Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: X – se tulee!  (Luettu 6442 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tina
Vieras
« : 26.10.2005 12:20:48 »

Suuri risti lähestyy. Huuuuuu.

Minulla se napsahtaa suoraan aurinko 14° venus 16° merkurius 18° jupiter 18° vesimies, jossa siis transitoi Neptunus. Siitä neliö klonksahtaa seiskaan (harka), jossa käymässä mars – (ei planeettoja, dc kylläkin). Vastapäätä stelliumia (löyhässä tuntumassa keskitaivas kuunsolmu) möllöttää transitoiva Saturnus (leijona). Sitten lurahdetaan ykköshuoneeseeni, jossa transiteeraa aurinko ja majailee Neptunus (13°) sekä onnenpiste (17°).

Mitä nöyrimmin pyydän apua tulevan tulkinnassa. Kaivaudunko maahan? Ammunko ihteäni ohtaan?

Kiitollisena Tina
« Viimeksi muokattu: 26.10.2005 14:00:12 kirjoittanut Tina » tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2005 12:32:42 »

Olen tylsä enkä osaa vastata kysymykseesi, sen sijaan esitän kysymyksen: missä olet käynyt piirtämässä karttasi että saat koko kartan näkyviin? Oma astrohan ei kerro kuin tuolle päivälle osuvat ohitukset ja transiitit. crazy2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Tina
Vieras
« Vastaus #2 : 26.10.2005 12:35:20 »

http://www.astro.com ! Cool
tallennettu
Mimoosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2005 13:00:13 »

Joopa joo. X-risti asettuu kartalleni 3.11. aika jämptisti niin että oma mars on yhtymässä tähän perääntyvään  suuri ristiin menevän marsin kanssa (Kymppi huoneessa). Saturnus  majailee AC:llä ja Neptunus  siis lähellä DC:tä. Aurinko on sinä päivänä yhtymässä junooni (Viitos huoneessa) :Smiley. Seurailen tilannetta ja kyselen Tinan tavoin, mitä tämmöinen tarkoittaa..
tallennettu
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2005 16:32:31 »

Kateellisena luen tätä asiantuntevaa kommentointia .

Vielä minäkin jonain päivänä osaan katsoa suuret ja pienemmätkin ristit kartalle.

Tosi mielenkiintoista. Tämä on kuin kuuntelisi jotakin vaikeaa kieltä ja ymmärtäisi sanan sieltä täältä.

 Huh
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Tina
Vieras
« Vastaus #5 : 26.10.2005 16:38:51 »

Ensin räjähdin nauruun ja sitten luin kryptisen tekstini uudelleen. Eihän siitä ota erkkikään selvää. Onko sitten ihme, ettei tule kommentteja? Ja minä kun luulin olevani kerrankin tehokas.

Älä välitä, puntari. Mulla on neptunusaspect_con crazy2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: