Sivuja: 1 ... 747 748 [749] 750 751 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5621158 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11220 : 27.03.2010 00:02:58 »



Neela, luulen että aspektit vaikuttaa enemmän. minulla kartta pullistelee Neitsyttä, mutta on sellaista ärhäkkää neliötä ja sitten jonkinlainen  uranus vaikutus, asia, johon en ole muuten aikaisemmin edes kiinnittänyt tarpeeksi huomiota.


kun uranus on kulkenut Kaloissa viime ajat, niin on se kapinallisuutta tuonut. mutta olen nauttinut siitä täysin siemauksin smitten

olen lähtöjäni niin totalitäärisestä 'suku/tapa/perhe' kulttuurista, siis jotain lestadiolais/körtti vaikutusta, joka todella latistaa kaiken yksilöllisyyden! mutta äitini on ollut kanssa passiivisen vastarinnan harrastaja, vaikka hän on 'salaisempi' persoona kuin minä.


Nuo lakiasiat on kiinnostavia! ja hirmu tärkeitä!
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11221 : 27.03.2010 00:08:03 »

eteempäin mennään niin että tohina käy.
mutta niin syvät on arvet että aina vähän joku sohasee ja sitten kiehutaan.
lähinnä ottaa kupoliin toi suhteettomuus tuomioissa.

Uskon, ettei jätä "kylmäksi" IKINÄ! Tämä aihe!

Voimia ja Rakkautta  smitten , uskon että olette Kaikki Valtavan paljon Vahvempia, mutta myös haavoittuvaisempia tuon kokemuksen jälkeen.

Oletko koskaan ajatellut, että sinusta voisi olla tukea toisille äideille, jotka joutuvat saman eteen?
Vai onko asia jo sillä tasolla "sujut"?
Saitko itse vertaistukea tai terapiaa?

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11222 : 27.03.2010 00:11:14 »

nojoo, on käynyt mielessä. sian aivan loistavan terapeutin jolla käyn edelleen, just anoin kelan avustusta kolmanteen vuoteen, siellä kun on tullut ilmi se että olen itsekkin vaikeasti traumatisoitunut. että onni onnettumuudessa Smiley

lisäksi saatiin  noi diagnoosit tavallaan sitä kautta, siis tytön add ja mun adhd, kun aluksi luulittn huonon koulumenestyksen johtuvan traumasta mutta tämä siinä oli taustalla, eikä olis selvinny ilman perheneuvolan terapiaistuntoja Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11223 : 27.03.2010 00:12:55 »

Kaarina N:



Lainaus
Ensinnäkään koskaan en täällä enkä missään muuallakaa ole käännyttänyt ihmisiä yhtikäs mihinkään vaan jostain syystä ihmiset kuvittelevat, että kun kertoo jotain asiaa, jonka tuntee omaksensa itsekin, että sitä ollaan sitten tyrkyttämässä muillekin. Haloo! Olenko todellakin teille sellainen auktoriteetti, kuten tässä sanoit ja minä olen jättänyt sellaisen tilaisuuden käyttämättä eli väliin. Koska justiinsa tämän illan uutisissakin se sanottiin, että lhan syönti loppuu maailmasta ehä piankin, joten taisin sittenkin olla oikealla tiellä, kun siitä ajoissa teillekin siitä kerroin.


Kaarina, *virtuaalihalaus*


Sinäpä sen sanoit.

juuri noin minutkin koetaan usein, vaan pelkästään sen takia jos yleensä puhun minulle tärkeistä asioista. mietin juuri tuota samaa aikaisemmin itse omineni.


että, olen varmasti myös itse suhtautunut Sinuun noin, ja sitten älähtänyt sinulle siitä että mitäs tunkeilet!
 
:Smiley Grin


Joten anteeksipyyntöni eilisestä.


minä nyt taas ihan oivalsin jotain. ja aion jatkossakin puhua ihan mitä mua huvittaa, mutta en enää ajattele että Kaarina olisi mulle 'auktoriteetti' ...tai kukaan muukaan!


huippua Smiley


se 'auktoriteetti', se kummittelee ihan siellä omassa pikku päässä Cool smitten






tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11224 : 27.03.2010 00:16:16 »

Rehellisesti sanottuna, multa puuttuu kyky tajuta, miksi jotkin ihmiset provisoituu
mun Astro-kirjoituksista.  uglystupid2
Toinen mitä mä en tajua (koska mulla puuttuu kyky siihen) on se,
miten ihmeessä mun nettipersoona voi aiheuttaa niin suuria tunteita? crazy2

Täällä muutama tyyppi, jotka tuntee mut luonnossa ja varmasti
ihmettelee mun kirjallisen Sasha-ilmaisun ja luonnollisen tyypin ilmaisun eroa.
Mun veli esimerkiksi naureskelee näitä kirjoituksia ja reaktioita,
mitä ne ihmisissä saa aikaan, mutta toki hänellä on kuva ihmisestä
Sasha-nimimerkin takana ja hänelle siinä on siksi enemmän sarkasmia ja hupia.

Mä olen kuitenkin enemmän kirjallinen lahjakkuus kuin puhelahjakas
tai edes sosiaalinen lahjakkuus ja kirjallisesti mulle on helpompaa
puhua asioista, joita miettii, mutta mitä en välttämättä sanoisi ääneen.
 
Kirjoittaja-minäni on huomattavasti räväkämpi ja villimpi,
kuin taas sosiaalinen-minäni on lapsellisempi, sympaattisempi ja laskelmoivampi.

Tosin kun mie kirjoitan ajatuksistani, niin mie sohasen tahallani tabuja,
jotka liitän omaan elämääni, esim. naimisiinmeno rahan vuoksi.
Eihän kirjoituksesta kuitenkaan tule ilmi koko totuus tai sitten yksittäinen
viesti on kirjan pituinen.  Smiley

Parempi kuitenkin kirjoittaa itsestäni kuin syyttää ja panetella muita siitä. Wink

Samalla mie tiedän, että tulee akkoja kitisemään ja ilkkumaan, että HUORA, HUORA,
mutta en mie niin paljon miehiä arvosta, että köyhän miehen ottaisin,
kuten en myöskään naisia, jotka haluaa kärsiä elämässään typerien periaatteiden vuoksi
ja pitää minua isänmaan ja naissuksukunnan petturina,
kun tavallinen elämä ei kelpaa.

Mutta, mun elämä on tälläistä ja entäs sitten? coolsmiley



Mie tilaan illallista tuosta alakerran italialaisesta. Smiley
Jouskari on Dubaissa, tulee kait sunnuntaina tai maanantaina,
joten mie ajattelin viettää iltaa ainakin tänään ihan omassa ylellisessä yksinäisyydessä
ja katsoa leffan ja mennä nukkumaan. Tongue

Jotenkin mä olen alkanut tykkäämään yhä enemmän ja enemmän
olla omissa oloissani tuon Jouskarin kanssa.
Varmaan siksi, että se on niin kiinni iholla koko ajan -tarkoitan siis lähnnä henkisesti buck2
ja ilmapainotteisena mie tykkään hengittää vapaasti ja omata tilaa ympärilläni.
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11225 : 27.03.2010 00:21:31 »

mulle taas raha on lähinnä välttämätön paha, ja yleensä typerien riitojen ja valtapelien aihe mun elämässä (siis ei minulla, vaan muilla ihmisillä elämässäni...), eikä se merkitse mulle oikeastaan mitään muuta kuin sitä on PAKKO käyttää. crazy2

ja rakastan tavallista elämää yli kaiken.

hmm...toiset provosoituu kirjoituksistakin, koska toiset on tunteellakäyvämpiä kuin toiset. no, ainakin yksi simppeli selitys. Smiley
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11226 : 27.03.2010 00:27:26 »

Aamunsäde  Kiss

Minun karttani pullistelee  neitsyt vaaka ja sitten tuo koti/ tunne-elämän  kuu skorpioni, minimega stellium  neitsyt vaaka sektorilla, joka tekee minusta niin plutonikon kuin uranikon.
Nyt menossa  uranus aspect_squ mars sama jonka sain jo syntymälahjana ja  uranus  aspect_tri neptunus ja tunnen itseni Valtavaksi ja Vahvaksi!  Grin
Vähän tuota Valtavuutta vähentää juuri lopahtanut  pluto aspect_tri askendentti  2funny

Mutta nuo planeetat minulle "vahoja tuttuja" syntymästä, joten tunnen itseni niiden kanssa kotoisaksi.

Minulla taas lapsuudenkoti  aurinko neitsyt  kuunsolmu kalat kuvaavasti sellainen, että minä jo pienestä pitaen huolehdin ettei äitini joutisi minusta huolehtimaan...
Kasvoin sairastuen vahvuuteen, vaikka äitini on maailman kiltein... tai ehkä juuri siksi.

I-Ronia, Ihanaa, että olet itsekin saanut Hyvän terapeutin ja asiat sillälailla alkavat parantaa tulevaisuutta.
Luultavasti on paras käydä oma prosessi läpi ennenkuin alkaa vertaistueksi, ei ole vaaraa että siirrät oman tuskasi muiden tuskaan. Oma terveys on aina se ensisijainen.



tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11227 : 27.03.2010 00:29:31 »

Onnea Kaarina Sinun työhösi!

puhut monia asioita, mistä minä en ymmärrä mitään, niin en voi edes kommentoida.


mulla ei ole mitään kiirettä oppia kaikkea heti tai halua tietää kaikesta kaikkea, etenen ihan omaan tahtiini. muuta en voikaan Smiley

se oivallus nyt vaan oli, tyyliä, sitä joko oivaltaa tai ei oivalla Wink ja nyt satuin oivaltamaan.


*menenpä nyt syömään, hyvää illanjatkoa!*
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11228 : 27.03.2010 00:31:42 »

Aamunsäde  Kiss


Minulla taas lapsuudenkoti  aurinko neitsyt  kuunsolmu kalat kuvaavasti sellainen, että minä jo pienestä pitaen huolehdin ettei äitini joutisi minusta huolehtimaan...
Kasvoin sairastuen vahvuuteen, vaikka äitini on maailman kiltein... tai ehkä juuri siksi.



tosi yleistä  aurinko neitsyt naisilla! 'sairastua vahvuuteen ja huolehtia kaikesta'.....
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11229 : 27.03.2010 00:32:31 »


Laiska  neitsyt on TAAS Jäkijunassa!  2funny

Otan teidät kohta kiinni, kunhan luen mitä ootte turissu, kun MINÄ olen ilmaissut itseäni!  Grin

Mokomat ootte niin nopeita!  angel

Kiss *

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11230 : 27.03.2010 00:38:42 »


tosi yleistä  aurinko neitsyt naisilla! 'sairastua vahvuuteen ja huolehtia kaikesta'.....

ÄLÄ MUUTA SANO!!!  buck2

Hyvää ruokailua ja iltaa!
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #11231 : 27.03.2010 00:47:25 »

Toisekseen Kaarina, mina EN ole ehdottanut tai kutsunut sinua tänne.
Olet itse ilmoittanut, että olet tulossa miehesi kanssa,
jota yllätyin ja pyysit konsultaatiota Wienin tapahtumista,
joten älä valehtele. Smiley

Sanoin jo ajat sitten, että minun vuokseni ei kannata tänne tulla, vaan Wienin vuoksi.

Ylipäätään, minä en ole niin kiinnostunut muista astrolaisista -narsistina-  coolsmiley
niin paljoa, että alkaisin kutsuman ketään tänne vartavasten,
mutta voin tavata, jos ne joka tapauksessa ovat samassa kaupungissa
ja yhteistä aikaa löytyy.

Mä olen muutenkin niin spontaani tekemisissäni, etten halua lyödä lukkoon
pitkän ajan suunnitelmia, -etenkään ihmisten kanssa jostain hörhöilysaitilta,
jotka olisivat stressaamassa muita suunnitelmia.

Ja nyt en puhu mitään K-NRJ:stä, jonka kanssa meillä oli hauskaa täällä Wienissä,
mutta hän oli tulossa tänne joka tapauksessa, olin täällä tai en.
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11232 : 27.03.2010 00:54:17 »

miten ihmeessä mun nettipersoona voi aiheuttaa niin suuria tunteita? crazy2

Täällä muutama tyyppi, jotka tuntee mut luonnossa ja varmasti
ihmettelee mun kirjallisen Sasha-ilmaisun ja luonnollisen tyypin ilmaisun eroa.
Mun veli esimerkiksi naureskelee näitä kirjoituksia ja reaktioita,
mitä ne ihmisissä saa aikaan, mutta toki hänellä on kuva ihmisestä
Sasha-nimimerkin takana ja hänelle siinä on siksi enemmän sarkasmia ja hupia.

Mä olen kuitenkin enemmän kirjallinen lahjakkuus kuin puhelahjakas
tai edes sosiaalinen lahjakkuus ja kirjallisesti mulle on helpompaa
puhua asioista, joita miettii, mutta mitä en välttämättä sanoisi ääneen.
 
Kirjoittaja-minäni on huomattavasti räväkämpi ja villimpi,
kuin taas sosiaalinen-minäni on lapsellisempi, sympaattisempi ja laskelmoivampi.

Tämä on yksi asia mitä tuolla tänään tupaan tullessani "vähän" vihjaisin. Minusta olet joltain osin jopa hiukan fiktiivinen nettipersoona ja ehdoton kirjallisen ilmaisun lahjakkuus. (jota itse en ole yhtään, olen suullinen ilmaisia, enkä itseasiassa pidä kirjoittamisesta koska olen lukihäiriöinen, niin että teen kirotusvihreitä  Grin ja luen ne prkl vielä muka oikein).
Mutta sinuun, siis pidän tavastasi saada teksti elämään, jokus väsyn kun olet "kyllästynyt" ja provosoit provosoimisen ilosta.  angel
Kaipaan blogiasi, jota et ole päivittänyt sitten 09/09?

Siksi olin myös todella innokas tapaamaan sinut muinoin miitissä, mihin harkistsit tulevasi. Kaurisenrgy sitä kyselikin, miksi minä niin innokas olin sinua tapaamaan. En oikein osannut silloin jäsentää asiaa, mutta ajan kanssa omat motiivit selkiytyy. Eli uskoinkin sinun olevan "hiukan" toisenlainen kuin nettipersoona, mutta omaavan loistavan huumorintajun, jota arvostan suuresti.
Ihmiset jotka eivät osaa nauraa itselleen ovat Minusta vähän... noh?  Huh

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11233 : 27.03.2010 00:57:48 »

Naurettavia? angel

hemmetti, en ehtinyt eilenkään syödä, ja nyt kello on jo taas 12....miksi aikaa on niin vähän! tickedoff

siis nyt ylös sohvalta, tai Divaanilta, ja syömään.....
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11234 : 27.03.2010 01:12:27 »

Naurettavia? angel

No, ehkä vähän.  Smiley

Edelleen, hyvää ruokailua!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 747 748 [749] 750 751 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: