Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkautta,vihaa,rakkautta...  (Luettu 17720 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« : 13.01.2006 20:37:09 »

Kuinka helposti ihastutte ja "ihastutte" ? Kauan  yleensä suhteenne kestää ja onko niitä ollut paljon? Mitä seurustelu teille merkitsee? Mikä piirre tuo ongelmia suhteisiinne?
Siinä oli nippu kysymyksiä (hengittäkää syvään) , mikä on horoskooppinne ja mikä hallitsee venusta?

Itse "ihastun" helposti ja toimin hätiköiden, kunnes tajuan ettei tästä mitään tule ja lopetan jutun lyhyeen itkemättä perään...Kuulostaa tunteettomalta? Suhteita on ollut paljon ja nyt áijon pistää stopin tälle nopealle toiminnalle joka nähtävästi tuo pelkkiä huonoja juttuja  Cheesy
Seurustelu merkitsee toisistansa välittämistä, yhdessäoloa, mutta myös vapautta lähteä ulos ilman omaa kultaa kavereiden kanssa..seurustelu on hieno asia jos oikeasti välittää toisistaan Smiley
Minun vapaudenhalukkuus ja välillä ehkä kylmältä vaikuttava käytös tuo ongelmia, mutta kun olen rakastunut olen aika uhraavainen mikä ei sekään ole hyvä juttu..Teen rakastuessani hulluja asioita jotta saisin tehtyä toisen tyytyväiseksi ja onnelliseksi.. siitä kyllä pitäis päästä eroon. Olen myös ailahtelevainen :/ 
Minä olen vesimies ja venus kaloissa.. 

Kiitos jo etukäteen vastanneille!  smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 13.01.2006 21:23:02 »

Itse lienen vastakohtasi sitten  Smiley Ihastun hitaasti, rakastun vielä hitaammin. Olisin varmaan ikuisesti yksin jos kukaan mies ei lähestyisi sinnikkäästi minua, kuten mieheni aikoinaan teki. Olen todella huono tutustumaan miehiin, ehkä ujo, epävarma ja pelkuri... Embarrassed
Olen varmaan todella epätyypillinen oinas. Oinasta aina kuvaillaan tyypiksi joka jahtaa väsymättä ja tekee aloitteen sekä vaihtaa kumppania herkästi. Itseäni en tunnista siitä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 13.01.2006 21:25:02 »

Lisäisin vielä että olen myös todella huono tekemään mitään sitoumuksia. Avioliitto ajatuksena tuntuu kamalalta ajatukselta itselleni ja yli 7-vuoden seurustelukaan ei ole saanut minua muuttamaan yhteen mieheni kanssa. Vaikka olen täysin "sitoutunut" häneen niin en halua mitään lopullista päätöstä tehdä.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3 : 13.01.2006 21:33:04 »

Hei "aQuauarius~"

Vaaka; Venus Skorpionissa   smitten

Osaatko itse sanoa mikä riittäisi saamaan sinut vakuuttuneeksi toisen rakkaudesta?
Ei mikään muu kuin rakkaus, vaikka vaatimuslistasi tuppaa ajoittain venymään anopin kauppalistan mittaiseksi. Se on kaikki tai ei mitään, jos sinut haluaa.

En siis ole herkästi ihastuvaa tyyppiä. 
Haluan enemmän elämän laatua kuin useita suhteita ja maallista mammonaa.


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 13.01.2006 23:29:14 »

Hehehehe..... 2funny

Kun en osaa vielä tulkita noita karttoja, niin tässä otteita Seppo Tanhuan pikatulkinnasta;


Nousumerkkisi on Skorpioni

Sinä et hievahdakaan paikaltasi ellei tarjolla ole jotain sinua todella puhuttelevaa tai muuten hiukan vaaralliselta tuoksahtavaa juttua. Mustavalkoisena tyyppinä ryntäät kehiin joko täysillä tai sitten et ollenkaan. Oletat muiden olevan pelissä samoilla panoksilla ja pistät epäröimättä viimeisetkin nappulasi pöytään yhteisen projektin hyväksi. Elämässä täytyy olla haasteita tai se ei ole sinun elämääsi. Kuitenkin vedät puoleesi uskomattoman varovaisia ja materiaalisia Härkä tyyppejä, joiden hitaus ja pelokkuus saa pian sappesi kiehumaan.
(Mitä tulee rakkaus-suhteisiini, niin eipä ole juurikaan lisättävää Härän lisäksi kuin yksi Scorpioni ja Leijona.. Juristeja kaikki..)  2funny Cheesy

Aurinko Kaksosissa

Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia olemaan hiljaa ja seuraamaan ajatustesi jatkuvaa virtaa turhia selittelemättä. Sanat ovat aina ajatuksia hitaampia ja siksi sinun selityksesi ovat suurimmaksi osaksi tahattomia valeita, joista lopulta jäät aina kiinni.
(Liukauttelen usein valkoisia valheita ja vähän muitakin valheita miehille, etenkin, kun olen jäänyt kiinni verekseltään jostain sellaisesta, mihin olisi kannattanut miettiä jo etukäteen jokin sopiva peitetarina.  :Smiley Kyllä minä luikauttelen valeita ihan huviksenikin..  :Smiley varsinkin ei niin vakavissa suhteissani.  :Smiley Hiljaa olen jo oppinut olemaan ja vain ja ainoastaan siksi, että ovelien suunnitelmieni, siis valheitteni kannalta, on parempi tuntea vastapuoli ja sen tapa ajatella... sopiikin hyvin, kun noita juristeja pyörii ympärillä.. Wink2funny  Cheesy

Kuu Vesimiehessä

Tunteiden maailma ei ehkä koskaan tule sinulle tutuksi, sillä löydät uusia tuntemuksia niin nopeassa tahdissa ettei järjestelylle jää aikaa. Koet luontaista sympatiaa alakynnessä olevia kohtaan ja reagoit joskus hyvinkin voimakkaasti heidän puolestaan.
(Hmmm...  :Smiley  Tänään tunsin kummallista kihelmöintiä vasemman jalan varpaissani, mutta koska nenääni kutitti, niin unohdin itseni kaivelemaan nenä-ostereita aika pitkäksi toviksi.  :Smiley Ei siinä tullut mieleenkään koskea varpaisiin sen jälkeen. Taas nousi mieleen, miksi juuri juristit pyörii ympärilläni...? )  Cheesy 2funny

Merkurius Kaksosissa

Suu käy ja ajatus juoksee niin että et pysy aina itsekään mukana, puhumattakaan että ehtisit itse kuunnella mitä muilla mahtaisi olla sanottavana. Sinulla on aina joku uusi juttu kehitteillä eivätkä ajatuksesi yleensä ole enää siinä mitä suusi vielä selittää.
(Jos esim. suunnittelen jonkun asian ostoa miehen luottokortilla ja mies yrittää siinä sivussa kitistä jostain kumman luottorajasta ja tavaran tarpeellisuudesta, niin täytyyhän minun keksiä jotain vielä parempaa, joka kelpaa minulle, hänelle ja luottoyhtiölle.. )    :Smiley 2funny 

Venus Ravussa

Lämpö, läheisyys ja tunteiden kemia ovat ainoa ja lopulta melko vaikea tie sinun sydämeesi. Sinulle rakkautta on jatkuva lämmin vuorovaikutus sinun ja kumppanisi välillä, mikä vaatii lopulta melkoista kärsivällisyyttä molemmilta.
(Niin ja Diapameja ja ajan nopeampaa kulumista.)   2funny  Cheesy

Mars Oinaassa

Tartut uusiin asioihin aina innostuksen vallassa etkä ehdi juurikaan miettimään mitä mistäkin tekemisestä seuraa. Elämän pioneerina joudutkin kestämään melkoisia kolauksia, mutta kumma kyllä siihenkin tottuu. Vai mitä?
(Heheheh... Minulla kypärä päässä, tyyny persauksissa ja liuta juristeja puolustamassa!  2funny Nythän tuo juristi-arvoituskin vasta selkisikin!)   2funny 2funny


Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
« Viimeksi muokattu: 13.01.2006 23:31:46 kirjoittanut Asterix » tallennettu
tuikutin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #5 : 13.01.2006 23:39:48 »

Minä en kovin helposti ihastu, vaikka olenkin ulospäinsuuntautunut ihminen. Kuu Vesimiehessä, luulen että se on vähän rajoittanut. Venus Neitsyessä 8. huoneessa..Olen tällä hetkellä kihloissa, seurusteltu vähän vajaa 3 vuotta, ja hän on ensimmäinen ihka oikea poikaystäväni  smitten

Oli aika, jolloin olisi ollut enemmänkin ottajia, mutta joku vaan esti menemästä flirttailua ja pientä ihastumista pidemmälle..odotin vain sitä oikeaa  Wink

Olen Au-Leijona ja minuun todellakin pätee se, että kun kerran olen sitoutunut niin olen todella lojaali ja uskollinen ja tuen miestäni. Oma kehu haisee, mutta mielestäni tämä on oikeasti yksi parhaista puolistani. Sepon pikatulkinnan mukaan Neitsyt Venuksessa -ihmistä ei ole helppo pettää, mikä on mukava kuulla. Pettäminen on minulle niin järkyttävän kamala ajatus, että siihen varmaan suhde kuin suhde loppuisi. Ei koskaan enää voisi luottaa....
tallennettu

"Koti on rakastaa ja olla rakastettu." (c)tuikutin
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #6 : 14.01.2006 01:32:26 »

Mä oon aina ollut ihastunut, niin kauan kuin muistan  Cheesy
Monia ollut ihastumisia matkan varrella, mutta rakastumisia vain muutama.
Olen seurustellut vakituisesti teinistä asti, muutama avoliitto takana.
Mä en pystyis elään ilman tätä ihanaa rakastumisen tunnetta  smitten
Vaaka-miehen kanssa olen vihdoin löytänyt tasapainon elämääni  :Smiley
Aurinkomerkiltäni olen siis Oinas ja venuksessa myös Oinas  Smiley

               angel  -Oinas73-
                 kuu askendentti jousimies
                   mars kauris
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #7 : 14.01.2006 01:39:51 »


Kiitos jo etukäteen vastanneille!  smitten

 coolsmiley  Anna palaa ` frank `, jo maistuu elämältä, kenties ?

                    Kaikkea tuota voi välttää, helposti, jos sinulla on

                     esimerkiksi joku tyhjä tila, komero tai jotain,

                       mene sinne ja unohda kaikki tämä !

                          Cry
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 21:12:44 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #8 : 14.01.2006 11:16:53 »

Siis minäkin ihastun helposti mutta rakastuminen on sitten toinen asia... Ihastumisia siis on paljon, mutta olen rakastanut vain yhtä elämäni aikana. Eikä minulla mitään pitkiä juttuja ole ollutkaan sen jälkeen  Smiley

Kiitos teille!  smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #9 : 14.01.2006 21:46:34 »

Ihastun yleensä tosi helposti Smiley ja jos hyvin käy, myös rakastun. smitten Tuntuu ett teini-iästä asti on koko ajan ollu jonkinlaista säpinää poikarintamalla. Muutama vakavampikin seurustelusuhde on takana..  :-\Tai niin, mikä on vakavaa? No vakavia rakastumisia ainakin.. Jotenkin vaan elämän edetessä huomaa ettei ne aiemmat "rakastumiset" sit tainnukkaan olla rakkautta.  Huh Venus on Kaksosissa ja siitä seuraa pientä levottomuutta rakkusrintamalla..

Jo aika nuorena seurustelin melko pitkiä aikoja (9kk, pari vuotta..) sit välillä oli enemmän sellaisia parin kuukauden seurustelujuttuja. Nyt viimesin kolme vuotta on-off -meiningillä.

Ongelmia tuo just tuo Venus Kaksosissa, en ole ehkä niin kovin uskollista tyyppiä.  ???Toisaalta myös Aurinko Rapu, tarraudun tiukasti kiinni ja olen mustasukkainen. Itselleni toki sallin joitain juttuja.. Vaikea juttu. Sellainen olen. Embarrassed

Ehkä sitä kuitenkin vielä minullekin löytyy sopiva kumppani, joka saa jalat alta ja sydämen pamppailemaan  Smiley
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 15.01.2006 14:29:54 »

Se joka saa jalat alta menee kokeilee saako se toistenkin jalat alta samalla kun sen ihastukset saa muiden jalat alta ja sinä opettelet saamaan muilta ne jalat, alta, siis, varmaan siks että mentäs sänkyyn tms - -niinpä niin.  Kiss

Kertoihan minun exinikin tytöstä johon oli koulussa ihastunut ja ihastuksesta työpaikalla kun TODELLA ponnekkaasti pyrki saamaan minut ihastumaan itseensä, jonka jälkeen tyylin voi muuttaa ja vihat saada niskaansa kun on siitäkin oppinut kierosti tykkäämään, ja sitten puhumaan siitä miten joku oli häneen ihastunut ja hän ei tätä huomanutkaan, että voi korostaa sitä miten on tunteeton eikä ihastu "ihan noin vaan" ja siinä on sitten. Omasta tunteettomuudesta nauttiminen on mulle hieman uutta, mutta voihan sitäkin kokeilla. Ettei reagoi vaan ihastuu silleen hyvin laskelmoiden?

Minäkin kai korostin sille että muutakin on, mutta katotaan miten syvällistä tästä saa. Sen jälkeen ihastuminen/rakastuminen tai rakastaminen on tuntunut ihan järjettömältä, seksitunne voi olla kyllä kiva.

Tuli mieleen että kun miesten ominaisuudet siis ne huonot vaan pahenee iän myötä, että millainenkohan kumppani tuokin on jollekulle vanhetessa, aika rankka varmaan.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2006 14:34:13 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #11 : 15.01.2006 15:30:57 »

Lainaus
Kuinka helposti ihastutte ja "ihastutte" ? Kauan  yleensä suhteenne kestää ja onko niitä ollut paljon? Mitä seurustelu teille merkitsee? Mikä piirre tuo ongelmia suhteisiinne?

"Ihastun" suhteellisen helposti ja aiemmin olen luullut, että kyse on aina oikeasta ihastuksesta, vaikka se loppujen lopuksi on melko ohimenevä ilmiö. Muutama tosi-ihastus on elämän aikana ollut, ehkä "pahin" kesti 10 vuotta, vaikka samaan aikaan olin parisuhteessa toisen kanssa. Kaikki ihastukset, paitsi nykyinen, on jääneet vaan minun mieleni sisäisiksi, kohteelle en ole kertonut. Tosin sen 10 vuotta kestäneen ihastuksen kohde ilmeisesti ihastukseni huomasi, ja alkuvaiheessa yriteltiin tapailuakin aloittaa, mutta olin liian ihastunut enkä uskaltanut näyttää sitä...jälkeen päin aateltuna hyvä niin, koska emme olisi sopineet yhteen kuitenkaan Sad

Että kauanko yleensä suhteeni kestävät...hmm...oon ollut kerran avoliitossa, se kesti neljä vuotta. Nykyisen ihastuksen kanssa on tapailtu vajaa puoltoista vuotta, mutta väliin mahtuu kuukausienkin mittaisia "eroja". Muita suhteita ei sitten ole ollutkaan, vaan jutut on loppuneet aina pariin puheluun tai tapaamiseen. "Avoeron" jälkeen en ole puhelinnumeroanikaan antanut kenellekään, nykyinen ihastus oli sen ihan itse saanut selville Smiley

Seurustelu merkitsee...toisaaltahan ton pitäis olla ihan itsestäänselvyys, mutta kun alkaa oikein miettiä, niin vaikea sanoa yksiselitteisesti. Ihannetilannehan olisi että seurustelu johtaisi elämänkumppanuuteen, joka kestäisi loppuelämän, mutta toisaalta se, että viihdytään yhdessä ja halutaan olla yhdessä, rakastetaan ja ollaan uskollisia, on se "minimi", mikä täyttää seurustelun kriteerit.

Avoliitossa ongelmana minun puoleltani oli se, etten voinut rakastaa ja kunnioittaa kumppania omana itsenään, vaan yritin muuttaa häntä mieleisekseni. Lisäksi tai tuosta johtuen seksielämä ei toiminut. Minua ahdisti myös olosuhteista johtuva liika yhdessäolo, tuntui kuin olisi ollut vankilassa. Nykyisen ihastuksen kanssa ongelmana on ollut kärsimättömyyteni ja luottamattomuuteni, joka on purkautunut ihan ihme kiukutteluna. Nyt onneksi alan päästä siitä, ihana tunne kun pystyy luottamaan toiseen Smiley

Horoskooppimerkiltäni olen jousimies, ja venus on kauriissa.
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #12 : 15.01.2006 15:41:15 »

Minäkin olen melko ulospäinsuuntautunut ja pidän monista uusista ihmisistä, mutta todella harva on sellainen kultakimpale, että todella ihastuisin. Tämä on pitänyt paikkansa aina - siis jo teini-iässä, kun muilla oli tapana ihastua suunnilleen päivittäin uusiin tyyppeihin. Aikuisikäni olen viettänyt kahdessa pitkässä suhteessa - tyytyväisenä.  Smiley

Olen Aurinko- ja Kuu-Kalat, nouseva skorpioni. Venus on Oinaassa (viidennessä huoneessa), minkä näkee käyttäytymisessä parisuhteessa sekä flirttityylissä suoruutena. Muita näihin asioihin vaikuttavia tekijöitä on kartallani ainakin DC Härässä (ne pitkät suhteet) sekä Jupiter seitsemännessä huoneessa (hyvä onni seurusteluasioissa).

Tietyllä tavalla hankalan kumppanin minusta tekee varmasti tuo nouseva Skorpioni, Venus Oinaassa sekä Venuksen ja Pluton oppositio. Ehkä myös Lilith seitsemännessa huoneessa.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 15.01.2006 17:07:15 »

Tyytyväisyys on siksi ongelma koska kun ihminen kasvaa henkisesti, ei mihinkään olekaan noin vain tyytyväinen, ei omaan tasoon, ei toisten, ei elinoloihin, duuniin tms ymv.  Kiss Siis ei tarvitse olla onneton, mutta aina hakee uutta ja edistyneempää versiota entisestä olemisesta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
hurma
Vieras
« Vastaus #14 : 15.01.2006 17:08:07 »

En rakastu, ihastun joskus...

Olen kusipää kaikille...
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: