Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ystävät ja rakkaat eri maata  (Luettu 4303 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« : 14.02.2006 00:44:50 »

Mulla on selkeästi jakaantuneet ystävät ja partnerit eri merkkeihin. Rakkaimmat nykyiset frendit  on rapuja ja veskareita. Huikeimmat seksi/romanttissävyiset suhteet taas on järjestään kaloja. Tämä alkaa jo olla siinä pisteessä, että vaikka vähän on flirttiä yhden vesimiehen kanssa niin arvaahan se jo että ystäviä meistä tulee, ei siis kannata edes yrittää. Samoin tuntuu tämä erityyppisten suhteiden jakautuminen eri maihin olevan parilla muullakin tutullani.

Onkos tämä tyypillistä, että ystävät ja salarakkaat on ihan eri maata?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
myyri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #1 : 14.02.2006 14:04:25 »

hassua, mulla ainakin toi ilmiö näkyy todella selvästi...oon rapu-magneetti. Kaikki 4 läheisintä ystävää on rapuja, lisäksi kaksi entistä poikaystävää ovat rapuja, nykyinen mies on rapu, äitini on rapu ja isäni nouseva rapu....Sitten taas skorpionien kanssa on sitä järjettömyyttä..en tiedä mikä siinä on, mutta vastakkainen merkki kun on (itse härkä) niin vetovoima on ihan uskomaton mutta yhdessäolo suht mahdotonta. Täällä taas huikeimmat jutut liittyy taas aina järjestään skorpioneihin.

Aika tylsää itseasiassa, kun tapaan jommankumman merkin, tiedän tasan tarkkaan onko luvassa lämpöä vai sellasta tulta, johon polttaa näppinsä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: