Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rahan ja rikkauden energiat  (Luettu 27802 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #30 : 28.07.2007 21:32:31 »

Jotenkin tulee sellainen riittämättömyyden tunne!

Kun on asioita ja mahdollisuuksia niin paljon ja sit kun saa jotain niin kohta on jo taas seuraava suunnitelma, haluaminen tai visiokuva menossa ja sitten ja sitten crazy2

Asiat kun tapahtuvat ajatuksissa niin nopeasti ja niiden manifestoimiseen (tulee jos tulee) menee aikansa niin sitten kun pitäisi odotella niiden ilmentymistä niin ei meinaa välillä pysyä pelihousut jalassa kun suunnat muuttuu ja mieliolot vaihtuvat.. Mikään ei oo varmaa muutakuin pysyvä muutos..

Rauha tyynnyttää janon

Valintojahan tää tietty on.. Joskus sitä joskus tätä. Joskus ruhtinaallisessa pitopöydässä ja joskus kadulla kerjäläisenä.. Milloin mitäkin.. Joskus joogataan viidakossa ja seuraavan kerran törsätään orgioihin.. Kokemismahdollisuuksien skaala on niin laaja..

(http://www.mamamousse.com/assets/products/cakes/cake-carosel1.JPG)
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #31 : 29.07.2007 00:57:52 »

Mieli on energian suuntaaja.
Raha on maailman energiaa.
Päätä mihin energiasi suuntaat, niin menestyt.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #32 : 29.07.2007 01:09:09 »

Missäs se kansalaispalkka viipyy, siitähän on puhuttu ja puhuttu, nyt jo unohdettu  Huh  Cool  Embarrassed
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #33 : 29.07.2007 01:15:23 »

Kansalaispalkka ois oikeesti hyvä juttu.
Siinä olis perustoimeentulo kaikille taattu,
niin energiansa vois vapaammin käyttää mihin haluaa.
 Smiley
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #34 : 29.07.2007 11:31:34 »

Kannatan perustoimeentulon turvaamisen "pesämunan" järjestämistä jokaiselle syntyvälle ihmislapselle.

Perustan sen ajatukseen siitä, että jokaisen olemassaolo on jo sinällään oikeutettua
ja lahja, jota ei voi rahassa mitata.

Kallisarvoista tulee paapoa arvonsa mukaisesti.  Kiss

Outoa joskin tuiki tavallista on se,
miten joku "siellä kaukana" saa kuolla nälkään,
mutta sitä ei nykyisin enää pidetä uutiskynnystä ylittävänä tapauksenakaan.

Paitsi kun "Afrikan auttaminen" on muotia silkkivetimissä kulkeville.

 knuppel2

tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #35 : 29.07.2007 15:03:20 »

Hämmästyttäviä ajatuksia syntyy kun selailee tv-kanavia;
Donald Trumpin diili...  crazy2 Uskooko hän oikeasti sen kaiken olevan arvokasta?
Minulle tulee aina mieleen 5-vuotias poika, joka leikkii kavereidensa kanssa...
Toisaalta tulee joku dokkari jostain, mistä lie, jopa Suomesta ja pohjoismaista, missä ihmisillä ei ole kotia, tai ehkä jostain ulkoisesti vaatimattomasta perheestä, mutta huokuvat aitoa onnellisuutta.

Mihin kummaan tarvitaan vilkkuvia valoja....
(http://www.destination360.com/north-america/us/new-york/images/s/new-york-city.jpg)

Eihän rahassa ja bisneksessä mitään väärää tai pahaa ole, jos joku siitä jotain irti saa, hänen hyvänsä. Mutta missä kulkee raja ja vastuu siitä, miten sitä kaikkea käytetään...
Ois kiva, jos lastenlastenlastenlapsillammekin vielä jotain aitoa ja arvokasta tallella ois...
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Atomi
Vieras
« Vastaus #36 : 30.07.2007 18:46:52 »

Kyllä raha on iha Ok enkä vastusta vaikka saisin sitä miljoonia. Olen tavannut ihan kaupallisessa maailmassa todellisia hyväntekijöitä, jotka mielestäni ohjaavat varojaan toisten auttamiseen kuka milläkin tavalla. Toisaalta olen oikeastaan lakannut tapaamasta mitään henkisiä guruja, koska sain tarpeekseni siitä kaupallisesta nyhtämisestä. Jotenkin minun moraalini ja etiikkani ei kestänyt katsoa sitä, että kurssin vetäjä nyhtää parin päivän kurssista 200 euroa henkilöltä, joka on työtön ja miettii miten rahat riittää ruokaan. Tuntui tosi väärältä, että kurssien vetäjille kurssit on vain lisätuloa kuukausipalkan lisäksi ja kurssilaiset ovat usein vähävaraisia eivätkä edes kuukaudessa hanki sitä rahamäärää, jonka maikka saa viikonlopun kurssista lisätulona.   Angry

Ehdotan siis, että jokainen työtön ja vähävarainen tai muuten vaan rahaa haluava voisi ryhtyä pitämään näitä huuhaa-kursseja. Meitä nenästä vedettäviä nimittäin riittää vielä moneksi kymmeneksi vuodeksi vaikka uusi uljas maailma syntyisikin.    Grin
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #37 : 30.07.2007 20:53:25 »

Ootteko miettiny kuinka paljon raha syö teidän voimavarojanne ja kuinka paljon aikaa sen kanssa pyörittely vie?

Millaista energiaa siihen on tarttunut ja mitä sen kautta maailmassamme tapahtuu?

Mitä se antaa ja mitä se ottaa?

Millainen sinusta on rahan olemus kun tutkit sen vaikutusta ympärilläsi?

Koetko itsesi rikkaaksi jos sinulla on rahaa?

Mitä se laittaa sinussa tuntemaan?

tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Atomi
Vieras
« Vastaus #38 : 30.07.2007 22:11:13 »

Ihania kysymyksiä Lumor! Koetan vastata pikaisesti, vaikka en nyt ennätä ihan ajatuksella kirjoittaa.  Smiley

Ootteko miettiny kuinka paljon raha syö teidän voimavarojanne ja kuinka paljon aikaa sen kanssa pyörittely vie?
Oikeastaan nuorena käytin rahaan paljon aikaa, kun laskin pennejäni. Nyt aikuisena en enää käytä siihen aikaa ja voimavaroja. Kaikki menee mikä tuleekin eikä siitä tarvitse huolestua.    coolsmiley

Millaista energiaa siihen on tarttunut ja mitä sen kautta maailmassamme tapahtuu?
En ole huolssani rahaan tarttuneista energioista, koska en enää napsi ympäristön fiboja itseeni. Joskus lataan rahaan postitiivisia energioita silloin, kun laitan sitä menemään eteenpäin vaikka laskun maksuna.    Wink

Mitä se antaa ja mitä se ottaa?
Raha ei anna eikä ota. Ihminen antaa tai ottaa ja arvottaa rahaa. Raha itsessään ei tee yhtään mitään vaan me ihmiset teemme.     smiley6600

Millainen sinusta on rahan olemus kun tutkit sen vaikutusta ympärilläsi?
Monesti tuhahdan kyllästyneenä, kun näen miten paljon raha vaikuttaa kaikkeen. Suurin osa ihmisistä on melkoisen riippuvaisia rahasta. Toisaalta itse pihistelen monesti, koska en ymmärrä enää miten kaikki arvotetaan rahalla. Minusta monet asiat eivät ole mitattavissa rahana. Esim. miksi kauneus on niin suuri arvo, että siitä voidaan maksaa miljoonia joko ostamalla taulu tai mallin palkkana. Samaan aikaan hyvin hyödyllisistä töistä maksetaan minimipalkkaa vai tulisiko yhteiskunta toimeen ilman siivoojia?    knuppel2

Koetko itsesi rikkaaksi jos sinulla on rahaa?
En ole koskaan kokenut itseäni rikkaaksi rahan vuoksi. Tilin ohimarssipäivänä joskus tunnen hetkellistä mukavuutta, mutta rikkaus tulee muista asioista.     Grin

Mitä se laittaa sinussa tuntemaan?
Raha on tarve-esine tai työkalu, jonka avulla voi toteuttaa oman arvomaailmansa mukaisia asioita. Kaikki on kuitenkin mahdollista myös ilman rahaa, mutta yhteiskunta nyt on sopinut ottavansa tällaisen esineen vaihdon välineeksi. Ne tuhannet tilanteet, joita rahan ympärillä sitten tapahtuu herättävät kyllä kaikki tunteet laidasta laitaan.     tickedoff     2funny     crazy2     Smiley      angel       smitten
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #39 : 31.07.2007 12:11:43 »

Ootteko miettiny kuinka paljon raha syö teidän voimavarojanne ja kuinka paljon aikaa sen kanssa pyörittely vie?

Onhan tuota aina välillä tullut miettineeksi. Silloin kun se on tiukilla, sitä käyttää suuresti energiaa sen vähyyden murehtimiseen ja siihen miten tästä voi selvitä, jopa ahdistuu jne... Toisaalta en koe, että raha siinä itsessään syö millään lailla energiaani, vaan se "miten selviän tästä rahallisesti tuska", joka on omaa sisäistä tuskaani. Ja toisaalta kun on sitä käytettävissä runsaammin sitä vain käyttää ja käyttää ja välillä harkitsemattomastikin. Olen liki seurannut rahan ja omaisuuden menettämiseen tuskaa, kun sitä on paljon. Eikä sekään hääviä ole, itseäni ei sinällään suurien summien ja omaisuuksien säilyttäminen ole tärkeää, olen niin monasti luopunut ja huomannut, että yhtä helposti kuin omaisuutta menettää, yhtä helposti sitä voi tulla.
Lainaus
Millaista energiaa siihen on tarttunut ja mitä sen kautta maailmassamme tapahtuu?

En koe että itse rahaa on tarttunut minkäänlaista energiaa. Oma asenteeni miten sen olen hankkinut saanut luo sen "energia-laadullisen-merkityksen".
Rahaahan(ja omaisuutta) käytetään itsensä terapiointiin hyvin hyvin usein. Itse koen sen neutraalina käyttövälineenä. Ihmiset tekisivät tekonsa ja levittäisivät asenteensa ilman rahaakin, raha on vain yksi keino tehdä se.
Lainaus
Mitä se antaa ja mitä se ottaa?

Ei se oikeastaan itsessään anna eikä ota mitään. Sen avulla voi tehdä jotain.
Rahan avulla voi kirkastaa arvojaan, voi nostaa pelkojaan, syyllisyyden tunteitaan, pönkittää itsetuntoaan tai ihan vain käyttää vaihtovälineenä.

Lainaus
Millainen sinusta on rahan olemus kun tutkit sen vaikutusta ympärilläsi?

Viittaan edellisiin... raha sinällään on minusta neutraalia. Se mitä ihmiset siihen sitoo, tekee rahan kautta ne vaikutukset. 'Jokainen' testaa ahneuttaan, omistamisenhaluaan, menettämisenpelkoaan, syyllisyyden tunteitaan, onnistumisen ja epäonnistumisen tunteitaan, kauneuden ja hyvyyden taitojaan yms yms myös rahan kautta.

Lainaus
Koetko itsesi rikkaaksi jos sinulla on rahaa?

Kyllä voin ihan vilpittömästi sanoa, että rahalla en rikkautta mittaa. En omassa enkä muiden elämässä. Minusta se on jopa hiukan huvittavaa, että niin joku tekee. En siis koe itseäni sen rikkaammaksi, on minulla sitten paljon tai vähän rahaa. Kyllä minun rikkauteni on jotain muuta. Se voi osaltaan liittyä johonkin omistamaani materiaankin, mutta raha itsessään ei sitä rikkauden tunteita minulle tee.
Lainaus
Mitä se laittaa sinussa tuntemaan?

Kiitollisuutta, että sen avulla olen oppinut paljon itsestäni ja saanut laidasta laitaan kokemuksia. (neutraali väline itsessään minulle tuo raha)

tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 31.07.2007 14:02:24 »

Ahneus ei ole cool, mutta.. jos suhde rahaan tökkii, sitten on henkilökohtaista oppimista siitä, mitä ansaitsee ja miten saa rahan tulemaan luo vaivatta.  Kiss sain just 250 euron lahjan, jos joku on tottunut saamaan 10 000 tai 200 000 dollarin lahjoja, se ei ole tietty mitään. Minkä mieli on koodannut tuntumaan paljolta. Joskus tärkein lahja on joku pieni koru tai itsetehty esine, jolle ei arvoa voi mitata kuin tunteella. Joskus ei tarvita tavaraakaan. Ajat muuttuvat. Olen matkalla maassa jossa on nousuhuuma, rahaa ja tavaraa virtailee. Varmasti myös vähemmän rehellisesti-- niinkuin aina-- on ollut mahdollista seteleitä kerätä.

Kuinka paljon onnellisempaa nyt on kuin 25v sitten täällä, en tiedä.

« Viimeksi muokattu: 02.08.2007 11:37:34 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #41 : 31.07.2007 15:13:30 »

Lumorilla oli hyviä kysymyksiä. Pyörittelin asiaa hetken ja tulin siihen lopputulokseen, että minulle jotakuinkin raha = mahdollisuus. Mitä enemmän rahaa, sitä enemmän mahdollisuuksia - ja mitä enemmän mahdollisuuksia, sitä vaikeampaa valita niistä. Siksi on omalla tavallaan helpottavaa, kun ei ole varakas muttei enää varsin köyhäkään. Mahdollisuuksia mitä rahalla voi tehdä on rajallinen määrä (vaikkakin uskon myös, että ihminen itse luo omat rajansa). Tarkoitan siis rajallisuutta siten, että niitä vähempiä mahdollisuuksia on helpompi arjessa hahmottaa.

Rahaa on mahdollista myös käyttää itsensä ja muiden hyvinvointiin tai sitten ei. Ihan kuten muutakin energiaansa. Ja joskus rahan arvo ei vedä mitään vertoja muille arvoille, kuten SA totesi. Rahalla on siis neutraali vaihtovälinearvo sekä lisäksi vain se arvo, jonka itse sille annamme.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #42 : 31.07.2007 17:56:08 »

Mahdollisuuksien kiinnittäminen rahaan on todella rajaamista, sulkukanavan rakentamista vuolaasti virtaavaan jokeen, jonka tyrskyjä ei halua veneen hallinnan halussa kokea.

Raha tulee rahan luo - sen luo, jonka energia virtaa samallatavoin kuin sille, elämänenergianvirtauksen similariana maailmallisuudessa, on luonteenomaista - vapaana.

Ihan sama mihin rahansa käyttää, energiansa vuodattaa - oivallus on siinä miten sen tekee - oikeisiin, elämää edistäviin kohteisiin vapaalla mielellä kanavoituna se voimistuu itse itsessään päästessään yhä lähemmäksi avomerta...
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #43 : 31.07.2007 19:48:20 »

Mahdollisuuksien kiinnittäminen rahaan on todella rajaamista, sulkukanavan rakentamista vuolaasti virtaavaan jokeen, jonka tyrskyjä ei halua veneen hallinnan halussa kokea.

Ei mahdollisuuksia pidäkään ajatuksissaan rahaan kiinnittää, hui sentään! Vaikka tuumasinkin tuossa, että raha = mahdollisuus, se ei ihan päde toisinpäin. Smiley Ehkä tuo yhtäsuuruusmerkki pitäisi vaihtaa likimääräksi tai jotain! Grin Tai sitten ilmaista asia niin, että raha tuo tai suo tiettyjä mahdollisuuksia.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Asterix
Vieras
« Vastaus #44 : 31.07.2007 23:48:36 »

Hienoja ajatuksia teiltä. Smiley Sorry, että olen ollut poissa keskusteluista tovan.

Yhdyn ajatukseen siitä, että rikkaudella liikuttaa aikamoisia energiamassoja,
toisin sanoen avaa monia ovia vertaen köyhyyteen
-kuten myöskin muunlaisilla rikkauksilla liikuttaa ja avaa,
esim. kokemuksella tai henkisyydellä tms. Wink
Köyhyydellä (kuten myöskin muunlaisena köyhyydellä) ei paljon aikaan saada,
lienee kuitenkin myönnettävä tosiasia, vaikka se voikin kirpaista.

Raha mahdollistaa paljon, mutta mahdollisuus ei ole kiinni rahasta.  coolsmiley
Täytyyhän sen varakkaankin ensin saada mahdollisuus
luoda se varakkuutensa jostain. Wink




tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: