Sivuja: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1664026 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2580 : 08.12.2013 14:47:43 »

miten kävi päätöksen kanssa?
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2581 : 08.12.2013 16:54:32 »

^ Kiitos kysymästä.  Smiley Tein päätöksen, tosin vielä on aikaa muuttaa mieltään, mutta tämä tie tuntuu nyt paremmalta. Jos on väärä päätös, niin sitten mennään vaan vähän kiertotietä. (miksei meillä oo peukkuhymiötä?)
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4386



Profiili
« Vastaus #2582 : 20.12.2013 23:32:38 »

Palkkis maksoi palkat väärin = hyvää joulua mulle Afro tickedoff Joutuu käymään hr:ssä valittamassa heti maanantaina.. Jos sais ne korjattua ens kuun palkkapäivään mennessä. Plaah..
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2583 : 21.12.2013 02:16:45 »

meidän asuntoon murtauduttiin pari viikkoa sitten ja ei riitä se että oon nyt sen jälkeen valvonu kaikki yöt tosi myöhään kun ei ole uskaltanut nukkua, vaan tänää sitten tapahtui sellainen välikohtaus että mulla on erittäin vahvat epäilyt että tämä ko. murtautuja on meidän naapuri tai että ainakin hän liittyy tuohon jotenkin. hiphei! tuollaisten naapureitten kanssa pitäis sitten asustella ja elellä. Sad että hyvää joulun aikaa vain mullekkin.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2584 : 21.12.2013 23:15:13 »

Jo ajatus siitä että joku hiippailee mun kodissa, saa aikaan vihan tunteen. Millä oikeudella sun naapuri tulee sinun kotiin???!!!!! Murtautuu...?!!!
Rikosilmoituksen olet jo varmasti tehnyt.
Älä lannistu koska tollasta ei missään nimessä tarvitse sietää tietenkään ja ahdistus on ihan normaalii ton tapahtuman jälkeen ja toivon todella että asiat selviää pian.
Mulla on oma kokemus jo lapsuudesta ja sit myöhemmin aikuisena.
Nyt on murtosuojarauta vai mikälie nimeltään, vanha turvalukko on uusintakunnossa
Älä yöuniasi menetä vaan koeta rauhoittua koska tuskin kukaan toista kertaa yrittää.
Ei tosin paras mahdollinen joulufiilis tule mutta niitä kusipäitä tässä maailmassa riittää ja varsinkin joulu ja juhannus työllistää pelastuslaitosta eniten
Enkeleitä heille joulutyöhönsä  angel angel angel angel angel angel angel










tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #2585 : 22.12.2013 00:32:07 »

lUIN NOI EDELLISET VIESTIT ja ajattelin että jos naapurilla on niin köyhä elämä että saa jännitystä kun raukka nuuskii toisten koteja niin  Shocked sanontahan kuuluu. Mikäpä voisi olla suurin huvitus kuin järkiköyhällä mielikuvitus. Jos katson peruutuspeiliin niin vastaavanlaista nuuskimista ja vahingontekoa on tapahtunut muillekkin jolloin järkevintä on soittaa poliisille police  ja tehdä rikosilmoitus eikä missään nimessä jäädä potemaan tommosta.  tickedoff
Naapurisovun kannalta voi olla parempi kun asettaa tarkat rajat mitä saa tehdä ja mitä ei. uglystupid2
 HANKKISIVAT ITSELLEEN OMAN ELÄMÄN JOS ON NOIN TYLSÄÄ ETTÄ KIKSIT ON TOLLASII hyi hyi!!!! knuppel2 knuppel2 knuppel2

Sinulle ystävämme toivon HYVÄÄ JOULUA ja Onnellista UUTTA VUOTTA 2014. angel smitten police laugh Wink Smiley

kannatta kertoa asiasta myös kavereille jolloin saatte tyypin liriin. knuppel2. crazy2 police smiley6600
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2586 : 22.12.2013 01:37:42 »

Mulla on ollut ärsy olo ollut koko illan ja äsken parvekkeella näin sinistä valoa heijastuvan tien toisella puolella olevaan rakennukseen. Ihmettelin hetken ja tuijottelin taivaalle..kesti pari minuuttii niin kaksi poliisiautoa meni ohi ilman vilkkuja
Mulla on ikävä olo että tästä joulusta ei tule kovinkaan rauhallinen, siksi toivottelin jo aiemmin apujoukkoja mukaan
Astro-Seppo tosin sanoi planeettauutisissa että joulua kohden tulis rauhallisempi aika mutta...mulla on outo tunne taas
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2587 : 23.12.2013 03:11:10 »

Joo tosi häpäisty olo tavallaanhan tässä onkin tuon murtautumisen vuoksi. Ja tosiaankin tehtiin rikosilmoitus heti seuraavana päivänä kun huomattiin tuo asia! Jotenkin inhottaa vielä sekin että tämä rosvo oli yrittänyt peitellä jälkensä niin ettei me edes huomattais että täällä on käynyt joku. kenelläkään ei ole mitään oikeutta tulla käymään meillä kotona ja pitää vielä tyhmänä kun on varmaan luullut ettei me huomattais mitään. arrrrrrg!!!! oon ihan raivoissani vieläkin kuin vain ajattelen asiaa.  tickedoff

Tosiaan vielä toissapäivänä sattui tämän kyseisen naapurin kanssa ketä olemme tuosta murrosta vähän epäiltykkin sellainen välikohtaus että luulen todella että hän on jotenkin osallinen tuohon. Mutta kun ei riittävästi todisteita ole niin mitäpä se auttaa! Ärsyttää vain kun tietää ettei se murtautuja ikinä tuosta jää kiinni, tiedä vaikka pitää vielä pilkkanaan ja tekee taas jotain vastaavaa.

Kiitos teille tsempeistä kuitenkin!  angel
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2588 : 25.12.2013 20:21:43 »

Ensimmäisen kerran elämässäni auttamisesta jäi ärsyttävä olo.
Frendi valitteli miten joulusta tulee ihan huono kun rahatilanne on katastrofi eikä mitään ole tarpeeksi ja ruoastakin on pula.
No, minä tyhjensin jääkaappia niin että yksi muovikassi oli sit täynnä ruokaa ja laitoin vitamiineja mukaan myös. Soitin sit että missä olet,mä tuon tän joululähetyksen. BAARISSA ja ihan humalassa kaiken lisäks.
Saatana että pisti vihaks mutta koska olin luvannut, vein sen bagin sinne baarin eteen ja mun isä oli vielä kuskina (mulla ei ole korttia) ja hän ihmetteli miks tollaseen mestaan pitää viedä apua.
Mua hävetti ja suututti yhtäaikaa. Jos on varaa dokata, on turha vinkua nälkää.
Tasan viimenen kerta kun toimin noin sen ihmisen suhteen

Hyvä mieli tuli kyllä hetki sitten takasin kun toinen ystävä soitti ja kysyi voisinko kirjoittaa niiden bändille pari biisiä ja tulla myös laulamaan. Joooooo  Cheesy Cheesy
Tästä voi tulla vielä hyvä juttu  smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4386



Profiili
« Vastaus #2589 : 27.12.2013 21:13:05 »

Prkleen rakettiaikakausi... Meillä alkoi näemmä uuden vuoden vietto tuossa joku tunti sitten crazy2

Jos olis kytät lähempänä kuin fuckin Åmålissa Tongue niin saattais olla hiljaisempaa, ehkä.

Åmål's pizzeria -hrrrr Lips Sealed
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2590 : 28.12.2013 19:32:37 »

Hyväl tuuril niil loppuu ne raketit aatoks?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2591 : 06.01.2014 19:33:53 »

Kammotus, kun ihmisillä on paha olla. Riehuvia teinejä ja police konduktöörejä. Räyhääviä ukkoja ja roadrage- autoilijoita  tickedoff
Ihana tulla takasin omaan kotikoloon piiloon  Cheesy

Toivottavasti ei tartte hetkeen ainakaan pimeän aikaan ulos eksyä! buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2592 : 08.01.2014 18:21:45 »

Vettä,vettä ja vettä!  Angry
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2593 : 08.01.2014 21:42:30 »

Itseä inhottaa tämä tunne kun haluaisin NIIN tulkita kaiken näköistä symbolia, tarotteja, kortteja ja riimuja. Lupasin vaan viime vuonna itselleni, että yrittäisin unohtaa ne kokonaan, kun ei ole mitään järkeä yrittää tulkita niitä jos sattuukin tulkitsemaan niitä väärin muille ihmisille. Olo on kuin linnulla joka ei pääsekkään lentämään.

Rohkeutta! Jos tosiaan halu on noin palava, se tarkoittaa että sinun on ainakin kokeiltava. Sitten saat varmuuden, haluatko jatkaa sillä polulla vai siirrytkö johonkin muuhun. Katso mihin symboliikkaan/pakkaan/tms tunnet kaikkein eniten vetoa riippumatta sitä mitä joku muu käyttää, ja aloita sillä.  Smiley

Ja tässäkin asiassa harjoitus oikeasti tekee taitavammaksi, oma tyyli hioutuu, herkistyt enemmän, ja niin edelleen. Jos kaikessa pitäisi olla hyvä saman tien, eihän meistä kukaan edes kävelisi.  Cheesy
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #2594 : 08.01.2014 22:04:11 »

Nyt on transiitit paikallaan kaikkialla, vaan saapahan nähdä kuinka siinä lopulta käynee  tickedoff Tuntuu kuin inhorealismi saisi vallan ja tulevaisuudenpelko lamauttaisi kaikki toiminnan. crazy2 Tunne sanoo että pitäisi tehdä asioita oikein ja sitten epäusko lyö korvalle sanoen eihän tästä kuitenkaan mitään tule. knuppel2 Missä on optimistinen iloisuus ja tekemisen meininki kun kaikkialla muuallakin samanlainen abatia marssii hevosenlaukalla vastaan. tickedoff Jos joku täysjärkinen temmattaisiin katsomaan tätä menoa niin se varmaan ihmettelis kun koko ihmiskunta potkii reikiä ilmaan ja tappelee eloonjäämistaistelua kansantalouksien kaatuessa ylivelkaantumisen seurauksena idiot2
Oman osuuden tekeminen pienessä elämässä tuntuu pakkopullalle ja tekisi mieli heittää pyyhe  kehään flunssa-aallon tukkiessa korvat ja hengityksen rohistessa yskän kourissa.  crazy2  Yritä tässä sitten kun kukaan muukaan ei saa junaa liikkeelle. Lohdutuksena on että KESÄ  ja tuo jumalainen kevät saapuu vääjäämättä ja sadepilvet väistyvät pilviseltä taivaalta, saaden mielen keviämään ja sydämen pompottamaan ilosta nähdessään kauniin tytön kesämekossaan kirmaamassa onnensa kukkuloilla amornuoli seljässään. smitten smitten smitten    Hei muistakaamme että tämäkin räpäkeli menee ohitse kun sen on aika. Onni ja  ilo  aurinko rapu olkoon kanssanne tulevana keväänä. No niin yritetääs taas revittää reellä santakuopalla kun sain vuodatettua kiukkuni. Wink angel Cheesy  smitten smitten smitten 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 171 172 [173] 174 175 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: