Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: haluatko viestin sisäiseltä jumalattarelta  (Luettu 85621 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #75 : 17.10.2007 18:38:08 »


 Minä jäin jotenkin väliin,- en ainakaan ole löytänyt vastausta.

 VOISITKO CONVENTINA KATSOA MULLE,- KIITOS smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #76 : 17.10.2007 20:32:01 »

Olen menossa Kreetalle, sehän on äitijumalattaren saari.

Mitähän jumalattareni tähän sanoisi?

Kiitos Coventina, jos katsot!  smitten

kreikanmatkallais vaikuttava jumalatar on INANNA,sumerialainen viisauden jumalatar

tällä matkalla sinun kannattaa unohtaa kaikki omat heikkoutesi ja keskittyä niihin omiin vahvoihin piirteisiisi.matkastasi on jollain tavalla tulossa hyvinkin henkinen kokemus kun uskallat vain riisua kaikki turhat naamiot.tämä matka auttaa sinua muuttamaan omia heikkouksiasi suuriksi vahvuuksiksi.

Suurkiitos Coventina, sinulla on herkät sormet nostamaan korttia!

Niin osuva on tuoa Inanna, luimme juuri oppilaiden kanssa sumerilaisista ja heidän keksinnöistään. Ja eivätköhän he joskus ole liikkuneet ja vaikuttaneet Kreetallakin.
Tosi osuvaa! Ja tarvitsen juuri tuota mitä sanot!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #77 : 17.10.2007 21:18:12 »


 Minä jäin jotenkin väliin,- en ainakaan ole löytänyt vastausta.

 VOISITKO CONVENTINA KATSOA MULLE,- KIITOS smitten

pitipä tämä ihan tarkastaa...et jäänyt välistä...koitan huomenissa ehtiä sinun viestiisi asti. esmiralda oli viimeinen jolle tänään enää jaksoin vastata  smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #78 : 18.10.2007 02:08:37 »

Pakko vielä laittaa tänne tuosta saamastani Kali-kortista viestiä! Heille, jotka ovat seuranneet blogiani, tämä on varmasti tuttu, mutta haluan laittaa tekstinpätkän vielä tänne. Tämä on palautetta sinulle, Coventina, feminiiniselle energialleni tulleesta Kali-kortista! ^__________________^

Aloin kortin saatuani mietiskellä sitä tarkemmin. Korteissa Kali siis kuvattiin vapauden jumalattareksi ja hänen viestinsä oli, ettei feminiinisyys tule materiasta vaan sydämen lämmöstä.

Pohdiskelin samana iltana ennen nukkumaanmenoa tuota materiaa opetuksen yhteydessä ja tajusin, että materiaanhan kuuluu myös ruumiimme. Naiseus ei ole kiinni ruumiista vaan sydämestä! En olekaan koskaan kokenut näyttäväni naiselta, kun olen tällainen alimittainen, lyhytjalkainen, 15-vuotiaan tyttölapsen näköinen. Kali itsehän on kaikkea muuta kuin hehkeä feminiininen kaunotar. Hän on hurja sini- tai mustaihoinen nainen, joka näyttää irvokkaasti kieltään tukka hulmuten, tanssien villiä tanssia. Yleensä kahdeksassa käsiparissaan hän pitää yhdessä kädessä sapelia ja toisessa irtileikatun miehen päätä. Vyö ja/tai kaulakoru koostuvat myös irtileikatuista miesten päistä. Hän on kaikkea muuta kuin herkkä ja pehmeä, enemmänkin hurja raivotar. Hän edustaa kuolemaa, mutta on myös tantran jumalatar sekä yksi Brahman (Olemassaolon) ydinmuoto.

Mietiskelin myös Kalin symboleina noita miestenpäitä, jotka siis on leikattu irti (en tosin ole varma ovatko ne Kalin raivon uhreja vai hänen teurastamiaan demoneita). Ehkä Kali auttaa minua leikkaamaan itsestäni irti liian maskuliinisuuden, jotta feminiinisyydellekin jää tilaa. Uskon, että minulla on myös herkempi Jumalataropas, joka puolestaan auttaa herättämään tuota feminiinistä energiaa esiin Kalin raivatessa sille tietä.

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #79 : 18.10.2007 08:13:16 »

Minäkin taisin jäädä välistä..  Huh  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #80 : 18.10.2007 08:47:20 »

Minäkin taisin jäädä välistä..  Huh  smitten

et jäänyt..olet heti liekun jälkeen koitan päästä yeihin molempiin asti tämän päivän aikana  smitten
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #81 : 18.10.2007 08:51:33 »

Uskon, että minulla on myös herkempi Jumalataropas, joka puolestaan auttaa herättämään tuota feminiinistä energiaa esiin Kalin raivatessa sille tietä.(lainaus atha maaritilta)

olet oikessa kaikissa meissä vaikuttaa monta eri jumalatarta tilanteen mukaan.ehkä tuo kali näkyy nyt vain voimakkaimmin raivaten juuri tilaa jotta jokin herkempi jumalattaren puoli pääsisi siten nousemaa paremmin esiin.

kai se pitää jokus raivata ja hajoittaa tiettyjä vanhoja juttuja jotta uutta ja herkempää voisi nousta tilalle.  smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #82 : 18.10.2007 19:57:59 »

Lainaus
olet oikessa kaikissa meissä vaikuttaa monta eri jumalatarta tilanteen mukaan.ehkä tuo kali näkyy nyt vain voimakkaimmin raivaten juuri tilaa jotta jokin herkempi jumalattaren puoli pääsisi siten nousemaa paremmin esiin.

Olen aivan samaa mieltä kanssasi! Itse, kun olen tutustunut tähän mennessä kahteen jumaloppaaseeni en näe mitään syytä sille, miksi jumalataroppaita olisikin sitten vain yksi Grin Eivätköhän he ilmoittele itsestään, kun aika on oikea ^____^
tallennettu
Lumikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #83 : 18.10.2007 21:59:38 »

Heipä hei Coventina !  smitten

Minä se jaksan kysellä tästä varsin erikoisesta ihmissuhteestani vaikka miten paljon... Smiley
Olen jotenkin sisäistänyt sen, että me ihmiset luomme itse itsellemme tilanteet ja ihmissuhteet oppiaksemme jotain tai jotain sinne päin.
Mitähän sisäinen jumalattareni mahtaa haluta kertoa minulle tästä uudesta ihmissuhteesta?

-Lumikki-
tallennettu
die Niina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #84 : 19.10.2007 22:01:17 »

Tervehdys Coventina,

minä myös haluaisi viestin sisäiseltä jumalattareltani, jos sinulla vain aikaa riittää  Smiley

Olisi kiva tietää josko tämä elämä vihdoin parempaan suuntaan menee, onko muutoksia tiedossa?

Kiitos kaunis jo näin etukäteen  smitten
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #85 : 19.10.2007 23:52:50 »

Kiitos Conventina: pohdiskelen vastaustasi vielläkin. Pohdittavaa siis löytyi, asioista joiden kanssa olen kamppaillut ennenkin Wink
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #86 : 20.10.2007 15:46:36 »

Minäkin haluaisin viestin, kaunis kiitos smitten
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #87 : 21.10.2007 14:42:46 »

 smitten
Otan viestiä vastaan....kiitos. :Smiley
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #88 : 21.10.2007 22:55:48 »

Hei! Minäkin haluaisin mielelläni kortin jos mahdollista Smiley

Olen pistänyt elämääni uusiksi viimeisten kuukausien aikana. Rakkautta (miehen muodossa Wink kaipailisin myös. Mitä sanoo sisäinen jumalatar tästä?
tallennettu
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #89 : 23.10.2007 18:14:49 »

Heippa!
Tietysti haluan!! Kuka on sisäinen jumalattareni ja miten hän auttaisi minua?. Elämännumeroni on 1. Miten hän voisi auttaa siinä minua? Entä poikani kanssa? Ex:ä ei ole isä pojalleen, vaan todellakin Isoveli-poika. Mitä tästä kaikesta vielä tulee... Cry. Saisiko yksityisviestinä.
Kiitos etukäteen!! Smiley
« Viimeksi muokattu: 31.10.2007 12:59:46 kirjoittanut jossujoonas » tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: