Äänestys
Kysymys: Vastaa käytännön elämäsi REHELLISYYDESTÄ! Kummasta menet/menisit ENEMMÄN yhteen rahasta vai rakkaudesta?
Ehdottomasti vain rakkaudesta! Naamataululla ja varakkudella ei ole väliä! - 19 (28.8%)
Rakkaudesta, mutta raha ei ole pahitteeksi, jos sitä löytyy. - 38 (57.6%)
Kyllä sitä tulevaisuutta ja käytännön normaali-elämää pitää myös miettiä, rakkaus kuivaa kokoon kuitenkin muutamassa vuodessa. - 9 (13.6%)
Katsastan kumppania varakkaista ympyröistä, etsiihän se mieskin kaunista naista, -kumpi siis on materialistisempi/itsekkäämpi? - 0 (0%)
Ehdottomasti rahasta yhteen, mitä rikkaampi, sen parempi! Naamataululla ja iällä ei ole väliä! - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 56

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rahasta yhteen, vaiko rakkaudesta?  (Luettu 82755 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 28.12.2008 13:41:58 »


Näissä keskusteluissa "unohdetaan" usein se käytännön tosi asia, että ihminen ei ihastu tai kiinnostu
alunperinkään toisesta ihmisestä, jos hänellä ei olisi itselle sopivia ja viehättäviä avuja


Nimenomaan näinhän se on. Jos ihastumiseen naisella riittäisi pelkästään se, että kyseessä on mies, jokainen vastaankävelevä miespuolinen kävisi siinä tapauksessa.  Cheesy  Mutta ihastummeko jokaiseen mieheen,...no emme taatusti.  Miehessä tarvitaan joku; ulkonäkö, luonne, varallisuus, henkisyys, että ihastuminen tapahtuu.

Näin minäkin sen näen.  Smiley

Tosin Julyette, tiedän, että sinulle tämä on vieras käsite, mutta on niitäkin naisia,
joille kelpaa jokainen vastaankävelevä mies (jep, hyi!), buck2 :Smiley Grin
-yleensä jos nainen on ollut yksin kauan tai yksinäinen tai muutoin henkisesti riippuvainen miehestä.

Voi olla taloudellisesti riippuvainen miehestä, mutta aika paljon on niitäkin,
jotka ovat henkisesti riippuvaisia miehestä ja niillä on niitä mitä ihmeellisempiä otuksia miehinään. buck2


Mitä tuohon rahaan tulee...yleensä sellaiset naiset  joilla on ollut vaikea, henkisesti ja taloudellisesti turvaton lapsuus ja nuoruus, ja jotka ovat joutuneet raivaamaan elämäntietä hankalimman kautta, arvostavat miehessä tiettyä varallisuutta.  Miehen varallisuus yleensä kertoo sen, että miehessä on velvollisuudentuntoa ja kykyä huolehtia asioistaan, sekä älyäkin. Siis tietty turvallisuuden tunne elämän vakaudesta.

Aivan! Afro Tiivistit ajatukseni hyvin. Smiley
Kysymyksessä ei ole pelkästään varallisuus, vaan se varallisuus on realistinen todiste siitä,
että mieheltä löytyy älliä, kykyä huolehtia asioistaan, on velvollisuudentuntoinen ja vahva.

Henkisesti ja/tai taloudellisesti turvattoman lapsuuden ja nuoruuden omaavat
naiset tarvitsevat realistiset todisteet siitä, että mies on luotettava.

Kun raivaa tiensä kovemman kautta omaan menestykseensä, niin ei luonnollisestikaan
luota suurinpaan osaan ihmisistä, eikä enään hakeudu "huonoon seuraan" kaivamaan verta lisää nenästään,
vaan on hyvin valikoiva lähipiirinsä suhteen.



Toki on tietysti myös se naisryhmä, joka haluaa varakkaan miehen siksi, että ei itse viitsi tehdä elämässään mitään ja tarvitsee elättäjän, mutta ymmärsin, että Sasha haki tässä nimenomaan sitä, että itsekin hyvän elämäntason saavuttaneet naiset haluavat hyvätuloisen miehen.

Afro Olet ensimmäinen, joka ymmärsi pointin, ja ensimmäinen,
joka oikeasti tuo syvyyttä tähän keskusteluun mustavalkoisuuden sijaan. Smiley


Cocijo on pohtinut monissa ketjuissa tuota käsitystä henkinen mies ja jäin miettimään voiko varakas mies olla henkinen vai onko hän aina pelkästään materialistinen?  Voiko siis miehen yöpöydältä löytyä sekä "Finanssitalous" että "Dalai Laman henkinen perintö" opukset  Huh

Minun kokemukseni mukaan, mitä taloudellisesti vakaammalla pohjalla mies on,
sen enemmän hän on kiinnostunut henkisistä asioista.
...tai sitten se johtuu minusta tai olen vain onnekas (heh..! valitkaa itse!)  Cheesy
mutta en itse oikeastaan usko omaan vaikutukseeni, koska yleensä nämä miehet ovat
olleet jo enen minun tapaamistani kaikenlaisilla henkisillä kursseilla, harrastavat sitä 
ja/tai kuuluvat johonkin henkiseen järjestöön ja omaavat kirjahyllyssään/kirjastossaan
enemmän alan kirjallisuutta, kuin monella henkeen ja vereen itseään henkisenä pitävien ihmisten kodeista.

Ja ihan sulassa sovussa niiden finanssi-ihmeiden ja lakikirjojen kanssa,
kuin myös sen oman uransa kanssa. Smiley

Uskoisin sen johtuvan siitä, että yleensä heidän työnsä on niin julmaa ja kovaa,
että se tasapaino haetaan henkisten harrastusten puolelta.
Toinen syy on myöskin se, että rahalla saa aikaa keskittyä siihen.

Monet, jotka kamppailevat taloudellisten ongelmien kanssa,
ei yksinkertaisesti pysty keskittymään ja syventymään henkisiin asioihin,
kun se arki ja sen ongelmat pitää hoitaa.

Tokihan on myös niin, että ne taloudelliset ongelmat vievät ihmisiä "rukoilemaan"
apua jostain korkeammalta, mutta facta on sekin, ettei ne korkeammat voimat voi auttaa,
ellei ihminen itse lähde toimimaan oman taloudellisen turvansa eteen. Smiley
Ne enkelit ja jumalat ja muut voimat ei pudota rahasäkkiä portaille,
vaan kyllä sen rahasäkin eteen pitää ihmisen itse tehdä ensin jotain. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 28.12.2008 14:15:19 »

Tuoka raha loppujen lopuksi onnea? Onko raha rakkauden mitta?

Siinä pohdittavaa! Smiley

Olen kokenut sen, mitä se on kun pitää kaivaa pennejä yhteen makaroni pussiin,
jolla sitten eletään seuraavat 5-6 viikkoa ja joskus on ollut tilanne,
että varaa ei ole ollut ruokaan sen 5-6 viikon makaronipussin jälkeen
ja olen ollut pelkällä hanavedellä seuraavat 5-6 viikkoa.

Tässä varmaan suurin syy siihen, että en ole koskaan painanut yli 50 kg,
koska en vain ole tottunut syömään kuin lihotus-sika.

Olen täysin samaa mieltä Nina af Enehjelmin kanssa, että köyhä ei voi olla lihava.

Rahattomana/köyhänä kaikki stressi ja ongelmat kasautuu... KAATUU päälle,
eikä siinä voi mitenkään rehellisesti väittää, että onnellinen olisi! buck2 Cry

Kukaan mies ei ole jaksanut tai edes auttanut minua tuossa tilanteessa,
vaan ovat kadonneet kuin pieru Saharaan 
ja ne miehet ovat olleet näitä tavallisia normi-tuloisia miehiä,
joka pitäisi valita sen vuoksi, että kukaan vaan nyt tule kateelliseksi. tickedoff

Olen todennut senkin (omassa elämässäni), että mitä varakkaampi mies,
yleensä sen solidaarisempi ja auttavaisempi hän myöskin on.
Minulla on myös kokemusta, että mitä epävakaampi/köyhempi taloudellisesti mies on,
sen ahneempi paskiainen.
Kaksi tälläistä aiheutti minun 2 henkilökohtaista konkurssia ja monen vuoden vaikeudet.

Kun päätin aloittaa elämäni muuttamisen kurjuudesta menestykseen,
niin yllättäen, sain apua eräältä varakkaalta mieheltä, joka "lainasi" pääoman
uuden elämän aloittamiselle. Kun halusin maksaa lainan takaisin, niin hän ei halunnut sitä takaisin.
Hänelle merkitsi enemmän se, että menestyin ja ongelmani oli ratkaistu. Smiley

Hän on oikea reali-elämän enkeli ja kuuluu edelleenkin lähipiiriini. Smiley

Kyllä se raha edesauttaa onnea erittäin paljon
-se ratkaisee niin monia ongelmia, jonka jälkeen ongelma on vain sinä itse,
eikä mitkään muut.

Ymmärrän hyvin niitä naisia, jotka valitsevat rakkauden sijaan rahan
-jos se nyt on oikeassa elämässä noin mustavalkoista jonkun mielestä. Wink

Oman kokemukseni mukaan se ei ole.
Varakkuus ei ole sulkenut pois aitoa rakastumista. Smiley

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #32 : 28.12.2008 14:35:45 »

Sinulla on käynyt hyvä flaksi menestyneen miehen löytymisen suhteen - näköjään ihan kaikinpuolin.

Osittain olen sinun kanssa samaa mieltä mitä kirjoitit. Raha tuo tietyllä tapaa onnea - mm selvittää ongelmia, ja pääsee ja saa toteuttaa unelmiaa joista on vain saanut aiemmin unelmoida.

Anteliaita miesystäviä ei minulla ole ollut, mutta taasen setäni on auttanut minua hyvin paljon kun olen ollut todella kireällä rahan suhteen.

MINÄ olen aina tullut itse vähällä toimeen ja olen sillai tyytyväinen. Tyytyväisempikin voisin olla ehkä rahallisesti jotta minä voisin totettaa ne pari SUURA UNELMAA joita olen suunnitellutkin jo pidemmän aikaa.

Rakkaat ihmissuhteet ja sitä myötä saatava se kaikki, mikä mulla on puuttunut elämästä on mulle RAHAAKIN tärkeämpää. Samankaltaisilla ihmissuhteilla tarkoitan tässä nyt sitä, että ne UNELMATKIN saattavat toteutua yhdessä. Smiley Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 28.12.2008 16:20:12 »

Sinulla on käynyt hyvä flaksi menestyneen miehen löytymisen suhteen - näköjään ihan kaikinpuolin.

No flaksia tietty, mutta myös järjen käyttö on sallittua. Wink

MINÄ olen aina tullut itse vähällä toimeen ja olen sillai tyytyväinen. Tyytyväisempikin voisin olla ehkä rahallisesti jotta minä voisin totettaa ne pari SUURA UNELMAA joita olen suunnitellutkin jo pidemmän aikaa.

Minä henkilökohtaisesti ostan edelleen minimin ja halvinta lähes kaikessa, mutta tyyliä ja tasoa pitää olla.
Ei tarvitse olla kalleinta, ei edes keskihintaista, mutta sen ei tarvitse näyttää halvalle.

Esim. vaatteissa, oli se sitten mikä kallis desing-rytky tahansa, ei se lappu saumassa vielä takaa sitä,
etteikö se näyttäsi jollekin kopiolle tai muutoin halvalle.


Rakkaat ihmissuhteet ja sitä myötä saatava se kaikki, mikä mulla on puuttunut elämästä on mulle RAHAAKIN tärkeämpää. Samankaltaisilla ihmissuhteilla tarkoitan tässä nyt sitä, että ne UNELMATKIN saattavat toteutua yhdessä. Smiley Smiley

Sen verran oman kokemukseni pohjalta pudotan unelmissasi sinua hiukan realiteetti-tasolle,
jonka olen oppinut kantapään kautta.

Ihmissuhteissa et koskaan saa 100% hyvää,
mutta jos saat yli 90%, pidä lujasti kiinni. 80% on hyvä ja kannattaa miettiä omia resursseja,
kannattaako riskeerata se.

Toteuta vain omia unelmiasi, äläkä odota, että se kumppani haluaa omalta elämältään
ja unelmiltaan samaa kuin sinä.

Minun unelmani ei varmastikaan ole sama kuin oli Vaa'alla tai on Veskarilla,
mutta sain ja saan apua ja tukea heiltä sen omani toteuttamisessa
ja päinvastoin he minulta. Smiley

Tärkeintä on kuitenkin se keskinäinen tunneside ja yhteiset unelmat sen suhteen tulevaisuudesta.
Töitä ja rakkautta ei kannata edes yrittää yhdistää. Se juuri koskaan ei toimi
-ainakaan pitkälle.



tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #34 : 28.12.2008 16:25:04 »

Mutta kuinka paljon te tuijotatte ulkonäköä?  Huh

Henkilökohtaisesti minä tuijotan aika paljonkin.
Olen aika seksuaalinen ja jotenkin jos mies ei miellytä ulkoisesti minua,
niin saa olla vaikka kuinka mukava ja rikas, niin en vain pysty!
En sitten millään ja piste!

Sellaiset miehet voi jäädä ihan hyvin ystävyystasolle. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 28.12.2008 16:56:38 »

Mielenkiintoinen keskustelu.  Smiley

Olen samaa mieltä tuosta pointista, että jos nainen on itse saavuttanut tietyn tulotason, sitä helpommin huomaa hyvätuloisemmat miehet ja myös liikkuu niissä ympyröissä.

No luonnollisesti. Smiley

Minä olen kasvanut myös köyhässä perheessä, tosin ruokaa meillä oli aina. Vanhempani rikastuivat oman työnsä avulla ja ovat nyt  varsin varakkaita. Kuitenkin tuo lapsuusaikani tiukkuus vaikutti vanhempiini siten että koin tosi yksinäisen lapsuuden koska molemmat olivat aina töissä.

Sama täällä. Koin tuon todellisen köyhyyden ihan nuorena aikuisena.
Olin sinisilmäinen ja umpi rakastunut ja sitten ei mennyt ainoastaan mies,
vaan myös henkilökohtainen varallisuus samasta ovesta ulos yhtäaikaa. buck2


Minä en liiku piireissä, joissa pyörii raha. Jotenkin se on minusta pelottavaa. Kuitenkin olen samaa mieltä kuin pari edellistä kirjoittajaa, että todella menestyneet ihmiset ovat kiinnostuneita henkisyydestä. He vain käsittelevät asioita materiaalisemmalla tasolla kuin me hörhöt täällä  Grin Olin eräässä koulutuksessa, missä suositeltiin kymmeniä erilaisia kirjoja jotka osoittavat tien menestykseen. Ajattelin, että ihan samaa läppää näissä kirjoissa oli kuin mitä Keskusteluja Jumalan kanssa esimerkiksi tarjoaa.

Miksiköhän niin moni pelkää rahaa ja/tai varakkaita ihmisiä? Huh
Johtuuko se siitä, että jotkin näkyvät äkkirikastuneet nousukkaat köyhyydestä rikkauteen
tai sitten nämä vtun wanna be-richit, jotka esitelmöivät menestystään joka tilanteessa,
yleensä käyttäytyvät niin jumalattoman moukkamaisesti ja sitten normaali ihminen ei osaa erottaa
todellisuutta tarusta? Huh

Ja tuo on niin totta, viitaten edelleen edelliseen kommenttiini,
että todella oikeasti menestyneet ihmiset ovat kiinnostuneita henkisyydestä erittäin paljon.
Äkkirikastuneet ja wanna be:ien vapaa-aika menee sen
menestyksen esittelemiseen ja todistelemiseen muille. :Smiley


Mutta miksi sitä ei jahtaa rikkaita miehiä? Koska en ole itse rikas   Smiley Mielestäni minun pitää ensin itse saavuttaa rikkauteni ennen kuin pokailen toisia sellaisia. Vähän sama asia minulle on koulutus. Olen akateemisesti koulutettu ja valitettavasti miehet, jotka eivät ole korkeasti koulutettuja varsin usein kokevat huonommuutta suhteessa minuun. Ja kieltämättä, jos toinen ei ole koulutettu niin keskustelut liikkuvat aika eri tasoilla ja minä ainakin tylsistyisin.

Tuohon ei ole mitään lisättävää, muuta kuin pieni huomio siihen,
että miksi Suomessa nainen on aina se,
joka pokailee ja on aloitteellinen miehen suhteen..?

Tuossa varmaan syy, miksi varmaan olin niin pirun yksinäinen ja onneton siellä!  Grin 2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #36 : 28.12.2008 17:00:07 »

Mutta kuinka paljon te tuijotatte ulkonäköä?  Huh

Tuijotan. Ulkonäöllä - tietyillä piirteillä on minulle paljon merkitystä. Se joka sanoo, ettei ulkonäöllä ole loppupeleissä merkitystä, on joko sokea tai puupää.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #37 : 28.12.2008 17:07:33 »

Sasha: Tyylin ja tason mukaan minäkin mm vaatteeni ostan. Kalliita merkkivaatteita en kuitenkaan ostele. Vaatteen leikkaustyylillä ja hyvällä materiaalilla on suurin merkitys.

Okei, mulla on Pradan silmälasit; lasini ovat todella kalliit, minkä virheen tein siinä, että halvemmallakin oisin voinut saada kilpailijalta. Jatkossa en makseli laseistani näin kallista hintaa.

Ihmisten suhteen on hyvä ollakin varautunut ja hieman ennakkoluuloinen. Tiettyä taktiikkaa saatan käyttää tutustuessani uusii ihmisiin. Siltoja on tullut tarpeeksi poltettua takana päin; huonot suhteet olen heittänyt jorpakkoon.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #38 : 28.12.2008 20:01:45 »

Tällä hetkellä voisin myös kuvitella meneväni yhteen ystävyydestä. Koska ensirakkaus- ja intohimo- ja pyyteetönrakkaus- kokemukset jo ovat. Ystävyys olisi hyvä pohja suhteelle, seksi kun laimenee sen kahden vuoden jälkeen kuitenkin  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #39 : 28.12.2008 20:27:05 »

Oli pakko poistaa kommentti.

Mitäs jos pysytään aiheessa. Ilman henkilökohtaisuuksia.  Smiley

Itse voisin aiheeseen liittyen sanoa, että itselleni on kyllä kieltämättä se ulkonäkö mikä ensin herättää kiinnostuksen, mutta samalla taas pitää olla "sitä jotakin". Eli miehellä pitää mielestäni olla älyä, koulutusta, tiettyä särmää.  (Rapu-mies on opiskellut Englannissa yliopistossa ja on ihan fiksu  Wink)

Niin ja sitä kroppaa tietty!  :Smiley

Ja toki haluan, että miehen kanssa voi saada sen elämän ja tason, mitä itselleen näkee. Eli me luultavasti ostamme yli 200 neliön omakotitalon, jossa on uima-allas ja lisäksi harrastustilat.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #40 : 28.12.2008 20:56:15 »

Miksiköhän niin moni pelkää rahaa ja/tai varakkaita ihmisiä? Huh

Sellainen ilmiö kun 'menestymisen pelko' saattaa olla yksi syy. Olen jotain siitä lukenut, voi kuulemma olla paljon voimakkaampi kuin luhistumisen pelko. Jos esim. alkaa edetä urallaan ja on nousemassa korkeampaan yhteiskunnalliseen asemaan, se voi hirvittää vietävästi. Jopa niin paljon, että pelkääjä voi torpedoida oman etenemisensä.

Tällä teorialla ei pelättäisikään sitä rahaa ja/tai varakkaita ihmisiä vaan sitä suhtautumista omaan menestykseensä.

Valitsen Rakkaudesta, mutta rahaa ja sivistystäkin tarvitaan! Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 28.12.2008 20:58:33 »

ja tiedän rikkaita ihmisiä jotka menee rikkaisiin naimisiin ja päätyy karvaaseen eroon.. jne ymv..köyhätkin pystyvät samaan..
« Viimeksi muokattu: 28.12.2008 21:00:41 kirjoittanut ^^Ixpiyacoc^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #42 : 28.12.2008 21:34:43 »

Miksiköhän niin moni pelkää rahaa ja/tai varakkaita ihmisiä? Huh

Sellainen ilmiö kun 'menestymisen pelko' saattaa olla yksi syy. Olen jotain siitä lukenut, voi kuulemma olla paljon voimakkaampi kuin luhistumisen pelko. Jos esim. alkaa edetä urallaan ja on nousemassa korkeampaan yhteiskunnalliseen asemaan, se voi hirvittää vietävästi. Jopa niin paljon, että pelkääjä voi torpedoida oman etenemisensä.

Tällä teorialla ei pelättäisikään sitä rahaa ja/tai varakkaita ihmisiä vaan sitä suhtautumista omaan menestykseensä.

Synapsi, mielenkiintoinen pointti.

Oletko ajatellut tuota Maslowin tarvehierarkian valossa?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #43 : 28.12.2008 23:06:52 »

”Menestys ei riitä. Toisten on epäonnistuttava”.
-Gore Vidal-

 Grin 2funny

Lainaus
Luulemme virheellisesti, että ollessamme alla päin voisimme korjata pahaa oloamme lisäämällä iloa. Mutta hyvä olo ei tule lisäämällä iloa vaan poistamalla pahaa oloa.

Jos lisäämme iloa pahan olon päälle, paha olo painuu taustalle vain hetkellisesti.
Vauraus ei tule lisäämällä vaurautta vaan poistamalla puutetta. Menestys ei tule lisäämällä menestystä vaan poistamalla epäonnistumisen tunnetta. Terveys ei tule lisäämällä terveyttä vaan poistamalla sairautta.

Eli meidän pitää poistaa ne tekijät, jotka estävät haluamiemme asioiden toteutumisen. Kun ymmärrämme edellisen väitteen, voimme keskittyä niihin asioihin, joiden oheistuotteena saamme sitä,
mitä ensisijaisesti haluamme.

Lainaus
Luulemme menestyksen olevan jokin yksittäinen elämästä irrallaan oleva tila tai päämäärä, mutta menestys on asenne – mielentila.
Asenteemme luovat tekomme ja tekomme määrittelevät meidät.
Menestys ei ole myöskään tekemistä tai saavuttamista, vaan olemista – olla menestynyt.


Meidän täytyy sallia menestyksen tulla luoksemme, jotta voisimme tuntea olevamme menestyneitä.
Tätä voisi verrata metsästykseen: voimme joko juosta epätoivoisesti riistan perässä
tai houkutella sen syöteillä luoksemme.

Tässäpä mietittävää.  Smiley
Voisiko tuon riista-sanan tilalle vaihtaa joidenkin kohdalla sanan mies..? Wink


tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 29.12.2008 09:47:18 »

Mutta kuinka paljon te tuijotatte ulkonäköä?  Huh

Tuijotan, mutta en kuitenkaan rakastu sen perusteella, tai ihastu tai mitään. Enkä yritä mallata miehiä mihinkään tiettyyn muottiin, että sillä pitää nyt olla tollaset hiukset ja tuon malliset silmät jne. Vaikka tietty on ne tietyt piirteet jokaisella, mitkä itseä miellyttää. Mutta, komeutta on niin monenlaista.

Muutama päivä sitten törmäsin Anttilan levyosastolla nuoreen mieheen, joka oli kuin suoraan minun kuvitelmistani. Siis juuri sellainen, joka omasi kaikki ne piirteet ja oli vielä ihan saman näköinen kuin pääni sisällä oleskeleva niin sanottu "miehenmalli". Olin aika  Shocked  Enpä tiennytkään, että tuollaisia on oikeasti olemassa.
Mutta, en kuitenkaan untenut mitään (jos ei sitä alun "jumankekkaa" lasketa). En rakkautta, ihatusta, vetoa tai pienintäkään kiinnostusta häntä kohtaan. Sillä vaikka kaikki oli ulospäin aivan tip-top täydellistä, olivat sielumme vieraita toisilleen.

Eli no, loppupeleissä ulkonäöllä ei kai ole mitään merkitystä. Jos kaksi tuttua sielua tunnistaa toisensa niin..  :Smiley Se on kai menoa sitten niillä, vaikka kyseessä olisivat prinsessa ja slummipoju. Yleensä sielut kyllä hakeutuu samaan piiriin/ympäristöön mikä toimii yhdistävänä tekijänä luulen ma.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: