Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: edessäkö avioero  (Luettu 48506 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #90 : 18.08.2006 14:49:28 »

Hei,
Ihana kuulla katja75 ja emertina, että teillä menee elämä eteenpäin. Kuten aikaisemmin totesin isoisäni sanoin " paistaa se aurinko risukasaankin".  smitten smitten Kummallekkin onnea ja voimia.  smitten smitten
tallennettu
emertina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #91 : 22.08.2006 12:45:53 »

Kaunis kiitos. Minulla on mieli korkealla, kun vain saisi kaikki asiat järjestettyä ja työtkin siinä sivussa hoidettua. Haluan itsekin muuttaa tästä talosta, koska tässä on myös niin paljon huonoja muistoja, toki hyviäkin. Jotenkin olisi helpompaa aloitaa ns. puhtaalta pöydältä...Olen yhtä taloa käynyt katsomassa, ja olen kyllä sen lumoissa. Kun tuolla toisella olisi myös voimavaroja, että lapsetkin selviäisivät helpommin. Mutta kun en voi hänelle sitä voimaa antaa, vaan sen on lähdettävä itsestä. Psykologilla käynti on kyllä selventänyt huomattavasti omia ajatuksiani. Haluaisin niin tästä pois lasten kanssa. Päivä kerrallaan eteenpäin, enää en ota askeltakaan taaksepäin.
 angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #92 : 22.08.2006 15:05:10 »

Ei minullakaan ole helppoa...21 vuotta yhteistä elämää takana ja lapset 10 ikävuoden molemmin puolin...kaksi ihanaa lasta. Minä olen jo pitkään voinut huonosti tässä avioliitossa, aviossa 13 vuotta. Olen nainen ja perheen elättäjä, mies tekee töitä satunnaisesti, alkoholia kuluu liikaa. Olen joutunut pakenemaan lasten kanssa tilanteita yön selkään. Ansaitsen hyvin ja voisin taloudellisesti olla riippumaton. Lapset kärsivät tilanteesta kovasti, rakastavat toki isäänsä, mutta jatkuva vanhempien riitely rasittaa koko perhettä. Ihmettelen, kuinka kauan olen tätä kestänyt...toki olen mielessäni työstänyt tätä jo pidemään.

Tänään vein avioeropaperit käräjäoikeudelle varustettuna molempien allekirjoituksella.

Haluan itsekin muuttaa tästä talosta, koska tässä on myös niin paljon huonoja muistoja, toki hyviäkin. Jotenkin olisi helpompaa aloitaa ns. puhtaalta pöydältä...Olen yhtä taloa käynyt katsomassa, ja olen kyllä sen lumoissa.

Hei "emertina"

Olet tehnyt vaikeimman päätöksesi 
- olet päättänyt erota miehestäsi
ja muuttaa lastesi kanssa uuteen kotiin

Olet käynyt myös ammattiauttajalla
- hieno juttu

Kaikki asiat lähtevät sujumaan
- pikkuhiljaa hyvä tulee

(http://ramsat.net/forum/smilies/smilies_05/051.gif)

Nenäliinoja tulet vielä tarvitsemaan,
mutta kaikki itkut ovat parantavaa itkua



 smitten   Elämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 22.08.2006 15:27:43 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
emertina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #93 : 01.09.2006 08:43:50 »

Hei,
  Olen tehnyt tarjouksen talosta, jota kävin katsomassa. Nyt jännittää aivan hirveesti... Voimani lisääntyvät päivä päivältä. Tunnen kyllä itseni itsekkääksi, kun innostun tällaisesta asiasta, ja toinen kärsii. Mutta sitten taas kehotan itseäni ajattelemaan, että miksi tähän tilanteeseen on tultu? Eli puhun itsekseni... Pitäisiköhän tästä huolestua? Toki pelkään myös tulevaa, ja tiedän, että tulen vielä hyppimään seinille, kun olen yksin. Ne tilanteet pelottavat, ja se, että miten lapset voivat, kun ovat isällään. Tiedän, että huolehdin ja murehdin ja pelkään. Huh
tallennettu
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #94 : 01.09.2006 20:35:34 »

Hei emertina
Älä huolestu itsekseen puhumisesta.... se on hyvin yleistä  Smiley Minä teen sitä jatkuvasti. Olenkin sanonut työtovereille että ei kannata välittää asiasta ellen ala tappelemaan ja riitelemään itseni kanssa  Cheesy Sitten voi tilata minulle valkotakkisia kivoja hyvännäköisiä miehiä ja vilkkuauton  Cheesy
tallennettu
emertina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #95 : 22.09.2006 12:07:54 »

Heipparallaa... pitkästä aikaa. Ensi viikolla sitten kirjoitan kauppakirjat talosta. Ja lokakuun loppupuolella päästään viimeistään muuttamaan. Sitten se alkaa se avioeron työstäminen käytännön tasolla...luulisin. Henkisestihän olen tehnyt sitä jo pidempään, toki sekin puoli jatkuu, onhan se suuri asia ja iso elämänmuutos. Välit kohtuulliset, ja lapsetkin ainakin jollakin tapaa helpottuneita...Kuinka kauhean kriisin tämä vielä pukkaa, en tiedä, kun ei ole aiempaa kokemusta. Yksinolo ilman lapsia pelottaa, muuten näyttää auvoiselta.  Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #96 : 22.09.2006 12:12:03 »

Kyllä siitä selviää, vaikka helppoa se ei ole.
Terveestä itsekkyydestä kannattaa pitää kiinni, eikä tuntea syyllisyyttä.

*sanoo tuollaista kaikkea läpikäynyt* Mirjam  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #97 : 22.09.2006 12:36:32 »

... Ja lokakuun loppupuolella päästään viimeistään muuttamaan. Sitten se alkaa se avioeron työstäminen käytännön tasolla...luulisin. ... Yksinolo ilman lapsia pelottaa, muuten näyttää auvoiselta.  Smiley

(http://www.webweaver.nu/clipart/img/nature/flowers/hruler22.gif)
Hei "emertina"

Voimia ja Iloa uuden elämän aloitukselle.

Jätä taaksesi kaikki ikävät ajatukset ja asiat


(http://www.heathersanimations.com/angel/eng43.gif)     (http://www.heathersanimations.com/angel/ba156.gif) (http://www.animationplayhouse.com/little_angel.gif)


 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: