Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ongelma henkioppaan kanssa  (Luettu 14613 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 22.01.2007 00:17:16 »

Olen  lukenut
että joillekin henkilöille on tarpeellisempaa
löytää oma polkunsa yksin
jolloin oppaat eivät ilmene
niin helposti kuin toisille.
Oppaan viestit tulevat ennemminkin
oman suodattimen kautta
kuin selkeinä neuvoina.

Myös elävä ihminen voi toimia ¨henkioppaana¨ telepaattisen kommunikoinnin kautta.
Näin olen itsekin kokenut. :Smiley

Kaikki tulee ajallaan,
luota siihen että
oppaasi kulkevat rakastavasti vierelläsi
ja antavat sinun tehdä omat valintasi,
kuiskutellen väliin korvaasi salaisuuksiaan
jotka vastaanotat jollakin tasolla
jos et sitä tiedosta päivätajunnassasi.

Rauha kanssasi. smitten



Kiitos sinulle Aion.

Voit olla kyllä tavallaan oikeassa...Minusta kuitenkin tuntuu, että olen sen verran rankkoja polkuja tässä elämässä tarponut ja nähnyt, että jotenkin olen sitä kautta sen oman tieni löytänyt mielestäni jo aikoja sitten...Mutta mistäs sitä tietää...Toisaalta tuntuu inhottavalta, että minun pitäisi kulkea "yksin" tätä elämän tietä, kun muutenkin tätä yksinäisyyttä näiden asioiden kanssa on tarpeeksi...Koen, että tarvitsisin tukea ja apua ja neuvoja, mutta en tiedä sitten, onkohan tieni sitten vain kulkea enemmän yksin kuin muiden...Se selvinnee elämän aikana?  Huh

Kiitos kommentistasi. Siitä tuli hyvä olo!  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 22.01.2007 19:51:18 »



 Wink Ebenia,

en pidä sinua yksin kulkijana
vaan ihmisenä, joka kokoaa itseään enemmän omalla tahollaan
kuin oppaitaan tiedostamalla.

Se on sitä, että olet jo poluunnuttanut eloasi
kuin kyntöauralla vaoksi.

Joillakin on tällainen syvään uurrettu polku
- kuten Jeesuksella oma Kristus-tiensä -
kuljettavanaan.

Ehkä sinunkin tiesi on mallintamisen ikeesi!

Ja kuinka se tunnistuukaan
kuin puhkoen ilmaa ensimmäisenä kurkena
sivuilleen levittäytyvän siipiauransa keskellä.

 smitten
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #17 : 22.01.2007 20:43:31 »

En minäkään tarkoittanut sitä että
¨joutuisit kulkemaan yksin¨,
vaan sitä että sinuun luotetaan
koska olet kasvattanut omaa voimaasi ja tietoasi
vastuksia vasten.

Kyllä sitä opastustakin tulee aikanaan enemmänkin,
sitä ennen ja sen aikana
luota omaan intuitioosi,
- se kertoo sinulle kaiken tarpeellisen
ja vahvistaa voimiasi edelleen.

Vaikka henkiystäväsi eivät sinulle heti näyttäytyisikään,
he ovat kuitenkin aina mukanasi.
Kuten myös ystävät ja avunantajat
kehollisessa muodossaan. Smiley
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #18 : 22.01.2007 22:48:28 »

Ebenia  smitten mikään ei ole sattumaa! Sinun kuului löytää tuo kirja ja jotakin se sinulle antaa varmasti, kunhan olet valmis ja aika on sopiva. Kappas vain kun löysin itse saman kirjan pari viikkoa sitten kun kävin kirjastossa ihan muilla asioilla, mutta päätinkin sitten vähän vielä vilkaista hyllyjä!  Wink Ja kuinka ollakaan vasta kun olin lukemassa tajusin yhtäkkiä että herttileijaa, justhan mä ajattelin pari päivää sitten että minkähänlaista olis olla kanava!  Shocked

Minäkin yritin ottaa yhteyttä omaan oppaaseen, mutta jossain syvällä sisimmässä kuitenkin tuntuu siltä, etten ole (vielä) valmis mihinkään konkreettiseen kohtaamiseen, mutta pyysin että josko saisi jotain merkkiä hänen olemassa olostaan... Pian tämän jälkeen alkoi tapahtua mukavia asioita, sanotaanko näin että elämä tarjosi vähän uusia mahdollisuuksia, enkä voi millään olla yhdistämättä näitä tapahtumia toisiinsa.  angel

Että siitä se lähtee! Minäkin olen sitä mieltä, että väkisin ei kannata yrittää. Kokeile kirjan harjoituksia, mutta luulen että ne eivät ole ihan ainut mahdollinen tapa saavuttaa yhteys, ja että jokainen löytää harjoittelemalla sopivan olotilan oppaansa kohtaamiseen. Ja opas varmasti tietää milloin ja miten on oikea aika ilmestyä elämääsi, hän tietää että olet kutsunut. Uskoa ja luottamusta sinulle!  smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #19 : 22.01.2007 23:01:50 »

Ebenia !

 kauris - ihminen kohtaa elämäänsä yksin, sillä vuorelle noustaan polkua, yksin, kun huippu saavutetaan oppilaan mahdollisuus on vihkimys tai kääntyä auttamaan muita, polkua kulkevia.
Oppilas joutuu testeihin joista yksi on juuri yksinäisyys, löytää yksinäisyydestä itsensä, jolloin ei enään ole yksin.
Liika yrittäminen on päällään tekoa, kun menet sydämmeesi ja yhdistät itsesi, löydät itsesi joka on...

 Wink  Mateve  kauris kulkija
tallennettu

mateve
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 22.01.2007 23:16:36 »

Kiitos teille Rauhis, hannuli, Aion ja mateve.

Ensinnäkin kiitos ajatustenne jakamisesta. Sain paljon mietittävää.

Tavallaan kyllä tuntuu, että sanoissanne on järkeä ja toisaalta minusta tuntuu, että tuo voisi olla totta, että tieni on niin syväänuurrettu ja koska tiedän sen tavallaan jo, niin ehkä en tarvitse enää sitten sellaista samanlaista johdatusta näille teille kuin monet muut "eksyneet". Silti minusta tuntuu usein siltä, että tarvitsisin neuvoja ja haluaisin kasvaa henkioppaiden kautta ihmisenä, jotta voisin antaa yhä enemmän muille ihmisille tällä elämänpolullani. Aivan kuten mateve sanoikin, minä koen, että tehtäväni on tietyllä tavalla "kiivetä tietylle huipulle" ja sieltä käsin auttaa ihmisiä. Koen että tarvitsisin neuvoja ja apua tämän huipun saavuttamisessa ja itseni kasvattamisessa - mutta voi olla, että pärjään sitten henkiolentojen mukaan yksinkin.  Huh Tavallaan koen, että minulle on nimenomaan aurattu tuollainen Rauhiksen mainitsema "ura", jota kuljen eteenpäin. Jotenkin vain koen että tarvitsisin sellaista lisäinfoa asiasta, jotenkin "nostatusta" sieltä omasta selvästä suorasta urastani ylöspäin...että en vani kulkisi eteenpäin, vaan myös ylöspäin...Jos ymmärrätte mitä tarkoitan...

Hannuli, kiitos rohkaisevasta viestistäsi. Kyllä minustakin jotenkin tuntuu, että tuon kirjan löytäminen on ollut minulle avain ja jotenkin määrättyä. Ei se voi olla ihan sattumaa, että juuri tuolloin ihan muilla asioilla ollessani törmäsin tuohon teokseen, varsinkin kun en ole asiaan aiemmin kauheasti perehtynyt enkä ollut siitä kiinnostunut niinkään. Varmasti en luovuta vielä ja koetan jatkaa meditoimista ja hiljentymistä - kenties tapaan henkioppaani ja kenties en. Tietenkin toivon syvästi, että tapaisin, mutta jos näin on määrätty että en tapaa, niin en kai sille mitään mahda - pakottaa kun ei oikein voi.  Undecided

Mateve, voi olla että olet oikeassa. Noin olen kokenut elämäni hyvin pitkälle tähänkin asti, yksinäisyyttä ja itsenäiseksi kasvamista, tarpomista lumessa ja hangessa, yksin porhallettu eteenpäin. Olenhan minä pärjännyt hyvin, se on totta, kasannut itseäni, noussut uusiin sfääreihin omana itsenäni...mutta silti, nyt tuntuu siltä että olisi kiva saada muutakin neuvoa, pysähtyä miettimään, että onko tämä kaikki vain "minua", vai onko täällä jotain muutakin kuin vain minä ja yksinäisyys...Tässä asiassa tietenkin on edesauttanut keskusteluni erään ystäväni kanssa, jolla on paljonkin henkioppaita ja kun hänellä on niin ihailtavan upea yhteys heihin ja hän saa neuvoja ja suorastaan ystäviä heistä, niin itsestäkin tuntuisi ihanalta saada tuollaista valoa omaan elämäänsä...

Tässä on paljon mietittävää...Kiitos.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #21 : 22.01.2007 23:48:57 »

Ebenia !
Sinä toteutat hyvin tuota  jupiter  oinas kiireellä ja paljon  Shocked
Olet varmaan kuullut synkronista eli asiat tapahtuvat silloin kun on oikea aika, mitään ei voi kiirehtiä, ja kaipaus jostain mitä toisella on, ilmentää puutetta jota haluaisi, mutta ehkä se ei ole sinun juttusi.
On opittava näkemään olennainen, ja nykyään on niin paljon astraalista vaikutusta, joka ei ole sitä korkeampaa opetusta.
MUTTA sekin että kokee astraalisen, näyttää ihmiselle että se ei ole sydämen asiaa vaan järjen tuomaa egon halua.
Siksi on koettava ja valittava se mikä tuntuu omalta ei toisten jutuilta...

Elämä on nyt...

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 22.01.2007 23:56:41 »

Ebenia !
Sinä toteutat hyvin tuota  jupiter  oinas kiireellä ja paljon  Shocked
Olet varmaan kuullut synkronista eli asiat tapahtuvat silloin kun on oikea aika, mitään ei voi kiirehtiä, ja kaipaus jostain mitä toisella on, ilmentää puutetta jota haluaisi, mutta ehkä se ei ole sinun juttusi.
On opittava näkemään olennainen, ja nykyään on niin paljon astraalista vaikutusta, joka ei ole sitä korkeampaa opetusta.
MUTTA sekin että kokee astraalisen, näyttää ihmiselle että se ei ole sydämen asiaa vaan järjen tuomaa egon halua.
Siksi on koettava ja valittava se mikä tuntuu omalta ei toisten jutuilta...

Elämä on nyt...

 Wink  Mateve


Olet varmasti oikeassa. Puhuin nimittäin juuri tästä tämän kaverini kanssa ja hänkin sanoi, että ehkä vain olen kärsimätön ja tiedän sen itsekin...Kenties minun tulee todella vain odottaa ja antaa ajan kulua, "unohtaa" asia hetkeksi ja antaa asioiden mennä omalla painollaan.

Niin ja aivan varmasti tuo Jupiter Oinas näkyy tässä asiassa, varsinkin kun se tuolla 12.huoneessa keikkuu.  2funny
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
kosmos
Vieras
« Vastaus #23 : 27.01.2007 03:10:14 »

Tervehdys!

Olen myös joskus toivonut itselleni konkreettista "henkiopasta, joka kertoisi, mitä minun tulisi tehdä elämän eri tilanteissa. Huomasin kuitenkin, että saisin odotella sitä saapuvaksi niin kauan, kuin päiviä riittää elettäväksi.
Lainaan jälleen kerran Jeesuksen sanoja: "Jumalan valtakunta on teissä sisäisesti." Omalla kohdallani tämä on tarkoittanut sitä, että kun ymmärsin vihdoin kääntää katseeni omaan sisimpääni, vastaukset kysymyksiini ovat siitä lähtien löytyneet sieltä. Pitää vain oppia kuuntelemaan omaa "ääntään", sillä ajattelisin, että kyseessä on se näkymätön olemus, joka on osa kosmista maailmankaikkeutta, eli Jumalaa. (Taivaallinen Isä/Äiti, eli Hän, josta Jeesus puhuu. Joku toinen voi käyttää muuta nimitystä))
Olen yhteydessä tähän sisäiseen ääneeni Jeesuksen opettaman Isä meidän-  rukouksen kautta ja siunaamalla ympärillä olevia ihmisä. "Ja kun pyydätte jotakin Isältä rukouksessa, tehkää se minun nimissäni" eli Jeesuksen opetusten mukaisesti, pyydän johdatusta elämän eri aioihin.
Konkreettisesti tämä voi tarkoittaa esim. kirjan lukemista, josta saa tietoa sen hetkiseen tilanteeseen. Ja epätoivon hetkinä täytyy vain kärsivällisesti uskoa siihen, mikä ei ole näkyvää. Oikeastaan näitä epätoivon hetkiä ei tule enää siinä vaiheessa, kun oppii huomaamaan, miten kaikella on aikansa ja paikkansa. Saa vain elää täyttä elämänsä tarkoitusta.     
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 28.01.2007 23:42:10 »

smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #25 : 29.01.2007 00:20:01 »

Lainaus käyttäjältä: kosmos
"Ja kun pyydätte jotakin Isältä rukouksessa, tehkää se minun nimissäni" eli Jeesuksen opetusten mukaisesti, pyydän johdatusta elämän eri aioihin.
En minäkään oikein muiden puoleen osaa kääntyä, vaikka "heitä" siellä olisi/ON pilvinpimein - Jeesus ihan hyvin riittää minullekin Cheesy smitten angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #26 : 29.01.2007 04:08:54 »

minäkin olen yrittänyt löytää oppaani... En tiedä mitä teen väärin. Olen yrittänyt suojata itse ja olen pyytänyt turvaa ja suojausta itse pyhimmiltä. Kuitenkin joka kerta kun olen yrittänyt löytää yhteyden niin herään kyseisen yön aikana painajaisiin ja olen kovin vainoharhainen... Mitähän tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Osaisiko joku auttaa  minua??
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #27 : 29.01.2007 08:26:39 »

"Yksi ylhäällä ja kaikki alhaalla", riittää minulle.  angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: