Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Automaattikirjoitus  (Luettu 3180 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« : 31.12.2009 08:23:22 »

Tunteeko kukaan aihetta paremmin? Olisi kiva kuulla, mitä se teidän mielestänne on ja mistä pohjalta se tulee? Onko se meidän omasta todellisesta minuudesta vai onko lähde ulkopuolinen johdatus.

Itse kirjoitan itselleni kirjeitä toissa persoonamuodossa, jos en lue kirjeitä en muista sanaakaan niistä ja oikeastaan sanat vain tulevat mieleeni ja kirjeet ovat ohjastavia ja ennustavat tulevaa.

Nyt löysin uuden äärimmäisen mielenkiintoisen kirjoitustyylin. Tämä kuullostaa jo hullulta, mutta kirjoitin sähköpostia ja en mielestäni painannut mitään niin osa sanoista muuttui keltaisiksi. Hämmennyin melkoisesti, kunnes tajusin, että olin painannut oikeinkirjoituksen tarkastamisesta. Mutta se, että sanojen valintaan ei ollut minkäänlaista logiikkaa olemassa. Osassa tekstissä oli kirjoitusvirheitä ja se ei ottanut niitä ja osan samoista sanoista se oli poiminnut, mutta osan jättänyt poimimatta. Kun kirjoitin sanat peräkkäin ja aloin muuttamaan sanamuotoa niin todellakin sanoista sai lauseita ja kokonaisuuksia. Ja totisesti sanoilla oli merkitystä ja sanomaa. Sen asian, minkä olin kertonut jo aiemmin omassa tekstissäni sai aivan uuden paremman näkökulman.

Tänään sama toistui blogitekstiäni kirjoittaessa. En todellakaan painanut mitään nappia, mutta niin vain samoja poimittiin samalla tavalla kuin sähköpostissani.

Erittäin mielenkiintoista, mitä se herätti teissä mieleen?
tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #1 : 31.12.2009 13:44:39 »

Kumpaakin on, toista kutsutaan automaattikirjoitukseksi ja siinä kommunikoidaan kirjoituksen kautta telepaattisesti toisen tietoisuuden kanssa ja toista voisi kutsua vaikka intuitiiviseksi kirjoitukseksi, jolloin oma itse syvemmällä tasolla saa kanavan päivätietoisuuteen. Kerran on tullut koettua sellainenkin ilmiö, että toisella puolella maapalloa oleva ihminen näppäili itselleen viestin minun sormieni ja näppäimistöni kautta, mikä oli outo, mutta ei ollenkaan pelottava kokemus. Automaattikirjoitukseen pätee sama, mikä ns. henkimaailmaan yleensä: mikä tuntuu hyvältä ja oikealta, yleensä on sitä, ja toisinpäin.
Minulle tuli mieleeni, että nämä kokemuksesi yrittävät herätellä sinua johonkin uuteen. Kaikellahan on merkitystä eikä mikään ole sattumaa.
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #2 : 02.01.2010 15:48:32 »

Kuulostaa hyvältä systeemiltä tuo, mitä kerroit. Sillä omalla kohdallani olen joutunut toisenlaisen opetuksen läpi käymään tässä kanavoimisessa ja siihenkin taisi olla omat syynsä, kun nyt näen tätä omaa työtäni uudessakin valossa. Mutta tuosta värijutusta kyllä on itsellänikin kokemusta, kun sillä tavallaan neuvoteltiin niiden aivojemme eri puoliskojen kanssa, etteivät koko ajan puutu siihen kirjoittamiseen sen oman "neuvomisensa" kanssa. Vaan suosutuvat olemaan se puhdas kanava, jota varten ne aikojen alussakin kyllä oli luotu, mutta emme osanneet käytellä niitä oikein. Mutta nyt alkaa jo olla sellaisenkin aika!

tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: