuten menenkö naimisiin tms. näiltä korteilta ei saa. Tukea ja lohtua lähinnä ja jotain suuntaviivaa mihin kannattaisi edetä tai ryhtyä. Voit myös vain pyytää ja kuulostella mitä enkelit juuri nyt sinulle haluavat sanoa näiden korttien välityksellä. angel
tallennettu
Sleeper
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #1 : 11.06.2008 13:16:52 »

Hei Rakkauden Valo.

Tilaisuus ovelle kolkuttaa Wink Miltä minulla näyttäisi perinteiset työ- rakkaus, raha, terveys kuviot? Onko jotain isompaa tapahtumassa näillä osa-alueilla?

Olo on jotenkin täysin sekava ja ei oikein suuntaa mihinkään eikä mistään saa kiinni? Mitkä ovat ne tärkeimmät asiat jotka minulla juuri nyt vaatisivat huomiota mutta en ehkä ole kiinnittänyt niihin riittävästi huomiota levottoman oloni takia.

Rakkaudella,

See'er  smitten smitten
tallennettu

Se, mitä me olemme, on Luojan lahja meille. Se, mitä meistä tulee, on meidän lahjamme Luojalle.
Minä olen sitä, mitä olen ja niin on hyvä.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #2 : 11.06.2008 13:31:33 »

Hei Rakkauden Valo !   Smiley Smiley

Onkohan enkeleillä minulle jotain kerrottavaa ?

Kiitos enkeleille ja Sinulle  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Katja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #3 : 11.06.2008 13:34:46 »

Moi Rakkauden Valo !
Meillä remppa meneillään, miten siitä suoriudutaan?
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #4 : 11.06.2008 15:30:41 »

Hei,
olisikohan enkeleillä viestiä tähän hetkeen?
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #5 : 11.06.2008 17:51:36 »

Mahtaisiko minulle olla mitään vinkkejä, miten selviän tulevaisuudessa? Koko elämä auki.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 11.06.2008 20:46:51 »

Hei Rakkauden Valo.

Tilaisuus ovelle kolkuttaa Wink Miltä minulla näyttäisi perinteiset työ- rakkaus, raha, terveys kuviot? Onko jotain isompaa tapahtumassa näillä osa-alueilla?

Olo on jotenkin täysin sekava ja ei oikein suuntaa mihinkään eikä mistään saa kiinni? Mitkä ovat ne tärkeimmät asiat jotka minulla juuri nyt vaatisivat huomiota mutta en ehkä ole kiinnittänyt niihin riittävästi huomiota levottoman oloni takia.

Rakkaudella,

See'er  smitten smitten

Sinulle tuli kortti:

YKSINÄISYYTEEN VETÄYTYMINEN

Vietä jonkin aikaa yksin hiljaisin ajatuksin. Selkiytä/puhdista mielesi, ja keskity sinun totuuteesi ja tärkeisiin asioihin.

Vaaditko itseltäsi liikaa, Jumalan rakastettu lapsi? Enkelit muistuttavat meitä, että lepo on luonnollinen asia elämän kiertokulussa kaikelle elävälle. Ajattele mahtavaa tammea joka kasvaa pyrähdyksinä ja sitten lepää. Se vetää ravintonsa syvältä maan uumenista, ja se ottaa aikansa ennenkuin kasvaa taas ylöspäin. Aivan kuten tammi ravitsee itseään, on sinunkin tärkeää ravita itseäsi hengen ja mielen "ruoalla".

Kun lepäät, ota aikaa heijastaaksesi sydämesi todellisia tuntoja ja haluja. Enkelisi puhuvat sinulle sydämesi kautta. Kun kuuntelet ja kunnioitat tunteitasi, kävelet käsi kädessä Jumalan ja enkelten kanssa. Tulet tietämään, että se on todellista Jumalallista ohjausta, eikä vain mielikuvitustasi tai toiveajattelua, jos se puhuu halustasi/intohimostasi muuttaa maailmaa.

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 11.06.2008 20:49:02 »

Hei Rakkauden Valo !   Smiley Smiley

Onkohan enkeleillä minulle jotain kerrottavaa ?

Kiitos enkeleille ja Sinulle  smitten

Sinulle tuli kortti:

UNET

Kiinnitä erityistä huomiota uniisi juuri nyt. Pidä unipäiväkirjaa.

Saat tärkeitä viestejä unissasi. Joskus saatat herätä tunteella, että olet matkustanut tai saanut ohjeita/opetusta nukkuessasi. Mietit, Miksi en muista uniani? Uniesi viestit tai kokemukset eivät koskaan ole täysin kadonneet tai unohtuneet. Ne ovat itseasiassa, järjestäytyneet alitajuntaasi, jotta korkeimman itsesi viisaus ja rakkaus ohjaavat tekojasi.

Voit parhaiten muistaa uniasi kirjoittamalla kaiken muistamasi ylös heti herättyäsi. Kirjoita ihan mikä tahansa pieni pätkä unestasi minkä muistat, ja loput unestasi selviää/purkautuu muistiisi. Käy läpi unipäiväkirjaasi usein ja katso toistuvia kuvioita ja teemoja. Nämä säännöllisesti toistuvat uniteemat osoittavat ne viestit mitä korkein itsesi ja enkelisi yrittävät sinulle kertoa.

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 11.06.2008 20:50:59 »

Hei Rakkauden Valo!

Onkohan enkeleillä minulle viestiä tähän elämäntilanteeseen?

Kiitän sinua ja enkeleitä smitten

Sinulle tuli kortti:

ROMANSSI

Enkelit osoittavat sinulle ja auttavat sinua romanssin tarpeissasi. Pyydä ja hyväksy enkelten apu rakkauselämässäsi.

Tämä kortti osoittaa, että enkelisi ovat kuulleet sinun romanssin pyyntösi. He ilmoittavat huomioineensa sinun sydämesi rakkauden kaipuun. He ovat vastaanottaneet ja vastaavat pyyntöösi.

Nyt siis työskentelet yhteydessä enkelten kanssa tuodaksesi esiin romanssin jota etsit. Enkelit ohjaavat sinua erityisin tavoin varmistaakseen, että he toteuttavat toiveesi. Esimerkiksi, saatat saada voimakkaan tarpeen/tuntemuksen ajaaksesi johonkin tiettyyn paikkaan, ja saatat tavata ihanan kumppanin kun saavut määränpäähän. Enkeleiden ohjaus saattaa pyytää sinua liittymään/osallistumaan johonkin itsesi kehittämisen toimintaan, liittyen liikuntaan, ravitsemukseen, tai itseapu seminaareihin yms. Seuraa tätä johdatusta ja löydät romanssin jota etsit.

 smitten angel
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #9 : 11.06.2008 20:54:47 »


Hei Rakkauden valo!

Nostatko minullekin enkelikortin ihmissuhteille, työlle  ja elämäntilanteelleni onko suuntani oikea?

Sinua ja enkeleitä kiittäen ja ihanaa kesää toivotellen

Tähtisiipi
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 11.06.2008 20:55:02 »

Voi kuinka ihanaa  smitten

Mielelläni kuulisin, kuinka enkelit haluaisivat ohjata minua, mihin he haluaisivat minun kiinnittävän huomiota ja mistä irrottautuvan....kaikki neuvot ja ohhjeet tervetulleita  Cheesy

Kiitos smitten

Sinulle tuli kortti:

KUUNTELEMINEN

Olet kommunikaatiossa enkeleidesi kanssa, ja viestit joita saat ovat erittäin tosia/todellisia. Luota niihin.

Tämä kortti on vahvistus sinun enkeleiltäsi, että todella kuulet heitä. Olet saanut toistuvia viestejä tunteidesi, uniesi, visioittesi, sisäisen äänesi, tai tietämisesi kautta. Kuunteletko, ja uskotko/luotatko näihin viesteihin? Toimitko niiden mukaan?

Jos sinulle tulee tunne, että pitäisi soittaa jollekin, mennä jonnekin, tai lukea jotakin, on tärkeää että seuraat tätä johdatusta ja toimit sen mukaan. Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi pyytävät sinua antamaan kaikki epäilysi ja huolesi Jumalallisesta ohjauksesta/opastuksesta heille. Tiedä, että todella kommunikoit "taivaan" kanssa, ja nauti keskusteluista!

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 11.06.2008 20:58:41 »


Hei Rakkauden valo!

Nostatko minullekin enkelikortin ihmissuhteille, työlle  ja elämäntilanteelleni onko suuntani oikea?

Sinua ja enkeleitä kiittäen ja ihanaa kesää toivotellen

Tähtisiipi

Sinulle tuli kortti:AIKOMUS

Sinun aikomuksesi luovat sinun kokemuksesi. Mitä haluat/tarkoitat tapahtuvaksi? Pidä huolta, että ajatuksesi ja tunteesi heijastavat todellisia aikomuksiasi.

Tämän kortin valinnalla, enkelit pyytävät sinua tekemään inventaariota odotuksistasi. Mitä odotat tapahtuvaksi tänään, huomenna tai tulevaisuudessa? Nämä odotukset ovat aikomustesi "siemeniä". Aikomus tarkoittaa sitä, että olet asettanut "maalin" ja aiot saavuttaa sen.

Aikomuksesi ajavat kokemuksiasi. Enkelit pyytävät sinua valitsemaan ja valamaan aikomuksesi rakkaudella. Näe itsesi ja toiset onnellisina, menestyvinä, ja rauhallisina. Pitäytyen näissä henkisesti suuntautuneissa aikomuksissa, autat itseäsi ja muita. Enkelit voivat auttaa sinua korvaamaan negatiiviset ajatustavat positiivisilla, enemmän voimaa antavilla ajatuksilla. Jos pyydät heiltä avustusta.

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 11.06.2008 21:01:43 »

Moi Rakkauden Valo !
Meillä remppa meneillään, miten siitä suoriudutaan?

Anteeksi olit jäänyt välistä... Sinulle tuli kortti:

LEIKKIMIELISYYS

Hauskuus ja leikkiminen ovat enkelten tapoja! He ohjaavat sinua lisäämään iloa elämääsi, ja haluavat sinun tietävän että hauskuus on tarpeellista, ei ylellisyyttä.

Enkelit tietävät, että sinulla on paljon vastuuta ja että tarvitset vakaata ajan virtaa, rahaa ja muita resursseja. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit haluavat kuitenkin sinun tietävän, että säännölliset "annokset" hauskanpitoa auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi. Voit protestoida, että sinulla ei ole tarpeeksi aikaa, rahaa tai energiaa leikkiä. Silti enkelisi vakuuttavat sinulle, että leikkimielisyys on upea investointi/sijoitus, joka tuottaa välittömästi.

Kun pidät hauskaa ja naurat, rentoudut. Tämä rentoutuminen antaa sinulle suuremman ideoiden virran, henkisen yhteyden, Jumalallisen johdatuksen ja energiaa. Uudella inspiraatiolla ja energialla pystyt paremmin toteuttamaan haaveitasi. Sinun rentoutunut ja säteilevä persoonallisuutesi viehättää, sekä vetää luoksesi ihania ja avuliaita ihmisiä. Positiivinen olemuksesi luo uusia mahdollisuuksia sinulle. Kun katsot elämää tältä kannalta, sinulla ei ole varaa olla pitämättä hauskaa.

 smitten angel
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #13 : 11.06.2008 21:12:48 »



Kiitos Rakkauden valo angel, tulipa se vastaus nopeasti.

Tähtisiipi smitten
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #14 : 11.06.2008 22:40:57 »

Hei, Rakkauden Valo  smitten
Jouduin yllättäen vaikeaan tilanteeseen, jossa todennäköisesti joudun tekemään kipeitä valintoja, ellei tässä pian tapahdu ihme. Kaipaisin enkeleiden opastusta tähän tilanteeseen.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: