Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: keho ja mieli  (Luettu 15105 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 28.09.2007 11:08:29 »





   # EIPÄ "SALOMIN SANOMAAN" OLE MITÄÄN LISÄTTÄVÄÄ,
      EIKÄ POISTETTAVAA #


      Vallan valloittavaa ELÄMÄN tietämystä = menkää Hänen
      OPPIIN - SE vahvistaa, ei kemikaalit...

      t.timo

       angel
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 28.09.2007 11:24:12 »

Kiitos  Cheesy

elämä se on joka opettaa ja keho kun sitä oikein kuuntelee.

vanha viisaus: istutan tänään omenapuun, vaikka tietäisin maailmanlopun tulevan huomenna.

Koskaan ei saa menettää toivoaan paremmasta, sillä kun oikein uskoo itseensä ja haaveisiin niin niillä on taipumus toteutua. Joskus elämässä tarvitsemme suunnan näyttäjää tai alulle potkaisijaa, tärkeintä on sisäistää rakkausenergia sisälleen: Minä olen tärkeä yksilö maailmankaikkeudessa, siksi muodostan elämäni sellaiseksi jossa on hyvä olla itseni ja muiden kanssa sovussa nauttien elämän tuomista ihmeellisyyksistä.

 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 28.09.2007 11:29:46 »

Yksi vinkki vähentää kipuja kehossa on itselle nauraminen.

Menkääpä huomen aamulla unisena pelin eteen ja sanokaapa siellä olevalle kaverille, että HUOMENTA MAAILMAN ONNELLISIN IHMINEN YMS.

katsokaa tarkkaan mitä se vastaa. Sen pitäisi hymyillä vastaan ja todeta sanattomasti, MITÄS TOINEN SAMANLAINEN, SUN KANSSAS ON KIVA TEHDÄ TÄSTTÄ PÄIVÄSTÄ HYVÄ.

Jos sieltä virnistää hapan naama, joka toteaa, että ootpa surkeen näköinen, niin elämässä ja kehossa olisi korjattavaa ja pikaisesti.

 smitten  smitten   smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 28.09.2007 11:36:26 »

Kiitos  Cheesy

elämä se on joka opettaa ja keho kun sitä oikein kuuntelee.

vanha viisaus: istutan tänään omenapuun, vaikka tietäisin maailmanlopun tulevan huomenna.

Koskaan ei saa menettää toivoaan paremmasta, sillä kun oikein uskoo itseensä ja haaveisiin niin niillä on taipumus toteutua. Joskus elämässä tarvitsemme suunnan näyttäjää tai alulle potkaisijaa, tärkeintä on sisäistää rakkausenergia sisälleen: Minä olen tärkeä yksilö maailmankaikkeudessa, siksi muodostan elämäni sellaiseksi jossa on hyvä olla itseni ja muiden kanssa sovussa nauttien elämän tuomista ihmeellisyyksistä.

 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten




  # TOSIAAN IHMINEN AAVISTAA TULEVAN ONNENSA #

  # ITSELLE NAURAMINEN SE VASTA NAURAMISTA =): #

   t.timo
   
    Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 28.09.2007 11:51:27 »

Se joka itselleen osaa nauraa niin nauraa aina parhaiten.

Pohjalaisukko kerran sairaalassa, kun kakka housuun pörähti: omatpahan oon housuni eikä tartte muille selitellä. Jos mies piättää ilmavaivoja niin sillä on pahat mielessä.

niinpä niin mitäpä sitä pieniä murehtimaan.


 smitten  smitten  smitten
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #20 : 28.09.2007 21:21:17 »

vau!! Cheesy
Kiitos salomille, näitä monia juttuja olen itsekin aivan samalla tavoin olettanut.
Olenhan joka päivä erilaisten ihmisten kanssa vuorovaikutuksen alaisina, ja monesti heidän 'vaivojaan' kuunnellessani olen tiettyjä yhtäläisyyksiä havainnut.(johdattelemalla kysymyksin menneeseen..jne)

Kiitos, sillä se mitä olen itse todennut, nyt sain samaa tekstistäsi lukea! Se vahvisti..
 smitten

(ps.minäkin olen salomia ja sinun tiedostavia (terveyteen/henkiseen liittyviä) juttuja kaipaillut täällä astrolla.)   Kivaa taas 'nähdä' sinua salomi  Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.09.2007 21:26:31 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 15.10.2007 10:03:35 »

Miltä kehostasi tuntuu? Fyysisellä kehollasi on epätavallista viisautta. Kun mielesi ei tiedä parasta vastausta missä tahansa hetkessä, kehosi kyllä tietää. Kun olet valinnan edessä, suuren tai pienen, pysähdy hetkeksi. Hengitä syvään. Kun harkitset vaihtoehtoja, tunne kehosi. Onko vatsassasi tiukka solmu? Tuntuuko sydämesi avoimelta? Ovatko lihaksesi kireät vai rentoutuneet? Seisotko suorassa ja vapaana? Kehosi tuntee vapauden, pelon, ilon, kauhun, resonanssin tai epäharmonian erittäin suoralla tavalla, ja sitä voi pitää hyvinkin tarkkana oppaana.
Mitä kehosi haluaa? Mitä ruokaa ja juomaa se haluaa juuri tällä hetkellä? Mitä se haluaisi tehdä tai kokea? Haluaako se liikkua? Levätä? Hengittää? Tuntea auringonpaisteen? Nukkua? Voitko rakastaa itseäsi riittävästi luottaaksesi kehosi viisauteen ja antaa sille mitä se haluaa?
Muista että aina kun syöt tai juot mitä tahansa lahjana itsellesi, syöt ja juot rakkautta ja balanssia.
Kehosi on suurin omaisuutesi maan päällä. Kuuntele sitä, juttele sille, hengitä sen kanssa, anna sen tietää että se on turvassa. Kehosi on itsensä balansoiva ja parantava olemus. Kun hengität, luotat, sallit ja valitset elämän, kehosi saavuttaa helposti luonnollisen balanssinsa ja palvelee sinua parhaiten.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: