Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: HELSINKI PIKKUJOULUT 2010!  (Luettu 77901 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #45 : 23.10.2010 18:41:20 »


Hei pitkästä aikaa!  smitten

Jos pikkujouluillaan marraskuussa, pääsen mukaan.... Ilmapöytään  merkurius  vaaka  Cheesy

Muuten toivottelen kaikille oikein mukavia juhlia!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #46 : 25.10.2010 22:02:40 »

 Hei, jos ei ole myöhäistä enää niin olisi kiva liittyä seuraan, en ole nimittäin tässä osiossa vieraillut. (Minulle kävisi kaikki päivät.) Smiley
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #47 : 26.10.2010 18:59:05 »

Hei, jos ei ole myöhäistä enää niin olisi kiva liittyä seuraan, en ole nimittäin tässä osiossa vieraillut. (Minulle kävisi kaikki päivät.) Smiley

Hyvin ehtii vielä, tervetuloa mukaan! Tällä hetkellä ollaan siis taas 50-50 -tilanteessa, joten sopiiko, että heitän kolikolla, jotta K-NRJ pääsee tekemään pöytävarauksen?  Cheesy  Kruuna on siis marraskuu, klaava joulukuu ja Minerwa pikkujoulun virallinen onnetar... 11.12.  :Smiley

tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #48 : 26.10.2010 21:28:11 »

Taidanpa tulla vasta ensi vuonna tonttuilemaan, kun en osaa yhtään sanoa mitä tuleva tuo tullessaan...

Tonttuja äidin oomme kaikki.... tai sitten ei...  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #49 : 29.10.2010 16:24:54 »

Ensikertalainen tulisi mielellään mukaan jos sopii ja kaikki edellämainitut päivät käy! crazy2
tallennettu

If you seek an angel with an open heart, you shall always find one
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #50 : 29.10.2010 17:15:49 »

Tervetuloa Tanora!  smitten

Päivämäärää vielä ihmettelen. Olin siis jo alunperin alleviivannut kalenterista sen 27.11., kun olin aivan varma. Jos loppuvalinta onkin 11.12., niin mitäköhän tuosta aavistuksesta voi päätellä? Että minulle tulee jokin este, enkä pääsekään paikalle kuin marraskuussa?   2funny  crazy2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #51 : 29.10.2010 19:17:24 »

Tällä hetkellä ollaan siis taas 50-50 -tilanteessa, joten sopiiko, että heitän kolikolla, jotta K-NRJ pääsee tekemään pöytävarauksen?  Cheesy  Kruuna on siis marraskuu, klaava joulukuu ja Minerwa pikkujoulun virallinen onnetar... 11.12.  :Smiley


Kiitos Minerwa, noin siinä oli pakko tehdä. Tosi ikävä juttu että päivä ei sovi kaikille, mutta kun varasin ravintolan niin kuulin samalla että eipä olisi enää tuo marraskuu ollutkaan vapaana.

Mutta nyt se on varattu ja siis 11.12. tonttuillaan!  smitten

Tervetuloa kaikki ilmoittautuneet! Muistakaa katsoa  merkurius-merkkinne niin tiedätte valita oikean pöydän.  Suunnittelemme vielä hieman hauskaa ohjelmaa pikkujoulujen kunniaksi joten ihmeessä vaan mukaan jos yhtään arveluttaa...

Eli tule myös sinä SanctAstra niin saadaan Kauris-enemmistö! coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 29.10.2010 19:49:58 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #52 : 29.10.2010 19:20:04 »

Päivämäärää vielä ihmettelen. Olin siis jo alunperin alleviivannut kalenterista sen 27.11., kun olin aivan varma. Jos loppuvalinta onkin 11.12., niin mitäköhän tuosta aavistuksesta voi päätellä? Että minulle tulee jokin este, enkä pääsekään paikalle kuin marraskuussa?   2funny  crazy2

Minulla ei ollut mitään käsitystä siitä kumpi valitaan mutta kun nyt näin kävi, niin älä nyt Casperiina ala keksiä mitään ettet pääsisi... Tottakai sinä pääset ja ilmestyt paikalle!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #53 : 29.10.2010 19:44:49 »

Päivämäärää vielä ihmettelen. Olin siis jo alunperin alleviivannut kalenterista sen 27.11., kun olin aivan varma. Jos loppuvalinta onkin 11.12., niin mitäköhän tuosta aavistuksesta voi päätellä? Että minulle tulee jokin este, enkä pääsekään paikalle kuin marraskuussa?   2funny  crazy2

Minulla ei ollut mitään käsitystä siitä kumpi valitaan mutta kun nyt näin kävi, niin älä nyt Casperiina ala keksiä mitään ettet pääsisi... Tottakai sinä pääset ja ilmestyt paikalle!  Smiley

Hahhah, koitan olla keksimättä mitään esteitä.  Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #54 : 29.10.2010 21:00:27 »

Kiitos Minerwa, noin siinä oli pakko tehdä. Tosi ikävä juttu että päivä ei sovi kaikille, mutta kun varasin ravintolan niin kuulin samalla että eipä olisi enää tuo marraskuu ollutkaan vapaana.

Mutta nyt se on varattu ja siis 11.12. tonttuillaan!  smitten

Tämähän oli sitten tarkoitettu näin  Smiley Jee, kiva nähdä teitä taas!!!

Mitenkäs se hiljentymishetki/meditaatio, josta aiemmin oli puhetta...? Olisi ihanaa ottaa sekin mukaan, jos vaan tila on sopivan rauhallinen.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #55 : 29.10.2010 21:06:46 »

Ai se oli merkurius:n mukaan, sittenhän juhlinkin maa-pöydässä  Smiley
 merkurius neitsyt
 aurinko vaaka
 kuu kauris
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #56 : 29.10.2010 21:32:30 »

Ai se oli merkurius:n mukaan, sittenhän juhlinkin maa-pöydässä  Smiley

Niin sitten.  Smiley

Mutta ei hätää, kaikki pöydät ovat hauskoja ja tarkoitus on tosiaan katsella onko se "löpötys" pahempaa toisessa kuin toisessa pöydässä.  (noh, jos minun kanssani Ilma-pöytään tulee Ajatus ja Aminthir niin löpötystä piisaa  2funny)

Mitenkäs se hiljentymishetki/meditaatio, josta aiemmin oli puhetta...? Olisi ihanaa ottaa sekin mukaan, jos vaan tila on sopivan rauhallinen.

Sopii tuokin.  Luulempa että tuosta tulee loistava ilta.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #57 : 30.10.2010 00:03:01 »



Mitenkäs se hiljentymishetki/meditaatio, josta aiemmin oli puhetta...? Olisi ihanaa ottaa sekin mukaan, jos vaan tila on sopivan rauhallinen.

Jep.  smitten
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #58 : 30.10.2010 11:32:56 »

 Täytyypä merkitä kalenteriin.  Smiley Kysymys; missä nämä pidetään?
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #59 : 30.10.2010 13:24:34 »

K-NRJ ilmoittaa paikan yv:nä kun aika on, ettei ulkopuolisia tai kuokkijoita tarvitse pelätä.

*A*

Juu. Ilmoitan noin viikkoa ennen pippaloita.  Smiley

Sen verran voin paljastaa että ihan Helsingin keskustan tuntumassa ollaan joten mukaan voi tulla ulkopaikkakuntalaisiakin. Ja mikä hauskinta, tällä kertaa kyseessä onkin jotain ihan muuta kuin mihin me olemme aikaisemmissa tapaamisissa tottuneet!  Cheesy  Cheesy  (... siis erityyppinen paikka mutta samoja hassuja ihmisiä! Wink )
« Viimeksi muokattu: 30.10.2010 13:26:19 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: