Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo levottomuus...  (Luettu 26842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 12.08.2007 22:54:51 »

En nyt oikein ymmärrä mistä johtuu/mitä tarkoittaa se, että minulla on nyt ainakin neljän päivän ajan illalla, joskus yhdeksästä eteenpäin vaivannut sellainen outo levottomuus.  idiot2 Olen periaatteessa ihan rauhallinen, en siis elehdi rauhattomasti tms. ja mitään pelkoja ei ole. Ainut fyysinen "oire" on se, että hengittäminen tuntuu jotenkin normaalia raskaammalta ja työläämmältä.

Olo on kuitenkin sisäisesti jotenkin oudon rauhaton ja odottava. Aivan kuin odottaisin jotain tapahtuvaksi. Mitä ihmettä tämä voisi olla?  idiot2 Ei ole aikaisemmin tällaisia kokemuksia ollut. Miksi tämä esiintyy juuri illalla? Tämä on jotenkin outoa kun olen muutenkin sellainen perusrauhallinen. Mistähän tämä iltaisin esiintyvä sisäinen rauhattomuus voisi johtua?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 12.08.2007 22:58:29 »

Minulla taas on erityisen levollista iltaisin. Vaikka olen perustulinen!  jousimies

Kanavoitko sinä suoraa tietoa ylhäältä? Eikö sieltä tule vastausta?
« Viimeksi muokattu: 12.08.2007 23:00:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #2 : 12.08.2007 23:00:30 »

Sama juttu! Mulla tosin parisuhdesotkut meneillä eli epäilen sen johtuvan siitä...ehkä?? Olo on todella ahdistava ja todellakin ODOTTAVA. Ja tiedän, että kohta tapahtuu, mutta mitä?! Jossain vaiheessa ajattelin (ja ehkä välillä vieläkin Cheesy) että olen tulossa hulluksi 2funny

Ja tosiaan meinasin hakea jo jotain nappeja ahdistukseen, mutta sitten satuinkin näille sivuille...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 12.08.2007 23:07:54 »

Kanavoitko sinä suoraa tietoa ylhäältä? Eikö sieltä tule vastausta?

No juu tavallaan... Tiedän kyllä että jotain muutoksia nyt meneillään elämässäni laajemmalti, mutta en sen tarkemmin ja joskus kun kannattaa/kehoitetaan kääntymään muidenkin puoleen kuin vain tuonne "yläkertaan". Intuitiotani seuraillen you know...  Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 12.08.2007 23:09:35 »

Oletko nukkunut miten?

Itseasiassa aika levottomasti ja olen nähnyt hyvin paljon (tai siis muistan) ja aika ihmeellisiäkin unia.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 12.08.2007 23:11:51 »

Ja tiedän, että kohta tapahtuu, mutta mitä?! Jossain vaiheessa ajattelin (ja ehkä välillä vieläkin Cheesy) että olen tulossa hulluksi 2funny

2funny Samoja aatoksia täälläkin käynyt mielessä.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 12.08.2007 23:13:13 »

Kyllänyt on tapahtumassa niin suuria muutoksia kehostojemme energioissa, ettei ole ihmekään, jos se joltain kussakin tuntuu!  Cheesy Smiley

 Cheesy Voitko kertoa tarkemmin noista muutoksista?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 12.08.2007 23:15:48 »

eikö tätä ole sanottu jo vuosikausia täällä? mitä uutta siinä on, ja mitä todellista?

onneksi en tunne moista levottomuutta. sitäpaitsi luotan enää vain omaan arvostelukykyyni ja järkeeni näissä asioissa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #8 : 12.08.2007 23:22:49 »

Ja tuosta ahdistuksesta.. mietin johtuuko se noista parisuhdeasioista..toisaalta taas nyt on todella paha "ahdistusjakso" vaikka parisuhderintamalla ei ole tapahtunut muutosta suuntaan tai toiseen ja vaikka on pahempia jaksoja koettu nii en ole tällaista ahdistusta kokenut. Kun luin tuon ap viestin tuli itku ja tämä ahdistus on todellapaha ja en tiedä mistä johtuu. Voisin ihan puhua fyysisestä kivusta vaikka ei ole kivun aiheuttajaa.. VAIKEA SELITTÄÄ!! Cheesy

Välillä kävelen ympäri asuntoa hermostuneena ja mietin mitä kuuluu tehdä ja tuntuu että jotain täytyy tehdä mutta mitään otetta en saa että mitä ja missä ja kenelle..... Lips Sealed
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 12.08.2007 23:32:07 »

Minulla tähän ei liity ahdistusta...
tallennettu
Sahemi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #10 : 12.08.2007 23:37:16 »

Sama täällä  Smiley Pitkästä aikaan on noussut ikäviä tunteita sisälleni. Tänään ne sitten puhdistelin. Tämä päivä on ollut kaikin puolin elämässäni merkittävä. Ex:äänkin katkaisin lopullisesti siteeni, eli päästin irti kontrollinaruistani...

Tämä lauseesi sai sydämeni hakkaamaan.

Olen periaatteessa ihan rauhallinen, en siis elehdi rauhattomasti tms. ja mitään pelkoja ei ole. Ainut fyysinen "oire" on se, että hengittäminen tuntuu jotenkin normaalia raskaammalta ja työläämmältä.

Alunperin lähdin tälle valon tielleni lapseni vakavan sairauden myötä. Näytti keväällä että kaiken kokemani jälkeen ihme olisi tapahtunut, kunnes taas äskettäin osa oireiluista alkoi. Mutta eri tavalla. Lapsi on rauhallinen, mutta pulssi on korkea ja hengitys työlästä. Veriarvot ovat todella huonot, mutta lapsen hyvä vointi hämää. Ehkä palaan tähän myöhemmin. Pitää vielä katsoa tilannetta. Ja voi olla että nyt mielikuvituksella yhdistin asian... tähän aikaan illasta mahdollista... Vaikea aina sano että mikä menee sydämen ääneksi ja mikä egon haluksi hallita lapseni sairautta   Huh

Mutta nyt on hyvä olla. Levollinen, rauhallinen. Jotain on tapahtunut ainakin itsessäni.

Rakkadella Sahemi
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #11 : 13.08.2007 11:29:58 »

En nyt oikein ymmärrä mistä johtuu/mitä tarkoittaa se, että minulla on nyt ainakin neljän päivän ajan illalla, joskus yhdeksästä eteenpäin vaivannut sellainen outo levottomuus.  idiot2 Olen periaatteessa ihan rauhallinen, en siis elehdi rauhattomasti tms. ja mitään pelkoja ei ole. Ainut fyysinen "oire" on se, että hengittäminen tuntuu jotenkin normaalia raskaammalta ja työläämmältä.


Olen ehkäpä huomannut tässä tilanteessa sen,
että istuutumalla, rauhoittumalla ja keskittymällä hengityksensä vapaaseen rytmiin
- eli tavallaan sijaamalla itsensä hengitykseensä - OLOTILA vapautuu.

On siis kyse siitäkin, että ihmisen hengitys "pyytää" ihmistä pyörähtelemään kanssaan elon parketille: kutsuen ihmistä vakaamaan itsensä hengityksensä tahtiin.

Sitä se on.  Smiley

Mielikuvallisesti auttaen:

On kuin kävelisi pimeässä metsässä "Lumikkina" ja monet pelättävyydet olisivat vastassa. Hallitsemalla "oman hengityksensä tahtiin" itsensä ihminen harmonisoituu muutokseen, jonka "rumba" on meneillään ympärillään.

Lainaus
Olo on kuitenkin sisäisesti jotenkin oudon rauhaton ja odottava. Aivan kuin odottaisin jotain tapahtuvaksi. Mitä ihmettä tämä voisi olla?  idiot2 Ei ole aikaisemmin tällaisia kokemuksia ollut. Miksi tämä esiintyy juuri illalla? Tämä on jotenkin outoa kun olen muutenkin sellainen perusrauhallinen. Mistähän tämä iltaisin esiintyvä sisäinen rauhattomuus voisi johtua? [/color][/i]

Tapahtuminen tulee vastaan - tapahtuminen edeltää kokemista.
Hengitys sijaa tapahtumista kokemismaailmaan.
Hengitys tavallaan sopeuttaa ihmistä ottamaan vastaan muutosta.
Hengitys myös hälyttää antaen vinkkejä siitä, että muutos tekee hienovaraista tuloaan.

Ja illan viime tunteina ihminen on alttiina tuolle ilmiölle,
sille, että toisin kuin aamun ensi tunteina,
muutos ei otakaan ihmistä ratsaille
vaan muutos edistää kuin kellonlyömä tai: ihminen jätättää siitä, mikä kohta käynnistää uuden vuorokauden (vuoronvaihtumisen).

Illan viime tunnit ovat pitempiä - sanotaan että "klo 21 - 24 kaksi kertaa pidempiä" - kuin vaikkapa aamun tunnit. Ihmisellä kestääkin kauemmin seurata hengityksensä tuntumia siitä, että kohta tapahtuu vahdinvaihto ja ajan nopeutuminen.
Siksi saatetaan suositella nukkumaan talteen nuo vuorokauden pitkäkestoiset viime minuutit,
mikäli ihminen kokee tarvitsevansa lisää jaksamista suhteessa nukkumatuntien määrään.

Ja siinä ajan nopeutumisessa on taikaa:
viimeistään yön yli nukuttuaan ihminen herää, todella herää
kokemaan ajan nopeutumista eli "uuden päivän" sykliä.

Tehden sitä koko hengityksellään, solujensa laulaessa oodia uudelle päivälle.  smitten

Sitten, illan tullen, ihminen alkaa taas jätättää samalla kun hengitys ryhtyy kiidättämään
ihmistä ajan nopeutumiseen - siihen yön yli käynnistyväiseen uuden häivään
tulevaisesta.

Tulevainen = hengityksen päässä uuden kokemisesta

 Smiley
tallennettu
loststar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #12 : 13.08.2007 11:30:42 »

Itse olen huomannut samaa,vaikeuksia hengittää ja
tunnen myös että jotain tapahtuu pian. Toisaalta ei pelota ollenkaan
kun se mitä tulee tapahtumaan on se mitä olisi pitänyt tapahtua jo aikaa
sitten  Cheesy
Rauhallisin mielin kohti uudempaa  Grin
tallennettu

Teyahta/om bekadze/maha-bekadze radza/samudgate soha
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #13 : 13.08.2007 12:10:37 »

Kyllänyt on tapahtumassa niin suuria muutoksia kehostojemme energioissa, ettei ole ihmekään, jos se joltain kussakin tuntuu!  Cheesy Smiley

Edelliseen kirjoitukseen ja lainaukseen Kaarina; näin on  smitten

Tuossahan se vastaus on  Smiley Itse ihmetellyt kans miksi hengittäminen tuntuu raskaalta, minulla se ei liity iltaan vaan tulee ihan mihin aikaan päivästä vain.. kuten tälläkin hetkellä.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #14 : 13.08.2007 12:17:51 »

Kyllänyt on tapahtumassa niin suuria muutoksia kehostojemme energioissa, ettei ole ihmekään, jos se joltain kussakin tuntuu!  Cheesy Smiley

Edelliseen kirjoitukseen ja lainaukseen Kaarina; näin on  smitten

Tuossahan se vastaus on  Smiley Itse ihmetellyt kans miksi hengittäminen tuntuu raskaalta, minulla se ei liity iltaan vaan tulee ihan mihin aikaan päivästä vain.. kuten tälläkin hetkellä.


Allekirjoitan tuon.

Jännää, kun keskellä hapekasta päivää pitää hengitellä kuin kahden edestä!  Kiss Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: