Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oppositiomerkit suhteessa  (Luettu 13521 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arael
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili WWW
« : 01.02.2006 02:11:25 »

Nih. Mitäs olette mieltä? Monissa paikoissa selvitetään että esim. Härkä ja Skorppari täydentävät toisiaan.. Mutta kuinka olette kokeneet vastakkaisten merkkien soveltuvan suhteisiin käytännössä?

(Onko tullut kauhutarinoita vastaan?)  Huh
tallennettu

You have Thirteen Hours in which to Solve this Labyrinth.
xantippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #1 : 01.02.2006 23:32:39 »

Hmm...Kauhutarinasta en tiedä, mutta ehkä vähemmälläkin olis päässy jos en olis tohon oppositiomerkkiin haksahtanut Wink Mies Neitsyt ja minä Kalat. Tasaista auvoa meillä ei ole koskaan. Sivullisista saattaa näyttää siltä että me vaan tehdään toisemme hulluksi Grin Käytännössä kuitenkin me aika hyvin täydennetään toisiamme. Neitsyt tuo sitä järkeä ja järjestelmällisyyttä elämään. Minä taas suurpiirteisyyttä ja tunteita. Tosin tuo mun nouseva&kuu leijona tahtoo vallata estradin välillä vähän liiankin kanssa Cheesy Neitsyt meinaa jäädä sivuosaan. Ennen miestäni upeimmat ja helpoimmat suhteet mulla oli leijonamiehiin. Joskus sitä helppoutta kaipaan, mutta tuo oppositomerkki pitää kivasti "hereillä" Wink Grin
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
Khallayne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #2 : 05.02.2006 04:06:33 »

Kalat miehiä olen aina vetänyt puoleen ja he minua.. Neitsyt olen. Suurin osa lähipiiristäni muutenkin kaloja.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3 : 06.02.2006 17:32:58 »

Mitään kauhutarinoita tästä suhteesta en ole vielä saanut irti. Minä olen skorppari, nousuhärkä ja poikaystävä härkä, nouseva skorppari. Tunnen, että saan häneltä jotain sellaista mitä en ole edellisiltä saanut ja hän omistaa muutamia multa puuttuvia ominaisuuksia, joita ihailen. Varsin harmonista on ollut tää vajaa puol vuotta  Wink
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Mirjam
Vieras
« Vastaus #4 : 06.02.2006 17:37:11 »

Noh, meillä on Veskari-leijona "suhde" ja ainakin värikäs ja tasapainoittava se on...siis kierteen kautta... Smiley
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #5 : 06.02.2006 18:31:45 »

Vaaka ja oinas toimii oikein hyvin  smitten Toistaiseksi ainakin  Wink
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
xantippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #6 : 07.02.2006 13:16:47 »

Mielenkiinnosta muilta oppositiomerkin kans suhteessa olevilta kysyisin vielä->

Tuntuuko teistä ikinä, että teillä on aivan erityisen hankalaa tai vaikeaa noin yleisesti elämässä? Siis parina?

Meillä on alusta asti ollut hurjasti ulkopuolelta tulevia ongelmia ja elämä ei koskaan ole ollut mitään keskivertoa muutenkaan. Mikään ei ikinä mene helpoimman mukaan...En suinkaan ole pessimisti! Tämän saman huomion ovat tehneet muutkin ihmiset ympärillämme Sad
Olemme jopa jo miettineet, josko turhaan pyristelemme kohtaloamme vastaan, että joku yrittää meille kovasti viestittää ettei kannata  Huh Ja me ei vaan tajuta sitä....
Jotenkin olen asian ajatellut liittyvän näihin oppositiomerkkeihin, tiedä häntä sitten idiot2
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
Arael
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 07.02.2006 15:43:49 »

Xantippa! Meille tuli juuri vanhasta elämästäni suuren suuri vastus eteen nykyisen kumppanini kanssa.. Ja tämä vaikeuttaa varmasti yhdessäoloa suurissa määrin ja pitkän aikaa. Mutta minä ainakin otan vaikeudet haasteena ja pienen uhman siivittämänä koetan painaa tieni läpi.. Ehkä kohtalokkain seurauksin (kuten Romeossa ja Juliassa), mutta ainakin onnen täyttymystä kohti.


 harka  smittenskorpioni
« Viimeksi muokattu: 07.02.2006 15:45:46 kirjoittanut Arael » tallennettu

You have Thirteen Hours in which to Solve this Labyrinth.
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 07.02.2006 17:10:23 »

Heips Arael Smiley  mulla on muutama ystävä miespuolisia härkiä ja skorppareita, skorpparithan ovat hyvin intohimoisia ihmisiä Wink ja härkä persoona on vähän maallinen ja tasasen varma, joten aika värikäs systeemi tuntuu olevan, ilm skorppari kipunoi ja härkä katsoo vierestä Huh Mikäs sitä nyt riivaa tyyliin... 2funny jos haluat tasaista ja turvallista miestä, niin uskon että ne löytyy härkä/kauris/kaksonen sektorilta tavallaan vaaka persoonaa ei voi koskaan ottaa itsestään selvyytenä..tietty vaakakupit aika ajoin heilahtelee Wink jos haluat suhdetta värikkääseen elämään..itse suosittelisin oinas/leijona/jousimies/skorppari paria ja tunteelliselle puolelle taas suuntautuu enempi nämä ravut ja vesimiehet+ neitsyet smitten
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #9 : 07.02.2006 19:59:19 »

Heissan Arael!

Oppositiomerkeistä mulla ei ole kokemusta, mutta kun puhuit ulkopuolisista paineista, niin niitä on tullut meillekin pitkin aikoja (minä skorppari-koira, mieheni jouskari). Jotkut ovat jopa sanoneet meille ihan päin naamaa, ettei meidän suhteesta VOI tulla mittään - ja ihan naurettavista syistä: ikäero koulutuserot, luonne-erot... Minä oon mm. kauhee lörppö ja muutenkin välillä aikamoinen jyrä  crazy2, mieheni hiljaisempi (!) mutta saa kyllä tarvittaessa äänensä kuuluviin  knuppel2

No, kaikkea ei aina tartte kuunnella saati uskoa, meilläkin on jo reilu 17 yhteistä vuotta takana, vaikka välillä meilläkin on ollut omat vaikeutemme. Jospa myö kumminkin kestettäis vielä jokunen vuosikymmen toisiamme  Cheesy

Tsemppiä, Arael! Kaikkein tärkeintä on se, miltä susta itsestäsi tuntuu!  Smiley
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Orchid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #10 : 11.02.2006 23:04:43 »

Noh, meillä on Veskari-leijona "suhde" ja ainakin värikäs ja tasapainoittava se on...siis kierteen kautta... Smiley

...niin kierteen kautta. Minä (leijona) elän Vesimies-miehen kanssa. Olen monesti miettinyt miten me kaksi olemme yhteen eksyneet... Välillä tuntuu, että tuo toinen on ihan eri planeetalta (tai melkeenpä tähtijärjestelmästä Tongue ). Mutta jokin on meitä pitänyt yhdessä kohta 7 vuotta. En ikinä olisi uskonut, että tässä sitä vielä yhdessä ollaan. Jokin vaan vetää tuossa toisessa puoleensa ja ehdottomasti täydennetään toisiamme. Aivan mahtava tyyppi ja hauskaa yhdessä riittää. Draamaa tietysti välillä löytyy ja kun tapellaan niin tapellaan kummatkin täysin eri asioista... Wink
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #11 : 12.02.2006 13:53:43 »

Minä olen nouseva Skorpioni ja avomies Aurinko-Härkä.

Ihanahan tämä suhde on, muttei todellakaan siitä helpoimmasta päästä. En ole kyllä varma, johtuuko se tuosta merkkiasetelmasta.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 12.02.2006 14:55:25 »

Minä olen nouseva Skorpioni ja avomies Aurinko-Härkä.

Ihanahan tämä suhde on, muttei todellakaan siitä helpoimmasta päästä. En ole kyllä varma, johtuuko se tuosta merkkiasetelmasta.

Linn, uskon ymmärtäväni melkoisen hyvin. Olen itse Aurinko-Härkä ja mieheni on nouseva Skorpioni eli samat merkit kuin teillä.  Wink
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #13 : 12.02.2006 15:07:40 »

...niin kierteen kautta. Minä (leijona) elän Vesimies-miehen kanssa. Olen monesti miettinyt miten me kaksi olemme yhteen eksyneet... Välillä tuntuu, että tuo toinen on ihan eri planeetalta (tai melkeenpä tähtijärjestelmästä Tongue ).

Meillä taas on toisinpäin, minä vesimies, hän leijona.  Wink
Sanotaanko, että ristiriitaisia tunteita herättävä 'suhde'.
Toisaalta se on täyttä totta, että suhde on 'uusi' joka päivä, minkä toisaalta koen kyllä vesimiehen 'ansioksi'osaltaan.(ainakin meidän suhteessa).
Leijona tuntuu rakastavan turvallisia perinteitä ja on aika komiaa 'näyttää mitä meillä on yhdessä' (en nyt niinkään materiaalista tarkoita, vaan 'parina')
Toisaalta hän nauttii vesimiehen 'erikoisuudesta', liikkuvuudesta, oudoista ajatuksista ja tempauksista, vaikka samalla kärsiikin niistä.
Vesimiehenä taas vastaavasti provosoidun hänen 'perinteisyydestään' ja se aktivoi minua olemaan enemmän veskari ja mikä taas provosoi häntä olemaan enemmän leijona.
Ja toisaalta leijona pitää veskarin jalat maassa.
 Cheesy Grin
Toisaalta meillä ei ole mitään syvällistä yhteistä (-kö?) tai ajatusmaailmaa saatika kokemusmaailmaa, mutta juuri tuo suuri liikkuvuus ja jatkuva elävyys suhteessa on ehkä se tekijä, joka vetää yhä uudelleen ja uudelleen puoleensa.  idiot2
  "Tulta ja tuppuraa"  Wink
 smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 12.02.2006 16:23:20 »

jostain syystä mua häiritsee tuo oppositiosana tuossa,aivan kuin ois poliittinen  vastakkainasettelu,joko-tai tilanne,puhuisin mieluummin vastamerkistä,jolloin mielikuva ois paremminkin voima-vastavoima,aivan kuten askendentti-deskenttiakselilla,tarpeellinen ja jotenkin positiivisempi..
neptunus-merkurius kaunosielu tässä puhuu..

skorpioni-härkä akseli toimii itselläni erinomaisesti ystävyyssuhteissa,jopa kummilapset tuppaa olemaan sattumalta härkiä,erittäin tasapainottava suhde ja tarpeellinen omalle olemisen ilmentymiselle
härkämies nuoruudessa herätti seksuaalisuuden ja toimi erinomaisesti sillä alueella
jellonamies toimi myös hyvin tällä alueella,toi lisäksi valtavaa lämpöä sielulleni,
valtataistelu oli tämän suhteen karikko,jos nyt vähän muutkin ongelmat
jostain syystä tiedän paljon jellona-härkä suhteita,jotka valtataistelusta huolimatta tai ehkä juuri sen inspiroimana toimivat
joistakin merkeistä sanotaan kirjoissa ettei ne sovi yhteen ollenkaan,esim.
nykyinen rakas vesimies ihan utopinen kumppani kiinnipitävälle skorpionille mutta jotain puoltahan sitä hakee toisesta itteään täydentämään eikä se silloin olekaan niin merkkisidonnainen
jellona-vesimies yhdistelmästä tulee mielikuva elementeistä tuli-ilma
vesimies antaa happea jellonan tulen palolle,ei sammuta sitä niinkuin minun vedenmerkkini teki
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: